Kävin hakee lääkäriltä avitcid-repsan 0,05-vahvuudella. Lääkäri olisi lyönyt suoraan roaccutanit, mutta en ottanut. Katsoo kesällä tai joskus.
Pian viikon käyttäneenä kyllä ainakin jotain ihossa tapahtuu. Mulla nyt ei finnit ole ongelma vaan järjetön talintuotanto -> mustapäät yms. Nyt iho on melko arka, kuoriutuu ja punertaa. Ohjeen mukaan kuuluu prosessiin.
Mulla on jotain mustapäät "eliminoivaa" superkasvovettä, joka on ihan pirun tujua. Piruuttani koitin nyt sitä eilen pitkästä aikaa ja tuntui kuin kasvot olisi olleet tulessa. Ei ennen ole noin tehnyt. Käyttänkin nyt vaan mietoa pesua sebamedilla ja joka toiselle päivälle olen laittanut normikosteusvoiteen. Joka yöksi ja yleensä vielä päiväksi avitcidit naamaan, voipi ehkä olla isohko annostus, mutta kyllä tää mun paksu nahka kestänee. Jotenkin tuntuu että tulee paremmin tavara ulos ihan pinnan alta, pitää muutama viikko seurailla tuleeko tulosta. Ainakin tulee pintaan pirusti nyt tavaraa, hauska näprätä ulos sentin pituisia "talimatoja" :hyvä: Tiedä sitten onko noita nyt järkeä puristella, mutta hauskaa se on ainakin.