Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta Pode sentään voitti jotakin eli -70 SM kultaa. :DMiusta tää äijjä on menny jo Podesta ohi niin, että viuhahtaa.
Mutta Pode sentään voitti jotakin eli -70 SM kultaa. :D
Ei vaa, onhan tuo jo Poden menny reilusti yli, mutta noilla tiedoilla, taidoilla ja ehkäpä jopa lihoilla ei kannata edes tehdä suhteelisen kallista turisti reissua sinne kisalavalle.
Miten niin suhteellisen kallista turistireissua kisalavalle?noilla tiedoilla, taidoilla ja ehkäpä jopa lihoilla ei kannata edes tehdä suhteelisen kallista turisti reissua sinne kisalavalle.
Miten niin suhteellisen kallista turistireissua kisalavalle?
Jumaleison!!
Meikäläinen on vaan tälläinen wannabe ja ei olisi toivoakaan päästä edes CBB junnusarjaan vielä 4,5 vuoteen ja silti osaan syödä paremmin kuin mies joka on jo tänä vuonna iskemässä itseään lavalle. Kertooko tämä asia jostakin??
Itse sanon näin, että ahmad istuisit alas ja mietit mihin oot ryhtymässä ei sinne podena kannata mennä. Ota tavoiteeksi astua lavalle noin 2-3 vuoden päästä uudestaan jolloin syömiset, treenaus, lepo, kunto ja jopa poseeraus taito voisi olla parempi. Tää on tietenkin vaan tyhmän noobin mielipide, mutta jos minä noob syön paremmin kuin jamppa joka on noin 9 kuukauden päästä menossa lavalle niin kyllä on maailman kirjat on sekasin.:lol2:
Ei sitten herneitä nenään :piis:
Olet kyllä oikeassa että mikäli on asettanut tavoitteita niin kannattaa miettiä mitä on valmis tekemään saavuttaakseen ne. Mutta antaa kaverin tehdä kuten parhaaksi näkee. Kyllä se siitä vielä...
Kaikkien jalat eivät ole enää huoltajien ruokapöydän alla.:jahas: Säännöllisen ruokailun hankaluuden huomaa välittömästi kun kun se pitäisi itse maksaa, kantaa kaupasta ja valmistaa -samaan aikaan on kiire lähteä duuniin.. ja kun se seminaarityökin pitäisi palauttaa proffalle ja aiaijavoivoi...
Toki jotkut onnistuvat tuossakin :D
Kuka vee se on HÄ!!! Joku Ahmadiakin huonompi cc mies!!????
Siis ettekö te hyvät ihmiset tiedä Podea? White pale punisheria?
Teillä on kyllä suuri aukko sivistyksessä.
Tästähän se juurikin on kiinni. Ihmettelen kovasti esim. tuota Pedrixin juttua siitä, kuinka kiire ja tiukka budjetti muka estävät fiksun bodyruokavalion toteuttamisen. Toki jos esim. mukavuudenhalu on prioriteettilistalla kisatavoitteita korkeammalla, ovat nuo Pedrixin kuvailemat olosuhteet varmastikin ylitsepääsemättömät.Ei ainakaan itselle ole tehnyt vaikeaa syödä säännöllisesti ja maksaa omia ruokiaan, se on ihan itsestään kiinni. Ne safkat voi hankkia etukäteen ja valmistaa myös, helppoa ottaa jääkaapista kanariisi duuniin. Helppoa tehdä viikon safka ohjelma ja mitä pistää suuhunsa, toiset vaan ei oikeasti jaksa panostaa. Mut jokainen tavallaan
Tuo perusasenne kyllä alkaa iänmyötä väheneen, niin treenaamisessa kun muussakin elämässä.Menen sinne omilla ehdoillani ja omalla tekemiselläni enkä kenenkään Fuckin "valmentajan" ohjeilla, (silloin et ole itse saavuttanut mitään).
Tuo perusasenne kyllä alkaa iänmyötä väheneen, niin treenaamisessa kun muussakin elämässä.