protsku
Banned
Tintsu sanoi:Kavereiden kanssa ryypiskely, lauantaiaamuiset jatkot ja muut tuntuu hienolta ja "lämminhenkiseltä", olo on kuin maailman omistajalla ja itsetunto on huipussaan - vähän aikaa. Ei se tippa tapa, mutta mopo lähtee aika helposti käsistä. Ehkä jokaisen täytyy itse hoksata se asia, ei sitä kenellekään voi opettaa. Jotkut ei hoksaa ikinä.
Joo, aina on se tietty määrä ihmisiä jotka ajattelee että viina on yksityisasia, että jokainen saa juoda niin paljon kuin huvittaa ja ei tarvitse välittää siitä mitä se juominen vaikuttaa muiden lähellä olevien elämään. Tässä kohtaa on hyvä muistaa mikä on juopon ja alkoholistin ero:
Juoppo suunnittelee aina seuraavaa känniä ja kertaa edellisen kännin tapahtumia.
Alkoholisti ei enää juo laisinkaan koska hän tietää että elämässä on nyt muuta tekemistä juoppovuosien jälkeen.
Minulla on sellainen teoria että meistä jokaiselle on annettu tietty määrä viinaa juotavaksi elämän aikana. Jollekin isompi tynnyri ja jollekin pienempi tynnyri. Sitä ei voi sitten tietää etukäteen että minkä kokoinen astia itse kullekin on annettu. Mutta sen minä lupaan että jokainen meistä löytää sen tynnyrin pohjan, tavalla tai toisella:
Sitten kun se sinun kiintiö on tullut täyteen niin kyllä sä tiedät sen. Se voi olla joku yksi tapahtuma, tappelu, onnettomuus, jotain todella ikävää. Tai se voi olla se kun ei enää tule nousuhumalaa vaikka joisi mitä. Tai se voi olla se kun heräät viikon putken jälkeen paskat housussa jostain tuntemattomasta paikasta etkä enää tiedä missä olit tai minne menet. Tavalla tai toisella tulet tietämään koska tynnyri on tyhjä.
Tähän lopuksi oikein paljon onnea ja menestystä kaikille juopoille, ehkä teistä vielä jonain päivänä tulee juomisensa lopettanut alkoholisti. Siihen asti, Peace and Love! :kippis1: :piis:
FEIKKIEDIT: Sittenhän on vielä yksi kategoria, nimittäin amatöörit, jotka juo yhden mäyräkoiran verran kaljaa ja saavat roid rage kohtauksen.