Huumorilla heitin ja olen toipuva alkoholisti. 4v ilman päihteitä.Voit itse kokeilla alkoholistin elämää. Ei kiitos ole minun juttuni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huumorilla heitin ja olen toipuva alkoholisti. 4v ilman päihteitä.Voit itse kokeilla alkoholistin elämää. Ei kiitos ole minun juttuni.
Mikä on teidän mielestänne ryyppäämistä ? Paljonko otatte viinaa jos juotte humalahakuisesti ? En tarkoita paljonko pystytte juomaan vaan kuinka paljon menee tyypillisenä baari iltana ? Mielenkiinnosta kysyn. Ei ole tullut seurattua paljonko muut juovat.
Mikä on teidän mielestänne ryyppäämistä ? Paljonko otatte viinaa jos juotte humalahakuisesti ? En tarkoita paljonko pystytte juomaan vaan kuinka paljon menee tyypillisenä baari iltana ? Mielenkiinnosta kysyn. Ei ole tullut seurattua paljonko muut juovat.
Eikös laatikko ole 24 pack ? Onhan toi määränäkin aikamoinen. Ei ihmekään jos pakki menee sekaisin ja treenit kärsii Itse saisin ehkä just ja just sixpäkin juotua vatsan puolesta Teräviä menee helpommin.Kyllä kai se laatikollinen olutta menee jos lähtee ihan tosissaan ryyppäämään. Nykyään vaan kestää krapula vähintään sen kaks päivää ja menee pakki niin vitun jumiin ja turvoksiin, että vähempi tulee ryypiskeltyä. Haittaa ihan saatanasti treenejä. Ja jotenkin siihen normisafkaan palaaminen on todella ankeaa kun on vetänyt kaljaa ja grilliruokaa. Ei todellakaan hyvä juttu toi dokaaminen.
Juominen humalahakuisesti.Mikä on teidän mielestänne ryyppäämistä ?
En juo viinaa, enkä humalahakuisesti.Paljonko otatte viinaa jos juotte humalahakuisesti ?
Baarissa tullu käytyä kerran viimeisen kolmen vuoden aikana, oliskohan kolme perusvalikoimaa kalliimpaa olutta tullu juotua...En tarkoita paljonko pystytte juomaan vaan kuinka paljon menee tyypillisenä baari iltana ?
Olutta ja viiniä kotona menny toki silläaikaa, mutta maun vuoksi, ei kännin.Mielenkiinnosta kysyn. Ei ole tullut seurattua paljonko muut juovat.
Otakko muuten suihin ja persuksiin pari-kolme tuntia vaikka huomenna vai ootko jo kokeillu? Voin maksaa jos tarvit pikkurahaa.kokeilen mitä vaan kerran :d.
Tätä minä en ole ikinä tajunnut että joku sanoo kaljaa,tai yleensäki alkoholijuomia hyvänmakuisiksi.Olutta ja viiniä kotona menny toki silläaikaa, mutta maun vuoksi, ei kännin.
Ansaitsin tän . Joku raja tietenki. Tossa olis ongelmana lähinnä se, että toi ei oikeen saavuta mitään mulle. Jos mussa olis ees 1 homosolu, ni todellakin vois kiinnostaa. Jonkun motiivin, palkinnon vaatii siis. Toi ei kuulosta jännittävältä, ni oisko se tossa sitte se raha, jos kovat summat kyseessä . Heitit kuitenki pahan. Ootko jämpti takamuksen rassauksessa? Kyllä se sieniki maasta pinnistänee ku oikeen sataa. Voitit kuitenki tän. Jos oikeesti olisin kova jätkä, tulisin perse edellä jo koska vakaumus.Otakko muuten suihin ja persuksiin pari-kolme tuntia vaikka huomenna vai ootko jo kokeillu? Voin maksaa jos tarvit pikkurahaa.
Tuossa oli se yks toinenki kaveri,oliko se nyt nyt valkeejärvi mikä puhu anaalin koskettelusta ja oli tykänny kovasti, mutta eipä se vastannu sinne puhe.numeroaan,se joku Sarmx ehti ennen minua siltä jo pyytää yyveetä ja tais saaha sen..?
Tämän näen eri tavalla. Omassa kaveripiirissä enemmistö juo toisinaan. Myös salilla käyvät. Yksikään ei ole ahdistunut tai elämään kyllästynyt. Päinvastoin. Harrastuksia vaikka millä mitalla, onnellinen parisuhde, hyvä työpaikka jne. Minä koen juomisen rentoutumisena ja irtiottona arjesta. Mikäpä sen parempaa kuin unohtaa edes hetkeksi treenit ja pitää hauskaa. Alkoholi rentouttaa ja poistaa jännitystä. Joku varmaan kommentoi kohta "jos ei osaa pitää hauskaa ja rentoutua ilman alkoholia päässä vikaa". Ei ole siitä kyse. Rentoudun joka ilta erittäin hyvin treenien jälkeen kotona. Ei se silti ole yhtään sama asia kuin käydä viihteellä. Viihteellä käymisen pointti ei ole ryyppääminen. Se on sosiaalinen tapahtuma ja sinkuille myös keino saada naisseuraa. Jos pelkkä viina olisi juttu sama olisi vetää kotona kalsari kännit. Sellainen ei voisi vähempää kiinnostaa. Kuulostaa spurgu touhulta. Niinhän naisillekin baari illoissa yksi kohokohta on laittautuminen ja meikkaaminen. Pointti ei ole pelkkä ryyppääminen.Koen alkoholin ja päihteet ylipäätänsä elämäänsä kyllästyneiden eskapismina. Jotkut varmasti vaan tykkää bilettää, mut selkeesti suurin osa kenet tiedän elää vaan niin tylsää, ja/tai ahdistunutta elämää, että eivät vaan jaksa parempia harrastuksia tehdä
Niin no, meitä on moneen junaan. Ehkä mä sit vaan tunnen vähän enemmän kuvailemiani ihmistyyppejä. Suurin osa ketä ajattelin ei edes kuulu elämänkouluun. Töissäkäyviä perustyyppejä suurin osa. Parisuhteissakin, lapsiakin joillain. Mut monella ei ole edes yhtä harrastusta, intohimoa, tai sit se on tyyliin perus videopelit. Emt. Itellä ollu varmaan lähemmäs 20, joista n. puolet vuosienki jälkeen vielä kiinnostaa kovasti. Joku ryyppäys on yleensä niin kämästä verrattuna ''oikeeseen tekemiseen''. Mun silmin Suomessa juodaan vaan aika vitusti. Mut en oo asunu muuallakaan .Tämän näen eri tavalla. Omassa kaveripiirissä enemmistö juo toisinaan. Myös salilla käyvät. Yksikään ei ole ahdistunut tai elämään kyllästynyt. Päinvastoin. Harrastuksia vaikka millä mitalla, onnellinen parisuhde, hyvä työpaikka jne. Minä koen juomisen rentoutumisena ja irtiottona arjesta. Mikäpä sen parempaa kuin unohtaa edes hetkeksi treenit ja pitää hauskaa. Alkoholi rentouttaa ja poistaa jännitystä. Joku varmaan kommentoi kohta "jos ei osaa pitää hauskaa ja rentoutua ilman alkoholia päässä vikaa". Ei ole siitä kyse. Rentoudun joka ilta erittäin hyvin treenien jälkeen kotona. Ei se silti ole yhtään sama asia kuin käydä viihteellä. Viihteellä käymisen pointti ei ole ryyppääminen. Se on sosiaalinen tapahtuma ja sinkuille myös keino saada naisseuraa. Jos pelkkä viina olisi juttu sama olisi vetää kotona kalsari kännit. Sellainen ei voisi vähempää kiinnostaa. Kuulostaa spurgu touhulta. Niinhän naisillekin baari illoissa yksi kohokohta on laittautuminen ja meikkaaminen. Pointti ei ole pelkkä ryyppääminen.
Varmaan se humalahakuisuus. Tosin juuri sitä en ole ikinä ymmärtänyt että ennen kuin lähdetään vaikkapa baariin niin tehdään se "päätös" olla humalassa/kännissä/mennä ryyppäämään. Miksei sitä voisi juoma kerrallaan päättää mikä on fiilis ja jatkaa sen mukaan? Jos sitä kaveri kysyy baariin niin en minä pysty sitä etukäteen sanomaan menenkö "yksille" vai juonko 5 pinttiä (joka on minulle aikalailla se max. määrä) Yhden oluen sitä kuitenkin kerrallaan pystyy juomaan, ei se ole mikään pakettidiili nimeltä "känni". Tästä toisaalta tullaan taas siihen että minulle humala on sivutuote joka yhtään sinne "kännin" puolelle menessä on yksi epämielyttävimmistä olotiloista minkä tiedän. Siispä en ikinä "hae" mitään sellaista vaan tykkään hyvistä alkoholijuomista (=yleensä olutta) ja se 3-4 tuopin suoma olotila on ihan jees mutta ei pääasia.Mikä on teidän mielestänne ryyppäämistä ? Paljonko otatte viinaa jos juotte humalahakuisesti ? En tarkoita paljonko pystytte juomaan vaan kuinka paljon menee tyypillisenä baari iltana ? Mielenkiinnosta kysyn. Ei ole tullut seurattua paljonko muut juovat.
Itsellä juuri päinvastoin. Juon kännit tai en ollenkaan. Minusta mikään alkoholi ei maistu hyvältä. En saa siksi yhdestä tai kahdesta mitään iloa. Mielummin juon pepsiä jos haluan yhden ottaa ☺ Tässä on se "hyvä" puoli ettei tule tissuteltua kotona tai missään muuallakaan. Paljon on näitä joille alkoholi on mukana lähes kaikessa tekemisessä. Kellepä ei olisi tuttua kun mies rassaa tallissa autoa niin kaljaa on oltava. Sitten kun sitä rassausta on joka ilta niin ollaankin jo kuin alkoholistit. Mutta onhan tuo sinun tyylisi yleisempi. Aika moni käy vain muutamilla. Onhan se terveelliseempää kuin kännit jos niitä muutamia ole 7 x viikossa.Tosin juuri sitä en ole ikinä ymmärtänyt että ennen kuin lähdetään vaikkapa baariin niin tehdään se "päätös" olla humalassa/kännissä/mennä ryyppäämään. Miksei sitä voisi juoma kerrallaan päättää mikä on fiilis ja jatkaa sen mukaan?
Ryyppääminen on sitä, kun ruvetaan saavi tolkulla kiskomaan. Eli jos vaikka saunan yhteydessä ottaa 1-3 olutta, niin se on nautiskelua, mutta kaikki sen jälkeen menee ainakin omalla kohdalla ryyppäämiseksi. Siihen ei periaatteessa tarvita kuin 1-2 olutta, niin sen jälkeen tulee fiilis, että latu auki, se on menoa nyt! Jos juon humalahakuisesti, niin kyllä se melkein on puolet kossupullosta + miedot päälle. Toki välillä kossu vaihtuu viiniksi jne.. ja baarissa sitten rommikolaa. 10-20 annoasta baari-iltoina.Mikä on teidän mielestänne ryyppäämistä ? Paljonko otatte viinaa jos juotte humalahakuisesti ? En tarkoita paljonko pystytte juomaan vaan kuinka paljon menee tyypillisenä baari iltana ? Mielenkiinnosta kysyn. Ei ole tullut seurattua paljonko muut juovat.
Baari-iltana aloittelut hissukseen kotona siinä klo 15-17 maissa. Siitä sitten vaikka kaverille tms ja baariin 23-00 välillä. Baarissa sen verran mikä on fiilis. Lonkeroa ei hirveästi pysty juomaan, sillä se aiheuttaa hemmetillisen päänsäryn. Lauantain juopottelut yleensä aiheuttaa sen, että sunnuntai menee aivan koomassa. Vaikka ei olis krapulaa, mutta väsymys painaa päälle. Maanantaina sitten normaali olo.Heitetään omat. Baari iltana aloitan juomisen siinä klo 20. Kotona noin 6-7 annosta pohjille. Baarissa yleensä 4. Eli reilu 10 kokonaissaldo. Juomina lonkeroa ja hiukka viinaa. Kaitpa tuo ryyppäämistä on. Arvelen että vähemmän kuin perus kännit vetävillä nuorilla janttereilla. Määrä just hyvä itselle. Sopiva humala mutta harkintakyky säilyy. Enemmän ei tunnu enää hyvältä. Lauantaina juon ja maanantai iltana treenit. Maximivoimiin ei vaikuta yhtään. Aerobinen kunto hivenen heikompi. Tiistaina jo ihan normi olo. Kahden päivän krapulaa ei ole ollut koskaan. Enkä myöskään ole juonyt koskaan yli yhtä kertaa viikossa tai koko päivää.
Ihan sama kuin mulla. Krapula kestää päivän jonka jälkeen normi treeni kunto. Edes ikä ei ole pidentänyt krapulaa. Saman pituinen oli 15 vuotta sitten. Jännä kun joillain 4-5 päivää kertomansa mukaan. En tiedä onko tuossa lapinlisää. Vai juovatko he tyyliin pe+la ja molempina sammumiseen asti.Lauantain juopottelut yleensä aiheuttaa sen, että sunnuntai menee aivan koomassa. Vaikka ei olis krapulaa, mutta väsymys painaa päälle. Maanantaina sitten normaali olo.