Mulle tuli näistä tuoreista kirjoituksista ensimmäisenä mieleen lainaus, josta en kylläkään muista, että kuka sen alunperin suustaan päästi: "absolutismi on niitä varten, jotka ovat saatanan huonoja käyttämään päihteitä"
En tiedä, että onko mulla sen suurempaa annettavaa tähän asiaan tai saako tästä asiasta edes kovin moniulotteista keskustelua. Jokaisen täyspäisen ihmisen pitäisi lienee aika vikkelään tajuta, että sopiiko viina itselleen vai ei. Jos jokaisen viikonloppukännin jälkeen tyttöystävä jättää ja syyttäjänvirasto muistaa haastekirjelmällä, niin äkkinäiselle saattaa ruveta valkenemaan, että noinkohan tää dokaaminen ihan mun juttu.
Toisaalta tuo uusi kirjoitus antoi vähän sellaisen vaikutelman, että kirjoittaja saattaa juoda liikaa, kännipäissään tulee pikkasen hölmöiltyä ja siitä tulee morkkis. Silloin en vielä kantaisi hirveää huolta, kun tässä maassa on varmaan lähemmäksi miljoona ihmistä, joilla on ihan sama ongelma. Jos haluaa, ettei lähde lapasesta, niin silloin ei pidä ottaa liikaa. Ei siihen mitään taikatemppuja tarvita.
Tjaah, ei mulla ollut edes mitään pointtia. Kaikki ei sovi kaikille, viina on viisasten juoma ja sitä rataa. Mitäpä tässä enempää jeesustelemaan, kun 13 tuntia tästäkin vuorokaudesta menee ihmisiä juottaessa.