Aknen lisääntyminen = (

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onko kellää tietoa johtuuko toi aknen(=finnien) lisääntyminen noista lisäravinnejauhoista ku alkaa naama paistaan ? Harmittaa vaa ku mull on noita jauhoja aika paljo ja en haluis luopua niistä ennen ku tiedän syyn onko noi varmasti sen aiheuttajat ?

No tuolla ei puhuttu noista jauhoista kyl mitää...
mut ei kai siinä auta ku koittaa juoda vettä hitosti ja vetää tota rypsiöljyy jos se auttais...ellei jollain oo sit parempaa vinkkiä.Ei mulla näitä kuitenkaa ainakaa "vielä" oo paljoo mut paras hoitaa heti pois ennenku on niinku voikukat niityllä :itku:

Originally posted by J0u
No tuolla ei puhuttu noista jauhoista kyl mitää...
mut ei kai siinä auta ku koittaa juoda vettä hitosti ja vetää tota rypsiöljyy jos se auttais...ellei jollain oo sit parempaa vinkkiä.Ei mulla näitä kuitenkaa ainakaa "vielä" oo paljoo mut paras hoitaa heti pois ennenku on niinku voikukat niityllä :itku:
Oletko kokeillut clerasilia? :david:

Oletko kokeillut clerasilia?
tai pysyvämpää vaihtoehtoa joka löytyy saunan takaa?

ps. se on clearasil.

Originally posted by J0u
onko kellää tietoa johtuuko toi aknen(=finnien) lisääntyminen noista lisäravinnejauhoista ku alkaa naama paistaan ?

Ei johdu.

Joskus oli sellaista keskustelua, et jotkut tietyissä tuotteissa käytetyt väriaineet saattais aiheuttaa allergisia reaktiota.

Edit: Toi finnien lisääntyminen tossa iässä ei oo mikään ihme. Ne kun tahtoo pitää semmosia kausia, että välillä on vähemmän ja välillä enemmän. Kyllä ne siitä ajan myötä häipyy.

Originally posted by Roihu
Oletko kokeillut clerasilia? :david:

on tullu koitettuu clearasilia mut tuntuu et se vaa ärsyttää ihoa ja pahentais kokonaan naamaa...mull on jotai rasvaa ja pitää kattoo olisko siitä mitää apua.

Suhteellisen pienet muutokset ruokavalios tai treenis:kin vaikuttaa finneihin ainakin mulla...mul oli tos taannoin pieni reenitauko ja sen jälkeen kun aloin taas reenaan kovaa ja tarkkailemaan ruokavaliota lähinnä niin että tulee tarpeeksi kaloreita ja protskua niin johan alkoi finnejäkin tulemaan.....en tiedä sitten että mikä osuus tolla koval treenil oli asiaan mut näin kuitenkin kävi mulle...olenko ihan:david:

Onko sillä nyt niin paljon väliä jos naamassa hieman kukkii orvokit?
Mulla on sama homma, naama ja selkä kukkii. Mutta kun lihakset kasvaa niin ei minua finnit haittaa. Olen aivan testo huuruissa täällä. :lol2:
Ottaisin mieluusti pari finniä lisää, jotta kyykky maximi nousisi! :eek:

Voiteles naamaan vähän Basiron nimistä geeliä. Se o kuule hemmetin hyvä ja tehoks eikä maksa paljoo. Apteekista ilman reseptiä.:thumbs:
Toinen joka vähentää finnejä olen järetön ryyppääminen, hemmetti ku on sileä naama ku vedät viikon putkeen viinaa:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by The Rock
Suhteellisen pienet muutokset ruokavalios tai treenis:kin vaikuttaa finneihin ainakin mulla...mul oli tos taannoin pieni reenitauko ja sen jälkeen kun aloin taas reenaan kovaa ja tarkkailemaan ruokavaliota lähinnä niin että tulee tarpeeksi kaloreita ja protskua niin johan alkoi finnejäkin tulemaan.....en tiedä sitten että mikä osuus tolla koval treenil oli asiaan mut näin kuitenkin kävi mulle...olenko ihan:david:

juu-u...en kyl ymmärrä et mitä tekoa tuolla rypsiölyllä olis asiaan ?

ei oo ainakaan mulla alkanu ilmenemään :david: oireita tavallista enempää, vaikka ostinkin protskua + maltoa. mutta alkanu finnit lähtemään juuri hyvien rasvojen lisäämisellä, ruokavalion fiksaamisella ja infernaalisen runsaalla veden juonnilla (jolla on myös haittavaikutuksiakin).

Originally posted by J0u
onko kellää tietoa johtuuko toi aknen(=finnien) lisääntyminen noista lisäravinnejauhoista ku alkaa naama paistaan ? Harmittaa vaa ku mull on noita jauhoja aika paljo ja en haluis luopua niistä ennen ku tiedän syyn onko noi varmasti sen aiheuttajat ?
Jos käytät kreatiinia,niinkokeile olla vähän aikaa ilman.Omasta mielestä ainakin vaikuttaa aknea lisäävästi ja joku täälläkin sitä väittänyt finnilannoitteksi.
Brevoxyl 4% on varmaan paras ilman reseptiä saatava lääke akneen,sillä lähtee jos jollakin.

Noi clerasilit yms. on aika tehottomia.

Parhaiten finnit lähtee Kun menee ihotautilääkärille joka antaa antibiooteille ressun ja lähtee akne/finnit.:piis:

Re: Re: Aknen lisääntyminen = (

Originally posted by kekkakuppi
Jos käytät kreatiinia,niinkokeile olla vähän aikaa ilman.Omasta mielestä ainakin vaikuttaa aknea lisäävästi ja joku täälläkin sitä väittänyt finnilannoitteksi.
Brevoxyl 4% on varmaan paras ilman reseptiä saatava lääke akneen,sillä lähtee jos jollakin.

Brevoxylit ja Basironit on käytännössä samaa paskaa. Aika stydia tavaraa, ilman reseptiäkin, esim. voi lähteä väri vaatteista, jos hieraisee käsiteltyä ihoa ja sitten hieman heikompilaatuista vaatetta. Purtilo halpa, vaatteet kalliita..

Jos jollain noi levitettävät tropit toimii, ja akne ei tule takaisin aineen käytön jälkeen, hyvä. Itsellä meni noihin hermot, kolmea kokeilin. Iho ei kestänyt noista mitään pidemmän päälle, plus että tilanne palasi "normaaliksi" heti kun noiden käytön lopetti, eli pakkaselle jäin, parempi olisi jos en olisi hassannut rahojani noihin.

Lievään akneen tuntuu paras lääke olevan terve itsetunto. Jätetään tähän sivuhuomautus, että paha tulehduksellinen akne on kyllä syytä hoitaa, ettei tule arpia.

Roaccutan on AFAIK ainoa lääke jokaa saattaa tepsiä ihan pysyvästikin, tai sitten ei (söörts, google). Sitä vaan ei saa ilman ihotautilääkärin kirjoittamaa reseptiä, syynä ilmeisesti noin nälkävuoden mittainen sivuvaikutuslista.

Aknen hoidosta antibiooteilla on myös hieman negatiivisia kokemuksia, vaikka ko. metodi tähän mennessä parhaiten itsellä tepsikin. Tätä melkein kuitenkin itse suosittelisin Brevoxylien sijaan tai lisäksi, vaikka bakteerien jalostus onkin tietysti moraalitonta. 100 tabua Apocycliniä tai vastaavaa kelakorvauksilla ei ole mahdottoman kallis setti, muistaakseni.

Se on tosi et clearasil pahentaa vaan asiaa!! Hommaa avitcidia itellä lopput finnit suunnilleen seinään!

Originally posted by Kipi I
Hommaa avitcidia itellä lopput finnit suunnilleen seinään!

Joo, itellä toi kans laittoi pirun hyvin aisoihin aknen, joka hyökkäsi täysin yllättäen ja helvetin pahana...

Pikkusen on vielä jotain pientä, mutta eiköhän ne lähde, jos jaksaa muutamana iltana rasvailla tuolla Avitcidilla.. Oon nyt hiukan pitäny taukoa, antanu ihon levätä.

Suositut

Back
Ylös Bottom