- Ikä
- 41
Voisiko kokeneemmat valistaa että kuinka vakavaksi addiktioksi "punttailu" voi käydä? Olen käynyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti salilla 2 vuotta josta viimeiset puoli vuotta hyvinkin aktiivisesti. Minulla oli tässä jonkun aikaa massakausi meneillään ja sain 5 kg lisää ilman juuri ollenkaan rasvaprosentin nousua. Tämän jälkeen ajattelin pitää viikon tauon että lihakset saisi jonkun verran lepoa.. Ensimmäinen oireilu oli se että uni ei tahdo millään tulla silmään, tämän jälkeen syöminen alkoi tökkimään. Nämä pystyin vielä jotenkin käsittämään mutta sitä seurasi hyvinkin voimakkaat ylikierrostumiset. Välillä tuntuu kuin verenpaine nousisi niin korkealle että otsasta voisi räjähtää suonet hetkenä minä hyvänsä ja hengitys käy painostavan raskaaksi. Paine käy niin voimakkaasti että välillä saattaa pienimmistäkin syistä räjähtää huutamaan. Tätä on jatkunut nyt pari päivää, ja tänäänkin olin aamusta asti kuin perseeseen ammuttu karhu, mutta sitten töissä minut pistettiin tekemään hiki hatussa töitä niin että sai taas lihakset kipeeksi, tuntui kuin joku olisi tuikannut morfiini piikin suoraan suoneen. Rauhoituin täydellisesti. Hengitys on nyt tasainen ja paineet on kadonnut. Kysymykseni on, että voiko nostelun tuottamaan endorfiiniin jäädä niin koukkuun että se voisi aiheuttaa vieroitusoireita joita tuossa kuvailin?
P.S En ole rojuttanut. Enkä käytä mitään huumeita.
P.S En ole rojuttanut. Enkä käytä mitään huumeita.