Aiotko äänestää EU-vaaleissa ?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TommyGun
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyn sunnuntaina äänestämässä mut en vielä tiedä ketä... Pia-Noora on varteenotettava vaihtoehto. Tai sitten syyttä poliittiusen ajojahdin kohteeksi joutunut Alpo Rusi.
 
Olen ollut Suomen EU-jäsenyyttä vastaan jo ennen siihen liittymistä eikä kantani ole muuttunut. Aion näissäkin vaaleissa äänestää EU-kriittistä ehdokastani, ja toivon ett hän pääsee edelleen jatkamaan työtään, johon olen ollut tyytyväinen.
 
Cthulhu sanoi:
Minä olen äänestänyt jokaisissa vaaleissa lähinnä omaksi ilokseni ja, koska kuvittelen, että minun ääneni on tavallaan pois Vihreiltä ja muilta kommunisteiltä.

Äänestän aina. Vaikka en tälläkertaa kovin tarkkaan tiedäkään ketä, niin ainakin sellaista henkilöä joka ei ole Cthulhun mainitsemien vihreiden ja muiden kommunistien joukossa. Näin kavennan ainakin niiden mahdollisuuksia tulla valituksi joita en missään nimessä haluaisi päästää päättämään.
 
Äänestän sittenkin: kävin Yleisradion vaalikoneella ja sekä Vihreistä että Vasemmistoliitosta löytyy hyviä ehdokkaita. Lopullisen rajauksen jälkeen löysin yhden mies- ja yhden naisehdokkaan. Molemmat ovat suunnilleen saman ikäisiä kuin minä.

:)
 
Back
Ylös Bottom