Silloin kun näin rauttiksella Easy Diet mainokset niin ajattelin että ne on sitä samaa nutrilet/allevo/whatever huttua. Oon kerran sellaista maistanut ja en ole ikinä ymmärtänyt miksi
kukaan haluaisi vetää jotain keinotekoista jauhomössöä vedessä, kun vaihtoehtona on dietata ja syödä ruokaa. Mutta kaikki nämä positiiviset kertomukset (oon seurannut useamman blogia, kiitos näistä!) houkuttelee kokeilemaan. Olen yrittänyt dieetata perinteisin keinoin jo vähän aikaa, mutta paino on jumittunut sitkeästi 62kg-rajaan, ja tarkoitus olisi päästä entisiin mittoihin 54-55kg paikkeille. Perinteinen low-carb ei ole saanut mua mukaansa, sillä ahdistun siitä rasvalla läträämisestä ja en syö mitään lihaa - sitä enemmän kasviksia, joissa niitä hiilareita piilee. Tällainen tiukka pussikuuri voisi olla hyvä kick-start ainakin laihikselle, joten harkitsen tosissani.
Varsinaisena esteenä on vain noitten pussien hinnat. Tuntuu kauhealta miten monia kymmeniä/sata euroa uppoisi parin viikon jaksoon, kun omat ruokakulut on tosi pienet ja opiskelijakukkaro kapea. Mistä siis ootte tilailleet noita halvemmalla kuin Lifesta/yms? Mayors vissiin on joku punttisali, joten saako ihan puhelinsoitolla sieltä tilailtua vai saisko jostain vielä halvemmalla? (hehe, mulle saa diilata)