Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko kokeillut clerasilia?Originally posted by J0u
No tuolla ei puhuttu noista jauhoista kyl mitää...
mut ei kai siinä auta ku koittaa juoda vettä hitosti ja vetää tota rypsiöljyy jos se auttais...ellei jollain oo sit parempaa vinkkiä.Ei mulla näitä kuitenkaa ainakaa "vielä" oo paljoo mut paras hoitaa heti pois ennenku on niinku voikukat niityllä :itku:
tai pysyvämpää vaihtoehtoa joka löytyy saunan takaa?Oletko kokeillut clerasilia?
Originally posted by J0u
onko kellää tietoa johtuuko toi aknen(=finnien) lisääntyminen noista lisäravinnejauhoista ku alkaa naama paistaan ?
Originally posted by Roihu
Oletko kokeillut clerasilia?
Originally posted by The Rock
Suhteellisen pienet muutokset ruokavalios tai treenis:kin vaikuttaa finneihin ainakin mulla...mul oli tos taannoin pieni reenitauko ja sen jälkeen kun aloin taas reenaan kovaa ja tarkkailemaan ruokavaliota lähinnä niin että tulee tarpeeksi kaloreita ja protskua niin johan alkoi finnejäkin tulemaan.....en tiedä sitten että mikä osuus tolla koval treenil oli asiaan mut näin kuitenkin kävi mulle...olenko ihan
Jos käytät kreatiinia,niinkokeile olla vähän aikaa ilman.Omasta mielestä ainakin vaikuttaa aknea lisäävästi ja joku täälläkin sitä väittänyt finnilannoitteksi.Originally posted by J0u
onko kellää tietoa johtuuko toi aknen(=finnien) lisääntyminen noista lisäravinnejauhoista ku alkaa naama paistaan ? Harmittaa vaa ku mull on noita jauhoja aika paljo ja en haluis luopua niistä ennen ku tiedän syyn onko noi varmasti sen aiheuttajat ?
Originally posted by kekkakuppi
Jos käytät kreatiinia,niinkokeile olla vähän aikaa ilman.Omasta mielestä ainakin vaikuttaa aknea lisäävästi ja joku täälläkin sitä väittänyt finnilannoitteksi.
Brevoxyl 4% on varmaan paras ilman reseptiä saatava lääke akneen,sillä lähtee jos jollakin.
Originally posted by Kipi I
Hommaa avitcidia itellä lopput finnit suunnilleen seinään!