- Ikä
- 44
Miksi luulisin? Mikä sai sinut päättelemään niin kenties jostain mitä sanoin vai niistä unistasi?Pertti 123 sanoi:Luuletko tosiaan että, joskus voisi olla ihanne ehdokkaat, niin että jokainen suomalainen haluaisi äänestää. Kun jonkun entisen tilalle tulee uusi ehdokas, käy niin ettei edellisen ehdokkaan äänestäjällä ole enään suosikkiaan.
Viittasin mm. seuraavaan:Pertti 123 sanoi:Perustele, eli mitä mä oon keksinyt
Mitä ihmettä, kai sä nyt tajuat, että se "kun nähdään valo ja ihmisten tyytymättömyys" oli vaan kirjoitukseen lisätty teho keino. Älä edes kommentoi tätä, koska se ei liity aiheeseen. Unohdetaan.
Ja mä olen väittänyt, että sä yrität???
Lueppa se mun edellinen viesti vielä pariin kertaan. Ei tainnut ihan aueta.
Mihin tämä paska liittyy? Miksi kerrot tämän minulle? Koko ajan tuossa koitat selittää että mulla olisi muka joku keino millä kaikki saadaan äänestämään. Mua ei vittuakaan kiinnosta mitä muut tekee. En ole niin väittänyt enkä tule väittämäänkään... usko nyt hyvällä poika.Pertti 123 sanoi:Onko tuolla jossain piilossa ne ihmiset, jotka sitten laitetaan listoille, kun nähdään valo ja ihmisten tyytymättömyys. Kerro ketä ne ihmiset on, jotka ehdokkaaksi asetuttuaan saavat ihmiset onnesta kirkuen uurnille. Ihmisillä on eri mielipiteitä ja he haluavat äänestää erilaisia ihmisiä. Osan mielestä nyt löytyy hyvä ehdokas, osan mielestä ei. TÄMÄ EI TULE KOSKAAN MUUTTUMAAN.
Yliarvioisin selvästi käsityskykysi ja pahoittelen sitä.