Akne, finnit ja niiden hoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli vaan mieleen että onko porukalla ollu samanlaisia "kohtauksia" johtuen roasta? Ilmeisesti asiallista vastausta on mahdoton saada, kun heti tuli alle kakskymppinen apina huuteleen...

haha :D Miten voi tuollaiseen kirjoitukseen viisaasti vasta :D "sattu polveen, syön roaa". Se voi johtua hyvin monesta muustakin asiasta. Itse vedit kyllä tuolla asiattomuudella pohjat :david:

raipat sanoi:
Mahdoton sanoa johtuuko se just roasta. Todennäköisesti ei. Vaikka johtuiskin niin minkä sille voi.

Juurikin näin

haha :D Miten voi tuollaiseen kirjoitukseen viisaasti vasta :D "sattu polveen, syön roaa". Se voi johtua hyvin monesta muustakin asiasta. Itse vedit kyllä tuolla asiattomuudella pohjat :david:

Näytät sinäkin olevan sitä yksinkertaista ihmistyyppiä. Ootko nyt ihan varma ettet ite oo se david tässä asiassa... kylläpä piristi päivää tuo viimeisin kommenttisi :D

Nåh nåh ...

Mahdoton sanoa johtuuko se just roasta. Todennäköisesti ei. Vaikka johtuiskin niin minkä sille voi.

Näin huoleton suhtautuminen ei välttämättä ole sekään hyväksi. Roaccutan on muun muassa lievästi karsinogeeninen aine ja nuo nivelkivut voivat enteillä kudosvaurioita. Ulkomaisilta keskustelupalstoilta löytyy kauhutarinoita lääkkeen käytöstä kun vuosien jälkeen lopettamisesta vaivat edelleen jatkuvat. Tapaukset ovat erittäin harvinaisia mutta riski on silti todellinen - varmuuden vuoksi kannattaisi ottaa yhteyttä lääkäriin.

Onko kellään Roa kuurin aikana alkanut kasseja kutittaa. Mulla kutisee ihan törkeenä. Viime yönäkin heräsin siihen kutinaan. Toivottavasti johtuu Roasta, eikä satiaisista:hyper:

Onko Roalla millainen vaikutus vanhoihin punaisiin jälkiin? Minulla on vasemmassa poskessa punoitusta edelleen jostain parin vuoden takaisista finneistä. -_- Ja sen lisäksi kun katsoo tietyssä valossa (=pitää käännellä päätä) näyttää siltä kuin ihossa olisi pientä epätasaisuutta ja kuoppaa. Roahan kuorii ja ohentaa ihoa voimakkaasti, ja sitten kun kuurin loputtua iho paksuuntuu uudelleen, olisiko mahdollista että nämä jäljet alkaisivat vaalenemaan ja tasoittumaan nopeammin?

Onko suurta väliä kumpaa merkkiä käyttää? Actavisia vai orifarmaa? kukaan huomannu isoa eroa? tänään söin ekan pillerin

Onko Roalla millainen vaikutus vanhoihin punaisiin jälkiin? Minulla on vasemmassa poskessa punoitusta edelleen jostain parin vuoden takaisista finneistä. -_- Ja sen lisäksi kun katsoo tietyssä valossa (=pitää käännellä päätä) näyttää siltä kuin ihossa olisi pientä epätasaisuutta ja kuoppaa. Roahan kuorii ja ohentaa ihoa voimakkaasti, ja sitten kun kuurin loputtua iho paksuuntuu uudelleen, olisiko mahdollista että nämä jäljet alkaisivat vaalenemaan ja tasoittumaan nopeammin?

Ite oon juurikin nyt kyseisessä vaiheessa et rupee olee kuuri ihan viimesillään ja pitäs ruveta ihon normalisoituu. Mitä oon kuullu muitten kokemuksista niin pitäs ruveta kyllä nopeemmin jälkien häviimään ja onhan se ihan loogistakin jos iho alkaa paksuuntua ja muutenkin "voimaan paremmin". Mut jos tarkotit et auttaako kuuria ennen olleisiin jälkiin nii siitä voi olla vähän vaikeempi sanoa ilman kokemuksii. Vois parantuunki nopeemmin tosiaan kun iho käy tollasen perinpohjasen kuorinnan läpi kuurin aikana.

Kiinnostas tietää et kauan vaikuttava aine pysyy elimistössä vielä kuurin loppumisen jälkeen? Millon voi odottaa et kaikki kuivumisoireet lääkkeestä ja muut sivuoireet ois kokonaan hävinny?

Mites tyypit ovat hoitaneet mustapäitä? Tuppaa nenään tulemaan pienenpieniä sellaisia.

Kannattaa muuten kokeilla sinkkiä, en vielä varmaan montaa viikkoa syönyt mutta selvää parantamista löytyy jo ihosta. Annos on ollut jotain 30-60 mg päivässä, yleensä tuo 30.

Kannattaa muuten kokeilla sinkkiä, en vielä varmaan montaa viikkoa syönyt mutta selvää parantamista löytyy jo ihosta. Annos on ollut jotain 30-60 mg päivässä, yleensä tuo 30.

Kun akne aiheutuu hormonaalisista syistä on oikeastaan ihan sama syökö sinkkiä tai maitotuotteita. Niitä näppylöitä vaan tulee sillon ja sitä voi lievittää pesulla yms ja lääkkeet taas tehokas hoito (roa).

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/akne.html Tuossa on alalaidassa ainakin jostain tutkimuksesta lainattu tulos. Lähteetkin löytyy.
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/sinkki_syvallinen_katsaus.html Tuossa kans jotain asiasta, kaks ensimmäistä linkkiä googlesta mitä löyty.

En tietysti väitä että tuosta kaikille olisi apua, mutta roakuuria (olispa tämän tajunut joskus 17-vuotiaana) lukuunottamatta aika monia eri juttuja tullut kokeiltua. Onneksi joskus 20 vuoden tienoilla naama parantui ja homma siirtyi vain selän puolelle.

Mitä posteista lunttasin, niin näköjään vähän alle kuukausi tuota sinkkiä nyt syöty. Hormonaaliset syyt ne on todennäköisesti mullakin takana, kuitenkin jossain paikassa tuota ollut viimeiset 8 vuotta ja osalla sukulaisista ollut samaa.

nyt alkaa jo naamassa olemaan kivasti finnejä, ku alotti tuon kuurin, selästä sitte puhumattakaan.. :D Noh, eiköhän tää pahenemisvaihe jossai vaiheessa ohi mene, kuis kauan teillä kesti tuo pahenemisvaihe?

nyt alkaa jo naamassa olemaan kivasti finnejä, ku alotti tuon kuurin, selästä sitte puhumattakaan.. :D Noh, eiköhän tää pahenemisvaihe jossai vaiheessa ohi mene, kuis kauan teillä kesti tuo pahenemisvaihe?

Omalla kohalla meni tuo paheneminen viikon jälkeen ohi. Muilla kuullut pidemmistäkin ajoista, eli aika yksilöllist. Normaalisti voi sanoa sen viikosta pariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom