SUPERCARB 1kg -40%

Aerobinen liikunta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anninu
  • Aloitettu Aloitettu
Itsellä aerobinen treeni on pääharrastus, kuntosali tulee siinä sivussa mutta rakas sekin :)

Juoksen 4-5 lenkkiä viikossa (pk-lenkit 45-90min, vk:t/intervallit/vauhtileikittelyt noin 30min), tavoitteena parantaa puolikkaan aikaa ensi kesään mennessä - mahdollisesti HCR:lla. Sen lisäksi kävelylenkkeilyä päivittäin koiran kanssa. Keskimäärin juoksuista ja kävelyistä kertyy noin 10h viikkoon.

Kesäisin tulee harrastettua rullaluistelua, parhaimmillaan paukkuu sata kilometriä viikossa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Näin talviaikaan lenkkeilen, kuntopyöräilen, luistelen ja käyn uimassa (tai vesijuoksemassa)
Nykyään tuo aerobinen maistuu liiankin hyvin ja meinaa imaista kokonaan mukaansa. Olen silti pitänyt tiukasti kiinni punttitreenistä :puntti:

Salin lisäksi pumppia, steppiä, corea ja intervalliharjoituksia, 40 min kävelylenkkejä ja työmatkat (eestaas n. tunti) kävellen. Ai niin, ratsastusta myös kerta viikkoon.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla on aerobinen päätreeninä, jonka lisäksi sitten käyn kaksi kertaa viikossa salilla. Aerobista liikuntaa tulee harrastettua viikossa noin 4-8 kertaa ja käyn bodycombat, bodyattack, bodypump, bodystep ja bodyjam -tunneilla. Aerobista tulee siis varsin riittävästi ja kerrallaan 1-2 tuntia. Joskus harvoin käyn myös juoksemassa jotain pikkulenkkejä, mutta semmosenkin tein viimeksi varmaan kesällä...

Mun urheilut koostuu pääasiassa aerobisesta treenistä: esteratsastuksesta, sulkiksesta, juoksusta (joka tosin on nyt pakkasilla jäänyt aika vähälle), sekä talvisin matkaluistelusta ja kesäisin pyöräilystä ja rullaluistelusta. 4-5 tuntia viikossa taitaa tulla kasaan noista, kesällä enemmänkin kun tulee pyöräiltyä kaikki pitkätkin matkat. Nyt oon koittanu saada salitreeniäkin tohon rinnalle pari-kolme kertaa viikossa :puntti:

Minä se vuan juoksentelen.

Maratoonille tarttis piästä.

Ei muuta.

:evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom