Ahmadin reeni päivis, tähtäimessä classic BB syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jännää komenttia mieheltä joka on astumassa lavalle ensivuonna. Ihmettelin tuota kyykkyä ja eikä selkäpäivänä ollu mavea eikä leuanvetoa kaksi perus selkä treein tukipilaria.

Jep.

Saahan lavalle mennä kuva vaan, eriasi miten sijoittuu. :) Eikä se mave oo pakollinen. Itellä välilevypullistuma alaselässä ja sen takia en tee mavea, mutta selkä turpoo ku pullataikina noilla erilaisilla souduilla kuten tankosoutu, t-soutu kulmassa, käsipainosoutu.. mutta leukoja teen aina :D

Tota noin, noillahan vaikutetaan eri osaan selästä, etkä hyvin todennäköisesti saa alaselkään detaileja noilla souduilla. Tai voimaa.

Tota noin, noillahan vaikutetaan eri osaan selästä, etkä hyvin todennäköisesti saa alaselkään detaileja noilla souduilla. Tai voimaa.

tähän on pakko puuttua. käy vilkaisemassa rikun (richard75) kuvia, ja mieti sitten uudelleen niitä detaljeja ja voimanpuutetta. siihen selkään ei ole pahemmin maveteltu - eikä se selkä ainoa esimerkki ole. onpahan vaan yksi parhaimmista esimerkeistä. :D ei se mave kaikkiautuas liike ole. itsekään en mavesta pahemmin välitä.

itse trediin - asennetta on vaikka muille jakaa, mutta tietoa ilmeisesti hieman vähemmän. jos oikeasti olet lauteille kipuamassa ensi vuonna, niin kannattaa miettiä pt:n palkkailemista. osaavan sellaisen.

Mulla vatsa on aika hyvässä kondiksessa palat pinnassa vaikka läskiä päällä. Kyl se lantio paksuuntuu jos tekee koko ajan failureen asti... (tai sit on mun päässä ku on niin läski olo) Mavesta ja kyykystä paksunee ainakin!!! Kyl mä teen mavea ja leuanvetoa.

Tein eilen perjantai 8.12.06

10x10 vinopenkki
10x10 pystypunnerrus smith
10x10 taljapunnerrus ojentaja

Ihan paska reeni taidan skipata noi ku tuntu ihan perseeltä...

Mulla on kyl parhaat tulokset tullu normi body reenillä ELI:

Rinta/kädet/olkapäät
3liikettä 3 sarjaa toistot pyramideilla 20-8

selkä/jalat
4liikettä 3sarjaa toistot pyramideilla 20-8

pohkeet/vatsat
2liikettä 3sarjaa toistot pyramideilla 30-15

Jokainen lihas tulee reenattua 6-7 päivän kierrolla 2on 1off 2on 1-2 off kierto alusta.

tähän on pakko puuttua. käy vilkaisemassa rikun (richard75) kuvia, ja mieti sitten uudelleen niitä detaljeja ja voimanpuutetta. siihen selkään ei ole pahemmin maveteltu - eikä se selkä ainoa esimerkki ole. onpahan vaan yksi parhaimmista esimerkeistä. :D ei se mave kaikkiautuas liike ole. itsekään en mavesta pahemmin välitä.

itse trediin - asennetta on vaikka muille jakaa, mutta tietoa ilmeisesti hieman vähemmän. jos oikeasti olet lauteille kipuamassa ensi vuonna, niin kannattaa miettiä pt:n palkkailemista. osaavan sellaisen.

Ehkä mulla on jotain tietoa kun koulutukselta LIIKUNNAN NEUVOJA JA PERSONAL TRAINER:rock: on kiva kyllä kokeilla uusia juttuja reeneissä

MUT ehkä mulle sopii "Dennis James Back to basics"

Lehdissä ja täällä on niin jumalattomasta tietoa että pitäisi vaan luotta itseeni ja tietää/tuntea oma kroppa.:david:

Ehkä mulla on jotain tietoa kun koulutukselta LIIKUNNAN NEUVOJA JA PERSONAL TRAINER:rock: on kiva kyllä kokeilla uusia juttuja reeneissä

MUT ehkä mulle sopii "Dennis James Back to basics"

Lehdissä ja täällä on niin jumalattomasta tietoa että pitäisi vaan luotta itseeni ja tietää/tuntea oma kroppa.:david:

oliskohan jameksella vähän erilainen lisäravinnepolitiikka? missä olet opiskellut personal traineriksi?

Jep.

No teen mä kyykyt tangolla, sun muut härpäkkeet.. ja kyllä mää kyykkään yli 230, maasta vedän yli 240kiloo vaikka sitä et teekkään, ja nykypäivänä varmasti enemmänkin. Et semmosta :D Et kyllä siellä alaselässä momenttia on.

Mulla vatsa on aika hyvässä kondiksessa palat pinnassa vaikka läskiä päällä. Kyl se lantio paksuuntuu jos tekee koko ajan failureen asti... (tai sit on mun päässä ku on niin läski olo) Mavesta ja kyykystä paksunee ainakin!!! Kyl mä teen mavea ja leuanvetoa.
Vitut se mihinkään paksuunnu. Kasvaako sun sisäelimet vai lonkkaluut mavesta ja kyykystä?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%

Joo myönnetään, että mulla pyöri lähinnä Flex Wheelerin selkä '98 (ei detailia alaseläs) verrattuna Colemaniin, että joo... :D Ehkä sellasia detaileja ei muutenkaan hetkeen vedellä suomen classicis.

No teen mä kyykyt tangolla, sun muut härpäkkeet.. ja kyllä mää kyykkään yli 230, maasta vedän yli 240kiloo vaikka sitä et teekkään, ja nykypäivänä varmasti enemmänkin. Et semmosta :D Et kyllä siellä alaselässä momenttia on.

Ok ok :)

Lantio

Tarkoittanee pääasias, et lantion lihakset paksuuntuvat.

Juuri näin.. Sais pidettyä lantion niinkuin Shawn ray, lee priest ja labrada
tai flex ja dexter siin on pikku lantiot. Ei niinku hirmu Ronnie, Ruhl, Gustavo yms MONSTERIT. Suomestakin löytyy isoja ja paksuja, Godzilla, Marjo krishin mies(en muista nimeä)

Urheiluopistossa 3v kolutus+ samassa PT-kurssi...

tai flex ja dexter siin on pikku lantiot. Ei niinku hirmu Ronnie, Ruhl, Gustavo yms MONSTERIT. Suomestakin löytyy isoja ja paksuja, Godzilla, Marjo krishin mies(en muista nimeä)

Ronnien, Rühlin ja Gustavon lantioit on varmasti osaltaan aikamoisen roinauksen tulosta, että sulla ei varmasti sitä huolta ole.:) Ellet sitten oo rupeemassa ottamaan aikamoisia annoksia erinäisiä aineita.

Kyllä ne Shawn Ray ja Lee Priestkin kyykkyä tekivät, eiköhän se vatsan kasvu johdu muista tekijöistä.

Mutta teet kuten tykkäät, missäs päin muuten treenailet?

Merkillistä. 3vuoden koulutus liikunnan ohjaajaksi ja silti mies puhuu täällä pehmoisia kyykyn ja vedon lantiota paksuntavasta vaikutuksesta. Kerroppas mikä siellä lantiossa kasvaa pakaralihasten lisäksi kyykätessä ja vetäessä?

enpä usko, että kannattais paljon olla huolissaan jostain lantion paksuuntumisesta, jos kyykkäilet noilla painoilla... mutta jokainen tyylillään... :)

Kyl mä kyykkäilen noin joka2 reeni ja sama mave. On vaan omassa päässä... ku on täälä hetkellä vähän läski... Kyllä tämä tästä

Superia!

Tein eilen perjantai 8.12.06

10x10 vinopenkki
10x10 pystypunnerrus smith
10x10 taljapunnerrus ojentaja

Ihan paska reeni taidan skipata noi ku tuntu ihan perseeltä...

Mulla on kyl parhaat tulokset tullu normi body reenillä ELI:

Rinta/kädet/olkapäät
3liikettä 3 sarjaa toistot pyramideilla 20-8

selkä/jalat
4liikettä 3sarjaa toistot pyramideilla 20-8

pohkeet/vatsat
2liikettä 3sarjaa toistot pyramideilla 30-15

Jokainen lihas tulee reenattua 6-7 päivän kierrolla 2on 1off 2on 1-2 off kierto alusta.

SUNNUNTAI 10.12.2006

Jalat SUPERINA!:evil: + vatsat

Normaali keho reeniä.

Ojennukset+prässi 4*12-20 (ojennukset 1*45,1*60,2*9kg prässi 1*140,3*180kg. 30s palautus sarjojen välillä.)
Koukistus istuen 4*15-20 (koko ajan paino lisäten 45kg->75kg 30sek palautus)
koukistus seisten 3*10-15 (toinen jalka teki toinen lepäsi/palautui)
pohkeet seisten kone 4*15-20 (30 sek palautus)
yhden jalan pohje seisten ( 20 toisto siten että toinen jalka teki toinen lepäsi/palautui. Yhteensä 100 per jalka)
Polvien veto rintaan istuen 3*20

Hyvää kehoilua kova pumppi ja hiki virtasi. Oli tekemisen meininkiä kun ei tullut paljon taukoja ja treeni aika melko lyhyt 40-45min, melko kevyt treeni tämä kuitenkin oli. Toistot korkeat jotka kuitenkin minulle sopii näin saan tuntuman hyvin ja tekniikka on kohdallaan.

SUOSITTELEN!!:rock:

Jees! Pistä vaan noita painojaki mitä heiluttelet vähä enempi, ni on helpompi seurata et millä tavalla kehityt jne.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom