All Inclusive -paketit

Saatan just ja just ymmärtää all inclusive lomailun, jos ei todellakaan halua lomaltaan juuri muuta kuin rentoutumista ja löhöilyä, mutta miksi ihmeessä joku matkustaisi jonnekin Etelä-Amerikkaan all inclusive lomalle? Eikä huomattavsti lähempää löytyisi ihan vastaava resortti jossa voi tehdä ihan samaa? Vituttaisi vaan olla jossain Venezuelassa all inclusive resortissa miettien mitä kaikkea jää kokematta kun käkkii kaiken ajan siinä resortin alueella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en halua nähdä Turkissa paikallisia yhtään enempää kuin on pakko. Pysyttelenkin aika visusti allasalueella ja juon kaljaa. Junttilomailu rentouttaa parhaiten.

Saatan just ja just ymmärtää all inclusive lomailun, jos ei todellakaan halua lomaltaan juuri muuta kuin rentoutumista ja löhöilyä, mutta miksi ihmeessä joku matkustaisi jonnekin Etelä-Amerikkaan all inclusive lomalle? Eikä huomattavsti lähempää löytyisi ihan vastaava resortti jossa voi tehdä ihan samaa? Vituttaisi vaan olla jossain Venezuelassa all inclusive resortissa miettien mitä kaikkea jää kokematta kun käkkii kaiken ajan siinä resortin alueella.

Protip: Ei oo pakko käkkiä koko ajan siinä "resortilla" vaikka olisi all-inclusiven ostanutkin.

Miksi ei voi kokea ja liikkua? Ei se AI ole mikään este sille. Ite sain AI-loman niin halvalla että se maksaa juomien/ruokien kanssa jo itsensä takaisin päivässä.

Kyllä mä silti ajattelin vuokrata autoa yms.

No mä nyt ajattelin että jos ottaa all inclusive loman ja maksaa niistä palveluista, niin sitten kanssa suurimmaksi osaksi syö ja juo siellä mutta se on tietenkin eri asia jos saa esim. jonkun halvan äkkilähdön.

No mä nyt ajattelin että jos ottaa all inclusive loman ja maksaa niistä palveluista, niin sitten kanssa suurimmaksi osaksi syö ja juo siellä mutta se on tietenkin eri asia jos saa esim. jonkun halvan äkkilähdön.

Muutaman AI-loman nimenomaan Karibian maissa tehneenä suosittelen kokeilemaan ennen tuomitsemista. Mikäli on niin pihi, että jokaisen ruuan syömättä jättäminen harmittaa kannattaa jäädä suosiolla kotiin. Parin viikon lomalla muutama päivä menee retkillä, loput päivät sukelluksia, vesiurheilua, lukemista ja salia.

Viime talvi meni reppu selässä. Seuraavaks kiinnostais taas AI, nimenomaan tuon paremman rentoutumiskertoimen vuoksi.

Oon aina ajatellut ettei tuollainen AI paketti kiinnostaisi mutta kieltämättä treeni lomalla voisi olla kova juttu. Aamulla jos käy tekemässä 3-4 tunnin lenkin ja iltapäivällä salin niin saa syödä ihan huolella koko päivän. Ja vielä riittää nälkää illalliselle ulos jos haluaa paikallisia mestoja katella.

En tiedä mikä on tämän päivän tilanne, mutta ainakin joitakin vuosia sitten jossain Venezuelassa ei ollut muita kuin AI-hotelleja tarjolla, jos meni pakettimatkalle. Eikä siinä hotellin lähellä (jossa minä olin), ollut oikeastaan ruokaravintoloita lainkaan. Jostain rannalta sai keitinpiirakoita kojusta. Jos lähdin keskustaan tai muualle, niin söin siellä, mutta keskusta oli kaukana ja sinne piti mennä taksilla. Hotellin ruoka oli aika kamalaa.

Kyseessä oli äkkilähtö,

Oon aina ajatellut ettei tuollainen AI paketti kiinnostaisi mutta kieltämättä treeni lomalla voisi olla kova juttu. Aamulla jos käy tekemässä 3-4 tunnin lenkin ja iltapäivällä salin niin saa syödä ihan huolella koko päivän. Ja vielä riittää nälkää illalliselle ulos jos haluaa paikallisia mestoja katella.

Jos olet lähdössä pyöräilemään niin kannattaa harkita erityisiä pyöräilyhotelleja. Sieltä saat ruokien lisäksi vuokrapyörän ja opastetut lenkit hyvillä reiteillä. Salilla ei IMO kannata käydä vaan panostaa päivät ajamiseen ja illat palautuskaljojen ryystämiseen. :D

Kerran oon työreissulla ollut Caracasissa, ja toiste en kyllä mielelläni mene. Toki jos saa kiksejä paskasten slummien kiertelystä, bensan hinnan ihmettelystä tai muusta vastaavasta niin ei siinä mitään. Mä olin kyllä helvetin iloinen joka illasta jonka sain viettää Intercontinentalin suojissa, tosin sielläkin tutuksi tuli lähinnä pönttö-sänky -akseli ja IC-hotelliksi paska huonepalvelu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom