Akne, finnit ja niiden hoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VelttoV
  • Aloitettu Aloitettu
Tossa iltani kuluksi rupesin asiaa miettimään oikein järjen kanssa niin välähti, että sitä kuppia tulee kyllä kallistettua melko tiheään tahtiin ja alkoholissahan sitä rasvaa on.
Eli oman järjenjuoksun mukaan syy korkeisiin arvoihin voisi kyllä löytyä sieltä.
Pitänee koittaa muutama viikonloppu olla selvinpäin josko arvot tipahtaisi.
Nytkin tuli lauantaina maistettua pullo skumppaa ja jokunen kalja. Ja verikoee oli jo tiistaina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii just kalooreita tai kulööreita mitä lie.:david:

juu eikun puhuin (tai kirjotin) läpiä päähäni, mutta tosiaan kaloreita siinä on pirusti.
Eikö se kuitenkin mahda rasva-arvoihin vaikuttaa?

Nii just kalooreita tai kulööreita mitä lie.:david:

juu eikun puhuin (tai kirjotin) läpiä päähäni, mutta tosiaan kaloreita siinä on pirusti.
Eikö se kuitenkin mahda rasva-arvoihin vaikuttaa?

no varmasti vaikuttaa

edit: yleensäkin nyt alkoholi vaikuttaa varmaan jokaiseen arvoon. jos ei suoraan niin sit epäsuoraan

Ikää 19v ja itellä ei oo isotretinoin kuurin aikana ollu ongelmaa maksa- tai muiden arvojen kanssa. Kaljaa oon ottanu jotain kahtena perjantaina kuussa n.12 annosta kerrallaan. Kirkkaita en muuten kun huikan tai kaksi kyseisinä iltoina.
6kk kuurin viimenen loota on nyt puolillaan. Kolme verikoetta on ollut täysin normaaleja. Akne on paranemaan päin, eikä uusia näppyjä enää juurikaan tule. Vanhat punoittavat vielä jonkin verran häiritsevästi, mutta itse alan jo olemaan tyytyväinen tulokseen. Jonkin verran tietysti hermostuttaa se, että finnit tosiaan pysyisivät poissa kuurin loppumisen jälkeenkin.

Ennen isotretinoin kuuria söin antibioottia vajaan kuurin ja alkoholinkulutus oli suunnilleen samaa luokkaa tai hiukan korkeampi. Silloin oli verikokeessa maksa-arvot korkealla. Aloitin isotretkuurin heti putkeen ja jo ekassa kokeessa oli arvot taas normaalit. Isot-kuurin alussa elelin vähän vähemmällä kaljalla.

Toivottavasti tää alkaa olla meikäläisen viimosia postauksia tähän thriidiin. Semiä kaikikke ja itelle!

Millasella viiveellä finnit voi putkahtaa esiin?

Parin viikon reissu takana, ilman suurempia kasvonpuhdistuksia. Kotona suomessa meni vajaa viikko niii naama kukki kuin viimeistä päivää, viikon kukkimisen jälkeen on taas valoa tunnelin päässä(=näppylät pysyy mutta punotus pienentynyt)

Toinen kysymys, onko porukka huomannu heran vaikuttavan finneihin? Reissun jälkeen tuli vedettyä 3-4 päivää kovaa treeniä ja siinä meni sitten 2-4dl heraa päivässä. Voiko tämä olla osasyynä finneihin?

Itse olen huomannut treenin ja palkkareiden ja ruuan ja melkeenpä kaiken mahdollisen vaikuttavan jollain tavalla finneihin. Varsinkin jos pitänyt taukoa treeneistä ja sit vetää viikonkin kovaa treeniä ni johan naama kukkii ku viimestä päivää.

edit. niin tähänhän ei muuten kai ole mitään tieteellistä näyttöä mutta mun pärstää voi tulla kattoo eri päivinä ja huomata itse eron.

Bactosan auttoi ainakin meikäläisellä finneihin. Otsassa oli yhessä vaiheessa melko runsaasti näppylöitä mutta tällä hetkellä ei ole kuin yksi tai kaksi. Hyvä tuote joka toimi ainakin minulla, vaikka epäilinkin näitä luontaistuote hömpötyksiä. Netistä luin että myös muilla on positiivisia kokemuksia kyseisestä tuotteesta.

Minulla kun noita on naamassa jonkun verran (nykyisin vähemmän), selässä todella paljon ja rinnassakin vähän. Oon vetäny jo kaks antibioottikuuria mut tuntuu et noi rupee pikkuhiljaa palailee aina niide jälkee... korostuu varmaa vielä entisestää ku aurinkoiset kelitki loppuu ni veikkaanpa et naama oikee räjähtyy kohtapuoliin. Pitäskö käydä hakee roaa? Ku en oikee usko noihin luontaistuotteisiin ku ei antibiootit + differin + basironkaa auttanu... :)

kaverilla oli selässä paljon finnejä, teki sellasen mikserin--> 1dl vettä ja 1ruokalusikallinen etikkaa.pyyhki selän tällä seoksella suihkun jälkeen ja seukki päivänä kävi uudelleen suihkussa. toisti tätä 2viikkoo-kuukauden en muista kumpi, mutta finnit lähti eikä oo tullu takasin. pahallehan tyyppi haisi mut jos siitä kerran apua oli niin hyvä sille :thumbs:

eikös jollakin tässä tredissä ollu ihan jotain tieteellistä näyttöä siitä että treenaminen vaikuttais naaman kukkimiseen? vai muistanko ihan päin persusta.....

Mulla on ilmennyt fiinejä käsiin ja naamaan alkanut tulla pikkusia finnejä, mistä syystä? Mulla oli teini-iässä noin 14v finneja tosi paljon ja 15 vuotiaana aloin hoitamaan niitä. Nyt tässä 16vuotiaana aloitin käyttämaan Roaccutani puoli vuotta ja finnit lähti ja arpeja pikkusen jäi. Nyt olen 17½ ja alkanut tulemaan. Alotin salilla käymisen noin 2kk sitten ja 2 viikkoo olen kerkinyt käyttää malto+heraa (ufs). TULEEKO finnit noista malto+ herasta vai mistä oikein? Ja finnit ovat nimenomaan Kutisee ja niitä tekisi mieli raapia. Mikä avuksi?????

Saattaa johtua ihan pelkästä puntilla käynnistäkin kun hormooni-tasot nousee.

Olisko jotain apua sitten että saisi noi pois... Tosi turhauttavaa ja suorastaa syö miestä kun on tapellut niiden kanssa koko nuoruuden ja kun pääsi eroon niin tulevat takaisin punttiharrastuksen parissa :s. Lähtevätkö ne pois vai lisääntyykö ne treenin jatkuessa?

Itellä lisäänty ainakin... Voithan koittaa jättää ton malton poissa palkkarista, saattaa ehkä vähän hillitä noi finnejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom