Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nyrkki
  • Aloitettu Aloitettu

Nyrkki

olin tos baaris yks ilta näin siel yhen penkki punnertajan 4euroopan mestaruutta lukuisia suomen mestaruuksia sun muuta tuli tost alkoholist juttuu se sano et välil on hyvä vetää perseet rentouttaa kuulemma kaikki lihakset tosi hyvin ei se ainakaa pitäny pahana ottaa kerran viikos kännejä vastaa kuulemma pitkää hierontaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voi olla joidenkin kohdalla tolla tavalla, mutta ei mulla jos otan lauataina niin seuraavan viikon salit ei kulje vasta ku torstaina kunnolla ennen sitä on puhti pois ja jopa tiistai-aamuna heikohko olo...tosin jos käyn salilla esim maanantaina kaatamisen jälkee nii olo paranee huomattavasti. Mene ja tiedä mutta mun rentoutus on jättää viikonloppu väliin, nii salikin kulkee! Jos joisin joka vlv niin ei treenaamisesta tulis lasta eikä paskaa!

Originally posted by Nyrkki
olin tos baaris yks ilta näin siel yhen penkki punnertajan 4euroopan mestaruutta lukuisia suomen mestaruuksia sun muuta tuli tost alkoholist juttuu se sano et välil on hyvä vetää perseet rentouttaa kuulemma kaikki lihakset tosi hyvin ei se ainakaa pitäny pahana ottaa kerran viikos kännejä vastaa kuulemma pitkää hierontaa

...kerran viikossa, no jokainen taaplaa tyylillään

http://www.tukiasema.net/gallup/default.asp?gallupID=26

Trolli-peikko. Ja miten voi kirjottaa noin pitkän tekstin käyttämättä YHTÄÄN välimerkkiä? Loistavaa!!11 :lol1:

Ai siitä se johtuukin että olen oikeesti tosi heikko penkkipunnertaja,.... kun ei oo tullu vielä känniin asti viinaksia kokeiltua...

:D Joo ja sitten vielä ennen kisaa väkivaltainen kyykkäsessio, johan nousee...

Originally posted by Olakinte
voi olla joidenkin kohdalla tolla tavalla, mutta ei mulla jos otan lauataina niin seuraavan viikon salit ei kulje vasta ku torstaina kunnolla ennen sitä on puhti pois ja jopa tiistai-aamuna heikohko olo...tosin jos käyn salilla esim maanantaina kaatamisen jälkee nii olo paranee huomattavasti. Mene ja tiedä mutta mun rentoutus on jättää viikonloppu väliin, nii salikin kulkee! Jos joisin joka vlv niin ei treenaamisesta tulis lasta eikä paskaa!

porukat sitte vissiin vetää ihan megakännejä jos kerta vasta torstaina alkaa kulkemaan...tai sitten maksan alkoholinpolttokyky on joku ala-arvoinen.
ite jos käyn baarissa ni kyllä meen jo sunnuntainakin viiden pintaan reenaamaan, mut en tosin vedä ihan muistia katkolle.Siinä, että kulkeeko treeni tuolloin jotenkin huonommin, en ole huomannut eroa...

Ehkä kyse onkin siinä, että oma kunnianhimoni ei riitä siihen että punttiennoston vuoksi rupeisin olemaan esim. la illat kotona tutkimassa ulkomaankielisiä treenioppaita ja jättämällä näin sosiaalisen kanssakäymisen kavereiden kanssa taka-alalle. Suurin osa kavereista kun käy baarissa eikä lainkaan salilla...
yksi päivä muuten niin kalorintarkassa viikossa baarissa ei varmaankaan tee järkyttävää hallaa treenille, kunhan vaan muistaa olla suht ihmisiksi.

Mutta, jokainen tyylillään...:urjo:

Omia kokemuksia.

Minulla ainakin on niin kerrasta kiinni miten alkoholi vaikuttaa treenaukseen. Yhden kerran olen kunnon känneistä seuraavana päivänä tehnyt oman penkki ennätyksen. Toisella kertaa saattaa mennä kolmekin päivää ennenkuin alkaa treenaus taas luistaa...

continue.jpg

KAATAMINEN

Rapula on suoraan suhteessa juotuun viina määrään, jos vedät nakit ja muusit on varmaa ettet mene seuraavana päivänä kello 1700 salille.....ja nyt Arska pasko housuunsa::

"Testin mukaan alkoholin käyttösi on erittäin runsasta tai siihen liittyy tavoiltaa riskialtista juomista. Kiinnitä huomiota alkoholinkäyttöösi, voit lukea sivuiltamme kohtuukäyttöön liittyviä artikkeleita."

:(

Itse en oo kärsiny krapulasta viime aikoina ollenkaan! Vaikka vetäis kummoset sikapleksit nii ei tuu krapulaa. Viinaa tulee kuitenkin juotua aika harvoin. Itsekkin tiedän muutaman kaverin joilla kovakaan dokaaminen ei juuri vaikuta salireeneihin...Kaikkihan on kuitenkin loppupeleissä yksilökohtaista.

Re: Omia kokemuksia.

Originally posted by juicci
Yhden kerran olen kunnon känneistä seuraavana päivänä tehnyt oman penkki ennätyksen.

Krapulassa on ilmeisesti mahdollista saada aikaan jonkinlainen "voimapiikki". Vähän aikaa sitten oli jossain lehdessä juttua krapulasta ja urheilemisesta ja siinä oli juttua tästä. Siinä sanottiin muistaakseni jotenkin näin: "Ei ole salaisuus, että useiden heittolajien ME -tulokset on tehty krapulassa."

Varmaan Seppo Räty ainaki... ;)

Re: Re: Omia kokemuksia.

Originally posted by Pade
Krapulassa on ilmeisesti mahdollista saada aikaan jonkinlainen "voimapiikki".

Mielenkiintoista. Olisikohan jokin testo-piikki, kun on lihallisia haluja aina niin älyttömästi? :p

Kyllä tuolla kännäämisellä on ainakin omalla kohdalla ollut rentouttavia vaikutuksia. Ja jos lauantaina on kännännyt, niin maanantain reenissä on vielä vähän kohmeloa ilmennyt, mutta ei ne reenit siitä kärsineet ole. Tuskinpa viinasta reenin kannalta apua on, joskin noita selän "hermojumeja" tuntuu helpottavan.

Kerran viikossa perskännit on kyllä varmasti liikaa, mutta itse en pidä välttämättä ollenkaan pahana kipata esim silloin tällöin six-packia naamaan. Se todellakin rentouttaa lihakset ja tuntuu jumitukset katoavan. Alkoholihan tuon rentoutuksen lisäksi lisää ääreisverenkiertoa jonka luulisi kuljettavan kuona-aineet pois tukkoisista lihaksista.

Minulle ei kyllä koskaan ole viinasta tullut edes kovin pitkäksi aikaa heikkoa oloa. Yleensä vaikka ois miten pahasti ryypännyt, niin se on vain se seuraava päivä mikä on heikkoa ja sitten taas ihan normaali rytmi. Sanottakoon vielä sellainen, että niinkin tärkeä merkkipaalu kuin 100 kg penkistä tuli eka kerran nostettua krapulassa ;)

aika raa'alta kuulostaa toi lärvit kerran viikossa jne.. ite en juo enää oikeastaan ollenkaan, treeni kärsis liikaa. vaikutukset on varmaan aika yksilöllisiä, mut mulla jo parikin pulloa tekee palutumiselle niin pahasti hallaa, että katsoin paremmaksi jättää läträämisen. krapulapäivän treeneistä ei ole kuin huonoja kokemuksia, tuskanhiki ohimoilla ja pulssi jotain 300..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom