Alkoholi treenipäivänä

Ei tästä keskustelusta tule mitään kun jätkät puhuu vain ääriesimerkerkeistä. Toivotonta keskustella teidän kanssa 🤷‍♂️
Oot kyllä uskomattoman raskas. Itsekki heitit ääriesimerkkejä, eikä esim mun esimerkki ollut mitenkää äärimmäinen, en todellakaan ole ainoa jolle tulee helposti oksennuskrapula ja menee päivä syömättä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä kohtaan meni pieleen? Mulle kännit tarkoittaa humahakuista juomista ja jos juon itteni humalaan siitä seuraa noin 90% varmuudella edellä mainitut asiat. Mun näkemyksen mukaan on erittäin harvinaista että pystyy kännätä kerran viikkoon ilman että siitä mitään negatiivista siirtyisi fyysisen harjoitteluun.

Kaveriporukastakin noin puolelle tulee yhden illan känneistä se päivän kestävä oksennusrumba. Tietysti siinäkin on vaihtelua kuinka usein ja kenelle mutta vaikka onkin pieni otanta ja siitäkin on puolella samaa nii en kutsuisi vielä ääripään esimerkiksi.

Eihän alkoholin käyttöä voi järjellä perustella. Tunteella ehkä. Ei se hyvää tee. Vaikka pieninä määrinä ketään tapakkaan.

Eihän alkoholin käyttöä voi järjellä perustella. Tunteella ehkä. Ei se hyvää tee. Vaikka pieninä määrinä ketään tapakkaan.

Onkohan tuo oikeasti niin että täysin nollalinja on paras kehityksen kannalta? Kuinkahan paljon tätä on tutkittu kunnolla? Eikös alkoholi kuitenkin vaikuta testoon jollain tapaa? Monella varmaan kokemusta siitä kuinka juopottelun jälkeen treeni kulkee hyvin, johtuuko sitten tankkauksesta ja paikat rentoutuneet. Juopottelun yhteydessä myös panettaa kovasti mikä on aika harvinaista näin vajaa 40v natuna. Aina puhutaan kuinka vastustuskykyä täytyy kuormittaa että se pysyy vahvana. Voiko silloin tällöin juopottelu pitää myös testot paremmalla mallilla ja näin tuoda natuille reenitehoja ja vireyttä olotiloihin? Itse en juopottele enkä ole koskaan juopotellut isommin. Muutama kalja voi mennä vkl. Nyt kuitenkin tuli olematon känni otettua joku aika sitten ja sen jälkeiset olotilat laittoi miettimään. Toki aina miettinyt mistä johtuu se että ennätyksiä tehty juopottelujen jälkeen. Tätä kuullut useamman suusta.

Menee ihan mutulla, mut muistelen lukeneeni että tuo panetus krapulassa johtuu nimenomaan siitä kun testot alkaa pikkuhiljaa palata ennalleen.

Ei tosiaan kannata varmaan alkoholia nauttia testonousujen toivossa.

Ei tosiaan kannata kuvitella, että alkoholilla on terveyshyötyjä. Nauttii sitä kuka nauttii sitten, ilman tekosyitä, ne ovat juopoille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom