Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaisin lyhyttä ikää tälle sun päivyrille.
.
Sarjassamme "Kannustavia Kommentteja" :jahas: Ite olin tänään innossaan treenaamassa ja törmäsin entiseen kauppisaikaiseen luokkakaveriin, joka tokaisi "Olet ihan haamu entiseen verrattuna".. :jahas: Tokaisin takaisin "syöt nuo sanat kun kesällä heilahtaa mittariin 110 kiloa" :curs: No ei se sitä kettuillessaan sanonu mut noi voi kääntää positiiviseksi lisäpotkuksi "come backissa" (huom. lainausmerkit)
SUNNUNTAI 10.12.2006
Jalat SUPERINA!:evil: + vatsat
Normaali keho reeniä.
Ojennukset+prässi 4*12-20 (ojennukset 1*45,1*60,2*9kg prässi 1*140,3*180kg. 30s palautus sarjojen välillä.)
Koukistus istuen 4*15-20 (koko ajan paino lisäten 45kg->75kg 30sek palautus)
koukistus seisten 3*10-15 (toinen jalka teki toinen lepäsi/palautui)
pohkeet seisten kone 4*15-20 (30 sek palautus)
yhden jalan pohje seisten ( 20 toisto siten että toinen jalka teki toinen lepäsi/palautui. Yhteensä 100 per jalka)
Polvien veto rintaan istuen 3*20
Hyvää kehoilua kova pumppi ja hiki virtasi. Oli tekemisen meininkiä kun ei tullut paljon taukoja ja treeni aika melko lyhyt 40-45min, melko kevyt treeni tämä kuitenkin oli. Toistot korkeat jotka kuitenkin minulle sopii näin saan tuntuman hyvin ja tekniikka on kohdallaan.
SUOSITTELEN!!
11.12. MAANANTAI selkä superia
Tuettu t-tanko soutu+alatalja kapea 4x12-20 (soutu 35-40kg, alatalja 55-60kg) Kauhia pumppi
Ylätalja kapea kahva 2xtiputus 15x70kg->6x45kg
Käsip. soutu käsipaino rackia vasten 2x15-20,40-45kg(kevyttä!! )
Vipunostot taakse kone 3x15-20, 5-10kg
Kauhia draivi 25min koko treeni palautukset noin 30s. Venytykset päälle 15min ja kotiin.
Suosittelen taas !!!!
Huomenna lepoa
Vähän laitoin kuvia!! Saa kommentoida!?!
http://www.badongo.com/pic/384319
http://www.badongo.com/pic/384330
http://www.badongo.com/pic/384334
http://www.badongo.com/pic/384335
No tuo Ahmadin treenihän näyttäisi olevan tuollaista varsin tyypillistä nykyajan monijakoista pumppailua ja sarjojen loppuun asti tekemistä erikoistekniikoineen. Itse en tunne kuin kourallisen natuja, jotka saavat oikeasti hyvää kehitystä tuollaisella treenillä aikaan, ja nämä samaiset treenaajat ovat kaikesta päätellen sen verran lahjakkaita muutenkin että saisivat käytännössä melkeinpä millä tahansa treenillä hyviä tuloksia. Suurimmalle osalle naturaalitreenaajista tuon tyyppinen treeni ei kuitenkaan havaintojeni mukaan ole se fiksuin vaihtoehto, vaan puhtaammin perusliikkeisiin ja tiheämpään treenifrekvenssiin painottuva esimerkiksi 2-jakoinen treeni ilman loppuun asti tehtyjä sarjoja jonkinlaisella suunnitellulla progressiolla on IMO paljon parempi ratkaisu. Mutta tämä on taas tätä meikäläisen samaa mantraa, jota olen hokenut jo kerran jos toisenkin. :Desim. hulkki voisi vähän kommentoida noita treenejä ja kertoa kantojaan
Samaa tuossa olen jo hetken ajan ajatellut, mutta en viittiny aiemmin sitä tänne laittaa. Vaikka Ahmad selkeaästi omaat jonkinverran lihasmassaa, niin kyllä sun vielä classikkikisoihin pitäisi hommata hyvinkin vähintään sen 4-5kg (siis puhtaasti lihasta). Se ei kyllä taida kovasta yrityksestäkään huolimatta olla mahdollista vajaassa puolessa vuodessa (mitä sulla olis massakautta aikaa, jos aikoisit 2007 kisoihin). Joten turhaa lykätä sitä jakinpaskaväriä niskaan, ja hypätä lavalle liian aikaisin. Treenaaminen ja kehittyminen se kivointa tässä hommassa on.Mitä nyt tulee noihin kisasuunnitelmiin, komppaan kyllä huumoria sen suhteen että Classicissa mielestäni tarvittavaa peruslihasmassaa puuttuu vielä sen verran, että vuotta 2007 realistisempi tavoite voisi olla esim. syksy 2008 tai kevät 2009. Intoa ei ainakaan näytä puuttuvan, mutta pelkkä into ei välttämättä riitä vaan ne pohjat on vain rakennettava ajan kanssa vaikka halu päästä lavalle olisikin kova.
No tuo Ahmadin treenihän näyttäisi olevan tuollaista varsin tyypillistä nykyajan monijakoista pumppailua ja sarjojen loppuun asti tekemistä erikoistekniikoineen. Itse en tunne kuin kourallisen natuja, jotka saavat oikeasti hyvää kehitystä tuollaisella treenillä aikaan, ja nämä samaiset treenaajat ovat kaikesta päätellen sen verran lahjakkaita muutenkin että saisivat käytännössä melkeinpä millä tahansa treenillä hyviä tuloksia. Suurimmalle osalle naturaalitreenaajista tuon tyyppinen treeni ei kuitenkaan havaintojeni mukaan ole se fiksuin vaihtoehto, vaan puhtaammin perusliikkeisiin ja tiheämpään treenifrekvenssiin painottuva esimerkiksi 2-jakoinen treeni ilman loppuun asti tehtyjä sarjoja jonkinlaisella suunnitellulla progressiolla on IMO paljon parempi ratkaisu. Mutta tämä on taas tätä meikäläisen samaa mantraa, jota olen hokenut jo kerran jos toisenkin. :D
Mitä nyt tulee noihin kisasuunnitelmiin, komppaan kyllä huumoria sen suhteen että Classicissa mielestäni tarvittavaa peruslihasmassaa puuttuu vielä sen verran, että vuotta 2007 realistisempi tavoite voisi olla esim. syksy 2008 tai kevät 2009. Intoa ei ainakaan näytä puuttuvan, mutta pelkkä into ei välttämättä riitä vaan ne pohjat on vain rakennettava ajan kanssa vaikka halu päästä lavalle olisikin kova.
IMO=In my opinion, minun mielestäni
Kuulostaa vaan siltä että: Jos jako on vaik 1.päiv,rinta, 2.päiv,jalat, 3.päiv,kädet, 4.päiv,selkä ja 5 olkapäät. Niin et voi natuna kehittyä vaan sä roinaat tai jos reeni jaot on sellaiset että reenaat lihasryhmä kerran viikossa roinaat, käytät paljon erikoistekniikoita roinaat.
Ja mikä oli se kysymys hulkille? Tuosta ajatuksenvirrasta en ainakaan minä saa mitään tolkkua.
Tarkoititko:
a) hulkin mielestä ahmad on niin kovassa kunnossa, että se ei voi olla natu, jos todellakin treenaa 4 tai 5 -jakoisella (?)
b) ahmadin ei ole mahdollista kehittyä 4 tai 5 -jakoisella natuna (?)
c) jotain muuta?
Kyllä 4 tai 5 -jakoisellakin voi kehittyä ja päästä kovaan kuntoon natuna, esimerkkinä opiskelu/treenikaveri. Vaikea taas sitten sanoa olisiko kunto kovempi, jos kaveri vaihtais 2-jakoiseen vai sopiiko sille vaan hyvin tuo 4 tai 5 -jakoinen. Kunto ainakin kehittyy koko ajan noilla monijakoisilla.
Juuri sita ettei moni jakoisella voi natuna kehittyä..??!! Varsinkin jos vetää failureen joka sarjan 3x6-12, 12-20 sarjaa per lihasryhmä
Sori huono artikulointi...