Vieläkö meinaat kisaan osallistua?
Epäilen. katsotaan nyt vielä... Kisapassin voi kuitenkin kai lunastaa 1-2kk ennen kisoja.
varmaan vedän dietin ainakin ja katon siinä samalla.
Elämän tilanne on niiin hanurista tällä hetkellä että on vaikeaa keskittyä erityisesti oikein syömiseen.
No selityksiä on miljoona.... ELÄMÄ EI OLE IKINÄ HELPPOA...
Eteenpäin yritän kuitenkin mennä.
Tänään 21.2.2007
Kapea prässi 220kg*8-10*3
Yhdenjalan ojennus vipuvarsi 27,5kg*8-10*3
Pohje istuen 27,5kg*8-10*3 (hitaasti+pysäytys ylhäällä)
EDT KÄSI TREENI
ojennus talja 42kg
+ 15min
Hauis talja 33kg
Aamupala: 3munaa (1kok) 2 palaa leipää juustolla, kahvia, redbull
reeni
Lounas: Ranskalaisia+kalapuikkoja+tonnikalaa+raejuustoa
Välipala:80g kinkkua+2palaa leipää+juustoa
iltapala: Rahkaa+karjalanpiirakoita+munavoita
Ei palautusjuomaa(inge pengar)
No kohta on hiukan varaa panostaa Whey+malto+kreatiini, muita en varmaan tarvitse, ehkä speed stackia se on toiminut mulla hyvin.
Syöminen on kuitenkin vaikeaa Aamulla syönti on kauheea ku ei yhtään maistu jne... joten aamupalani on joko liian pieni tai sitten se koostuu 2-3h pienestä napostelusta. Perus bodyruoka tuntuu maistuvan puulta. Macciä,pitsaa,kebabbia,yms... Voisi vetää joka päivä (hävettää)
Yritän alkaa panostaa näihin ruokailuihin koska sillä on niin iso merkitys 50-60% minun mielestä.
Dietillä on helppoa kun ei tarvii syödä niin paljon ja jos on nälkä niin on vaan syömättä, jos päivän kalorit on täys.
Nälkä ei ole ollut minulle ikinä mikään ongelma sitä on helppo sietää. Mutta jos kotona on makaronilatikkoa, niin vaikka on nälkä niin se ei välttämättä men alas, mutta pitsaa menisi vaikka millä mitalla.
Yritän