Alipainoinen

Hyvin lähtenyt sulla homma käyntiin, viikko per hallittu kilo lisää on todella hyvin. Jos mahdollista niin kannattaa nukkua kerran vuorokaudessa ja pitkään, pitkä uni on aina parempi vaihtoehto.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ymmärrät varmaan, että sinun täytyy syödä paljon yli kulutuksesi jotta lihot/kasvat. En osaa sanoa päiväsi kalorikulutusta, mutta kannattaa katsastella sitä www.kalorilaskuri.fi Sinne vain laitat miten olet tänään liikkunut ja syönyt, laskuri ilmoittaa saatko tarpeeksi vai liian vähän ravintoa kasvaaksesi. Tässä on pieni ruokailu "esimerkki" johon suosittelen pyrkimään pikkuhiljaa.

Aamupala (herättyäsi): Kaurapuuro, Maitorahka, Kahvi ja leipä tai hedelmä

Välipala: (klo10-12): Rahka, Tonnikalapurkki, tai jotain pientä naposteltavaa kuten leipää. (josta tunnut pitävän)

Lounas: (klo 13-15) RUOKAA mitä vain on tarjolla, mahdollisimman paljon (syöt ilmeisesti työpaikalla ruuan) jos kasvisose keitto on työpaikan ruoka, syö edes sitä paljon)

Välipala (klo15-16): Rahka, Tonnikalapurkki, tai jotain pientä naposteltavaa kuten leipää

Päivällinen (klo16-18) RUOKAA Tee vaikka lämmin kala/liha ateria perunoiden kera, yritä juoda myös paljon.

Iltapala (klo19-22) Lihapullia, nugetteja yms. Tai rahkaa, kalaa yms. Illalla mahd paljon rasvaa ja proteiinia niin kasvat sitten yön aikana. :)

Kiitos. Laitoin tiedot tuon laskurin, ja liikunnan ansiosta saan syödä aika paljon yli normia. Painoindexi on edelleen selvästi alipainoinen, eli 16. Liikkunnan ansiosta pitää syödä noin 1900 kaloriat, ja kun haluan yli kulutuksen, pitää syödä enemmään.
Työpaikalla mulla ei ole ruokailua, mutta lämmitän mikrossa vaikka keittöä, ja syön leipiä juuston, kinkun kanssa, kun töissä ei ole edes keittiö-levy, vaan mikro ja kahvikeitin. Paremmin syön vasta kun tulen kotiin. Liikunta mulla on työmatka 3km, joka kävelen ja takaisin 3km. Vaan kun on tosi kova pakkanen, saan kyyty tai lainan puolisolta autoa, koska olin oma autonsa myynyt, kun puoliso on eläkkeellä ja minä olin työttömäna kun muuttin Kuusamosta Savoon,, ja nytkin mulla pätkä-työ. Ja yksi auto riittää kahdelle, kun ei ole perhetta.
Sit töissä kävelen koko ajan noin 8 tuntia- eli tulee palkon kilometreja, ja aikaisemmin olin viikkonloupuna vielä kävelyt, tai hiihtänyt, ja joka toinen päivä kävin uimassa, kun meillä kerrostalossa on uimaalas, lisäksi nostelin puntteja, ja kävin punttisalilla noin 2-3 kertaa viikossa. Nyt jättin punttisalia välin, enkä ui niin useasti, vaan noin 2 kertaa viikossa. Mutta töissä on paljon liikkunta. Kiitos.

Kyllä se siitä. Muistat vaan että kun liikut noin paljon, sinun täytyy myös syödä paljon. Että jos syöminen tuntuu pahalta niin älä liiku niin paljon niin ei tarvitse niin paljon syödäkään. Kannattaa totutella tuohon, että syöt sen mukaan että kävelet 3km töihin ja takaisin, niin ei tarvitse sitä sitten aina erikseen miettiä =)

Noh, mikäs se JUZin käsite "kunnon romuista" on? Itse pidän ainakin omaa kehitystäni varsin tyydyttävänä, vaikka en keittoja ole jättänytkään väliin/pois.. Eli ainakaan itselle ei ole ollut haitaksi oluen juonti. Ja sitä mielestäni keskiverto Suomalaisen tapaan/verran juon..:rolleyes:

Kuten jo aiemmassa viestissäni sanoin, ei sillä NORMAALILLA alkoholin käytöllä ole SUURTA merkitystä kehitykseen, jos on ruoka ja treeni "metodit" kohdillaan.. Toki elämästään voi karsia kukin kaikki paheet pois, mutta onko se enään sitten mielekästä touhua jää jokaisen itsensä arvioitavaksi..:rolleyes: Mutta tosiaan, haluaisin saada tietää olenko päässyt jo käsiksi niihin "kunnon romuihin", niin voisitko heittää jotain osviittaa siitä mitkä on perus puntti-Peten (sillä niistähän tässä nyt puhuttiin) kunnon treenipainot?:puntti:

Edit: Meni taas hieman :offtopic: tää keskustelu..:)

Tarkotin noilla kunnon romuilla sitä normaalia kehitystä eli tarkotin et jos vetää kaljaa joka ehtoo ja tulokset junnaa paikallaan niin ei tarvi olla mikää nero että tajuaa mistä se johtuu. En tarkottanu et tarvis nostaa penkistä 200 tai vetää maasta 300:)
Kunnon romut on se että saa mahdollisimman kovan kehityksen suhteessa treeniin.

Ja tuskin tolla normaalilla alkoholin käytöllä paljon haittaan on, se on jopa välillä suotavaa:). Mutta joka ehtoinen kaljottelu ei oo mun mielestä normaalia. Tietysti sekin on sitten se ja sama että vetääkö kolme illassa vai korin lauantaina.

Ja tohon että ootko päässy kiinni kunnon romuihin ni tiedät vaan ite. Ei sitä ketään muu voi sanoo. Jos oot saanu mielestäs kunnon hyödyn siihen nähden kauan oot treenannu ni se on hyvä.

Kaikki on parempi, vaan työ väsyttää, ja pako nukkua kun tulen kotiin ruoan jälkeen. Onneksi huomenna mulla on vapaa, ja edessä viikkonloppu.
Tänään söin:

aamulla klo 8: Kellog corn muroja ja purkki jogurttia, kahvia.
klo. 11. 2 voileipää, kinkkua, juustoa aika paljon, kahvia.
klo. 13. paistettu makkaraa.
klo. 17. paisttetut muikut, perunat, noin 150 gramaa.
Sit 2 tuntia uni.
klo. 19.30. 2 leipää, 4 siivuja juustoa, 7 siivuja kinnkua Snelmann, limua, kahvia.
klo. 21. banaani, apelsiini, 6 voileipäkekisejä. limua.
Myöhemmin varmasti lisää keksejä, 3 olutta.

Olo on parempi, vaan että pystyn syömään niin paljon, syön ruoansulatuslääke.

Tarkotin noilla kunnon romuilla sitä normaalia kehitystä eli tarkotin et jos vetää kaljaa joka ehtoo ja tulokset junnaa paikallaan niin ei tarvi olla mikää nero että tajuaa mistä se johtuu. En tarkottanu et tarvis nostaa penkistä 200 tai vetää maasta 300:)
Kunnon romut on se että saa mahdollisimman kovan kehityksen suhteessa treeniin.

Ja tuskin tolla normaalilla alkoholin käytöllä paljon haittaan on, se on jopa välillä suotavaa:). Mutta joka ehtoinen kaljottelu ei oo mun mielestä normaalia. Tietysti sekin on sitten se ja sama että vetääkö kolme illassa vai korin lauantaina.

Ja tohon että ootko päässy kiinni kunnon romuihin ni tiedät vaan ite. Ei sitä ketään muu voi sanoo. Jos oot saanu mielestäs kunnon hyödyn siihen nähden kauan oot treenannu ni se on hyvä.

Jep, ei tosiaan joka ehtoo, mutta sillo tällö sallittua ja suotavaa..:) Ei muutaku jatketaa threadia asialinjalla niin hyvä tulloo!:piis::rock:

Kaikki on parempi, vaan työ väsyttää, ja pako nukkua kun tulen kotiin ruoan jälkeen. Onneksi huomenna mulla on vapaa, ja edessä viikkonloppu.
Tänään söin:

aamulla klo 8: Kellog corn muroja ja purkki jogurttia, kahvia.
klo. 11. 2 voileipää, kinkkua, juustoa aika paljon, kahvia.
klo. 13. paistettu makkaraa.
klo. 17. paisttetut muikut, perunat, noin 150 gramaa.
Sit 2 tuntia uni.
klo. 19.30. 2 leipää, 4 siivuja juustoa, 7 siivuja kinnkua Snelmann, limua, kahvia.
klo. 21. banaani, apelsiini, 6 voileipäkekisejä. limua.
Myöhemmin varmasti lisää keksejä, 3 olutta.

Olo on parempi, vaan että pystyn syömään niin paljon, syön ruoansulatuslääke.

Yksi hyvä keino on kans vaihtaa peruna valkoseen pastaan. Aivan törkeesti enemmän kaloreita pastassa verrattuna perunaan.

Yksi hyvä keino on kans vaihtaa peruna valkoseen pastaan. Aivan törkeesti enemmän kaloreita pastassa verrattuna perunaan.

Ei sen valkoista pastaa tartte välttämättä olla, ei täysjyväversioiden kalorimäärät pahemmin eroa valkoisesta. Pastasta tulikin mieleen, että jos kokkaustaitoa löytyy, niin kannattaisi vaikka tehdä vapaapäivänä iso vuoka täyteen esim. lasagnea tai canneloneja. Pastaa+valkokastiketta+jauhelihakastiketta+juustokuorrutus=paljon kaloreita. Ison vuoan kun valmistaa täyteen, jakaa annoksiin, ja pakastaa, niin saa ainakin nopeasti kaloripitoisen lounaan/päivällisen arkipäivisin.

Tänään mulla oli vapaa päivää, sain nukkua klo 10 asti, söin aamulla jogurtti ja aamiaismurot Kellogs, kahvi.
Sit menin kauppaan, sit tunniksi lenkkille, ja klo. 13. söin paistettu makkarapihvi Wilhelm ja perunat, kurkkusalaatti- noin 150gramaa, sen jälkeen suklaapatukka Kismet ja kahvi.
Sit menín kävelemään puoleksi tunniksi, ja tein kotityöt, ja klo 16. söin 2 kauraleipää voin juuston ja kinkun kanssa, kahvia, limua.
Klo 17.30 söin taas 2 kauraleipiä voin kinkun ja juuston kanssa, ja puoli paketin suklaa Geisha. Limua.
Illaksi laitan jauhelihakastikke ja perunoita, jotka syön noin klo 20. Lisäksi voin syödä banaani ja apelsiini, illalla sitten voileipäkeskejä, juustoa ja oliveja..
Kuntoni on paljon parempi. On perjantai, ja voin juoda vaikka 4 pientä olutta ja pieni snapsi konjakkia.

Makkaronia syön harvoin- se turvottaa, peruna on mulle parempi ja leipää.
Eli uskon että söin ne 1900kalorit tästä:

purkki jogurtti ja paljon muroja Kellogs, kahvi, mehu.
paistettu makkarapihvi- perunat
4 leipiä paljon voitta ja ainakin 10 viipalet kinkkua, 10 viipale juustoa, kahvi, limu.
jauhelihakastike perunat.
voileipäkeksit, oluet. Ja voin illalla syödä lisää leipää ja juustoa, voi, ja vaikka tonikalaa. Onko nyt parempi?

Tänään mulla oli vapaa päivää, sain nukkua klo 10 asti, söin aamulla jogurtti ja aamiaismurot Kellogs, kahvi.
Sit menin kauppaan, sit tunniksi lenkkille, ja klo. 13. söin paistettu makkarapihvi Wilhelm ja perunat, kurkkusalaatti- noin 150gramaa, sen jälkeen suklaapatukka Kismet ja kahvi.
Sit menín kävelemään puoleksi tunniksi, ja tein kotityöt, ja klo 16. söin 2 kauraleipää voin juuston ja kinkun kanssa, kahvia, limua.
Klo 17.30 söin taas 2 kauraleipiä voin kinkun ja juuston kanssa, ja puoli paketin suklaa Geisha. Limua.
Illaksi laitan jauhelihakastikke ja perunoita, jotka syön noin klo 20. Lisäksi voin syödä banaani ja apelsiini, illalla sitten voileipäkeskejä, juustoa ja oliveja..
Kuntoni on paljon parempi. On perjantai, ja voin juoda vaikka 4 pientä olutta ja pieni snapsi konjakkia.

Makkaronia syön harvoin- se turvottaa, peruna on mulle parempi ja leipää.
Eli uskon että söin ne 1900kalorit tästä:

purkki jogurtti ja paljon muroja Kellogs, kahvi, mehu.
paistettu makkarapihvi- perunat
4 leipiä paljon voitta ja ainakin 10 viipalet kinkkua, 10 viipale juustoa, kahvi, limu.
jauhelihakastike perunat.
voileipäkeksit, oluet. Ja voin illalla syödä lisää leipää ja juustoa, voi, ja vaikka tonikalaa. Onko nyt parempi?

Missä kasvikset? Ja en vieläkään usko, että kukaan täältä osaa vastata tuohon "Onko nyt parempi"-kysymykseen. Suosittelen edelleenkin, että kysyt tuota ammattilaiselta , koska tilanteesi on vakavanpuoleisempi. Oman terveyden kanssa ei kannata pelata rulettia. Jos oman terveyden kuntoonsaantiin ei löydy tarpeeksi aikaa yhtä ravintovalmentajatapaamista varten, prioriteetit ovat ehkä vähän päälaellaan. Parempi varata pari tuntia yhdestä päivästä tuohon, kun joutua lopulta sairaseläkkeelle sen takia, ettei tuota tehnyt.

"Atrofia tarkoittaa surkastumista tai näivettymistä. Koko maha ei suinkaan näivety, vaan ainoastaan sisäpinnan limakalvon solut. Jos atrofia on täydellinen, suolahappoa tuottavat solut puuttuvat, jolloin seurauksena on hapoton maha.

Kun olin nuori lääkäri, hapotonta mahaa hoidettiin yleisesti suolahappovalmisteilla. Sittemmin todettiin, että siitä ei ole mitään hyötyä. Ensinnäkin, valmisteet eivät pysty nostamaan mahan happoisuutta lähellekään terveen mahan tasoa. Toiseksi, hoitoon ei yleensä ole aihetta, sillä hapoton maha ei tavallisesti mitenkään vaivaa.

Mahalaukun atrofia johtuu yleensä vasta-aineista, joita joillakin ihmisillä muodostuu mahan limakalvon soluja vastaan. Tapahtuma on hyvin hidas, ja kestää 20–30 vuotta ennen kuin limakalvo on kokonaan atrofioitunut. Tämän tärkein haitta on B12-vitamiinin puute. Vitamiini tarvitsee ohutsuolesta imeytyäkseen mahalaukun tuottaman valkuaisaineen, jota nimitetään "sisäiseksi tekijäksi". Kun tätä tekijää ei atrofisessa mahassa muodostu, B12-vitamiini ei pysty imeytymään elimistöön. Atrofian syntymisen jälkeen kestää monta vuotta ennen kuin vitamiinin puutosta voi ilmetä.

Tässä tapauksessa ei kannata lisätä puolukan syöntiä tai nauttia happovalmisteita, sillä niistä ei ole iloa. Sen sijaan veren hemoglobiiniarvoa ja tarvittaessa B12-vitamiinin määrää on syytä harvakseltaan seurata.

Pertti Mustajoki
Professori "

"B12-vitamiinin puutteen syyt

Iäkkäillä puutteen syy on yleensä B12-vitamiinin imeytymisen häiriö, jonka voi aiheuttaa surkastuttava mahalaukun tulehdus eli atrofinen gastriitti. Atrofinen gastriitti voi johtua helikobakteerista tai syntyä autoimmuunitaudin (ks. «Autoimmuunisairaudet» 1) seurauksena. Tällaista anemiaa kutsutaan nimellä pernisiöösi anemia.

B12-vitamiinin puute voi syntyä myös riittämättömästä saannista. B12-vitamiinin tärkeimpiä lähteitä ovat maksa, liha- ja maitotuotteet. Normaali ruokavalio sisältää moninkertaisen määrän B12-vitamiinia, jota ihminen tarvitsee hyvin pieniä määriä.

Tiukkaa kasvisruokavaliota noudattavat (vegaanit) voivat kärsiä B12-vitamiinin puutteesta. Vegaaneille suositellaan B12-vitamiinilisää. B12-vitamiini varastoituu maksaan. Varastoitunut määrä riittää pariksi vuodeksi tyydyttämään elimistön tarpeen, vaikka vitamiinin saanti loppuisi.
B12-vitamiinipuutoksen oireet

B12-vitamiinin puute voi aiheuttaa anemiaa ja hermoston oireita. Tässä anemiamuodossa punasolut ja niiden esiasteet luuytimessä ja veressä ovat tavallista suurempia (verenkuvassa suuri MCV-arvo, ks. «Punasoluindeksit» 2), minkä vuoksi sitä kutsutaan megaloblastiseksi anemiaksi. Yhdeksän kymmenestä megaloblastisesta anemiasta johtuu B12-vitamiinin puutteesta.

Hermoston oireet voivat ilmetä lihasheikkoutena tai tunnon ja muistin häiriöitä, jotka saattavat olla pysyviä."

Tossa pari lainattua tekstiä internetin ihmeellisestä maailmasta. Toi vatsalaukun pienentyminen luultavasti johtuu siitä oot ennen syönyt todella pieniä määriä eli vatsalaukku on supistunut ja luonnollisesti se alkaa venymään kun sinne lataan enemmän ruokaa.

"Lääke mulla on Tegretol, karbamatzepinin kanssa, joka myös tuhoaa maksaa." Jos näin on ni on niitä kaiken näkösiä maksansuojia eli esim. sellasia joita vedetään suun kautta vedettävien horkkujen kans. Luulis et lääkäristäki sais jotain "lääkettä" mikä suojaa maksaa.

Ja luultavasti kun oot käynyt lääkärissä ni sulle on annettu ohjeet miten toimia. Toimi niiden mukaan ni veikkaan et on hyvät mahdollisuudet saada ittes kuntoon. Se on aika turha kysyä joka ruuan jälkeen et onko parempi ku ketään ei osaa vastata siihen. Lääkäri on se joka tietää onko parempi vai ei. Se näkee sut, tietää sun tilantee, lääkityksen ja ennen kaikkee lääkärillä on ammattitaito hoitaa/neuvoa sua.

Nyt syön jo hyvin, ja illalla olut, snapsi ei haitta. Aamulla kaikki kunnossa, en juo koskaan humalaan asti, vaain "tissuttelen".
Lenkkeily ja hiihtäminen on nyt aika kivaa kun aurinko paistaa ja pakkasta on noin -10, - 15 astetta.
Olin jo aamulla syönyt puuroa!!- joka en syönyt ennen koskaan ja ei maistu, mutta olin pakkottanut itseensä. Eli söin aamiaiseksi puuroa- vaikka pieni annos, ja 2 leipää voin ja kinkun kanssa, juustoa. 4 siivua Snellmannin kinkkua, ja 4 siivua aamupala juustoa, mehua ja kahvia.
Sitten lähtin hiihtämään klo. 10 noin tunniksi, kun aurinkoinen sää ja hyvä keli. Tulin kotiin ja taas söin 2 leipiä juuston ja kinkun kanssa ja kahvia.
Voin jo paljon parempi, ja haluan syösä ja harrstaa liikkunta myös vapaa-aikana.
Klo. 14.30 lähden punttisallille ja sitten uimaan ja saunaan Siilinjärven Fontanelaan. Asun Siilinjärvellä.
Sit laitan ruoaksi kun tulen kotiin ranskan perunat ja jauhelihaa- siine on aika paljon kaloreita, kun paistan sen jauhelihan öljyssä, ja sen kanssa voin syödä leipää kookos voin kanssa.
Olin laskenut ne kalorit, ja uskon että eilen sain varmasti yli 1900 kaloreita. Mene parempaan suuntaan, enkä tarvitse nyt lääkärin luo mennä, kun ei ole hättä,i ja sain 2 kiloa lisää 2 viikossa, ja syön nyt niin paljon kun en syönyt ainakin 25 vuotta. Kunto on paljon parempi, ja viikkonlopuna jaksan myös vähän harrastaa liikkuntaa.

Olet selvästi parantanut syömisiäsi, jos verrataan nykyhetkeä ensimmäisiin viesteihisi!
Jatka vain rohkeasti kehitystä, ota vaikka ensiviikon tavoitteeksesi juoda 2-4 oluen sijaan 1 olut/ilta,
ja mikäli mahdollista siirrä alkoholin nauttimisajankohta illalta päivällisen yhteyteen (mikäli et ole autolla liikenteessä), jolloin se ei ole niin vahingollinen unensaantiasi ajatellen.

Mitä oluessa on vika?
Noo, minä olen yö-ihminen, en ole tottunut aamulla syömiseen, ja heräminen klo 8 tekee tiukaa.
Siis, menen nukkumaan klo 02, herään klo 8, juon kahvia, ja juoksen töihin, joka alkaa klo 9, työmatka mulla nyt 3km, ja kävelen siitä.

Viikkonlopuna herän noin klo 11, ja syön silloin.

Alkoholi (jota myös oluistasi löytyy) vähentää tai jopa estää syvän ja REM-unen määrää/saantia.
Eli eipä ihme jos aamulla tuntee itsensä väsyneeksi, kun ei ole levännyt yön aikana kunnolla.
Sängyssä voit makoilla vaikka tuntikaupalla, tuntien itsesi kuitenkin sen jälkeen yhtä väsyneeksi - tai jopa väsyneemmäksi

Alkoholi (oluesi, jälleen kerran) heikentää myös niiden kunnollisten ravintoaineiden imeytymistä ja hyödyntämistä.
Oluessa kyse on vain mieliteosta, mieliteot on voitettavissa, jos löytyy mielenlujuutta ja selkärankaa.
Ravintoaineiden saanti taas on fysiologinen pakote. Kunnollista ravintoa (muista myös kasvikset!) on yksinkertaisesti pakko saada, halusi sitä mieli tai ei.
-Usein kuitenkin hyvä ravinto alkaa houkutella aina vain entistä enemmän, sekä korvata aikaisemmat "paheet", kun alat huomata kaikki ne positiiviset vaikutukset keholle ja mielellesi.

Kyllä, klo 14.30 kävin tunniksi punttisalilla ja sitten uimassa ja saunassa. Meillä on talossa uimahalli ja saunaa.
Kun tulin kotiin, klo. 16, heti olin laitanut ruokaa, öljyssä paistetut perunat ja öljyssä paistettu jauhelihaa, ja söin siitä ainikin 150 gramaa ja lisäksi 1 leipää voin kanssa, ja sen jälkeen suklapatukan Kismet, ja kahvia. Kohta laitan taas itselle 2 leipiä voin ja juuston kanssa, kinkkua, ja vielä illalla voin syödä 2 leipiä ja tonikalaa purkki, banaani,apelsiini. Sit vaikka voileipäkeksejä ja vähän suklaa, illalla vaikka 3-4 olutta.
Tilanne on paljon parempi, jaksan treenatta ja liikkua ja käsivarret ovat jo paksummat ja voimia tullut lissää. Nyt 46 kiloisena treenaan 12 kiloisten käsipainojen kanssa ja penkiltä nostan 20 kiloa, mikä on jo saavutus. Myös uida olin jaksanut puoli tuntia, mikä on erittäin hyvä minulle. Olen iloinen.

Kyllä, klo 14.30 kävin tunniksi punttisalilla ja sitten uimassa ja saunassa. Meillä on talossa uimahalli ja saunaa.
Kun tulin kotiin, klo. 16, heti olin laitanut ruokaa, öljyssä paistetut perunat ja öljyssä paistettu jauhelihaa, ja söin siitä ainikin 150 gramaa ja lisäksi 1 leipää voin kanssa, ja sen jälkeen suklapatukan Kismet, ja kahvia. Kohta laitan taas itselle 2 leipiä voin ja juuston kanssa, kinkkua, ja vielä illalla voin syödä 2 leipiä ja tonikalaa purkki, banaani,apelsiini. Sit vaikka voileipäkeksejä ja vähän suklaa, illalla vaikka 3-4 olutta.
Tilanne on paljon parempi, jaksan treenatta ja liikkua ja käsivarret ovat jo paksummat ja voimia tullut lissää. Nyt 46 kiloisena treenaan 12 kiloisten käsipainojen kanssa ja penkiltä nostan 20 kiloa, mikä on jo saavutus. Myös uida olin jaksanut puoli tuntia, mikä on erittäin hyvä minulle. Olen iloinen.

Parempaan suuntaan näyttää olevan menossa ja älä säikähdä jos paino nousee aluksi yllättävän nopeasti, koska ne ovat yleensä suurimmaksi osaksi nesteitä (itsellä ainakin bulkin alussa paino nousee heti aina jonkun 2-4kg)

Niin, syön niin paljon kun jaksan, ja ottan ruoansulatuslääke kun on sit ruoan jälkeen huono olo, kun en ole tottunut isompiin annoksiin, mutta pakotan itseensä syömään.
Eli, tänään söin:
aamulla puuroa, pieni annos, 1 leipää juuston ja kinkun kanssa, mehua, kahvia.
klo. 13. 2 viipale kauraleipää ja juustoa kinkun kanssa, apelsiini, vähän suklaa, mehua, kahvi.
klo. 16.30 treenin ja saunan jälkeen iso annos jauhelihaa, perunaa- kaikki paistettu ölyssä ja rasvaista, noin 150gr ja leipää, mehua, sen jälkeen kahvia ja suklaapatukka Kismet.
klo. 18. 2 viipalle leipää, voita runsaasti, 6 viipale juustoa, 6 viipale kinkkua, Geisha suklaa puoli levy, mehu ja kahvi.
Myöhemmin otan taas leipää ja tonikalaa- pastaa salaatti.
Olin laitanut tonikala-pasta salaatti. Eli purkki tonikalaa, pastaa ja sipuli.
Sit vaikka apelsiini, voileipäkeksi, mehu, ja myöhemmin olutta noin 3.

Kunto on 2-3 viikossa paljon kohentunut, ja voimia olin saanut tosi paljon lisää ja myös kestävyyttä. Hienoa.

Parempaan suuntaan näyttää olevan menossa ja älä säikähdä jos paino nousee aluksi yllättävän nopeasti, koska ne ovat yleensä suurimmaksi osaksi nesteitä (itsellä ainakin bulkin alussa paino nousee heti aina jonkun 2-4kg)
Tuolla oluenjuonnilla tuskin pääsee kauheesti nesteitä kertymään. Oluthan on diureetti.

Kirjoitusasusta huomaa, että kirjoittaja on suomalainen syömishäiriöinen, joka yrittää jollain tavalla naamioida omaa ongelmaa. :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom