All Inclusive -paketit

Paskaa kaikki. Ei mulla muuta. Jos kokee että Tallinkin buffetti on parasta gourmeta mitä rahalla saa niin semmonen tyyppi tykkäilee varmasti. Eikun sinne vaan. Mua vituttaa suunnattomasti kun jengi ei arvosta hyvää vartavasten tilauksesta tehtyä ruokaa, varsinkin kun nimenomaan ulkomailla tuo syöminen ulkona on maan tapa, kaikkialla muualla paitsi Suomessa. Syödään eineksiä, buffettia ja jotain muuta paskaa. Toki esim. Stadissa lounasbuffat ovat monesti hyviä.

Tietty eri asia jos menee jonnekin Cook Islandsille tai muualle luxuskohteeseen niin takuulla on All Inclusive hyvä valinta, ehkä kuuleman mukaan myös vaikkapa Mauritiuksella.

Mulle suurin kriteeri lomaa valitessa, lämmön lisäksi, on se että paikallinen sapuska on hyvää ja kohtuuhintaista. Siksi onkin reissattu Thaimaahan, ruokailut ovat reissun kohokohtia. Amerikka kiinnostaisi myös, mutta siellä tulisi läskiksi :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paskaa kaikki. Ei mulla muuta. Jos kokee että Tallinkin buffetti on parasta gourmeta mitä rahalla saa niin semmonen tyyppi tykkäilee varmasti. Eikun sinne vaan. Mua vituttaa suunnattomasti kun jengi ei arvosta hyvää vartavasten tilauksesta tehtyä ruokaa, varsinkin kun nimenomaan ulkomailla tuo syöminen ulkona on maan tapa, kaikkialla muualla paitsi Suomessa. Syödään eineksiä, buffettia ja jotain muuta paskaa. Toki esim. Stadissa lounasbuffat ovat monesti hyviä.

Tietty eri asia jos menee jonnekin Cook Islandsille tai muualle luxuskohteeseen niin takuulla on All Inclusive hyvä valinta, ehkä kuuleman mukaan myös vaikkapa Mauritiuksella.

Niin.. All Inclusive -paikoissa nimenomaan pitää ottaa se luxuskohde (5*), muuten saa sitä täyttä paskaa. Olen jokusen kerran ollut karibialla AI paikoissa, enkä ole ainoatakaan kertaa (aamiaista lukuunottamatta) syönyt buffet-ateriaa. Edellisessä paikassakaan ei ymmärtääkseni mitään buffetravintolaa edes ollut, ja ne saaren muut ravintolat joissa käväistiin oli suoraan sanottuna täyttä paskaa verrattuna hotellin ravintoloihin. (joka kerta ainakin vitutti maksaa se +100$ ateriasta kun hotellin ravintoloissa olisi syönyt parempaa ilmaiseksi)

En ole myöskään kertaakaan ollut näissä AI-paikoissa kunnon kännissä. Mut onhan se saatanan leppoisaa, kun voit rantatuolista vaan vähän kohottaa etusormea, ja samantien jose on kiikuttamassa drinkkiä, limua, jäitä, guacamolea, tai mitä vittua nyt ikinä mieli tekeekin.

Paskaa kaikki. Ei mulla muuta. Jos kokee että Tallinkin buffetti on parasta gourmeta mitä rahalla saa niin semmonen tyyppi tykkäilee varmasti. Eikun sinne vaan. Mua vituttaa suunnattomasti kun jengi ei arvosta hyvää vartavasten tilauksesta tehtyä ruokaa

Mulle suurin kriteeri lomaa valitessa, lämmön lisäksi, on se että paikallinen sapuska on hyvää ja kohtuuhintaista. Siksi onkin reissattu Thaimaahan, ruokailut ovat reissun kohokohtia. Amerikka kiinnostaisi myös, mutta siellä tulisi läskiksi :kuola:

Tähän sellainen kommentti että aika monissa all inclusiveissa tehdään myös "tilauksesta" ruokaa, eli kaikki ei ole aina valmiina buffassa, vaan kokki valmistaa yksilöllisiä tilauksia mm. grillissä. Muutamat hotellit mitä itse olen katsellut omaavat myös tälläisen lisän, eli mahdollisia lihoja, pihvejä, vartaita ym valmistetaan asiakkaan pyynnöstä aina yksilöllisesti eikä vain jonnekin ruokalaan metallivateihin. Monissa hotelleissa on myös erikseen olemassa joku À la carte ravintola (luksushotelleissa ja isoissa resorteissa kaiketi useampia) missä tilataan menulta.

Ihan etelän peruskohteissa ei mielestäni ole kummoinen ruokakulttuuri, toki paikallisia erikoisuuksiakin on ja niitä kannattaa maistella. Niitä kuitenkin saa myös all inclusive hotelleissa, eikä kaikki eväkset ole vain jotain lehtipihviä ja ranskalaisia (toisaalta, jos joku haluaa vedellä semmoisia päivästä toiseen niin eipä siinä, kaikin mokomin).

Mitä tulee mainitsemaasi Aasiaan niin ei tulisi mieleenkään ottaa all inclusivea sellaisessa. Thaimaassa ulkona syöminen (ainakin jos ei ravaa jossain länkkärimestoissa) on käsittääkseni erittäin halpaa ja hyvää, ja pieniä ruokakojuja löytyy ihan mielettömästi kaikkialta, ja kaikkina aikoina. Tuollaisessa kohteessa paikallisen ruoan syöminen on minusta loogista ja kannattavaa, ja siellä sentään on mainittava ruokakulttuuri ja erilaisia upeita makuelämyksiä voi saada päivästä toiseen, aivan pilkkahinnalla.

Niin.. All Inclusive -paikoissa nimenomaan pitää ottaa se luxuskohde (5*), muuten saa sitä täyttä paskaa. Olen jokusen kerran ollut karibialla AI paikoissa, enkä ole ainoatakaan kertaa (aamiaista lukuunottamatta) syönyt buffet-ateriaa. Edellisessä paikassakaan ei ymmärtääkseni mitään buffetravintolaa edes ollut, ja ne saaren muut ravintolat joissa käväistiin oli suoraan sanottuna täyttä paskaa verrattuna hotellin ravintoloihin. (joka kerta ainakin vitutti maksaa se +100$ ateriasta kun hotellin ravintoloissa olisi syönyt parempaa ilmaiseksi)

En ole myöskään kertaakaan ollut näissä AI-paikoissa kunnon kännissä. Mut onhan se saatanan leppoisaa, kun voit rantatuolista vaan vähän kohottaa etusormea, ja samantien jose on kiikuttamassa drinkkiä, limua, jäitä, guacamolea, tai mitä vittua nyt ikinä mieli tekeekin.

Juu, Karibialla ruoka on kyllä aivan käsittämätöntä paskaa ja aivan järkyttävään hintaan. Juu, yleistin nyt Guadeloupen koko karibiaksi. Varmasti hyvä vaihtoehto vetää just jotain AI:ta siellä, hotellissa oli ihan "syötävät" sapuskat muttei perse kestänyt kertaa enempää siellä safkata. Kiva paikka muuten mutta kreolishittii en syö enää koskaan.
Me safkattiin KFC:ssä, pizzerioissa ja mäkkärissä siellä päin ollessamme. Nekin oli ihan kauheeta paskaa. Mutta sai sentäs alle kympillä edes jotain muuta ku lasin vettä.

Kyllä minä koen lomalla nuo AI:t hyväksi varsinkin lasten kanssa reissussa ollessa. Mikään muu ei vituta niin paljoa kuin se, että ravintolassa tilaamastasi ruuasta lapsi syö tyyliin 2 ranskalaista kun syystä tai toisesta ei maistukkaan. Ihan sama kun viskoisi saatana euroja kadulle.

Eikun sinne vaan. Mua vituttaa suunnattomasti kun jengi ei arvosta hyvää vartavasten tilauksesta tehtyä ruokaa, varsinkin kun nimenomaan ulkomailla tuo syöminen ulkona on maan tapa, kaikkialla muualla paitsi Suomessa

Hehe,

Nää oman elämänsä Rikut ja Tunnat on kyllä hauskoja. Yksi muistaa sanoa, että paikalliset pitää ottaa huomioon koska länkkäri maiden isot hotellit poraa paikallisia perseeseen ja toista oikeen vituttaa sunnattomasti kuinka ei arvosteta jotain kun ulkomailla ollaan. Hei, onneksi te itse sentään osaatte matkailla oikein. Antakaa junttien matkailla rauhassa.

Kuten tuossa yllä sanottiin niin ei se nyt ihan ole pelkkää pakastepizzaa mitä noista paikoista saa ja voittaa päivittäiset kanat ja riisit. Mitä laadukkaampi paikka sitä laadukkaampi ruoka ja sitä enemmän vaihtoehtoja.
Jossain paikoissa saat jopa tilata grillisetin jonka itse paistelet auringonlaskussa. Puhumattakaan siitä kuinka paljon helpompaa AI on lapsiperheille.

AI:sta on lähinnä positiivisia kokemuksia. Oikeastaan ainoa oikeasti vituttava asia on noissa TUI:n kohteissa viihtyvät ruotsalaiset/tanskalaiset/britit lapsiperheet joiden kullanmurut tyyliin heittelee kaiken lattialle ja käy käsin hakemassa pöydästä lisää. Hyviä liharuokia noista ei niinkään löydy, mutta salaatti- ja etenkin jälkiruokapöytä korvaa menetystä.

Jostain syystä mulle tulee aina ruokapaikkoja metsästäessä stressi päälle, ei sovi lomalle semmoinen.

Ei tule just nyt hienompaa fiilistä mieleen kuin kävellä varhaisaamun lämmössä notkuvaan aamiaispöytään, istua lämpöisessä tuulenvireessä terassilla siemaillen kahvia ja mättäen pekonia, munakasta, kakkua ja hedelmiä niin paljon kuin napa vetää. Tarviikin varailla kesälomamatkaa :kuola:

Ihan pikkuriikkisen olen katsellut Punta Canan Hard Rock hotellia sillä silmällä. Tjareborgin esitteen mukaan olisi alueella 9 eri sapuskamestaa ja 14 baariakin. Eikä tuo sali ihan paskalta näytä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rentoon altaan äärellä lomailuun ai on ihan ehdoton. Esim viime loma meni suurin piirtein näin:
Aamupala
Tunti tennistä
Toinen aamupala
1,5 h juoksulenkki muksun kanssa
Olutta
Lounas
Drinkkejä, olutta, löhöilyä
Päivällinen
Löhöilyä
Illallinen teema-ravintolassa

Kohteena neljän tähden resortti Teneriffalla. Salaatti, hedelmät, aamupalat, jälkiruoat ihan priimaa. Kalaruoat pettymys. Liharuoat ok. Kana ja kaniini namia.
Vesipulloja sai hakea respasta niin paljon kuin halusi. Eli ravintoon ei mennyt rahaa. Hotellin kuntosali oli aika heikko, mutta kerran kävin sielläkin.

Tjärellä on teneriffalla yksi hotelli, jossa on SATS kuntosali. Toi on harkinnassa ens reissulle.

Hehe,

Nää oman elämänsä Rikut ja Tunnat on kyllä hauskoja. Yksi muistaa sanoa, että paikalliset pitää ottaa huomioon koska länkkäri maiden isot hotellit poraa paikallisia perseeseen ja toista oikeen vituttaa sunnattomasti kuinka ei arvosteta jotain kun ulkomailla ollaan. Hei, onneksi te itse sentään osaatte matkailla oikein. Antakaa junttien matkailla rauhassa.

No kyllä se nyt minunkin korvaan kuulostaa hiukan oudolle, että mennään johonkin toiseen maahan ja istutaan samassa hotellissa viikko pari ja syödään puhvetista maha täyteen, kun se on niin helppoa.

Lapsiperheistä en osaa sanoa, kun kakaroiden kanssa en ole ikinä matkannut, mutta tee nyt tuossa pitempiä päiväreissuja toisiin kaupunkeihin, nähtävyyksiin, museoihin, jne. Suomalainen kun tyypillisesti ajattelee, että hän häviää koko ajan rahaa, koska hotellissa puhvetti.

Jokainen toki lomailee parhaaksi näkemälllään tavalla, mutta ei tuo kyllä minun näkövinkkelistä ole järkevin tapa matkustaa. Mutsille olen noita suositellut ja vain sen takia, että hän ei omista minkäänlaista kielitaitoa, jolla voisi edes alkeellisesti pärjätä.

No kyllä se nyt minunkin korvaan kuulostaa hiukan oudolle, että mennään johonkin toiseen maahan ja istutaan samassa hotellissa viikko pari ja syödään puhvetista maha täyteen, kun se on niin helppoa.

Lapsiperheistä en osaa sanoa, kun kakaroiden kanssa en ole ikinä matkannut, mutta tee nyt tuossa pitempiä päiväreissuja toisiin kaupunkeihin, nähtävyyksiin, museoihin, jne. Suomalainen kun tyypillisesti ajattelee, että hän häviää koko ajan rahaa, koska hotellissa puhvetti.

Jokainen toki lomailee parhaaksi näkemälllään tavalla, mutta ei tuo kyllä minun näkövinkkelistä ole järkevin tapa matkustaa. Mutsille olen noita suositellut ja vain sen takia, että hän ei omista minkäänlaista kielitaitoa, jolla voisi edes alkeellisesti pärjätä.

Tätä samaa mieltä olin itsekin ennen lapsia.

Toisaalta eihän jonnekin kanarialle nyt muutenkaan mennä kulttuuri- tai ruokamatkalle.

Kyse on AI - matkailusta ja kuten sanottua yleensä sellaiset kohteet joissa on AI -resortteja tarjolla ei kyse ole sellaisista maista joista voisi sanoa, että "matkailu avartaa".
Nämä on isoja "kylpylöitä" jonne mennään rentoutumaan ja nyt se vaan tapahtuu oikeasti lämpimässä. Se on ihan turha itseään näissä kohteissa huijata, että nyt pitäisi tutustua paikalliseen kulttuuriin kun ollaan ulkomailla. Se kulttuuri tule mitenkään esiin kun kaikki on kiinni siitä turismista.

Vielä typerempää näissä kohteissa on mennä torakoiden syötäväksi johonkin loukkuun, koska "voidaan tutustua paikalliseen kulttuuriin", ja olla kuitenkin samassa maassa missä porukka loikoilee 5+ tähden hotellin rannalla ja tekee sieltä käyntejä niissä samoissa vitun lähteissä ja raunoissa missä muutkin käy..

Sitten on niitä toisia lomia missä käydään itse kiertelemässä pitkin nähtävyyksiä ja museoita yms. Nämä ei tosin enää käy mitenkään rentoutumisesta, koska pitää olla ravaamassa paikasta toiseen jatkuvasti. Hauskaa sekin on, mutta se on erillaista lomailua.

...mutta tee nyt tuossa pitempiä päiväreissuja toisiin kaupunkeihin, nähtävyyksiin, museoihin, jne.

Jokainen toki lomailee parhaaksi näkemälllään tavalla, mutta ei tuo kyllä minun näkövinkkelistä ole järkevin tapa matkustaa.

Toisaalta eihän jonnekin kanarialle nyt muutenkaan mennä kulttuuri- tai ruokamatkalle.

Kyse on AI - matkailusta ja kuten sanottua yleensä sellaiset kohteet joissa on AI -resortteja tarjolla ei kyse ole sellaisista maista joista voisi sanoa, että "matkailu avartaa".
Nämä on isoja "kylpylöitä" jonne mennään rentoutumaan ja nyt se vaan tapahtuu oikeasti lämpimässä. Se on ihan turha itseään näissä kohteissa huijata, että nyt pitäisi tutustua paikalliseen kulttuuriin kun ollaan ulkomailla. Se kulttuuri tule mitenkään esiin kun kaikki kiinni siitä turismista.

Vielä typerämpää näissä kohteissa on mennä torakoiden syötäväksi johonkin loukkuun ja olla kuitenkin samassa maassa missä porukka loikoilee 5+ tähden hotellin rannalla.

Sitten on niitä toisia lomia missä käydään itse kiertelemässä pitkin nähtävyyksiä ja museoita yms. Nämä ei tosin enää käy mitenkään rentoutumisesta, koska pitää olla ravaamassa paikasta toiseen jatkuvasti. Hauskaa sekin on, mutta se on erillaista lomailua.

Niin. Eiköhän tämä ole aika paljon kohteesta kiinni missä ollaan. Joku Aasia mitä on tuotu esiin on hyvinkin oletettavasti paikka, jossa vietetään päiviä eri biitseillä tai saarilla, ollaan vene- tai sukellusretkillä, mennään jonnekin viidakkoon seikkailemaan tai katsomaan päiväksi palatseja ja nähtävyyksiä. Sellaisessa paikassa myöskin ruoka on uskomattoman halpaa ja monipuolista, ja aasialaisella keittiöllä on aika paljon annettavaa makuelämysten puolesta.

Peruskohteet etelässä eivät ole kovin kummoisia. Paikallista elämää ja menoa näkee jos menee hieman kohteiden ulkopuolelle, mutta ei mun mielestä missään Espanjassa, Kanarialla, Turkissa, Kreikan saarilla jne ole mitään älytöntä nähtävää mikä hulluna kiinnostaisi niin, että joka päivä pitäisi matkustella ympäriinsä. Aina olen reissussa jossain käynyt eikä koko lomaa ole vietetty vain biitsillä tai altaalla jumittaen, mutta mitään museoita sun muita ei ole tullut kierreltyä. Näköalapaikkoja, dyyneillä vaeltamista, veneretkiä, vanhoja linnakkeita, markkinoita, paikallisia ravintoloita (missä ei ole koskaan ollut mitään erityistä) jne on toki tullut tsekkailtua läpi, mutta koska arki ja työelämä on tarpeeksi haastavaa ja stressaavaa kello kaulassa juoksemista paikasta toiseen ja päivästä toiseen, olen itse lomalla niitä ketkä 80% haluaa chillata ja olla ihan rauhassa.

Mä joskus olin hieman sellainen naureskelija että mitäs noikin ottaa ruisleivät mukaan matkaan ja hernarit matkalaukkuun, käyvät vaan Suomi-baareissa laulamassa Frederikkiä karaokessa ja kokkaavat ruoat itse omassa aparttomentoksessaan tai syövät jotain lihapullia ja muussia lähiravintolassa päivästä toiseen, mikseivät samantien jääneet Suomeen? Siksi koska nämä kuvaukseen sopivat "juntit" haluaa mennä ulkomaille, irtautua siitä Suomen arjesta ja omasta kodistaan. Päästä edullisesti jonnekin huomattavasti lämpimämpään ja aurinkovarmaan kohteeseen nauttimaan helteestä, sateettomista päivistä, välimeren lämpimistä aalloista ja tuulenvireestä. Kenties haluavat nauttia juurikin uima-altaasta ja +25 asteisestä merestä +35 lämmössä mitä ei siellä kotona Tihvetjärvellä ole saatavilla.

Varmasti oikein kiva loma heilläkin, vaikken itse lomaani samanlailla viettäisikään.

No eipä sitä aina ole niin paljon nähtävääkään, että joka päivälle mitään reissuja tarvittaisiin. Mulle unelmien loma on sellainen, missä voi vetää x-asennossa valkoisen hiekan rannalla minimissään sen 2 viikkoa. Snorklaamassa toki voi käydä aina kun kuumuus alkaa ahdistamaan, mutta en todellakaan lähde rantalomallani mitään saatanan museoita tai kivikasoja katselemaan.

Ei se muutenkaan ravintolaa huonommaksi tee, vaikka se sijaitsisikin hotellissa/hotellin yhteydessä. Olen esimerkiksi yhden ehdottomasti elämäni parhaista aterioista vetänyt hotelliravintolassa, Fort Lauderdalen Ritz-Carltonissa.

No eipä sitä aina ole niin paljon nähtävääkään, että joka päivälle mitään reissuja tarvittaisiin.

Kuten sanottua, jokainen lomailee kuten parhaaksi näkee. Jos jaksaa olla paikallaan lomallaan viikon niin ok, sitten on. Minä en vaan ikinä menisi kohteeseen missä ei ole kohtuullisesti historiaa/nähtävyyksiä/museoita. Oikeastaan aurinko / lämpö taitaa olla mun arvosteluasteikossa melkoisen alhaalla. Minä en vaan ymmärrä miksi pitää lentää monta tuhatta kilometriä, että voi olla X-asennossa

Nojoo, ei siis tarkoitus ollut tosiaan dissata ketään lomailutottumuksistaan. Harva mun tavassa lomailla näkee sen suuremmin järkeä :piis:

Minä en vaan ymmärrä miksi pitää lentää monta tuhatta kilometriä, että voi olla X-asennossa

Koska, aaaaaaahhhhhhhhhh :)

Ennen itsekkin ajattelin, että lomat pitää olla "suorittamista", mutta kun pari vuotta sitten kun ensimmäisen kerran menttiin oikeasti sellaiselle lomalle isoon AI - resorttiin missä ei pidetty mitään aikataulua taikka päiväsuunnitelmaa ja sait vaan syödä, uida, naida, maata auringossa ja lukea kirjaa niin oppi arvostamaan tuollaista täydellistä rentoutumista missä kaikki tarvittava on saatavilla. Tosin itseni tuntien halusin kuitenkin tuon sali option näihin lomiin, koska ei sitä oikeasti ihan pelkästään maatakkaan jaksa vaikka kuinka laskisi liukumäkeä ja polskisi altaassa. Hyvät ruuatkin menee "hukkaan" kun niitä ei saa lihaksiin :D. Jotain aktiviteettia sitä aina kaipaa ja resorteissa tuokin on otettu huomioon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nojoo, ei siis tarkoitus ollut tosiaan dissata ketään lomailutottumuksistaan. Harva mun tavassa lomailla näkee sen suuremmin järkeä :piis:

En minäkään lähtisi lomalle vaan uimaan ja aurinkoon makamaan (en pidä koko hommasta) vaan kyl sit täytyy olla tekemistä. Muutenkaan viihdy kuumassa joten pohjoiseen patikoimaan, kalastelemaan ja pyöräilemään ja toivottavasti joskus hieman kauemmaksikin. Oonkin siinä mielessä kummajainen työporukassakin että oon talvi ihmisiä ja kesä on täysin turha vähä pukeisia naisia lukuunottamatta.

Mä vihaan kalastamista, naurettavaa puuhaa odottaa syökö fisu vai ei. Mutta lomalla teen sitä. Samalla yhdistyy ilo ja nautinto, aurinko ja keppana. Sama kaava ja aina samat hommat ei vaan ole mun juttu, koetan aina löytää jotain uutta ja erilaista. Mun mielestä se on siistiä vaikka se vituttaa ja joskus pelottaakin älyttömästi.

Ensi talvena keksin neronleimauksen lähteä 3,5 viikoksi reissuun yksikseni ja tapaan muun perheen sitten paikassa X ennen joulua ja jatkamme lomailua pari viikkoa lämpösessä. Jälkeenpäin vähän kadutti(bookattu jo) ja ajattelin että miten kestän ylipäätänsä olla reissussa niin pitkään kun kahden viikon lomistakin on korvia myöten täynnä. Mutta hei se on siistiä kärsimystä, osaapa arvostaa sitten yhessäoloa. Sitäpaitsi se on jotain uutta ja lomavitutuksesta tietää olevansa elossa. Tosin Bogotassa saattaa päästä oikeasti hengestään (se on yksi paikka mihin meen).

Eikö tuo ole kovin kallista, muutamat ranskalaiset kyllä voi heittää mäkeen tohon hintaan, vaikka ne euron tai kaksi maksaiskin:

Pelkkä hotelli 1230e kahdelta:
Pascha Bay - Alanya, Turkki - Finnmatkat

Lisäksi All Inclusive lisämaksusta 700e kahdelta.

En ole Turkissa koskaan käynyt mutta sen tiedän että esim. Istanbulissa olisi kiva käydä nimenomaan hyvien ruokien vuoksi ja uskoisin että kehitysmaassa ruokailee 700 eurolla sangen hyvätasoisesti paikallisissa rafloissa.

Toikin 50e per päivä tarkoittaa sitä että sapuskoja noukitaan päivän seisseinä metallivadeista. Todellinen ala-carte all inclusive tilauksesta valmistettuine ruokineen ja juomineen ei takuulla irtoa 50 eurolla missään maailmankolkassa.

Kuten sanoin, hotellissa tuskin on KOSKAAN hyvä ruoka ja hyvä ruoka on sellaista minkä vuoksi kannattaa matkustaa. Jos tyytyy firman Sodexho-tasoiseen soppaan arkena niin varmasti tyytyy siihen myös lomalla.

Sitten noissa on vielä jotain "käsittämättömiä" rajoituksia, mikä toki on luonnollista, jotta pidetään ruoan taso kohtuullisena:

Blue Lagoon Villagen runsaaseen All Inclusiveen kuuluu useita baareja ja ravintoloita. Yhden kerran oleskelun aikana voit nauttia päivällisen jossain hotellin à la carte -ravintoloista.

Eli kerran saa syödä päivällisen ala-carte raflassa. Kerran. Kerran koko oleskeluaikana siis. Ei siellä voi siis mättää pihvejä proteniiksi tunnin välein.
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/kreikka/kos/kefalos/blue-lagoon-village/?season=kesa-2014&step=3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom