Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä oluessa on vika? Keski Euroopassa juodaan olutta ruoka-juomana, esim. Saksassa, Tsekissa- missä olin asunut. Ranskassa, Italiassa taas jiodaan viinia. Ei oluessa mitään vika, kun juon vain illalla ne 2-3. Miksi suomalaiset ovat niin tiukapippoiset sen juomisen sihteen? Keski Euroopassa on normaalia juoda päivittäin pienet määrät. Jopa lääkäri sanoi, että pieni määrä olutta ruoan jälkeen on terveelista.
Tänään söin.
aamulla: leipää, 4 siivua kinkkua, kahvia.
lounas: kasviskeittö, 1 viipale leipä, kahvi.
välipäla, pula ja kahvi.
illallinen: puolikas pizza, olutta, kahvi.
vielä illalla jotain otan.
Noo, minä olen yö-ihminen, en ole tottunut aamulla syömiseen, ja heräminen klo 8 tekee tiukaa.
Siis, menen nukkumaan klo 02, herään klo 8, juon kahvia, ja juoksen töihin, joka alkaa klo 9, työmatka mulla nyt 3km, ja kävelen siitä.
Töissä sit syön aamupalaa klo 11, ja klo 13 lounas. Töissä kävelen koko päivää, ja klo 17 kotiin taas kävelen, tai joskus saan kyyti puolisolta, kun meidän taloudessa vain 1 auto. Klo 17 syön kotona illallista, klo 19 välipalaa, sitten nukun noin tunti, ja toinen välipalaa syön noin klo 21-22.
Sit vaikka vielä suklaa, ennen nukkumis menoa olutta, ja klo 02 nukkumaan.
Nyt iltavälipalaksi söin klo 21. 2 viipale leipää, juustoa, kinkkua ja vähän suklaa, kahvi.
Viikkonlopuna herän noin klo 11, ja syön silloin.
Mitä oluessa on vika? Keski Euroopassa juodaan olutta ruoka-juomana, esim. Saksassa, Tsekissa- missä olin asunut. Ranskassa, Italiassa taas jiodaan viinia. Ei oluessa mitään vika, kun juon vain illalla ne 2-3. Miksi suomalaiset ovat niin tiukapippoiset sen juomisen sihteen? Keski Euroopassa on normaalia juoda päivittäin pienet määrät. Jopa lääkäri sanoi, että pieni määrä olutta ruoan jälkeen on terveelista.
Ei oluessa sinänsä mitään vikaa ole, mutta ei sitä kannata jokapäivä juoda edes pieniä määriä :kippis1:
Ota sitten mielummin viikonloppuisin
Turhaa hössötystä tuosta oluen juonnista. Lääkäri ei ole sitä tainnut bernardilta kieltää. Ei tässä olla mihinkään kisalavoille lähdössä, jolloin alkoholi pilaa ison työn.
Tarkoitus on saada lisää painoa ja tuo olut ei sitä kyllä estä. Parempi olis tietysti, jos sais syötyä tuon sijaan jotain.
Itsekin litkin vapaapäivinä 2-4 olutta illan aikana. Eipä ole paljon tuloksissa näkynyt. Paino nousee ja lihasta kertyy.
Olen kyllä samaa mieltä. NORMAALILLA puntti-Petellä ei mielestäni juuri tuo oluen(muutaman illassa) juonti haittaa kehitystä merkittävässä määrin... Lavoille treenaavat on sitte asia eriksee... Ei siitä oluestakaan/alkoholista ylipäätään kannata tehdä mitään elämää suurempaa NOU NOU -asiaa, jos se pysyy kohtuudessa..
Sekin on paljon kiinni siitä normaali puntti-petestä. Voihan sitä kaljaa vetää joka ilta jossei halua koskaan päästä käsiksi niihin kunnon romuihin salilla. Alkoholi laskee testotasoja--->kehitys huononee---->täysi fakta.
Ja ettei ketjun idea katoon kokonaan ni sanon vielä kerran ettei se alkoholi tee todellakaan hyvää jo valmiiksi sairaalle ihmiselle. Ja se että vetääkö 2 illassa vai 14 viikonloppuna on ihan sama määrä alkoholia viikossa ja maksa polttaa sitä yhtäkauan eli sillä ei oo mitään merkitystä