Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitääkin oikeasti ottaa sykemittari mukaan ratsastukseen. Hyvä syy vihdoin saada vaihdettua siihen patterit :D Ilmoilen sitten mitä mittari näytti, kun saan testattua!
Mulla oli joskus koulutunneilla sykemittari mukana ja aika hurjia lukemia se näytti Kulutus reilun tunnin tehokkaalle ratsastukselle oli yleensä n. 500 kcal, varsinkin jos laukkasi paljon. Tosin mun hevonen oli lievästi sanottuna vaikea ratsastaa (kuuma&herkkä), että siinä joutui keskittymään ja tekemään töitä ihan täpöllä koko ajan.
Tää on nyt hiukan tainnut karata räpylästä, mutta minkäs teet, kun on niin kivaa ja hyvä olo kun on treenannut kunnolla! Mulla siis ohjelmassa: punttia kolmesti viikossa lisäksi aerobisena spinningiä, tanssia, erilaisia jumppia ja balletonea (vai onkos se aerobista lainkaan..?) yhtensä n. 7 tuntia viikossa, sitten vielä aamulenkit... No ne lenkit on kyllä olleet nyt kaatosateilla aika vähissä, mutta nyt näyttää paremmalta! Ehkä toi aerobinen vähän verottaa punttia, en tiedä, kun mun mielestä ne on kuitenkin niin erilaisia juttuja...