Ahmadin reeni päivis, tähtäimessä classic BB syksy 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Lähellä kisaa? Eikös ahmad tähtää syksyn kisoihin? Eli siis aikaa on puoli vuotta...

Hei aika syvältä jos pitää kaveria lähteä lannistamaan, vaikka yrittää kuitenkin parhaan tietonsa mukaan!
Vaikka ahmad ei sijoittuisikaan, olisi hän yhtä sellaista kokemusta rikkaampi mitä todella monella muulla tässäkään threadissa mollanneista ei ole, tai tule koskaan olemaan. Jos bongaatte asioita minkä suhteen ahmadia pitäisi neuvoa, niin neuvokaa hyvät ihmiset, älkää latistako toisen hienoa intoa!
Ja tosiaan, mitä tulee osallistumiseen, se on ahmadin oma valinta ja ehdottomasti positiivinen kokemus siinä mielessä että on varmasti helpompaa lähteä sitten joskus mahdollisesti hakemaan vaikka sitä mitalia. Mistäpä sitä tietää!

Hei aika syvältä jos pitää kaveria lähteä lannistamaan, vaikka yrittää kuitenkin parhaan tietonsa mukaan!
Vaikka ahmad ei sijoittuisikaan, olisi hän yhtä sellaista kokemusta rikkaampi mitä todella monella muulla tässäkään threadissa mollanneista ei ole, tai tule koskaan olemaan. Jos bongaatte asioita minkä suhteen ahmadia pitäisi neuvoa, niin neuvokaa hyvät ihmiset, älkää latistako toisen hienoa intoa!
Ja tosiaan, mitä tulee osallistumiseen, se on ahmadin oma valinta ja ehdottomasti positiivinen kokemus siinä mielessä että on varmasti helpompaa lähteä sitten joskus mahdollisesti hakemaan vaikka sitä mitalia. Mistäpä sitä tietää!

No NGV kyllä kysyi ihan asiallisesti ja vastasi melkeinpä suoranaiseen vittuiluun kuitenkin melko asiallisesti.

siinä se kuultiin. tuli mieleen ihan kummelin sketsi: velj. kinnula

"EI TARTTE AUTTAA!"

vähän niinku äidit jotka valehtelee lapsilleen että "joo kyllä sä osaat laulaa, oot maailman paras laulaja!"

....ja sit mennään idolssiin.........ja lopputuloksen kaikki on varmaan nähnyt jos on idolssia kattonut

mun mielestä aika elintärkeän vinkin ngv pisti ettei oo hävinny kisoja jo ennenkun ne on alkanutkaan......

Täytyy kyllä kompata NGV:tä, oho...tulipa outo tunne:eek:

Mutta joo kannustaa toki pitää, mutta aivan kuten edellä joku jo kirjoitti tuosta idols-meinigistä...samaa mieltä olen minäkin.

Perusmassaa ei ole tarpeeksi, Hulkkikin oli ihan jumalaton jössillä kesällä 110lg painoa ja näin, siinä ei vielä ollu paljo ees rasvaa...
Ahmadilla...noh..2-3v kovaa treeniä ja sitten homma uusiksi?

Toisekseen minua vituttaa tämä treenipäiväkirja tällä osiolla, ei ole liikaa maksaa 10e vuosi, et saa sen tuonne VIP-puolelle. Siinä tulee vielä kaikkee muutakin mukana.

Ps. Voimakkaat mielipiteet ei sitten tarkoita samaa kuin vittuilu.

Jos ahmad lavalle nousee, niin tzemiä vaan. Sen näkee sitten missä kunnossa. Onhan sekin kokemus sitten, tietää mihin pääsee sillä kunnolla ja tietää kehittyä ennen seuraavaa kisaa.

Joo en minäkään paljoa vittuilisi jos olisin mitä 26v ja tietäisin vähemmän potauksesta kuin 17v noob wannabe ja olisin itse menossa kisaamaan.:lol2:
Hei kerätäänkö Ahmadille kolehti jotta se saa Pro Taninsa ostettua vai laitaako Ahmad Dream Tania vaiko kenties tätä Jan vai mitä kekkosen Tania se ny olikaan mm. Jayllä oli viime Olympiassa sitä.
Iha oikeesti sinuna miettisin vähäsen jos et moista perus asiaa tienny kisaamisesta.:D

Edit: Ja toi sun syöminen on aika kaukana siitä mitä sen pitäisi näin lähellä kisaa olla. Iltapalallakin kaveri kylmän viileesti vetää hiilaria aika paljon eikä rasvaa näy mailla eikä halveilla. Ahmad älä ota tätä vittuiluna, mutta mieti jos minäkin söisin optimaalisemmin ja tiedän enemmän tästä kuin sinä ja olen vasta junnu, niin kannataako sinne lavalle mennä?

Vittuilla saa kunhan ei hermoja menetä..:) NGV kommentit on vaan aika mitään sanomattomia...

Ennen lavalle menoa ajattelin käydä kahdesti solkussa 2h per kerta

Auts! :D :whip:

Solariumia on hyvä ottaa kisavärin alle, mutta silti pitää varata ainakin 2-3 pulloa Pro Tania.

Tsemppiä ahmad ja laitahan jo tässä vaiheessa noi ruokailut kondikseen, niin dieetillä olo tulee olemaan helpompaa. Eikä varmaan olisi pahitteeksi ottaa yhteyttä johonkin valmentajaan/kisanneeseen tyyppiin, joka osaisi neuvoa mm. poseerausten ym kanssa. :)

Ja siinäkö on sun kisavärit? Toisekseen.. Oletko nyt ihan varma että kannattaa mennä solariumiin 2 tunniksi? Väkisinkin tulee mieleen että onkohan sulla nyt realistista tietoa minkälaista touhua se kisaaminen on ja kuinka helvetisti töitä valmistautuminen vaati..

Vittuilla saa kunhan ei hermoja menetä..:) NGV kommentit on vaan aika mitään sanomattomia...

Et aio siis pistää noita ruskettavia taneja ollenkaan??

Yhdyn edellisiin
vastauksiin

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo en minäkään paljoa vittuilisi jos olisin mitä 26v ja tietäisin vähemmän potauksesta kuin 17v noob wannabe ja olisin itse menossa kisaamaan.:lol2:
Hei kerätäänkö Ahmadille kolehti jotta se saa Pro Taninsa ostettua vai laitaako Ahmad Dream Tania vaiko kenties tätä Jan vai mitä kekkosen Tania se ny olikaan mm. Jayllä oli viime Olympiassa sitä.
Iha oikeesti sinuna miettisin vähäsen jos et moista perus asiaa tienny kisaamisesta.:D

Edit: Ja toi sun syöminen on aika kaukana siitä mitä sen pitäisi näin lähellä kisaa olla. Iltapalallakin kaveri kylmän viileesti vetää hiilaria aika paljon eikä rasvaa näy mailla eikä halveilla. Ahmad älä ota tätä vittuiluna, mutta mieti jos minäkin söisin optimaalisemmin ja tiedän enemmän tästä kuin sinä ja olen vasta junnu, niin kannataako sinne lavalle mennä?

Ai? Kun hulkki ei syö noin, niin sillo se on väärin? Änkkäri, älä ny vaaan anna pissan kihahtaa sinne pottaan... Kun lukee sun treenipäiväkirjaa y. juttuja niin vedät kaiken niin pilkkua viilaten ja hifistellen kun hulkki, mutta herää kysymys, miks ei kehitystä näy? Musta tuntuu että et oo kasvanu muuta kun pituus suunnassa. Niinkaua kun sussa ei oo miestä nousta sinne lavalla niin jättäsin noi pahimmat vittuilut pois.

edit. Ahmadille vaan onnea. Saat tuolta semmosen kokemuksen mitä ei hulkin blogia lukemalla saa, vaikka et mitallisijoille välttis pääsekkään. Ei sillä ettäkö se blogi olis huono, päin vastoin! :)

Ai? Kun hulkki ei syö noin, niin sillo se on väärin? Änkkäri, älä ny vaaan anna pissan kihahtaa sinne pottaan... Kun lukee sun treenipäiväkirjaa y. juttuja niin vedät kaiken niin pilkkua viilaten ja hifistellen kun hulkki, mutta herää kysymys, miks ei kehitystä näy? Musta tuntuu että et oo kasvanu muuta kun pituus suunnassa. Niinkaua kun sussa ei oo miestä nousta sinne lavalla niin jättäsin noi pahimmat vittuilut pois.

edit. Ahmadille vaan onnea. Saat tuolta semmosen kokemuksen mitä ei hulkin blogia lukemalla saa, vaikka et mitallisijoille välttis pääsekkään. Ei sillä ettäkö se blogi olis huono, päin vastoin! :)

Pitäisköhän tässä nyt peräti turvautua tähän: :david:

Hyvä homma, jos sun mielestä ahmadilla on ruokavalio kohdillaan ja lavalle kannattaa nousta keskeneräisenä.
Ja eikös NGV oo ihan selvästi sanonu millo aikoo sinne lavalle mennä.

Jep, kiitos... Vähän kanssasi samaa mieltä vaikka en NGV päivistä ole lukenutkaan. Hänen kommentteja kylläkin... Hulkkia kyllä kunnioitan:rock:

Täytyypi lähteä salille repimään jalkoja... palaan 3h päästä astialle

Ps: NGV söin justa ranskalaisia ja nugetteja että jaksan reenata:)

Täytyypi lähteä salille repimään jalkoja... palaan 3h päästä astialle

Ps: NGV söin justa ranskalaisia ja nugetteja että jaksan reenata:)

Ja lähet heti reenailemaan :rolleyes:
Kerro nyt niistä kisaväreistä viel?
En usko että monikaan täällä vittuillakseen sanoo, että kannattaa tosiaan ottaa selvää asioista ja pistää ne kuntoon. Lihasmassaa tarvii enemmän jos pärjätä aikoo. Se on minun mielipide, eikä vittuilua.

Mä en ainakaan vittuile. En sano että lavalle saa mennä vasta kun on oikeasti mahdollisuus voittaa, mutta kyllä jonkunlaiset perustiedot hommasta pitää olla. Muuten sitä vain nolaa itsensä. Toisaalta, samapa tuo jos se ei missään tunnu. Jonkinlaista kunnioitusta lajia kohtaan osoittaa se, ettei ihan tietämättömänä lähde lavailemaan.

Siis aiok sä tahallasi hankkia ihosyövän tai polttaa ihosi :D 2h per kerta kuulostaa 5 krt. liian pitkält mun korviini :david:

Jonkinlaista kunnioitusta lajia kohtaan osoittaa se, ettei ihan tietämättömänä lähde lavailemaan.

Mietin samaa. Ei sillä väliä jos ei kiinnosta se oma suoritus (ja tällä viittaan parhaansa tekemiseen, en itse sijoitukseen) mutta ei ole reilua muita kohtaan vetää riman alta.
Tämä se on juuri ilman karsintoja olevien lajien ongelma, mennään kokeilemaan takki auki että oisko se vaikka hauskaa. :rolleyes:

Kumminkin sulta ahmad löytyy intoa tähän, niin miksei se sama into kanna sua tekemään parhaasi? Itse jos olisin kilpailemaan menossa missä tahansa lajissa tekisin kaiken viimeisen päälle niin ei jäisi seliteltävää ja voisi olla tyytyväinen itseensä kisan jälkeen :thumbs:

Itse olen erittäin kilpailuhenkinen ja takapihan mölkyssäkään ei kelpaa kuin se murskavoitto :lol2: Siksi tämä sun asenteesi tuntuu niin hölmöltä.

Nyt keskittyä tuohon ruokapuoleen kunnolla... eli minulla helpompi olla syömättä kuin syödä bodiruokaa
Tämä viesti pomppas silmiini nyt kun tässä puolet jengistä kannustaa kisoihin ja puolet sanoo että reenaa vielä vähintään pari vuotta.
Jos nyt rupeat itsekin ihan rauhassa katsomaan asiaa objektiivisesti, niin eiköhän olisi järkevintä yrittää laittaa ruokailuasiat ensin kuntoon, eli
a)"opettele" syömään body-ruokaa ja
b)koita rakentaa suht samanlainen pohja ruokavaliolle (esim. kymmenen erilaista hyvät arvot sisältävä lämmin ateria-komboa joita sitten pyöritellään) ja siihen päälle sitten välipalat, jotka nyt pikaisesti katsottuna alkavat muistuttaakin vähän kehonrakentajan settejä.

Mun mielestä etenkin tuo säännöllisyys olis nyt se ykkösasia, silloin pystyt analysoimaan hyvin sitten kehitystä tai sen puutosta, ja IMO jos, huom. jos kehitys on todella hulppeata, olisi realistinen tavoite kisata syksyllä 2008. Classic-tason kehoa nyt ei vaan yhdessä talvessa rakenneta, eikä yhdessä kokonaisessa vuodessakaan. Massaa pitää olla rumasti, varsinkin jos et kovin rankkaa diettiä ennen tehnyt, vai?

Jotkut sanovat, että hyvä vaan jos menet niin sitten näet ja opit. Oppia voi tietenkin kantapään kautta, mutta (kuten änärikin nosti aiemmin esiin) onko tosissaan järkevää maksaa kaikki hifistelyt ja Tanit etc. joihin kyllä varmasti onnistuu upottamaan hyvin rahaa, varsinkin kun ollaan ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Eli voidaan miettiä, kuinka kova hinta joudutaan maksamaan siitä että mennään kisaamaan "oppimismielessä". Kuitenkin sitten kisojen jälkeen alkaisi taas massankeräys alusta ja dietistä toipuminenkaan ei nyt yhdellä mäkkärireissulla tapahdu.

Tulipas paljon tekstiä, mutta tuntuu vaan että (IMO) paketti ei ole valmis. Rakennusmateriaalia on, mistä sitä pakettia voidaan lähteä kasaamaan ja kehittämään, mutta itsehän teet päätöksesi.

Tsemppiä treeneihin:thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom