Alkoholi treenipäivänä

Tää on vaan tämmönen makuasia, mulle "ryyppäys" on vahva sana, tarkoittaa pidempään kuin yhden illan juomista, vaikka sitten pe-la putkeen.
Kännit on enemmänkin se yksi ilta ja itse pidän rajana sitä, tuliko krapula.

Nykyään juon kyllä olemattoman harvoin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsellä taitaa olla se sixteri rajana, minkä alapuolella oleva tissuttelu ei haittaa seuraavan päivän treenejä mitenkään. Esim eilen klo 17-21 välisenä aikana 5 pientä a-olutta. Kohta olis tarkoitus lähteä salille..

Mikenä en kyllä alkas ottamaan,sinäki tiukka mies ja sulla viiskymppiset parin vuoden päästä niin alat vielä käymään discoissa,päiväkaraokessa,heräät putkasta ja rappukäytävistä,pakkikselle tulee tosi kryptisiä viestejä mistä kukaan ei oikeen ymmärrä mutta joku baari vissiin,tarjoaa tai jotain? ym. Eikö rahaa lainaan,niin sitten tarjoaa?
Ei mulla ole mitään vaaraa alkoholista. En ole juomatta siksi että se tulisi ongelmaksi, vaan etten näe siinä mitään järkeä itselle. Voin vetää vaikka viikon viinaa ja lopettaa siihen, jos siis kykenis edes kahta päivää.

Oikeastaan kaikki alkoholi menee "humalanhakuisesti*", ei maun vuoksi, pl viini hyvän ruuan kanssa. Humalanhakuisuudesta huolimatta Alkoa menee ehkä 2x kuukaudessa ja silloin se kerta on yleensä perjantaina punaviinipullo naisen kanssa puoliksi, sekä maun että humalan vuoksi. Siitäkin voi viimeinen lasinpohja mennä lavuaariin. La ei sitten enää yleensä edes maistu vaikka juomaa kaapissa olisikin.

Krapulaa pahempi on huono yöuni ja varsinkin oluesta tuleva turvotus ja muut lievät vatsavaivat. Tuo puolikas viini on aika optimi, ei aiheuta em. lieveilmiöitä.

Elämän kriisitilanteissa tai vitutuksessa ei maistu yhtään.

*) Humalan vuoksi tarkoittaa rentoutumista ja kaltaiselleni introvertille sosiaalistumista.

Nyt tuli parina vkl otettua kännit ja sen perään pari viikkoa ilman. En näe eroa missään. Kuten en ole ennenkään huomannut. Treenit ihan yhtä hyviä ja kovia. Myöskään unet ja ruokailu ei poikkea mitenkään. Ihmettelen suuresti puheita että kännistä palautuminen vie pari viikkoa. Taitaa olla henkisen puolen morkkis se ongelma☺ Ei fyysisen.

Yksilöllisiä eroja, jos tiukan treeniputken perään vetää lauantaina kännit nii itsellä on seuraavan vuorokauden leposyke vähintään 20 yli normaalin ja vähintään kaksi yötä menee erittäin huonoilla unilla ja voimatasotki on jo heti torstaina palautunu känniä edeltävälle tasolle. Uskoisin et omalla kohdalla säännöllinen ryyppäys vaikuttaisi niin paljon ettei edes nykykuntoa pystyis ylläpitää.

Ei ole kyllä tullu kokeiltuu et kuinka kyykky kulkis sunnuntai-iltana ku ollu päivän syömättä ja viimesimmän kerran oksentaa iltakuudelta mahahappoja vaan pihalle. Saattahan se vaa olla mentaalipuolen ongelma.

Nyt tuli parina vkl otettua kännit ja sen perään pari viikkoa ilman. En näe eroa missään. Kuten en ole ennenkään huomannut. Treenit ihan yhtä hyviä ja kovia. Myöskään unet ja ruokailu ei poikkea mitenkään. Ihmettelen suuresti puheita että kännistä palautuminen vie pari viikkoa. Taitaa olla henkisen puolen morkkis se ongelma☺ Ei fyysisen.
Niinpä tietysti. "Minä minä minä".

Ihmiset juo eri määriä ja seuraukset on erilaiset. Mä en kunnon darrapäivänä esim pysty syömään mitään ennen iltaa ja sillonkin vähän. Seuraavana päivänäkään ei maistu.

Toiset ähkii ku porsaat darrassa , ihan varmana reeni kulkee sitten kunnon pöhössä.

Kaikki on erilaisia

Ei ole kyllä tullu kokeiltuu et kuinka kyykky kulkis sunnuntai-iltana ku ollu päivän syömättä ja viimesimmän kerran oksentaa iltakuudelta mahahappoja vaan pihalle. Saattahan se vaa olla mentaalipuolen ongelma.
En ole minäkään kokeillut jos joisi pullon kossua viikon putkeen plus piriä päälle. Syömättä 2 viikkoa ja oksentaisi viikon. Ehkä mentaalipuolen ongelma vain.
Nimimerkillä : Pakkis tyypit jotka ottavat aina esimerkiksi ääripäät.

Se on kyllä varsin normaalia, että ryyppyreissua seuraavana päivänä ei syödä käytännössä mitään, moni jopa yrjöilee. Siis ihan yhden illan ja yön setistä.

Se on kyllä varsin normaalia, että ryyppyreissua seuraavana päivänä ei syödä käytännössä mitään, moni jopa yrjöilee. Siis ihan yhden illan ja yön setistä.
Kenelle on ja kenelle ei 🤷‍♂️ Riippuu ryyppääkö 10,20 vai 30 annosta. Oma reilun kymmenen satsi ei vie ruokahalua, unia eikä yrjö lennä. Jos joisin 20 varmasti ei ruoka maistuisi. Harmi vain kun en saa edes juotua niin paljon. Siinä 12 kohdalla tulee stoppi. Ihan turha kiskoa enää siitä eteenpäin. On kokeiltu. Yrjö vain lentää ja ollaan perinteisessä suomalaisen miehen örvellys kännissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kenelle on ja kenelle ei 🤷‍♂️ Riippuu ryyppääkö 10,20 vai 30 annosta.
Oot äärimmäisen kapeakatseinen ihminen. Mulla on kaksi erilaista aamua juomisen jälkeen, ei juuri mitään tai oksennan eikä maistu ruoka päivään. Eikä mun tarvi vetää itteeni tajuttomasti saavuttaakseni tuota, se on yllättävän matala kynnys.

Oikeesti, puhut ite et muut ottaa ääripäitä, mut itse oot äärimmäisen kapeakatseinen ja ajattelet vain omaa näkemystä ja se on tavallaan sun "ääripää"

Oot äärimmäisen kapeakatseinen ihminen. Mulla on kaksi erilaista aamua juomisen jälkeen, ei juuri mitään tai oksennan eikä maistu ruoka päivään. Eikä mun tarvi vetää itteeni tajuttomasti saavuttaakseni tuota, se on yllättävän matala kynnys.

Oikeesti, puhut ite et muut ottaa ääripäitä, mut itse oot äärimmäisen kapeakatseinen ja ajattelet vain omaa näkemystä ja se on tavallaan sun "ääripää"
On aika vaikea puhua miten viina vaikuttaisi jos olisin naapurin Simppa 🤔 Eiköhän tuo ole luonnollista että jokainen kertoo kuinka vaikuttaa omalle kohdalle.

Silti kirjoitat, että pitkä palautuminen taitaa olla mentaalipuolen hommia 🤦
On niitä nähty. "Yhdet kännit pilaavat puolen vuoden treenit" on paras väite jonka olen kuullut. Eli puolen vuoden morkkis. Fyysinen kunto varmaan entisellään 2 päivää ryyppyreissun jälkeen.

Ja valitat miten muut ottavat ääripäitä esimerkiksi 🤦
Keskimääräisesti krapula kestää 1.3 päivää. Ihminen syö krapula päivänä noin 73.8% normaalista päivän tarpeestaan. 3.6% oksentaa juomisen jälkeen. Puhutaanko jatkossakin pelkillä keski arvoilla ? Tulee helkkarin mielenkiintoisia keskusteluja 😝

Keskimääräisesti krapula kestää 1.3 päivää. Ihminen syö krapula päivänä noin 73.8% normaalista päivän tarpeestaan. 3.6% oksentaa juomisen jälkeen. Puhutaanko jatkossakin pelkillä keski arvoilla ? Tulee helkkarin mielenkiintoisia keskusteluja 😝
Mitä sitten valitat muiden ääriesimerkeistä? Oot kyllä erikoinen tapaus 😂

En ole minäkään kokeillut jos joisi pullon kossua viikon putkeen plus piriä päälle. Syömättä 2 viikkoa ja oksentaisi viikon. Ehkä mentaalipuolen ongelma vain.
Nimimerkillä : Pakkis tyypit jotka ottavat aina esimerkiksi ääripäät.
Luulin että tässä puhuttiin yhden illan känneistä ja kerroin vain omakohtaisen kokemuksen mitä yhden illan känneistä omalle kohdalle tapahtuu. Jo on kumma kun pitää noin äärimmäisiä esimerkkejä ottaa.

Ei tästä keskustelusta tule mitään kun jätkät puhuu vain ääriesimerkerkeistä. Toivotonta keskustella teidän kanssa 🤷‍♂️

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom