Alkoholi treenipäivänä

Moikka! Mitä mieltä, onko päivän treeni tuhoon tuomittu jos samana päivänä ottaa pari annosta alkoholia? Kokemuksia tms? Itse en ole hetkeen juonut, hyvin harvoin ja nyt sattuisi osumaan ystävän juhlat, joissa tulisi luultavasti nautittua ja sillä kyselenkin... Ei löytynyt aiheesta mitään järkevää vaikka etsin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1-2 annosta on jopa lääkärien suositus jos kolesteroleja katsotaan. Pitäis itekin ottaa iltaisin, jos siis tietäis mikä on annoskoko.

Vaikutukset onki sitten negatiiviset muualle kehoon liottimen joka iltaisella litkimisellä. Ei taida enään olla monenkaan lääkärin suositus ottaa naukut iltaisin? Ainakaan toivottavasti...

Mää oon mike aina muuten ihaillut sun suhtautumista alkoholin käyttöön, tietääkseni et juo ollenkaan?

Mää oon mike aina muuten ihaillut sun suhtautumista alkoholin käyttöön, tietääkseni et juo ollenkaan?
En ole maistanut pisaraakaan yli kymmeneen vuoteen. Ei vain ole alkoholilla mitään annettavaa mulle, paitsi joku pikku lasi viiniä kolesteroleihin, jos siitä tosissaan olis apua.

En ole maistanut pisaraakaan yli kymmeneen vuoteen. Ei vain ole alkoholilla mitään annettavaa mulle, paitsi joku pikku lasi viiniä kolesteroleihin, jos siitä tosissaan olis apua.
Itse juon todella harvoin humalahakuisesti, mutta en ole löytänyt ei alkoholillisia juomia jotka täsmäisi maun puolesta. Esim sour oluet tai viinit

Kolesterooliin vaikutaa ne fytoaineet ja antioksidantit mitä viinissä on, mutta ne nyt saa nauttimalla marjoja ja rypäleitä ilman alkoholiakin. Alkoholi saattaa akuuteissa tapauksissa toimia kuten aspiriini jos on rintakipua, jos ei nitroa ole käytettävissä, mutta ennaltaehkäisyyn se ei toimi, vaan päinvastoin. Itse en ole nuoruusvuosien jälkeen alkoholia juonut kuin lasin pari viiniä tai kuoharia jossain tilanteissa kun on "pakko". Omat häät oli yksi sellainen, siellä meni lasi kuohuviiniä :giggle: Mitään periaatteellista ei alkoholia vastaan ole, mutta se ei vaan sovi minulle, kokeiltu on.

Parilla kaljalla tai paukulla ei ole mitään merkitystä päivän treeniin. En ole koskaan ymmärtänyt logiikkaa että "koko treeni menee hukkaan jos ottaa illalla pari kaljaa". Ihan älytön väite. Miksi menisi hukkaan ? Normistihan silloin syödään ja nukutaan. Vaikka olisi ryyppy ilta tulossa ihan normaalia että aamulla reenataan. Ehtii monta ateriaa syödä treenin jälkeen. Joku varmaan kommentoi että "nukut huonosti niin treeni menee hukkaan". Miksi menisi ? Jokainen nukkuu välillä huonosti. Vuorotyöläiset hyvinkin usein. Osa nukkuu joka yö liian vähän.

Itse en ole 4v juonut, enkä muitakaan päihteitä käyttänyt. Ei pari annosta pahaa tee. Joskun ennen väitettiin, että kunnon kännit, pilasi päivän treenit. En osaa sanoa pilaako. Mutta jos harvoin juo, ei silloin kannata tressata, jotain yhden illan juomista. Itselläni on tarkoitus olla päihteetön lopun elämää ja eihän alkoholi tee aivoille hyvää.

Itse olen monesti ryypänny itseni failureen asti,enkä suosittele alkoholia kenellekään missään määrin,se on myrkky ja sillä selvä.
Esimerkiksi pikkulapsilla ei ole syntyessään viinanhimoa,mutta moni opettelee siihen vaikka se maistuu pahalle,luonto on tehny myrkyistä pahan makusta ettei ihmispolo juo niitä,osa juo sitte väkisin "vitun pahaa,mutta kyllä se menee alas"
Myrkkyä?
Niin..Vetäähän joku ittensä hirteenki vaikkei saa henkeä,sattuuhan näitä virheitä.
Osasta tulee jopa alkoholisteja ja viina pilaa aivan koko elämän.Kaikki alkoholin takia..
Älkää helvetissä opeteltko juomaan,siinä ei tosiasiassa ole yhtään mitään terveyssyitä,tutkimuksia voidaan tehdä siitä että paukku on terveellinen,ihan kuten mistä tahansa,mutta sitä yllättyy kun onkin juonu yhtäkkiä 10 vuotta.

Kaverin isä otti aikoinaan terveyden takia iltasin,siitä tuli tapa,sitten saunakaljat karkas kunnolla lapasesta kun työt ei estäny,joi nonstoppina 10+ vuotta,lopetti vuosikymmeneksi kun tajus että sehän onki myrkkyä kun oikeen ajatellaan...
Täytti 50 vuotta,omissa juhlissa kelas että kai sitä nyt lasin shamppanjaa voi ottaa ku viiskyt ja kymmenen vuotta selvinpäin.homma on hanskassa,no siitä se alko,joi ittensä hengiltä alle 4 vuodessa...Ei suositellu kenellekään,ei viinaa eikä viiskytvuotis kekkereitä.
Mikenä en kyllä alkas ottamaan,sinäki tiukka mies ja sulla viiskymppiset parin vuoden päästä niin alat vielä käymään discoissa,päiväkaraokessa,heräät putkasta ja rappukäytävistä,pakkikselle tulee tosi kryptisiä viestejä mistä kukaan ei oikeen ymmärrä mutta joku baari vissiin,tarjoaa tai jotain? ym. Eikö rahaa lainaan,niin sitten tarjoaa?

Itse ryyppäsin joka la vielä 5 vuotta sitten. Ainakin yksi kesä meni tuota tahtia. En tietenkään suosittele ryyppäämistä kenellekään. Mutta mielestäni vaikutus treeneihin ei ole niin suuri kun puhutaan. Olin myös kokonaan juomatta 3 vuotta tuon jälkeen. Treeneissä ja fysiikassa en huomannut mitään eroja. Jos lauantaina ryyppäsi maanantaina oli aina treenit normaalisti. Eikä nyt pidä käsittää niin että väitän olevani super ihminen johon ei viina vaikuta mitenkään. Tottakai se on elimistölle myrkkyä ja varmasti vaikuttaa veriarvoihin. Itse treeneihin en näe juurikaan eroa vaikka kuinka mietin. Muistetaan myös että ryyppäämisen ymmärtää jokainen erilailla. Minun ryyppääminen ei ole perus suomalaista mallia kaikki kurkusta ja kontaten baarista kotiin 2 päivää oksentaen. Krapula tulee kyllä mutta kestää vain päivän. Silloin en treenaa. Pystyn kuitenkin käymään kävelyllä ja elämään normaalisti. Absolutistit taas pitävät kolmea kaljaa ryyppäämisenä.

Itse ryyppäsin joka la vielä 5 vuotta sitten. Ainakin yksi kesä meni tuota tahtia. En tietenkään suosittele ryyppäämistä kenellekään. Mutta mielestäni vaikutus treeneihin ei ole niin suuri kun puhutaan. Olin myös kokonaan juomatta 3 vuotta tuon jälkeen. Treeneissä ja fysiikassa en huomannut mitään eroja. Jos lauantaina ryyppäsi maanantaina oli aina treenit normaalisti. Eikä nyt pidä käsittää niin että väitän olevani super ihminen johon ei viina vaikuta mitenkään. Tottakai se on elimistölle myrkkyä ja varmasti vaikuttaa veriarvoihin. Itse treeneihin en näe juurikaan eroa vaikka kuinka mietin. Muistetaan myös että ryyppäämisen ymmärtää jokainen erilailla. Minun ryyppääminen ei ole perus suomalaista mallia kaikki kurkusta ja kontaten baarista kotiin 2 päivää oksentaen. Krapula tulee kyllä mutta kestää vain päivän. Silloin en treenaa. Pystyn kuitenkin käymään kävelyllä ja elämään normaalisti. Absolutistit taas pitävät kolmea kaljaa ryyppäämisenä.
Viinasta saa hyvin kaloreita treenaamista ajatellen. Pullo viinaa tai laatikko kaljaa, joka päivä treenaamisen ohella, niin massa ja voimat kasvaa.

Mikä on teidän mielestänne ryyppäämistä ? Paljonko otatte viinaa jos juotte humalahakuisesti ? En tarkoita paljonko pystytte juomaan vaan kuinka paljon menee tyypillisenä baari iltana ? Mielenkiinnosta kysyn. Ei ole tullut seurattua paljonko muut juovat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom