Ahmadin reeni päivis, tähtäimessä classic BB syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Jep, ei mitään dissausta. Et pärjää siellä. Mitä noita kuvia kattelin, ei hirveemmin vakuuttanut. Lykkää parilla vuodella tuota lavalle menemistä.

Miusta tää äijjä on menny jo Podesta ohi niin, että viuhahtaa.
Mutta Pode sentään voitti jotakin eli -70 SM kultaa. :D
Ei vaa, onhan tuo jo Poden menny reilusti yli, mutta noilla tiedoilla, taidoilla ja ehkäpä jopa lihoilla ei kannata edes tehdä suhteelisen kallista turisti reissua sinne kisalavalle.

Mutta Pode sentään voitti jotakin eli -70 SM kultaa. :D
Ei vaa, onhan tuo jo Poden menny reilusti yli, mutta noilla tiedoilla, taidoilla ja ehkäpä jopa lihoilla ei kannata edes tehdä suhteelisen kallista turisti reissua sinne kisalavalle.

Olen sen verran uusi palstalainen että tämä pode homma on jäänyt kokonaan näkemäti. Löytyykös mitään kuvia kun hän oli lavalla :) Tänään vasta törmäsin koko juttuun. Katsoin sen videon mikä oli kuvattu kaupassa, ihmettelin vain että WTF toi on voittanu jotain :D

noilla tiedoilla, taidoilla ja ehkäpä jopa lihoilla ei kannata edes tehdä suhteelisen kallista turisti reissua sinne kisalavalle.
Miten niin suhteellisen kallista turistireissua kisalavalle?

Liputan Ahmadin lauteille kipuamisen puolesta.

Vaikka kuvien perusteella perusmassaa puuttuukin vielä sen verran reilusti että voitto tuskin irtoaa vielä pariin vuoteen (voin olla väärässäkin:rolleyes: ), niin lienee kuitenkin paikallaan nähdä ja kokea mitä oikeasti tarvitaan kisakunnon saavuttamiseen.

Olisihan mahdollista käyttää tänä vuonna kisadieettiin menevä aika kunnollisella ruokavaliolla ja treenillä tapahtuvaan pihvin hankintaan, mutta jospa tämä ensimmäinen kisa on Ahmadille itselleen enemmänkin excursio.

Vuoden päästä tietoa ja taitoa on jo huomattavasti enemmän, sekä prioriteetit muuttuneet.

Tsemppiä kuvien kera. :whip:

-arska, uudempia kuvia Podesta Boosman Classic 2006 -galleriassa

Jumaleison!!:eek:
Meikäläinen on vaan tälläinen wannabe ja ei olisi toivoakaan päästä edes CBB junnusarjaan vielä 4,5 vuoteen ja silti osaan syödä paremmin kuin mies joka on jo tänä vuonna iskemässä itseään lavalle. Kertooko tämä asia jostakin??:confused:

Itse sanon näin, että ahmad istuisit alas ja mietit mihin oot ryhtymässä ei sinne podena kannata mennä. Ota tavoiteeksi astua lavalle noin 2-3 vuoden päästä uudestaan jolloin syömiset, treenaus, lepo, kunto ja jopa poseeraus taito voisi olla parempi. Tää on tietenkin vaan tyhmän noobin mielipide, mutta jos minä noob syön paremmin kuin jamppa joka on noin 9 kuukauden päästä menossa lavalle niin kyllä on maailman kirjat on sekasin.:lol2:

Ei sitten herneitä nenään :piis:

Olet kyllä oikeassa että mikäli on asettanut tavoitteita niin kannattaa miettiä mitä on valmis tekemään saavuttaakseen ne. Mutta antaa kaverin tehdä kuten parhaaksi näkee. Kyllä se siitä vielä...

Kaikkien jalat eivät ole enää huoltajien ruokapöydän alla.:jahas: Säännöllisen ruokailun hankaluuden huomaa välittömästi kun kun se pitäisi itse maksaa, kantaa kaupasta ja valmistaa -samaan aikaan on kiire lähteä duuniin.. ja kun se seminaarityökin pitäisi palauttaa proffalle ja aiaijavoivoi...
Toki jotkut onnistuvat tuossakin :D

Mikä tää pode juttu on....??

Jep syömiset ollu vähän heikkoa ku paino tosiaan nousi n.67kg->78kg 2,5kg ja tuli tota laardia aika paljon. Kun katsoo hulkkia niin hän on aika ripped OFFillakin ja en tosiaan tota laardia haluu niin hirveästi. Paino nyt n.75kg ja ruoka kyllä maistuu ja kaloreita tulee, mutta ne hiilarit tosin ajoitan aamuun, ennen reeniä ja reenin jälkeen. Pelaan lisäksi 2-3krt viikossa pallopelejä aerobisena jos Bodyintoilijoille on tästä sanottavaa niin senkuin jos näin en pääse lavoille sitten pääse, SO WHAT!. Maailma ei kaadu.... Menen sinne omilla ehdoillani ja omalla tekemiselläni enkä kenenkään Fuckin "valmentajan" ohjeilla, (silloin et ole itse saavuttanut mitään). Ota nyt vähän laardia pois ja sen jälkeen syön vähän "paremmin" Ei se hiilari o niin kova juttu, kunhan prodet on kunnossa ja jaksaa reenata, eikä ole ylikunto olo. Jos minusta tuntuu heikolta niin syön vähän enemmän. Nyt on ollu hyvä olla pitkän aikaa (n.2viikkoa) Taas saa availla omaa sanaista arkkuaan

Siis ettekö te hyvät ihmiset tiedä Podea? White pale punisheria?
Teillä on kyllä suuri aukko sivistyksessä. Jos tiedätte jonkin kaverin lainatkaa häneltä tämän vuoden kolmas body lehti ja katsokaan classicpatipildingin viimeiseksi sijoittunut henkilö jolla on virne kuin homolla joka on juuri ottanut suihin.

Muuten ketäs tietää podesta jotain?
Havaittu ainakin suomi24 palstalla viimeaikoina

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuka vee se on HÄ!!! Joku Ahmadiakin huonompi cc mies!!????

Olet kyllä oikeassa että mikäli on asettanut tavoitteita niin kannattaa miettiä mitä on valmis tekemään saavuttaakseen ne. Mutta antaa kaverin tehdä kuten parhaaksi näkee. Kyllä se siitä vielä...

Kaikkien jalat eivät ole enää huoltajien ruokapöydän alla.:jahas: Säännöllisen ruokailun hankaluuden huomaa välittömästi kun kun se pitäisi itse maksaa, kantaa kaupasta ja valmistaa -samaan aikaan on kiire lähteä duuniin.. ja kun se seminaarityökin pitäisi palauttaa proffalle ja aiaijavoivoi...
Toki jotkut onnistuvat tuossakin :D

Ei ainakaan itselle ole tehnyt vaikeaa syödä säännöllisesti ja maksaa omia ruokiaan, se on ihan itsestään kiinni. Ne safkat voi hankkia etukäteen ja valmistaa myös, helppoa ottaa jääkaapista kanariisi duuniin. Helppoa tehdä viikon safka ohjelma ja mitä pistää suuhunsa, toiset vaan ei oikeasti jaksa panostaa. Mut jokainen tavallaan:rolleyes:

Kuka vee se on HÄ!!! Joku Ahmadiakin huonompi cc mies!!????

Pode eli Timo "White Pale Punisher" Poutiainen on kehonrakennusnettipalstojen tunnetuimpia henkilöitä, bannittiin pakkikseltakin varmaan kymmenen kertaa. Pode voitti sm-kultaa nuorissa alle 70kg -sarjassa pari vuotta sitten ainoana kilpailijana.

Kuvassa siis vasemmalla.

attachment.php

Ok, I remember... Joo tohon en halua joutua... :( Pointsit siitä et meni lavalle

Siis ettekö te hyvät ihmiset tiedä Podea? White pale punisheria?
Teillä on kyllä suuri aukko sivistyksessä.

Ikäväkseni voin sanoa että tuo aukko tuli täytettyä. Olisi voinut kylläkin jäädä sinne aukkoon.

Ei ainakaan itselle ole tehnyt vaikeaa syödä säännöllisesti ja maksaa omia ruokiaan, se on ihan itsestään kiinni. Ne safkat voi hankkia etukäteen ja valmistaa myös, helppoa ottaa jääkaapista kanariisi duuniin. Helppoa tehdä viikon safka ohjelma ja mitä pistää suuhunsa, toiset vaan ei oikeasti jaksa panostaa. Mut jokainen tavallaan:rolleyes:
Tästähän se juurikin on kiinni. Ihmettelen kovasti esim. tuota Pedrixin juttua siitä, kuinka kiire ja tiukka budjetti muka estävät fiksun bodyruokavalion toteuttamisen. Toki jos esim. mukavuudenhalu on prioriteettilistalla kisatavoitteita korkeammalla, ovat nuo Pedrixin kuvailemat olosuhteet varmastikin ylitsepääsemättömät.

Mä kyllä kerkiän syödä kun on nää duunit lähellä kauppaa... :) Olen joskus miettinyt hulkin aikatauluja, missä välissä se syö??!!!

Menen sinne omilla ehdoillani ja omalla tekemiselläni enkä kenenkään Fuckin "valmentajan" ohjeilla, (silloin et ole itse saavuttanut mitään).
Tuo perusasenne kyllä alkaa iänmyötä väheneen, niin treenaamisessa kun muussakin elämässä.

Jaa

Tuo perusasenne kyllä alkaa iänmyötä väheneen, niin treenaamisessa kun muussakin elämässä.

Niin mä oonkin niin nuori....:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom