Mun alkoholin käyttö oli pitkään tässä jo sellaista nautiskelua, en vetänyt kännejä, maistelin viskejä ja otin pari olutta. Aamulla heräsin sitten skarppina.
Nyt on vähän lähtenyt käsistä ja homma kruunautui viime viikonloppuun, tuli tehtyä kaikkea ihan vitun tyhmää. Ja ensimmäistä kertaa lähti totaalisesti muisti, sai sitten kuulla muilta mitä kaikkea oli tehnyt.
Kaikenkaikkiaan paska fiilis kun ei vaan muista! Ihan tajuton morkkis, suorastaan lamaannuttava olo ja häpeä, hyvä että töihin selvisin. En tajua miten otan asian niin raskaasti, johonkin törkeeseen kourintaan mä olin syyllistynyt, ilmeisesti useaan otteeseen... Ja vielä tuttuja! Anteeksi pyytäminen auttoi vähän, mutta ei paljoa. En ikinä tee mitään tuollaista, mikä muhun meni?
No joo, mun mielestä tämä on hyvä merkki että täytyy tehdä jotain asialle. Ei kännejä, eikä nyt vähään aikaan ollenkaan alkoholia. Muutenkin varmaan pitää vähän miettiä omaa elämää, miksi se viikonloppu menee dokaamiseksi? Liian usein vielä kahtena päivänä, sitten viikollakin saattaa tissutella. Painoakin tullut varmaan joku 5+ kiloa ja treenaaminen jäänyt satunnaiseksi. Mä voin huonosti, nyt on aika tehdä jotain asialle. En ole ollut onnellinen pitkään aikaan, jotenkin sitä ei ole vaan tajunnut.
e. En tiedä onko toi itsensä totaalisesti nolaaminen kovempi isku vai se että menettää kontrollin. Toi jälkimmäinen ainakin ahdistaa enemmän.