ACKD -dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu
Comodo...tai joku muukin kuka osaa järkevästi vastata. Kuinka toteutit tämän ackd:n eli mitä noiden pussiliemien lisäksi? Omalla kohdalla tulee ainakin raju hyytyminen jos noilla pelkästään yrittää olla ja vielä treenata. Ajoituksen laitan tuonne tehojakson tietämille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Comodo...tai joku muukin kuka osaa järkevästi vastata. Kuinka toteutit tämän ackd:n eli mitä noiden pussiliemien lisäksi? Omalla kohdalla tulee ainakin raju hyytyminen jos noilla pelkästään yrittää olla ja vielä treenata. Ajoituksen laitan tuonne tehojakson tietämille.

Missään nimessä ikinä en aio lähteä pussilinjalle pelkästään. Itse olen VHH:lla toteuttanut nykyisen dieetin mutta tästä ketolle ei ole enää pitkä matka mutta en tiedä aionko enää siirtyä sinne koska olen saanut murskaavan hyviä tuloksia näin noin 60g/päivä hiilareilla.(Voimatasot hyvät, jaksaminen hyvä ja lihaskato pientä ellei jopa hieman tullut lisääkin lihaa kropan kiristyessä samalla) Aamulla vedän ruisleipää ja lounaalla kanaa ja riisiä mutta muuten ravintoni koostuu pekonista, munista, kanasta ja pihveistä, lihaisista makkaroista, juustosta ja rahkasta+heraproteiinista ja lisukkeena olen vetänyt fetasalaattia.yms safkan kanssa. Ketoosidieetinkin pystyy vetämään noilla, tai ainakin vetämään lisäksi em tuotteita pussien lisäksi joka tekee hemmetin hyvää päälle koska on oikeasti hyvän makuista ja maistuu ruoalle.

Itse harkitsin pitkään että oisin testannut ACKD pussidieettiä mutta pelkäsin juuri tuota että treenit kärsivät liikaa, nykyisen dieetin aikana olen treenannut noin 6 kertaa viikossa jokaisen punttitreenin alle tai päälle 30 minsaa aerobista crosstrainerillä pääasiassa intervalleja. Lisäksi aamuaerobisia tunnin rykäisyjä crossarilla tai sitten lenkkejä mikäli penikkatautiset jalat kestää. Kroppa ei myöskään ole tiltannut vaikka on vedetty välillä aamuaerobinen+ iltapäivän raskas punttitreeni. Toistoalueet ovat pysyneet 6-8, 10-12. 12-15 vuoroviikoin ja treeni on sisältänyt myös erikoistekniikoita ja ne ovatkin ainoa asia missä huomaa että kone hyytyy kun hiilareita ei vaan ole nautittu edellisenä iltana.yms (Erityisesti kovat supersarjat, jotka nyt ei muutenkaan ole mitään dieettikamaa) Painoa olen tiputtanut noin kilon viikossa.

Pussit ovat hyvä sekä nopea tapa missä ei tarvitse itse juuri suunnitella dieettiään vaan voi napata valmiit annokset pykälään, mutta lisäile ihmeessä oliiviöljyssä paistettua kananmunaa, pihviä.ym koska se tekee dieettaamisesta oikeestaan ihan mukavaa ja maukasta :)

Mä olen ottanut tän toisen ACKD settini vähän vapaammin eli syön ainakin kerran päivässä ihan kiinteää lihaa. Yleensä palkitsen itseni illalla treenien jälkeen kunnon pihvillä. Se pitää kylläisenä tosi pitkään. Aiemmin vedin siis lisäproteiinia 100g päivässä mutta kaiken tän heraprotskuna. Nyt suurin ero siis se, että syön protskuna ihan kiinteääkin ruokaa.

Ennen tätä toista ACKD diettijaksoa pidin ketoa ja kävin tekemässä parit 30 min aamuaerobista viikossa (aloitin ne edellisen ackd-jakson jälkeen). Nyt en ole vielä ehtinyt, mutta ajattelin aloitella huomenna. Sitten näkee konkreettisesti miten jaksaa aerobisia tehdä alle tonnin kaloreilla. Salitreenin puolella kokemusta on jo edelliseltä ackd-setiltä ja lyhyemmät toistot ja pari kovaa sarjaa onnistuu, mutta sen jälkeen ei vaan pysty (voimat loppuu) vaikka varsinaisesti jaksamisessa ei ole ollut mitään ongelmia. Tekis mieli tahkoo vaikka mitä (duracell) mutta rauta on kovin raskasta treenin lopussa :)

Nyt mun päivä näyttää:
Aamulla: heraprode + bcaa, kalaöljyt
Lounas: Suolainen keitto
Välipala: makea keitto
Ennen treeniä: Jack3d
Treenin jälkeen: heraprotsku
Päivällinen: Naudan piffi
Iltapala: suolainen keitto

Kiitos vastauksestasi... Taidan itsekin menneä samoille linjoille. Voi olla mukavampaa mennä tuolla tavalla, kun tarviis pystyä treenaankin. Jos kerran toimii niin vastaavaa tosiaan kokeilen itsekin. Pussitouhu voi olla tosiaan kätevä ja parempikin ns. perusjannulle. Itsekin tykkään kuitenkin syödä oikeesti. Tulipa tehtyä päätös tähänkin asiaan=)

Kyllä se salitreeni onnistuu, mutta pitkissä sarjoissa loppuu mehut kesken. Samoin aerobisen kanssa. Tuntuu todella tukkoiselta lenkillä käynti.

Mulla menee päivässä 2 suolaista pussia ja yksi makea, tämän lisäksi noin 60g(2 mitallista) heraproteiinia. Kalorit jää siis reilusti alle tonniin. Olen koittanut kuitenkin että ennen salia söisi pussisopan tai ottaisi protskua. Otan myös ennen salia Jack3d, mikä tuntuu myös auttavan.

Päätin tänään että perjantaihin saakka jatkan. Viikonloppuna pääsee hiilareita tankkaamaan :dance:

Mulla on nyt Easy Dietin lopettamisesta kuukauden verran aikaa. Dieetin jälkeen tankkaamalla nousi paino 92:sta n. 94:ään, ehkä hiukan enemmänkin. Nyt olen kuukauden verran ollut VHH-ruokavaliolla ja paino on pysynyt hyvin paikoillaan. Pidän yhden hiilaripäivän viikossa ja silloin paino nousee aina pari kiloa laskien takaisin ennen seuraavaa hiilaripäivää. Kreatiinin otin käyttöön reilu viikko sitten ja latausjaksolla se nosti painoa kilon verran. Nyt paino siis seilaa 95 ja 97 kilon välillä riippuen siitä missä vaiheessa viikkoa mennään.

Ensi viikolla käyn vielä InBodyssa ja vertaan sitten arvoja ennen dieettiä arvoihin. Luulisi nyt saavan jotain todellista suuntaa tuloksista...

Hiukaksen kiinnostaisi ottaa uusi Easy Diet jakso toukokuulla... Tuo Ironbutt:n ruokavalio näyttää hyvälle, voisi koittaa jotain vastaavaa... ootko Ironbutt hyvin pysynyt ketoosissa noilla määrillä?

Neljäs viikko ackd-diettiä menossa. Neljä tulee täyteen ensi keskiviikkona. Siitä jatkuu vielä parisen päivää, niinkauan kun pussukoita riittää.

Ensimmäisellä viikolla ei tullut pussikeittojen lisäksi muuta kuin palautusdriksun proteiinit, noin 25g. Toisesta viikosta eteenpäin muokkasin ohjelmaa tästä ketjusta saatujen ohjeiden mukaan niin että vapaapäivinä lisäproteiineja tuli ~50g ja treenipäivin ~80g. Lisäproteiinit ovat olleet proteiini-isolaattia, kalkkunaleikkeleitä/-pihviä, kinkkuleikeittä, protsuvanukasta ja kolmannella viikolla jo hieman meetvurstia. Tällä neljännellä viikolla lisään hieman keittoihin proteiinia. Raejuustoa, 25g meetvurstia tai kinkkua.

Ensimmäiset 4 päivää oli kinkkisiä. Hissi yläkertaan kulki h i t a a s t i ja olo oli muutenkin hutera. Tuon jälkeen on helpottanut ja treenaaminenkin sujuu, tosin osatehoilla. Ennen treenia olen ottanut ~15g hiilaria banaanista. Enemmänkin voisi todennäköisesti ottaa. Treenit ovat olleet salitreeniä ja pyöräilyä. Pyöräilyssä reilut 30min lenkkejä. Tällä dietillä (tai varmaankin dietillä ylipäätään) tehonlisääjät olisivat paikallaan ennen treeniä että ylipäätään jaksaa jotain tehdä. Itsellä on ollut light-energiajuoma, josta tulee se reipas 150mg kofeiinia + vihreä-tee kapseli. Hiki on virrannut kiitettävästi.

Aloituspainoa en mitannut koska vaakaa ei ollut. Parin päivän päästä vasta, jolloin lienee parisen kiloa nesteitä jo lähtenyt. Alin paino tälläviikolla on ollut 94.9kg ja lähtöpaino lienee ollut 102kg'n kieppeillä. Saliharrastuksella on ikää jo niinpaljon että se saisi ostaa viinaa alkosta. Treeni on ollut pääsääntöisesti joko voimapainotteista tai varsinaista lajia tukevaa liikehdintää. Inbodyt jäivät tekemättä eikä se sillä ole tässä merkitystä.

Tästä homma jatkuu hyvin suurella todennäköisyydellä ainakin low-carbilla, en ole vielä päättänyt jatkuuko ketoosi vai ei. Low-carb'ia puolustaisi hiilarien suurempi saatavuus ja jos ne ajoittaisi sopivasti treeniä ajatellen, se voisi tuoda enemmän energiaa siihen.

Pitipä sitten itsekin rekisteröityä, että pääsen heittämään omat kommentit tästä aiheesta. Varsinkin kun käytännössä juuri tämän ketjun seurauksena päädyin pussikauppaan ja laitoin dietin käyntiin.

Olen siis ~kolmekymppinen 182cm pitkä mies ja tänä aamuna tuli ensimmäiset 7 vuorokautta täyteen pussikeittojen nautiskelua. Lähtöpaino oli 88,5 ja tällä hetkellä puntari näyttää 85,9 eli viikossa pudotusta mukavat 2,6 kiloa. Olin jo noudattanut low carb -linjaa pidemmän aikaa ennen tätä diettiä, joten nesteen osuus pudotuksesta oli todennäköisesti melko vähäinen.

Laskennallisesti arvioin olevani keskimäärin (lepopäivä huomioitu) miinuksella noin 2000 kcal per päivä. Tähän verrattuna painoni on tippunut odotusten mukaisesti ja tuo muutama pudotettu kilo näkyy mukavasti jo peilistäkin vatsalihasten parempana erottuvuutena :)

Liikunnasta sen verran, että vedän kolmijakoisen läpi kerran viikossa ja välipäivinä sitten aerobista. Sunnuntaina on viikon ainoa lepopäivä. Niin kuin moni muukin on kertonut, niin myös minulla toistomäärät sarjoissa ovat tulleet alaspäin. Vaikka kuinka tuntuu, että vielä menisi helposti muutama toisto, niin lihakset ovat asiasta eri mieltä. Sen sijaan aerobinen on minulla kulkenut todella mukavasti - tuntuu että se menee jopa paremmin nyt dietillä. Syketasot ovat tosin hieman nousseet, mutta fiilis on kuitenkin ollut todella hyvä.

Päivän "ateriat" ovat kutakuinkin seuraavat:

- Aamulla BCAA ja hetken päästä psylliumia reilu teelusikallinen veteen sotkettuna.
- Suolainen pussikeitto + monivitamiini, kalaöljy, d-vitsku, magnesium
- Treenin jälkeen 25 grammaa heraa
- Makea pussikeitto
- Heraa ~30 grammaa
- Suolainen pussikeitto + em. vitamiinit, yms.

Vaikka dietin nimi on easy diet, niin itse kyllä kutsuisin tätä "tehokas, mutta pääkopalle raskas" -dietiksi. Tosin jälleen kerran, niin kuin moni muukin on todennut, dietti muuttui helpommaksi kestää viidennen päivän kohdalla. Itsehän ajattelin vetää tätä tiukkaa linjaa vappuun asti eli päivää-paria vajaat kolme viikkoa yhteensä. Sitten kyllä patovallit murtuvat :D

Lopullisena tavoitteena on saada rasvat helteisiin mennessä 10 prosentin pintaan eli tiukempaan kuntoon, missä olen ikinä ollut. Päättäväisyys on kovalla tasolla, toivottavasti muu kroppa tulee perässä.

En tiedä mitä edelliselle vastaukselleni tapahtui kun ei koskaan sitten ilmestynytkään tänne. no kuitenkin nyt vähän ihmeissäni olen kun pidin hiilaritankkaus päivän kahden viikon ckd dieetin jälkeen ja sain seuraavan aamuna ilokseni huomata että paino oli noussut neljä kiloa ! mitä vitttua ja nyt sitten kaksi päivää myöhemmin se on laskenut kaksi kiloa alas. en mä nyt helvetti ala pitämään hiilari päiviä jos mulla menee sitten viikko niiden pois saamiseen. vai teinkö mä nyt sitten selkeesti jotain ihan pän vittua ku se paino nous noin paljon??? jotkut oli sanoneet että paino noussu jonku kilon verran hiilaripäivänä jao llut poissa seuraavan kahden päivän jälkeen. vedin sit eilen eli hiilaripäivästä seuraavana rajuilla miinus kaloreilla koittaen vähä nopeuttaa hiilarien poistumista, mutta tiedä tätä. perus ideana oli kuitenki carburetorin tapainen pyrkimys suhteellisen nopeasti irti ylimääräisistä rasvoista, eikä tälläiset hiilaripäivät kovin hyvin sitä tue.

olisiko sitä sitten pitänyt pysytellä makaroonissa ja perunassa kun mulla meni perus hampparimättöö, pääsiäisen kunniaks suklaa munia, maitoo, tortillaa. sellasta.

jos tästä tulee tällästä paskaa nin sitten meen kauppaan ja ostan noita helvetin pusseja ja vedän niitä vaikka ovatki kuullemma pääosin ihan paskan makusia

Mulla ACKD rokkaa edelleen - vaikka pidin lauantaina adhockina hiilaripäivän suuntaisen. Juttelin Hulkin kanssa viime viikolla ACKD dietistä ja ketoilusta yleensä (Hulk aina maanantai-iltaisin Mayorsin respassa hommissa - vink vink jos kiinnostaa käydä kyselemässä mm. ravinnosta) ja tällöin sain suositukseksi, että pidempään ACKD:tä jatkavien kannattaisi harkita hiilaripäivän mukaanottoa - jotta jaksaa treenata. Joko kerran viikossa tai kahden viikon välein - riippuen miten se oma kroppa toimii. Hiilaripäivän idea on tankata ne lihakset hiilareilla ja tällöin pitäisi syödä mahdollisimman vähärasvaisesti jotta hiilarit imeytyy optimaalisesti (rasva hidastaa) ja se sapuska menee nimenomaan lihaksiin - eikä rasvaksi vyötärölle. Eli ei pitsaa, hamppareita, suklaata sun muuta. Roskaruoka ei kuulu hiilaripäivään.

Optimaalisin hiilaripäivä menisi Hulkin mukaan näin (sekä normi ketolla että ACKD:lla): Alussa nopeaa hiilaria ja loppua kohden hitaampaa. Ei mieluusti hirveästi fruktoosia (hedelmiä jne.) ja jos sitä haluaa vetää niin mieluummin heti aamusta. Fruktoosi kun ei tankkaa lihaksia hirveän hyvin (ts. se menee jonnekin muualle, olikohan maksaan. Ja kun maksan varastot on täynnä niin kohteena on kehon loputtomat energiavarastot: rasvasoluset). Hiilaripäivän alussa olisi fiksua käydä pumppailemassa koko kroppa läpi, jotta saadaan ne viimeisetkin mehut irti ja lihakset olisivat valmiita ottamaan vastaan tankkausta. Hulkin itsellään tekemien testien mukaan juuri ennen treeniä voisi vetää esim. banskun tai jonkun muun hedelmän (välittömästi ennen treeniä syötynä se ei ehdi imeytymään niin että hidastaisi lihasten tyhjennystä, mutta ehtii sopivasti imeytyä niin että treenin perään olisi jo jotain hiilaria menossa koneeseen - palkkarin imeytyminen kun vie sen jokusen hetken). Treenin perään sitten se palkkari, jossa malto ja tämän jälkeen salilta kotiin syömään riisiä, leipää, pastaa sun muuta.

Mikäli kroppa toimii optimaalisesti ts. olet Hulkin kaltainen atleetti niin on ihan sama miten paljon syöt kaloreissa päivän aikana. Mutta jos olet herkkä lihomaan, nainen tai vaikka vain ihan ensikertalainen hiilaripäivään niin kannattaa suunnitella hiilaripäivä huolella ja ottaa jotkut rajat joissa pysyä esim. juuri 400g hiilaria ja alle 50g rasvaa hiilaripäivän aikana. Tällöin et voi mennä metsään. Mikäli hiilaripäivä nostaa painoa hirveästi ja se paino ei laske riittävän nopeasti niin kannattaa kiinnittä huomiota hiilaripäivän syömisiin ja tarpeen vaatiessa pidentää hiilaripäivien väliä kahteen viikkoon. Joillain voi vaan mennä melkeen koko viikko siihen että pääsevät takaisin ketoosiin.

Kokeilemalla oppii sitten mitkä ruoka-aineet maistuu ja saako jotkut pakin ihan "tukkoon" esim. allekirjoittanut ei voi vetää pastaa hiilaripäivänä muuten en pysty syömään mitään muuta sen päivän aikana ja paino nousee silti 3kg - se pasta jämähtää vatsaan ja on ähky koko päivän/illan ja seuraavankin päivän.

Ja näistä Hulk ohjeista sitten takaisin mun hiilaripäivään: pidin tosiaan vähän adhockina hiilaripäivän lauantaina (vedettyäni 8pv ACKD:tä vanhan ketodietin päälle). Tai siis tarkoitus oli pitää, mutta epäonnistuin tavoitteen (400g hiilaria) suhteen aika huolellisesti kun 1. en suunnitellut ja 2. söin VAIN nälän mukaan. Tuloksena: 220g hiilaria, 135g prodee ja jotain 40 g rasvaa. Eli ihan liian vähän hiilaria ja kaloreissakaan ei kehumista kun on tottunut niin pieneen ruokamäärään (vatsalaukku kutistunut). Ruokapuolella valinnat oli aika jees (hedelmä, palkkarimaltolla, itse tehtyjä kauralettuja ja illalla leipää) ja mitään ähkyä ei tullut - mutta en tosiaan ottanut mitään stressiä siitä että PITÄISI syödä kauheasti. Jatkossa pitää funtsia vähän tarkemmin. Jotenkin sitä ei tuu ees mieleen mitä sitä vois syödä (ts. mikä ois riittävän hyvä/laadukas jne. tankkausruoka - kaupassakin meni iäisyys). Lopputuloksena tästä sinnepäin hiilaripäivästä: Paino kohos tuon päivän aikana 0,5 kg ja se lähti jo ekan kahden päivän aikana korkojen kera pois. Joten boostina se pienikin hiilaripäivä kyllä toimi!

En vielä tiedä pidänkö hiilaritankkauksia miten usein - riippuu treenien kulusta, jaksamisesta jne. ACKD diettiä on kyllä tällä systeemillä tosi helppo jatkaa vaikka miten pitkään - pussikeitot helpottaa elämää, eväät mahtuu pieneen kapsäkkiin ja iltaisin voi sitten mutustella piffiä. Normiketoon verrattuna ehkä vielä askeleen verran huolettomampaa kun ei tarvitse funtsia niitä ruokia ja riittäviä ravintoaineiden saantia :)

Hyvä posti Ironbutt'lta!

Hyvin loogisen tuntuisia ohjeita Hulkilta. Noudattaa CKD-periaatteita joista itsekkin olen lueskellut koska pitää päättää miten jatkan diettiä tämän reilun neljän viikon ACKD'n jälkeen.

ACKD toimii, period. Mutta itseä epäilyttää pitempikestoisena tuo rasvojen vähyys jos noudattaa säntillisesti ACKDn ohjeita. Normilaihduttajalle ihan sama, mutta ei kovin viehko ajatus että rasvanpolttoa rajoittaa (vähäisessäkin kehoilumielessä) otettujen rasvojen vähyys. Lisäsin itse viikonloppuna pähkinöitä ruokavalioon. Oli siinäkin vain valkkaaminen koska suht vähähiilarista pähkinää/sekoitusta sai etsiä. Mutta tosiaan päivästä riippuen olen ottanut pähkinöitä 30-60g jotka tuo hyvin rasvoja mukaan ja tämä vaikuttaa ihan hyvältä. Lisäksi olen lisännyt hieman hiilareita mukaan, niitä on nyt se 60g/päivä.

Tuota TKD/CKD sopivuutta jatkoa ajatellen olen pohtinut. Toisaalta tekisi treenien onnistumisen kannalta houkuttelevaksi käyttää TKDtä jolloin hiilarit painottuisivat treenien lähistölle. Etuna tässä tasaisesti paremmin menevät treenit, hiilarit kuluisivat treenissä ja menisivät treenin jälkeiseen palautumiseen. CKDn etuna on taas tuo tankkauspäivä henkisessä mielessä, sekä se oletettu buusti aineenvaihduntaan. CKDn tankkausvaiheen hyöty treenimielessä kestää ymmärtääkseni sen pari päivää jolloin treenit kulkevat normaalisti (ylläpito tai + kaloreihin verrattuna). Miksipähän ei voisi ajatella pientä hiilaritankkausta (20-50g) ennen treeniä ja silti tehdä tankkaus kerran viikossa tai kahdessa.

Jokatapauksessa, neljän viikon ACKDn jälkeen farkkujen koko muuttui 36" => 34", vyöstä pitää käyttää 8cm vähemmän kuin ennen tätä. Matka jatkuu juhannukseen asti miinuskaloreilla.

12 päivää ja 5 kiloa myöhemmin peilissä näyttää hyvältä, joskin lihakset ovat suht tyhjänä. Aivan pelkillä pusseilla en mennyt vaan paikkailin näläntunnetta ajoittain prodedrinksulla/ kanamunalla/ tunalla.
Suosittelen kyllä tätä dietin käynnistämiseksi. Tästä on hyvä jatkaa. Itse otin tämän kyllä kesken dietin ja nyt on oikeastaan jäljellä enää loppusilaus.

Tyytyväinen olen. 13 päivän ackd:n aikana lähti vyötäröltä noin 7cm. Hiilari tankkauksessa tuli takaisin yksi cm sekä yksi kilo painoa.

Ehdottomasti otan uudestaan käyttöön tämän jossain vaiheessa, jos ei suoraan pussisoppia syömällä niin itse laskien samat 1000 kaloria päivään.

Olipas loistavat tankkausohjeet nuo Ironbutt:n postaamat Hulkin ohjeet. Tollasia rautalangasta väännettyjä ohjeita kaipailin jokin aika sitten ja samansuuntaisia sainkin kaivettua netin syövereistä :)

Muualta sitä luinkin että se hiilaripäivä ei tosiaan ole mikään herkuttelupäivä jolloin syödään kaikkia niitä muulloin kiellettyjä herkkuja. Päinvastoin, hiilaripäivät saattaa olla jopa epämiellyttävämpiä kuin normipäivät. Ei ole helppoa ahtaa vaaleeta leipää ja riisiä sisäänsä isompia määriä...

Ei ole helppoa tämä wannabe-bodarinkaan elämä, saati sitten oikeitten bodarien... :worship:

Joo pitää omasta tankkauspäivästä kyllä petrata ens kerralla selkeesti. tosin vähän hankaloittamassa tuo vappupäivä. :D mutta no katsotaan, ens kerralla tankkaus päivä tarkallee hulkin ohjeiden mukaisesti ni eiköhä se oo tulokset iha eri luokkaa.. mikäli nyt ennen vappua ja silloin tankkaus ja jälkeiset pari viikkoa onnistuvat hyvin ja paino tippuu kiitettävästi aion silti palkita itseni kunnon "herkuttelu" päivällä, ihan jo pitääkseni pääni ja mieleni terveenä, joskin mahan enniinterveenä :P ollaan sitten ripulilla taas yksipäivä. kohti sitä kesäkuntoa tästä jatkuu siis.

Tänään tuli kaksi viikkoa täyteen ja paino on nyt laskenut yhteensä noin viisi kiloa - melko mukava tulos. Tarkoituksenani on jatkaa dietillä vielä viisi päivää, mutta tätä täytyy vielä harkita uudemman kerran.

Nimittäin, toisen viikon jälkimmäisellä puolella alkoi kroppa hieman protestoida. Ei niinkään, että olisi ollut nälkä, vaan muilla oireilla. Ihon pinta alkoi tuntua kauttaaltaan todella kuumottavalle (ei kuitenkaan kuumetta) ja tunne ei hävinny edes levätyn yön jälkeen. Lisäksi lihaskipu on lisääntynyt melkoisesti, ja kolmanneksi leposyke on popsahtanut ylöspäin reilut kymmenen lyöntiä minuutissa. Muutenkin syke suorastaan hyppää kun vähänkin liikkuu. :(

Ylikuntoa minulla ei ole koskaan ollut, mutta taitavat nuo oireet siihen ainakin jossain määrin sopia. Siis akuutti ylikunto/alipalautuminen? Anyone?

No, katson vielä mikä fiilis huomenna on, ennen kuin teen lopullisen päätöksen. Mahdollisesti voisi harkita siirtymistä runsasenergisemmälle ketolle ja käyttää loput pussukat myöhemmin pienenä diettibuustina.

Se on kyllä jännä että välillä tällaisia todella matalakalorisia dieettejä(tai lyhyitäpätkiä) kauhistellaan täällä että nyt kuolee ja riutuu ja lihakset lähtee mutta sitten tulee ajoittain jonkun "viisaan" lanseeraama vastaava dieetti (ennen sairaaladieetti, VLCD jne,,.. ja nyt ACKD sitten..) niin porukka ei niin kauhistelekaan asiaa.
Eihän näillä juurikaan eroa ole ja kuuluisi oikeestaan saman threadin alle kaikki variaatiot.

Se on kyllä jännä että välillä tällaisia todella matalakalorisia dieettejä(tai lyhyitäpätkiä) kauhistellaan täällä että nyt kuolee ja riutuu ja lihakset lähtee mutta sitten tulee ajoittain jonkun "viisaan" lanseeraama vastaava dieetti (ennen sairaaladieetti, VLCD jne,,.. ja nyt ACKD sitten..) niin porukka ei niin kauhistelekaan asiaa.
Eihän näillä juurikaan eroa ole ja kuuluisi oikeestaan saman threadin alle kaikki variaatiot.

Tää on kyllä niin tosi! Eiköhän tässäkin päde se yks merkittävä asia eli markkinointi. Joku tunnettu merkki valmistaa jauhot ja mainostaa sitä onnistuneeesti. Tähän vielä muutama onnistunut käyttäjäkokemus, niin avot.

Jos riittäis rahkeet, niin vois ite koota samanlaisen kombon aminohapoista, vitamiineistä jne. niin, että kokonaiskalorit olis alle 800kcal/vrk. Tätä sitten "mainostas" täällä tehokkaana pikadieettinä. Voi olla, ettei kovin moni tarttus :)

Ps. enkä nyt siis mitenkään väheksy ACKD-dieettiä. Lähtenee itelle kokeiluun kesäkuun alussa, jahka vielä toukokuun "kasvais"

Joo tässä on kyllä tänä vuonna ollu oikeen onnistuneen markkinoinnin malliesimerkki, fyrkka virtaa Leaderille :D No ainakin riittävän paljon kokeilijoita joista muodostaa mielipiteensä näistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom