Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu
Ei alkoholi välttämättä välttämättä NIIN paljon vaikuta kehitykseen. Toni Halme dokas sillon ku halus ja oli kyllä kovassa kunnossa! Ihan esimerkkinä vaan.

Käytätkö kehon ulkopuolelta saatavaa testo? Silloin tuolla ryypiskelyllä on varmaan vähemmän vaikutusta..

En oikein oo lisäravintesta innostunut, mutta juon palkkariksi aina Mass2:sta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei alkoholi välttämättä välttämättä NIIN paljon vaikuta kehitykseen. Toni Halme dokas sillon ku halus ja oli kyllä kovassa kunnossa! Ihan esimerkkinä vaan.

En oikein oo lisäravintesta innostunut, mutta juon palkkariksi aina Mass2:sta.

No paljos penkistä nousee?

Miks jengi alko heti avautuu? Ei kauhean positiivista kuvaa saanut ku heti alusta asti aletaan vittuilee.. Ja en jätä kaljan juomista, oon omaan kokooni ja ikääni nähden hyvässä kunnossa ja se riittää mulle. Jos te haluatte olla juomatta niin en mäkää siitä ala vituilee? Mä lähen nyt JUOMAAN, palaan takaisin asiaan huomenna.

Huuhhuh...pakkis on kyl kuninkaallisten foorumi. Tääl ei turhaan itsetunto ongelmissa pyöritä. Dokataan 2-3 kertaa viikossa..nostetaa penkistä 2X80 ja ollaa helvetin hyvässä kunnnossa :D Kannattas varmaa viikinki kokeilla treenata jonku oman ikäses "divaritason" urheilijan kanssa ja kattoo sit et ootko viel omasta mielestäs hyvässä kunnossa, puhumattakaan jostain sm tason nuoresta.

Oha se sillee aika naurettavaa käyttää maailman kolmannekz haitallisinta päihdettä, vaan siksi, että tässä henkisessä takapajulassa ei ole "laillisesti" muita vaihtoehtoja tarjolla:D

Huuhhuh...pakkis on kyl kuninkaallisten foorumi. Tääl ei turhaan itsetunto ongelmissa pyöritä. Dokataan 2-3 kertaa viikossa..nostetaa penkistä 2X80 ja ollaa helvetin hyvässä kunnnossa :D Kannattas varmaa viikinki kokeilla treenata jonku oman ikäses "divaritason" urheilijan kanssa ja kattoo sit et ootko viel omasta mielestäs hyvässä kunnossa, puhumattakaan jostain sm tason nuoresta.

Yks lukiohintti joka oli mun luokalla ylä-asteella oli hiihdon Sm 3. Voitin sen aina kädenväännössä ja painissa. Niin.. Kai mä sit oon ihan paskassa kunnossa. :rolleyes:

not-sure-if-troll-or-just-very-stupid-28n1299498207760-29-jpg.430

Testosteronin eritys loppuu kun seinään ja jos vedetään kaatokännit niin menee pari kuukautta että päästään takaisin samoihin arvoihin kuin ennen ryyppyreissua.
Ei siinä mitään pahaa ole, mutta tietää sitten miksi treenit ei kulje jos vetää vähän väliä kännit.

Nyt on kyllä pakko vähän toppuutella ja muitten tavoin pyytää vähän lähdettä tuolle väitteelle. Tässäkin ketjussa on jo kertaalleen beginnerin toimesta laitettu linkki Leangains-blogin erinomaiseen alkoholiartikkeliin ja sattumalta törmäsin vastaavaan suomalaiseen kirjoitukseen (teksti on paikoin käytännössä suoraan käännetty Leangainsista): http://keho.net/artikkelit/naytaartikkeli/Alkoholi-viisasten-juoma-vai-viisainta-valtella

Tuolla on esitetty useampi tutkimus alkoholin vaikutuksesta mm. testosteroniin. Esimerkiksi on tutkimus jossa koehenkilöt joivat paria kolmosolutta vastaavan määrän per päivä kolmen viikon ajan ja tämän seurauksena heidän testosteronitasonsa laskivat keskimäärin 6,8%. Toisaalta sitten toisessa tutkimuksessa (suomalaisten tekemä muuten) havaittiin että 1,5 gramman alkoholiannoksen per painokilo juominen kolmen tunnin aikana aiheutti 23% pudotuksen testoteronitasoissa 10-16 tuntia juomisen lopettamisen jälkeen. Vastaa siis 80 kiloiselle kahdeksaa kaljaa. Valitettavasti koko tekstiä ei ole ilmeisesti ilmaiseksi saatavilla mutta tuossa tutkimuksessa on mitattu veriarvoja 20 tunnin päähän juomisen lopettamisesta ja ilmeisesti testotasot ovat alkaneet jo nousemaan takaisin 16 tunnin jälkeen.

Yritin googlella etsiä mutta en löytänyt tutkimuksia, joista olisi selvinnyt kuinka kauan testosteronitasot ovat tavallista alemmat juomisen jälkeen. Mutta mm. yllä olevien tutkimusten valossa olisin yllättynyt jos kovankaan (yhden illan) kännireissun jälkeen testotasot olisivat tavallista alempana esim. kaksi päivää juomisen lopettamisen jälkeen. Eli kyllä sitä saunaoluen tai muutaman voi juoda ihan rauhallisin mielin. :D

Yks lukiohintti joka oli mun luokalla ylä-asteella oli hiihdon Sm 3. Voitin sen aina kädenväännössä ja painissa. Niin.. Kai mä sit oon ihan paskassa kunnossa. :rolleyes:

Voitit hiihtäjän painissa :D Oisko kuitenki ollu sun kunnon testaamisen puolesta vähän loogisempaa käydä kokeilee hiihtoa sitä vastaan :D.

Eli nyt voitas vetää tiivistelmänä että sä nostat 2X80kg penkistä ja voitat lukiohinttari sm3 hiihtäjän painissa. Pitää itekki ruveta dokamaa 2-3 kertaa viikos.
Oisko sul viel jotai vastaavia "tasomittareita"?

Vittu toi viikinki on kyllä kujalla. :D Oot kyllä vitun "kovassa" kunnossa, huh huh! Voi olla, että se hiihtäjä ei ole kovin keskittynyt lihasmassan hankintaan, vaan siihen aerobiseen kehitykseen enempi. Käytä aivojas, vai joko se kalja on ne pehmentänyt.

Sääli kyllä että viina on ainoa laillinen päihde tupakan lisäksi tässä sivistymättömässä perämettässä.

Vaikka kyllä mua käy sääliksi nämäkin, jotka vikisee kun ei ikinä saa mitään tehdä ettei vaan treenit kärsi. Jos ette kisaa, elkää stressatko hyvänen aika sentään.

Mun mielestä tää keskustelu voitas siirtää jo takas raiteille ja IMO munattomat miehet puhuu kuolleesta paskaa. Joten väitelkää keskenään sitte vaikka.

Oletko lihasperunan isoveli?

Vitun kovassa kunnossa. Painii hiihtäjien kanssa. Ryyppää 2-3 kertaa viikossa. Penkkaa 2x80 . Painaa 100kg ja pituutta 180.

Mun näkökulmasta oot kyl vitun hyväs kunnos..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom