Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wmika sanoi:onko normaalia että alaselkä menee kipeäksi heti maastavedon tekemisen jälkeen ja on seuraavana päivänä ihan vitun kipeä
Hmm, mun mielestäni kehitys voi vasta silloin alkaa.Hynkkä sanoi:Kannattaa tehdä pienemmillä painoilla ja lopettaa sarjat kesken. Saattaa kyllä olla, että kehityskään ei päätä huimaa sen jälkeen. :jahas:
Ensimmäinen suora vastaus itse kysymykseen :Dwmika sanoi:onko normaalia että alaselkä menee kipeäksi heti maastavedon tekemisen jälkeen ja on seuraavana päivänä ihan vitun kipeä
neutraali sanoi:Ensimmäinen suora vastaus itse kysymykseen :D
Ei ole normaalia.
Jesuiitta sanoi:Välillä ennen reeniä tuntuu että ei henki kulje kun lapaluiden välistä vihloo mutta kyllä se pari satkua silti nousee ilman kipuja. Tiedä häntä sitten mikä vaivaa, reeni on kulkenu.
viitala sanoi:Kannattaako tehä maastaveto ja kyykky vuoroviikoin, vai joka viikko mut välillä kevyemmin ?
Muattelin jos tekis joka toinen viikko täysillä ja joka toinen kevyesti, olisko se parempi ?
Ja kannattaisko maastavetoa sit tehä lyhyempiä sarjoja ku kuutosia ?
viitala sanoi:No kesken maastavetosarjan vihlas niin maan perkeleesti, ja nyt sit kävellään ku mummo. Lihasperästä tuo luulavasti on. Joko selkä saa liikaa rasitusta töistä ja salista ja nyt vaan meni rajan yli että naps. Tai sit tekniikka kusi, otin kyllä isommilla painoilla kuin koskaan ennen.
Olen tehnyt 3x6 tyylillä MAVEa jo jonkun aikaa.
Kannattaako maastavetoa tehä 6 sarjoja vai lyhyempiä ?
Haen pääsääntösesti massaa, mut nyt dietillä joten, toistaseks voimahakuisasti ainakin pääliikkeissä.
kyllä jossain on pahasti mätää jos tulee jotain älyttömiä vihlomisia. tee 3-4 toistoa pitkiä sarjoja ja pyri siihen että aina jäisi varaa 1-2 toistoa.viitala sanoi:No kesken maastavetosarjan vihlas niin maan perkeleesti, ja nyt sit kävellään ku mummo. Lihasperästä tuo luulavasti on. Joko selkä saa liikaa rasitusta töistä ja salista ja nyt vaan meni rajan yli että naps. Tai sit tekniikka kusi, otin kyllä isommilla painoilla kuin koskaan ennen.
Olen tehnyt 3x6 tyylillä MAVEa jo jonkun aikaa.
Kannattaako maastavetoa tehä 6 sarjoja vai lyhyempiä ?
Haen pääsääntösesti massaa, mut nyt dietillä joten, toistaseks voimahakuisasti ainakin pääliikkeissä.