Alle 70 Kilosena 100 kg penkistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lollero
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Raven sanoi:
Jos ei ole koskaan treenannut, niin mistä voivat tietää paljonko nousee?

No jos on tommonen jätkä olemassa niin onhan se aika meedio, kai se tietää kokeilemattakin paljonko nousee.

[mod] Paina mieluummin sitä reply nappia :Raven [/mod]

Kyllä sitä alle 70 kiloisena voi hyvinkin nostaa sen 100kg:n,vaikkei käyttäisikään kaikkea aikaansa treenaamiseen. Ite oon treenannu jotain 1,5 vuotta salilla ja ekalla kerralla nousi oma paino justiinsa ja nyt viimeksi ku kokeilin maksimia niin nousi 140% oma paino. Painan alle 70kg ja 100kg ei vielä nouse, mutta sekin varmasti vuoden sisään menee rikki. Seuraava penkki tavoite on nostaa 150% omapaino. En erityisemmin keskity penkki tuloksen parantamiseen vaan se nousee muiden tulosten ohella.

SeriouS sanoi:
no mä painan sen 67kg ja nostan penkist lähemmäs sata. Punnerrusprässil ihan ala asennosta nostettuna nous 120. Ikää löytyy se 15v ja reenannu oon huimat 4 kk. Jokku mun kaverit väittää tuntevansa yhen 16v jäbän, joka ei oo koskaan reenannu ja syö roskaruokaa jne.. kuulemma nousee penkist 160kg onkohan näin? :hyper:

Kyllä mä kaikenlaista paskaa oon elämäni aikana kuullu,mutta toi veis kyllä voiton:)

Kyllä mä tunnen yhen kaverin ketä väitti nostavansa jost kun heräs 75 kg penkistä. Ja kyseinen kaveri polttaa tupakkaa ryyppää ei urheile löhöö vaan sohvalla ja sit yks liikka tunti tuli sanoon mulle et paljon nostat penkistä. Vastasin: "joku 110 kg" "no eihän se oo paljoo paskaakaa tänää nous HIMASSA 85 kg" no sanoin mennään kattoon se sun 85 kg ei varmaa nouse no sitkun suostu tulemaan niin teki 3*40 kg ja jäi 50 kg alle :hyper: ja väitti vielä että ei se aina nouse ja että on huono tanko :rock: eli jotkut puhuu hemmetisti paskaa :D

160kg vaatii jo väistämättä reeniä. en usko että kukaan reenaamatta tuota nostaisi vaikka millanen kössi olisi.

Tahvo Tohveli sanoi:
Vitutukseen voi kuolla.

Täytyy muistaa, että 15-vuotiaana 55 kiloisena 110 kiloa penkistä ottava kaveri on varmasti erittäin lahjakas kyseiseen lajiin. Se taitaisi olla ikäluokan Suomen ennätys.
Eli kannattaa hinata sitä omaa enkkaa ylöspäin ja unohtaa muiden tulokset, jos ei kisalavoille mieli.

Nojuu heitin tuon vaan lähinnä esimerkkinä, herne nenässä :)
Tiedän kyllä että nostaisin yli 100 jo jos niin olisin halunnut mennä mutta koska treenaan body-tyylillä se ei ole vielä päässyt rikkoutumaan.

Taisin olla 17v ja 67kg kun huntti hölähti. Nyttemmin kireempänä 125kg penkistä ja 74kg painoa.

omasta mielestäni hyvinkin mahdollista varsinkin kun pituutta on 160 cm ja jaloissa ympärysmittaa 40 cm.

onse kumma ku kaikilta löytyy kavereiden kavereita jotka nostaa 14vuotiaana ja 40 kilosena 240kg penkistä ja suomen ennätyksetkin on vaan murto-osia näistä tuloksia. (huom. pienimuotoinen liioittelu). nimi paperiin ja valkone läiskä ylös ni mäkin uskon noi "ekaa kertaa treenamassa -> 130kg penkistä".

nelkku sanoi:
onse kumma ku kaikilta löytyy kavereiden kavereita jotka nostaa 14vuotiaana ja 40 kilosena 240kg penkistä ja suomen ennätyksetkin on vaan murto-osia näistä tuloksia. (huom. pienimuotoinen liioittelu). nimi paperiin ja valkone läiskä ylös ni mäkin uskon noi "ekaa kertaa treenamassa -> 130kg penkistä".
Penkki keskustelut menee kieltämättä aina vähän höpöksi näissä foorumeissa.Mielestäni tämän turhempaa penkki keskustelua ei voi edes olla että:Onko mahdollista alle 70 kiloisena nostaa 100 kg penkistä? :david: :david: .Pitäs tajuta jo kysymättäkin.Kaippa taas oli vaan tarkoitus saada joku penkki inttely aikaiseksi(juupas eipäs).PS.mun mummo otti viime viikolla sotilas penkistä 170kg pysäytyksellä(omapaino 70kg).TOSI ON. :jahas:Just joo

pystyy Pystyy

..Aikoinani 14 vuotiaana painoa oli 56kg ja 100kg supsautetiin..nyt aikamiehenä painoa 90kg ja 190kg punnerettu..ilman paitaa normi salinosto.. :rock:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
nelkku sanoi:
Heh.. älä muuta sano :hyper: noitahan on joka paikas 13 vuotiaita ikinä treenannu pennki 200 oma paino 50kg.. tyyliin itse vaan ikinä nähnyt yhtääkään.. käyn varmaan väärällä salilla

tonttuboy sanoi:
..Aikoinani 14 vuotiaana painoa oli 56kg ja 100kg supsautetiin..nyt aikamiehenä painoa 90kg ja 190kg punnerettu..ilman paitaa normi salinosto.. :rock:

tohon on jos kullakin tavotetta :rock:

Viikinki 86 sanoi:
Kyllä mä kaikenlaista paskaa oon elämäni aikana kuullu,mutta toi veis kyllä voiton:)

Kyllä mä tunnen yhen kaverin ketä väitti nostavansa jost kun heräs 75 kg penkistä. Ja kyseinen kaveri polttaa tupakkaa ryyppää ei urheile löhöö vaan sohvalla ja sit yks liikka tunti tuli sanoon mulle et paljon nostat penkistä. Vastasin: "joku 110 kg" "no eihän se oo paljoo paskaakaa tänää nous HIMASSA 85 kg" no sanoin mennään kattoon se sun 85 kg ei varmaa nouse no sitkun suostu tulemaan niin teki 3*40 kg ja jäi 50 kg alle :hyper: ja väitti vielä että ei se aina nouse ja että on huono tanko :rock: eli jotkut puhuu hemmetisti paskaa :D

Ehkä se oli kattonut paunoina ne painot... :lol2:

On näitä vastaavia tullut itelläkin vastaan. Kerran yks keski-ikäinen mies joka ei koskaan ollut penkkipunnerrusta varmaan ees kokeillut elvisteli että jos meikäläinen saa sen satasen niin saa takuulla hänkin ja lyötiin kaljat vetoo. Tais jäädä 60 kilon alle ja siitä ei sitten senjälkeen keskusteltu...

Mä olin 18 ja painoin 77 ja nostin 150 kg puhtaasti, että kaisse on mahdollista, eihän se oo ees kaks kertaa oma paino jos 70kgeenä ottaa satkun.

näitä piisaa joka paikas joka ottaa tyylin ikä 16 paino 55kg penkki 180kg mut misää niitä silti ei nää...

Turha tredi joutas jo lukkoon. :jahas:

hartiapankki sanoi:
näitä piisaa joka paikas joka ottaa tyylin ikä 16 paino 55kg penkki 180kg mut misää niitä silti ei nää...

Et tietenkään näe! Voin tässä paljastaa, että se on maailmanlaajuinen salaliitto sua vastaan. Kaikki nuoret, kevyet ja vahvat kaverit sut nähdessään alkaa näytellä heikompaa kuin onkaan :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom