- Ikä
- 48
Paskaa kaikki. Ei mulla muuta. Jos kokee että Tallinkin buffetti on parasta gourmeta mitä rahalla saa niin semmonen tyyppi tykkäilee varmasti. Eikun sinne vaan. Mua vituttaa suunnattomasti kun jengi ei arvosta hyvää vartavasten tilauksesta tehtyä ruokaa, varsinkin kun nimenomaan ulkomailla tuo syöminen ulkona on maan tapa, kaikkialla muualla paitsi Suomessa. Syödään eineksiä, buffettia ja jotain muuta paskaa. Toki esim. Stadissa lounasbuffat ovat monesti hyviä.
Tietty eri asia jos menee jonnekin Cook Islandsille tai muualle luxuskohteeseen niin takuulla on All Inclusive hyvä valinta, ehkä kuuleman mukaan myös vaikkapa Mauritiuksella.
Mulle suurin kriteeri lomaa valitessa, lämmön lisäksi, on se että paikallinen sapuska on hyvää ja kohtuuhintaista. Siksi onkin reissattu Thaimaahan, ruokailut ovat reissun kohokohtia. Amerikka kiinnostaisi myös, mutta siellä tulisi läskiksi
Tietty eri asia jos menee jonnekin Cook Islandsille tai muualle luxuskohteeseen niin takuulla on All Inclusive hyvä valinta, ehkä kuuleman mukaan myös vaikkapa Mauritiuksella.
Mulle suurin kriteeri lomaa valitessa, lämmön lisäksi, on se että paikallinen sapuska on hyvää ja kohtuuhintaista. Siksi onkin reissattu Thaimaahan, ruokailut ovat reissun kohokohtia. Amerikka kiinnostaisi myös, mutta siellä tulisi läskiksi