Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Musta jännä, että hyväksytään mukisematta muovipurkeissa tulevat modernit kemikaalicocktailit joista imeytyy parabeeneja ja ties mitä ihoon, ja sitten tuhansia vuosia käytössä ollut luonnontuote aiheuttaa jotenkin skeptistä suhtautumista. Sä siis haluat tutkimuksen, jossa tutkitaan sitä, onko kookosöljy hyvä ihon kosteuttaja? Kosmetiikka- tai lääkefirmat eivät voi patentoida kookosöljyä -> ne eivät voi tienata sillä rahaa = et varmasti tule näkemään mitään tutkimuksia. Mitä jos vaan kokeilisit sitä? Tässäkin ketjussa moni on sanonut, että se toimii (itse en ole käyttänyt MITÄÄN muuta kosteuttajaa iholle yli 3 kuukauteen). Jos et diggaa, niin voit syödä sen öljyn
tyroksiini sanoi:Onko sinulla Halo millainen ihotyyppi? Jos on rasvainen iho niin saattaa ollakin, että kooksolöjyn antama suoja riittää, mutta rutikuiva iho tarvitsee enemmän kosteutta.
Wiiii! jostain 12/13 vuotiaasta ollut rankka akne, ja nyt se on POISSA! Ei muuten ole mitään paska puhetta toi vähähiilarisen, ja maidon yhteys akneen!
Lopetin siis kaikki pasta, riisi, peruna, puuro, leipä hommelit ja maidon. Ennen söin kaikkea tuota, täysjyvänä kylläkin mutta tää oli selvästi se syy. Ne kaikki jätettyäni ja vaihdettuani kasvojen hoitotuotteet herkkäihosten hoitotuotteiksi, (Siis ainoa mitä käytän on iltaisin kasvojen puhdistusaine) rasvana toimii se loistava kookosöljy, ja muutos on ihmeellinen. En uskonut että tääkään päivä koittais ikinä. Arvet on vieläkin mutta ajan kanssa nekin kait vaalenee. Sisältä päin kaikki lähtee, ärsyttävä vaiva tua akne, kun joka aamu kun heräsin ja katsoin peiliin niin törkeä vitutus.
Ainoa ongelma tässä toi palautuminen treenin jälkeen. Mä oon siis nykyään vetäny huiviin vaa paribanaania "palkkariks". vois sitä jotain parempaakin keksiä. En vaan halua riskeerata tän hetkistä ihon tilannetta.
Mut jooo tässä mun tarina
Kookosrasva meni kasvoille kokeiluun nyt ekan kerran, ainakaan ei tunnu inhottavalta eikä vielä ärsytä ihoa mitenkään.
Osaisitteko suositella hyvää kosmetologia itä-helsingistä tai itä-vantaalta päin?..
Tarviis kipeästi löytää joku mukava paikka, eikä viittis enää vaan mennä joka kerta jonnekin satunnaiselle tyypille..
Mainitsinkin jo, että hiuspohjan hoidossa ehdoton, eli jos on psoriasis tai hilseongelmia tai vaikka kuiva pohja, sitä hierotaan hiuspohjaan ja annetaan vaikuttaa ainakin 20 min, miksei yön yli. Sitten pestään pois. Yleensä pesen kaksi kertaa peräkkäin shampoolla, että varmasti lähtee.