Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, mikäs se JUZin käsite "kunnon romuista" on? Itse pidän ainakin omaa kehitystäni varsin tyydyttävänä, vaikka en keittoja ole jättänytkään väliin/pois.. Eli ainakaan itselle ei ole ollut haitaksi oluen juonti. Ja sitä mielestäni keskiverto Suomalaisen tapaan/verran juon..
Kuten jo aiemmassa viestissäni sanoin, ei sillä NORMAALILLA alkoholin käytöllä ole SUURTA merkitystä kehitykseen, jos on ruoka ja treeni "metodit" kohdillaan.. Toki elämästään voi karsia kukin kaikki paheet pois, mutta onko se enään sitten mielekästä touhua jää jokaisen itsensä arvioitavaksi.. Mutta tosiaan, haluaisin saada tietää olenko päässyt jo käsiksi niihin "kunnon romuihin", niin voisitko heittää jotain osviittaa siitä mitkä on perus puntti-Peten (sillä niistähän tässä nyt puhuttiin) kunnon treenipainot?
Edit: Meni taas hieman tää keskustelu..
Tarkotin noilla kunnon romuilla sitä normaalia kehitystä eli tarkotin et jos vetää kaljaa joka ehtoo ja tulokset junnaa paikallaan niin ei tarvi olla mikää nero että tajuaa mistä se johtuu. En tarkottanu et tarvis nostaa penkistä 200 tai vetää maasta 300
Kunnon romut on se että saa mahdollisimman kovan kehityksen suhteessa treeniin.
Ja tuskin tolla normaalilla alkoholin käytöllä paljon haittaan on, se on jopa välillä suotavaa. Mutta joka ehtoinen kaljottelu ei oo mun mielestä normaalia. Tietysti sekin on sitten se ja sama että vetääkö kolme illassa vai korin lauantaina.
Ja tohon että ootko päässy kiinni kunnon romuihin ni tiedät vaan ite. Ei sitä ketään muu voi sanoo. Jos oot saanu mielestäs kunnon hyödyn siihen nähden kauan oot treenannu ni se on hyvä.
Kaikki on parempi, vaan työ väsyttää, ja pako nukkua kun tulen kotiin ruoan jälkeen. Onneksi huomenna mulla on vapaa, ja edessä viikkonloppu.
Tänään söin:
aamulla klo 8: Kellog corn muroja ja purkki jogurttia, kahvia.
klo. 11. 2 voileipää, kinkkua, juustoa aika paljon, kahvia.
klo. 13. paistettu makkaraa.
klo. 17. paisttetut muikut, perunat, noin 150 gramaa.
Sit 2 tuntia uni.
klo. 19.30. 2 leipää, 4 siivuja juustoa, 7 siivuja kinnkua Snelmann, limua, kahvia.
klo. 21. banaani, apelsiini, 6 voileipäkekisejä. limua.
Myöhemmin varmasti lisää keksejä, 3 olutta.
Olo on parempi, vaan että pystyn syömään niin paljon, syön ruoansulatuslääke.
Yksi hyvä keino on kans vaihtaa peruna valkoseen pastaan. Aivan törkeesti enemmän kaloreita pastassa verrattuna perunaan.
Tänään mulla oli vapaa päivää, sain nukkua klo 10 asti, söin aamulla jogurtti ja aamiaismurot Kellogs, kahvi.
Sit menin kauppaan, sit tunniksi lenkkille, ja klo. 13. söin paistettu makkarapihvi Wilhelm ja perunat, kurkkusalaatti- noin 150gramaa, sen jälkeen suklaapatukka Kismet ja kahvi.
Sit menín kävelemään puoleksi tunniksi, ja tein kotityöt, ja klo 16. söin 2 kauraleipää voin juuston ja kinkun kanssa, kahvia, limua.
Klo 17.30 söin taas 2 kauraleipiä voin kinkun ja juuston kanssa, ja puoli paketin suklaa Geisha. Limua.
Illaksi laitan jauhelihakastikke ja perunoita, jotka syön noin klo 20. Lisäksi voin syödä banaani ja apelsiini, illalla sitten voileipäkeskejä, juustoa ja oliveja..
Kuntoni on paljon parempi. On perjantai, ja voin juoda vaikka 4 pientä olutta ja pieni snapsi konjakkia.
Makkaronia syön harvoin- se turvottaa, peruna on mulle parempi ja leipää.
Eli uskon että söin ne 1900kalorit tästä:
purkki jogurtti ja paljon muroja Kellogs, kahvi, mehu.
paistettu makkarapihvi- perunat
4 leipiä paljon voitta ja ainakin 10 viipalet kinkkua, 10 viipale juustoa, kahvi, limu.
jauhelihakastike perunat.
voileipäkeksit, oluet. Ja voin illalla syödä lisää leipää ja juustoa, voi, ja vaikka tonikalaa. Onko nyt parempi?
Miksi vapaapäivänä/lepopäivänä tunnin lenkki (ja myöhemmin puolen tunnin kävely) jos on tarkoitus saada lisää painoa ja työpäivät on fyysisesti raskaita...?sit tunniksi lenkkille
Se missä noin luvataan, niin sitä lähtisin muuttamaan...On perjantai, ja voin juoda vaikka 4 pientä olutta ja pieni snapsi konjakkia.
Mitä oluessa on vika?
Noo, minä olen yö-ihminen, en ole tottunut aamulla syömiseen, ja heräminen klo 8 tekee tiukaa.
Siis, menen nukkumaan klo 02, herään klo 8, juon kahvia, ja juoksen töihin, joka alkaa klo 9, työmatka mulla nyt 3km, ja kävelen siitä.
Viikkonlopuna herän noin klo 11, ja syön silloin.
Kyllä, klo 14.30 kävin tunniksi punttisalilla ja sitten uimassa ja saunassa. Meillä on talossa uimahalli ja saunaa.
Kun tulin kotiin, klo. 16, heti olin laitanut ruokaa, öljyssä paistetut perunat ja öljyssä paistettu jauhelihaa, ja söin siitä ainikin 150 gramaa ja lisäksi 1 leipää voin kanssa, ja sen jälkeen suklapatukan Kismet, ja kahvia. Kohta laitan taas itselle 2 leipiä voin ja juuston kanssa, kinkkua, ja vielä illalla voin syödä 2 leipiä ja tonikalaa purkki, banaani,apelsiini. Sit vaikka voileipäkeksejä ja vähän suklaa, illalla vaikka 3-4 olutta.
Tilanne on paljon parempi, jaksan treenatta ja liikkua ja käsivarret ovat jo paksummat ja voimia tullut lissää. Nyt 46 kiloisena treenaan 12 kiloisten käsipainojen kanssa ja penkiltä nostan 20 kiloa, mikä on jo saavutus. Myös uida olin jaksanut puoli tuntia, mikä on erittäin hyvä minulle. Olen iloinen.
Tuolla oluenjuonnilla tuskin pääsee kauheesti nesteitä kertymään. Oluthan on diureetti.Parempaan suuntaan näyttää olevan menossa ja älä säikähdä jos paino nousee aluksi yllättävän nopeasti, koska ne ovat yleensä suurimmaksi osaksi nesteitä (itsellä ainakin bulkin alussa paino nousee heti aina jonkun 2-4kg)