Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä. Alhainen äänestysprosentti voi joskus olla paras tapa osoittaa kantansa kyseisistä vaaleista. Pienimmän pahan äänestämisellä ei samaa vaikutusta ole...maximillian sanoi:Ja tosiaan kuten joku taisikin mainita, on äänestämättömyys myös mielipiteensä osoittamista.
Aivan kuin äänestyskin.
-----------------
Rauhoittaa suorastaan kun näkee miten jotkut jaksaa jopa provosoitua näistä äänestämättömien mielipiteistä.
maximillian sanoi:Ja tosiaan kuten joku taisikin mainita, on äänestämättömyys myös mielipiteensä osoittamista
Proteos sanoi:Niinpä. Alhainen äänestysprosentti voi joskus olla paras tapa osoittaa kantansa kyseisistä vaaleista. Pienimmän pahan äänestämisellä ei samaa vaikutusta ole...
Proteos sanoi:Joku sanoikin aiemin tyyliin "oikeus olla tyhmä" tms. En ole koskaan ajatellut kyseistä asiaa minään oikeutena... valitettavasti kuitenkin seppo911:set sun muut kumiluodit omaavat saman arvoisen äänen kuin kaikki muutkin joten fiksujen ihmisten on kohtuu mahdotonta päästä vaikuttamaan muuten kuin boikotilla. Toiseksi on täysin sama ketä sinne laitetaan istumaan ja nostamaan tiliä, koska päätökset tulevat astetta vaikutusvaltaisimpien maiden toimesta.
Proteos sanoi:"Knowing is good but understanding what you are knowing is much better."
andor sanoi:En äänestä. Ääneni ei vaikuttaisi mihinkään.
Niinpä. Alhainen äänestysprosentti voi joskus olla paras tapa osoittaa kantansa kyseisistä vaaleista. Pienimmän pahan äänestämisellä ei samaa vaikutusta ole...
Joku sanoikin aiemin tyyliin "oikeus olla tyhmä" tms. En ole koskaan ajatellut kyseistä asiaa minään oikeutena... valitettavasti kuitenkin seppo911:set sun muut kumiluodit omaavat saman arvoisen äänen kuin kaikki muutkin joten fiksujen ihmisten on kohtuu mahdotonta päästä vaikuttamaan muuten kuin boikotilla. Toiseksi on täysin sama ketä sinne laitetaan istumaan ja nostamaan tiliä, koska päätökset tulevat astetta vaikutusvaltaisimpien maiden toimesta.
maximillian sanoi:Ja tosiaan kuten joku taisikin mainita, on äänestämättömyys myös mielipiteensä osoittamista.
Aivan kuin äänestyskin.
-----------------
Rauhoittaa suorastaan kun näkee miten jotkut jaksaa jopa provosoitua näistä äänestämättömien mielipiteistä.
Kuten sanottua, on aivan sama kuka istuu Suomen "päättäjän" asemassa EU:n isojen poikien pöydässä... On tullut esille jo monta kertaa tässä threadissa. Siinä vaikka yksi syy sinulle miksei allekirjoittanut viitsi ryhtyä kyseiseen leikkiin...Aimotarmo sanoi:Paskanmarjat! Jos ei ehdokkaat kiinnosta, niin ryhdy itse. Vähän rotia nyt!
No se vasta idea olisikin! Jos ei ole muuta tekemistä ole kuin kävellä tyhjien lappujen kanssa uurnille niin kannattaisi hankkia joku harrastus...Aimotarmo sanoi:Osoita kantasi vaikka sitten viemällä tyhjä lappu äänestyslootaan. Kotiin jääminen on surkein kannan esitys.
Viitaten edelleen jo aiemmin mainittuihin asioihin, sillä ei ole mitään merkitystä istuuko siellä Miss Sompajärvi vai kovan luokan poliitikko.Aimotarmo sanoi:Josko sinne yritettäisiin sitten saada muita kuin niitä tasapäitä! Oletko aivan varma, että listoilla ei ole yhtään lähelläkään sinun maailmankuvaasi olevaa ehdokasta? Ei sieltä nyt s**tana omaa 100% klooniakaan tarvitse lähteä hakemaan.
Lyödäänkö vetoa; et ole edes tutustunut ehdokkaisiin kunnolla!
Aimotarmo sanoi:Josko sinne yritettäisiin sitten saada muita kuin niitä tasapäitä! Oletko aivan varma, että listoilla ei ole yhtään lähelläkään sinun maailmankuvaasi olevaa ehdokasta? Ei sieltä nyt s**tana omaa 100% klooniakaan tarvitse lähteä hakemaan.
Proteos sanoi:Niinpä. Alhainen äänestysprosentti voi joskus olla paras tapa osoittaa kantansa kyseisistä vaaleista. Pienimmän pahan äänestämisellä ei samaa vaikutusta ole...
Joku sanoikin aiemin tyyliin "oikeus olla tyhmä" tms. En ole koskaan ajatellut kyseistä asiaa minään oikeutena... valitettavasti kuitenkin seppo911:set sun muut kumiluodit omaavat saman arvoisen äänen kuin kaikki muutkin joten fiksujen ihmisten on kohtuu mahdotonta päästä vaikuttamaan muuten kuin boikotilla. Toiseksi on täysin sama ketä sinne laitetaan istumaan ja nostamaan tiliä, koska päätökset tulevat astetta vaikutusvaltaisimpien maiden toimesta.
Oh, the turtle is poking it´s head!N.O.Kummonen sanoi:"Did ya think o dat? Whoz dumb now!? Duh!"
Mua ei varmaan koskaan lakkaa ihmetyttämästä sen prosessin mutkattomuus, jolla ihminen nostaa itsensä niiden fiksujen joukkoon. Kuka säkin olet juuri itseäsi fiksuna pitämään, jos olet jostain asiasta eri mieltä?
Pertti 123 sanoi:Te vaan jaksatte. Perkele kyllähän se vaikuttaa, yhtä paljon kuin muidenkin suomalaisten.
Se on hyvä että on kotona kasvatus mennyt perille ja saat osoitettua kantasi. Mikäli saat paremmin unen päästä kiinni annettuasi yhden äänen ehdokkaalle x, kannattaa sinun äänestää jatkossakin.Pertti 123 sanoi:Mitä se ketään liikutta, kun sä istut sohvallas, että joo nyt mä en äänestänyt ja siten osoitin kantani. VAIKUTTAAKO TÄMÄ MIHINKÄÄN. Ketä kiinnostaa? Sillä ei ole vaikutusta mihinkää, ainakaan postitiivista. Äänestämällä olisit sentään vaikuttanut johonkin. Olisiko ollut järkevää sittenkin äänestää jotain hyvää ehdokasta (älä selitä ettei siellä ole).
Väännä mulle rautalangasta, että miten sinä fiksu ihminen VAIKUTAT boikotoinnilla, muuhun kuin siihen, että uutisissa itketään alhasta äänestys prosenttia.
Proteos sanoi:Kenties vaikka siten että joskus hamassa tulevaisuudessa ennen merkityksellisiä vaaleja tajutaan ihmisten tyytymättömyys aiemmissa vaaleissa esiintyneisiin tarjokkaisiin.
Minulla ei ole mitään merkitystä miten muut ihmiset toimivat jos on sitä ja tätä tarjolla. En ymmärrä miten onnistut aina vetämään esille sellaisia johtopäätöksiä joita toinen keskustelija, tässä tapauksessa allekirjoittanut, ei ole edes esittänyt. En ymmärrä mistä vitusta kaivoit noita valo-juttujasi, koska et löydä niihin viitteitä ainakaan minun vaalikeskusteluistani.Pertti 123 sanoi:Suurin osa ei äänestävistä ei äänestäisi, vaikka siellä olisi Jeesus Kristus valittavana. Luuletko tosiaan että, joskus voisi olla ihanne ehdokkaat, niin että jokainen suomalainen haluaisi äänestää. Kun jonkun entisen tilalle tulee uusi ehdokas, käy niin ettei edellisen ehdokkaan äänestäjällä ole enään suosikkia.
Onko tuolla jossain piilossa ne ihmiset, jotka sitten laitetaan listoille, kun nähdään valo ja ihmisten tyytymättömyys. Kerro ketä ne ihmiset on, jotka ehdokkaaksi asetuttuaan saavat ihmiset onnesta kirkuen uurnille. Ihmisillä on eri mielipitetiä ja he haluavat äänestää erilaisia ihmisiä. Osan milestä nyt löytyy hyvä ehdokas, osa mielestä ei. TÄMÄ EI TULE KOSKAAN MUUTTUMAAN.
En tiedä missä uni maailmassa sä elät, mutta et ainakaan samassa kuin minä, eli HERÄTYS.
Proteos sanoi:En ymmärrä miten onnistut aina vetämään esille sellaisia johtopäätöksiä joita toinen keskustelija, tässä tapauksessa allekirjoittanut, ei ole edes esittänyt.
Proteos sanoi:En ymmärrä mistä vitusta kaivoit noita valo-juttujasi, koska et löydä niihin viitteitä ainakaan minun vaalikeskusteluistani.
Proteos sanoi:En pyri siis ratkaisemaan suurten massojen äänestys ongelmia tms. kuten virheellisesti koitit esittää minun väittäneeni.
Pertti 123 sanoi:Te vaan jaksatte. Perkele kyllähän se vaikuttaa, yhtä paljon kuin muidenkin suomalaisten.
Pertti 123 sanoi:Väännä mulle rautalangasta, että miten sinä fiksu ihminen VAIKUTAT boikotoinnilla, muuhun kuin siihen, että uutisissa itketään alhasta äänestys prosenttia.