- Ikä
- 38
Lampunjalka sanoi:Nyt tuloo porkkanaraastimelta hiukan paksua tarinaa, noilla oireilla tosiaan olisi ihan hyvä pitää totaalitaukoa reeneistä ja tosiaan rentoutua. Käydä kävelylenkeillä yms. kevyttä liikuntaa ja sitten yksi kevyt viikko perään.
Kuten edellisessä postauksessani sanoin, olen aivan samaa mieltä että tässä tilanteessa kannattaa pitää taukoa punttailusta. En missään vaiheessa sanonut Driamerille suoraan että "sinun ei tarvi pitää taukoa punttailusta!" vaan yleisesti sanoin oman mielipiteeni ylikunnon hoitoon. Joku tänne copy/pastetti toisesta threadista mun kirjoittamaa juttua ylikunnon hoidosta. Sielä itsekin sanoin että kun alkaa olla pahempia oireita niin sitten pelit seis vähäksi aikaa.
Edelleen olen vahvasti sitä mieltä että HETI KUN ylikunto tuntuu iskevän (en tarkoita tilaa missä Driamer nyt taitaa olla, pahasti ylikunnossa ) pitää vain vähän himmata treenejä. Itsellä ylikunnon huomasi vain vitutuksena treeniin ja sarjapainojen laskua. Kevyt viikko väliin ja sitte takas kovaan treeniin ja homma hoitui sillä. :thumbs: