Akne, finnit ja niiden hoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Usein urheilijoilla on magnesiumin ja sinkin puutos. Ja magnesiumin ja sinkin puutoksesta aiheutuu myös aknea, joten voiskohan auttaa jos lisäisitte ruokavalioonne näittä aineita? berocca on tosi hyvä..:thumbs:

Eikös uinti pidä aika hyvänä ihon? Voisi itse ainakin kokeilla puntteilun lisäksi pari kertaa viikossa kunnon uinnit niin jos se kumoaisi jotenkin tuon salin vaikutuksen naamaan.

Enpä ole kuullut moisesta? Ei ainakaan voida puhua niin radikaalista vaikutuksesta, että se itsessään kumoaisi "salin vaikutuksen naamaan" sillä vedellä kun ei ole tekemistä sun hormonien kanssa. Peseytymisen kannalta ehkä enneminkin ..

En nyt ole itse törmännyt koskaan huonoihoiseen uimariin? Kyllä etelässä huomannut tuon vaikutuksen, että kun käyt uimassa on iho huomattavasti parempi, tosin se aurinko varmasti vaikuttaa siinä samassa.

En nyt ole itse törmännyt koskaan huonoihoiseen uimariin? Kyllä etelässä huomannut tuon vaikutuksen, että kun käyt uimassa on iho huomattavasti parempi, tosin se aurinko varmasti vaikuttaa siinä samassa.
Aurinkohan se niitä parantaa. Vesi tehostaa auringon vaikutusta taas.

Juu ei sillä vedellä ole etelässä merkitystä, UV-säteilyä se kylläkin voimistaa. Vesi taas itsessään iholla kuivattaa, koska se haihduttaa luontaista kosteutta.
Ja sitten taas oraalisesti nautittuna nopeuttaa kuona-aineiden puhdistumista.

Helpointa ,kun kuorii ihon säännöllisesti 2 krt viikossa.
Kosteusvoide aamuin /illoin ja siihe päälle sipasee hiukan puuteria. Muuta ei tarvita.

Onko homoa ,jos mies käyttää puuteria?

No jos puuterin käyttö tavaks muodostuu ni hiukan hintahtavaa kyllä :D. Ymmärrän kyllä jos joku ruma finni jossain ja sen haluaa piilottaa.

Itselläni ei nyt mitenkään älyttömästi finnejä ole, ehkä yhteensä 8 ympäri naamaa, pääosin suun ympärillä. Finnejäkin enemmän ärsyttää niistä jääneet punaiset läiskät. Milläs noita kannattaisi peitellä? Ihan vaan puuteria naamaan niinkuin yllä on suositeltu? Peitepuikko erottuu liian selvästi tästä valkonaamasta vaikka sitä miten ohuen kerroksen laittaisikin.

Jos olet äijä niin anna arpien haalentua itse pois, paljon mukavampi kun niitä ei käytännössä ole oikeasti kuin se, että ne on siellä piilossa.
Kestää muuten puolet kauemmin haalentua, kun mälläät peitepuikkoa siihen päälle.

Nopein keino 'peittää' punainen väri nassusta on käydä solkussa, tai etelänlomalla.

Jos olet äijä niin anna arpien haalentua itse pois, paljon mukavampi kun niitä ei käytännössä ole oikeasti kuin se, että ne on siellä piilossa.
Kestää muuten puolet kauemmin haalentua, kun mälläät peitepuikkoa siihen päälle.

Nopein keino 'peittää' punainen väri nassusta on käydä solkussa, tai etelänlomalla.

Joo, poika olen. Viime syksynä vedin antibioottikuurin aknelle, josta ei kyllä mitään hyötyä ollut, ja siinä samalla sain reseptin semmoiseen voiteeseen, jota levitetään ohut kerros iholle aina iltaisin. Siinä lukee, että auringonottoa olisi hyvä välttää käytön aikana.

Mites muuten pakkotoiston karjut ja miksei myös tytötkin. Onko ihan homoa laittaa tyttöjen meikkivoidetta pieni kerros naamalle? Testasin äsken siskon voidetta ja sillä sai tosi kätevästi finnit piiloon, mutta enpä tiedä...

Joo, poika olen. Viime syksynä vedin antibioottikuurin aknelle, josta ei kyllä mitään hyötyä ollut, ja siinä samalla sain reseptin semmoiseen voiteeseen, jota levitetään ohut kerros iholle aina iltaisin. Siinä lukee, että auringonottoa olisi hyvä välttää käytön aikana.

Mites muuten pakkotoiston karjut ja miksei myös tytötkin. Onko ihan homoa laittaa tyttöjen meikkivoidetta pieni kerros naamalle? Testasin äsken siskon voidetta ja sillä sai tosi kätevästi finnit piiloon, mutta enpä tiedä...
Veikkaanpa et jos joku sut siitä bustaa ni saat kyllä keräillä itteäs pidemmän aikaa :D

Sitä just vähän pelkäänkin :D Mutku tytöt ei tykkää finneistä! No ei vaan, ehkä se on kestettävä.
Se on se itsevarmuus mikä finnien myötä katoaa. Mul on montaki kaveria joilla on paha akne ja niillä on kuule paljonkin naisia ollut sinä aikana että ei se siitä pelkästään voi olla kiinni.;)

Se on se itsevarmuus mikä finnien myötä katoaa. Mul on montaki kaveria joilla on paha akne ja niillä on kuule paljonkin naisia ollut sinä aikana että ei se siitä pelkästään voi olla kiinni.;)

Sepä se. Itselläni ei edes pahaa aknea ole, mutta silti se ärsyttää ihan älyttömästi.

Sepä se. Itselläni ei edes pahaa aknea ole, mutta silti se ärsyttää ihan älyttömästi.
Sama mulla.. en tiedä meneekö tää ihan aknesta mitä ny selkä on aika paha. Vaikka naamassaki on noita pienempiä näppyjä mutta kun niitäkin tulee päivittäin lisää niin kyllähän se syö miestä pikkasen. Pitää vaa koittaa pärjäillä. :thumbs:

No ei varmasti tee kloori hyvää iholle. Uimareilla on hyvä iho yleensä ku ne rasvaa itteensä joka päivä huolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom