Aknen lisääntyminen = (

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miger
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Originally posted by Force
Jos haluaa päästä aknesta täysin eroon ja lopullisesti niin paras vaihtoehto on Roaccutan. Tosin myöskin varmaankin kallein. Se parantaa taudin 100%. Ei yhtä ainoaa finniä jää jäljelle. Jälkeenpäin saattaa tulla pieniä erillisiä finnejä, muttei enää koskaan suuria ihonalaisia jörttejä. Itse vedin joskus kolme vuotta sitten kuurin ja erittäin harvoin on sen jälkeen ollut finnejä.
Täysin mahdollista että akne uusiutuu Roaccutan-kuurin jälkeen, ei sille mitään 100% takeita voi antaa. Roaccutan toimii, mutta ei se mitään pysyvää lopputulosta takaa.

Originally posted by Miihkali
en katsonut onko joku jo kirjoittanut nämä. basiron voide auttaa. vaatii respan.
Ei vaadi reseptiä.

emmuista
Saako ilman ressua¿
En tiedä, koska itselläni oli reseptissä molemmat lääkkeet ja ainakin toi antibiottii vaati ressun. Voin kyllä kysyä isännältä jos ei kukaan muu osaa vastata.

Basironia saa ilman ressua, ainakin täältä apteekeista.
itse en kyllä suosittele basironia kenellekkään, kyllä se tehos ihan kivasti mutta, itsellä meni muutamat paidat yms. roskiin koska niistä lähti värit kys. voiteen takia. enemmin suosittelen menee lääkäriin ja hakee tohon differiin ressu, kohta 1vko käytetty ja ilme on :D

Originally posted by Diesel
itse en kyllä suosittele basironia kenellekkään, kyllä se tehos ihan kivasti mutta, itsellä meni muutamat paidat yms. roskiin koska niistä lähti värit kys. voiteen takia. enemmin suosittelen menee lääkäriin ja hakee tohon differiin ressu, kohta 1vko käytetty ja ilme on :D

nii onko toi Differin tosiaan tehokas finnejä vastaan jos naama ei ny kauheen pahannäkönen oo ? Pitäis sit varmaa hommata sitä.

Originally posted by J0u
nii onko toi Differin tosiaan tehokas finnejä vastaan jos naama ei ny kauheen pahannäkönen oo ? Pitäis sit varmaa hommata sitä.
Onhan se, mulla ainaki lähti kaikki, tosin antibiootti kuuri on samaanaikaan käynnis samaan "vaivaan" en tiedä et ehtikö se vielä vaikuttaa 3 päivässä.

Originally posted by Diesel

Eikai sitä basironia ole tarkotus levittääkkään paidalle vaan ihan naamalle. Sitäpaitsi ko. voide kuivuu suht. nopeasti jos laittaa ohuen kerroksen niinkun on tarkotus. Tietenki jos ei osaa ajoittaa paidan päälle panoa/pois ottoa siten että ei oo märkää voidetta naamassa nii saa olla jo aika :david:

no en mä sitä mihkään paidalle laittanutkaan, silti lähti vaatteista värit. vähänki ku naama hikoo ja sit joku koskettaa nassua ni tarttuuhan se, kaikki pyyhkeet, tyynyliinat ja sali paidat ni kyllä sai värit kyytiä.

Originally posted by Sale
Onhan se, mulla ainaki lähti kaikki, tosin antibiootti kuuri on samaanaikaan käynnis samaan "vaivaan" en tiedä et ehtikö se vielä vaikuttaa 3 päivässä.

nii no sull on toi antibioottikuuri kuitenki yhtä aikaa et eiköhän se oo se kuurilääke millä on suurin vaikutus ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mäkin tuota roaccutania suosittelen.
Ensimmäisen kuurin vedin joskus 18-vuotiaana ja kaikki finnit lähtivät. Noin 6kk myöhemmin akne palasi, mutta paljon lievempänä.

1.5kk sitten aloitin uuden roaccutan-kuurin, ja iho on taas täysin parantunut. Toivon että tällä toisella kuurilla pääsisin aknesta lopullisesti, mikä ei ihan mahdoton ajatus ole, kun ensimmäinen kerta jo lievensi sitä pysyvästi.

Sivuvaikutuksista sen verran, että itselläni iho ei ole kuivanut tavallista enemmän, huulia lukuun ottamatta.
Ristiselkää on alkanut hieman vihlomaan, mutta ei mitenkään liian häiritsevästi.

Originally posted by J0u
nii no sull on toi antibioottikuuri kuitenki yhtä aikaa et eiköhän se oo se kuurilääke millä on suurin vaikutus ?
En tiedä koska kuuria on tullut otettua vasta se 3 päivää vastaavia kuureja ei ole aikaisemmin ollut.

Ps. Kunnon acknea minulla ei ole koskaan ollut, tässä vaan tastellaan näitä muutamaa viimmeistä näppylää vastaan.

Niin tosiaan voisko joku kertoa onko kosmetologikerrasta ollu mitää apua akneen, ei kuitenkaan kovin pahaan semmoseen ?
Ajattelin ku itellä olis ajanvaraus ja ny tuliki mieleen et kävis lääkäriltä hakemassa jonkumoisen kuurin.
Eli kannattaako odottaa kosmetologia vai käydä vaa hakemassa kuuri samantien ku saa ajan ?

Tuli tossa hommattua sitä Basironin geeliä. Ajattelin vaan, kun ohjeissa sanotaan notta kasvot pitää puhdistaa ja kuivata huolellisesti ennen levitystä, niin riittääkö pelkkä vedellä huuhtelu vai pitääkö ditäkin varten ostaa jotain naamasaippuaa?

Miten olette menetelleet?

Jos tuo Roaccutan kuivattaa ihon koko ukosta ja Avitcid kuivattaa vaan sieltä mihin sitä levitetään ja samalla Avitcid on ihan saaatanasti halvempaa, ni minkä takia ei ensin kokeilisi tuota jälkimmäistä?
Mulla auttoi jo muutaman viikon käyttö helvetin hyvin...
Putki maksoi 10.54€ ja putkeen jäi vielä reilut neljä viidesosaa odottamaan mahdollisia seuraavia kertoja...

Ei tarvinnu vetää puolta vuotta ja pulittaa satoja euroja... Jotenkin tuntuu, että porukka mainostaa roaccutania vaan siitä ilosta, että se on niin tautisen rankkaa stuffia, että käsistäkin lähtee nahka, vaikka sitä levitettäisiin naamaan...

Miksi maksaisi suoraan satoja euroja puolen vuoden kuurista, kun voisi ensin kokeilla, josko halvempi ja kätevämpi ratkaisu toisi avun?

:david:

Joo, edittiä.. niin siis tuota roaccutania tietenkin syödään, vai?
No, kuitenkin.. eipä ole avitcidinkaan jälkeen akne ainakaan vielä palannut..

että joka tapauksessa: idean saa ymmärtää, eikä tarvii edes alottaa pilkunnussintaa...

Joo, kyllä Roaccutanilla finneistä pääsee... Mutta itselläni on kyllä todella negatiivisia kokemuksia niistä sivuvaikutuksista:

Ensimmäisellä kerralla multa kuivui koko naama ihan korpuksi. Semmosia sormenpään kokoisia kuivuneita iholuiskia sai keräillä sängystä aamulla ihan urakalla, mitkään finnit ei tee susta niin hirveän näköstä ku mä olin silloin. Tämä sattui vielä juuri ennen inttiin menoa, ei ollut hirveän mieltä ylentävää mennä sinne jonkin Freddy Krugerin näköisenä friikkinä :(
Kuuria keskeytettiin muutamaksi viikoksi sitten siellä ja jatkettiin sitten loppuun puolella annostuksella.

Tällä ei saanut pysyvää vaikutusta, ja kun Apocyclinitkään eivät tehonneet erehdyin ottamaan Roaccutania uuden kuurin. Tämän kuurin edesauttamana sairastuin masennukseen, ja lääkäri lopetti kuurin jälleen. Nyt kolmen vuoden jälkeen syön edelleen masennuslääkkeitä, tosin finnit pysyy kesäsin kohtuu hyvin kurissa, etenkin jos ottaa paljon arskaa...
Mutta Roaccutania en suuhuni pistäs mistään hinnasta! :down:

Originally posted by mikämassa
Joo, kyllä Roaccutanilla finneistä pääsee... Mutta itselläni on kyllä todella negatiivisia kokemuksia niistä sivuvaikutuksista:

Ensimmäisellä kerralla multa kuivui koko naama ihan korpuksi. Semmosia sormenpään kokoisia kuivuneita iholuiskia sai keräillä sängystä aamulla ihan urakalla, mitkään finnit ei tee susta niin hirveän näköstä ku mä olin silloin. Tämä sattui vielä juuri ennen inttiin menoa, ei ollut hirveän mieltä ylentävää mennä sinne jonkin Freddy Krugerin näköisenä friikkinä :(
Kuuria keskeytettiin muutamaksi viikoksi sitten siellä ja jatkettiin sitten loppuun puolella annostuksella.

Tällä ei saanut pysyvää vaikutusta, ja kun Apocyclinitkään eivät tehonneet erehdyin ottamaan Roaccutania uuden kuurin. Tämän kuurin edesauttamana sairastuin masennukseen, ja lääkäri lopetti kuurin jälleen. Nyt kolmen vuoden jälkeen syön edelleen masennuslääkkeitä, tosin finnit pysyy kesäsin kohtuu hyvin kurissa, etenkin jos ottaa paljon arskaa...
Mutta Roaccutania en suuhuni pistäs mistään hinnasta! :down:

Eikö Roaccutanin kanssa kuulu käyttää jonkin sortin kosteuttavaa voidetta?

Originally posted by araldinho
Eikö Roaccutanin kanssa kuulu käyttää jonkin sortin kosteuttavaa voidetta?

Tottakai käytin, montaakin erilaista. Mutta tuossa minun tapauksessani olikin kyse jonkinlaisesta ihoinfektiosta, joka lähti leviämään suunympäriltä ja muutamassa päivässä oli vallannut kasvot lähes täysin. Infektio poistui antibiooteilla, mutta uusiitui Roaccutanin normaaliannostuksella.

Originally posted by J0u

Jatketaan kysymystä kysymällä että miten tuota on tarkoitus käyttää ja että toimiiko aine myös selkään tulleita finnejä vastaan?

Naamassa mulla ei oo kuin muutama hassu näppy mutta selkä on alkanut kukkimaan oikein iloisesti sen jälkeen kun aloin vetämään kovaa selkätreeniä ja kreatiinia. Kreatiini nyt ei tuonut aluksi paljoa finnejä mutta kun aloin treenata selkää kovaa niin tuli finnejäkin.

joo alotin just roaccutan kuurin kaks päivää sitte.
kylkiäisiks sivuvaikutuksiin tuli kosteusvoidetta, kortisoonia ja huulirasvaa ja vaikk minkälaista salvaa.
ei toi nyt kauheen halvaks tullu:

iholääkäri n.60€
verikoe 60€
mömmöt n.100€

jos parisataa pitää pulittaa niin sais niitä tuloksiakin tulla
tolla verikokeel tarkkaillaan maksaarvoi ja kolesterolia.
pitäis mennä taas 1,5kk päästä uudestaan.
ja kuuskymppiä lisää...:curs: :curs: :curs:

Kun kerroin lääkärille että faijalla on selkä täynnä kraatereita niin totes siihen että jos faija ois roaccutanilla hoitanu niin ois helpottanu mun aknea???
enpä kyllä uskois että se geeneihin pahemmin vaikuttaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom