Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ekaa kertaa luin koko ketjun läpi, töissä oon ja joka päivä roikun Pakkiksella koko työajan ja nauraa hörötän isoon ääneen, porukka hiukka ihmettelee, mutta ihmettelee varmaan nytkin, että mitähän toi nyt lukee kun on valkoinen kun joutsen ja tärisee säväreissään karvat pystyssä.......hrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :evil: Todella kalmivia tarinoita.Timba79 sanoi:Todella mukavasti nousi taas "kylmät väreet" kun tätä ketjua pitkästä aikaa luki... :evil:
Dreamer sanoi:-Erittäin ikävä herääminen. Olin ollut päiväunilla sohvalla ja sitten heräsin. Tunsin olevani TÄYSIN hereillä. Sen tietää, että on hereillä kun on hereillä. Mutta en pystynyt liikkumaan mihinkään. Huomasin, että minulla ei ollut käsiä eikä jalkoja. Katsoin ikkunasta ja taivas oli jotenkin outo. Kaikki ulkona oli "pysähtynyttä". Muistan, että ajattelin "nyt on jotain TODELLA pahasti pielessä". Kumma juttu muuten, en edes muista miten tilanne sitten päättyi. Joka tapauksessa tässä olen taas ihan täysin raajoin liikenteessä.
Zener sanoi:Tämähän on tila nimeltänsä unihalvaus. Itsekin olen kokenut muutaman kerran.Kuulemma johtuisi siitä, että aivot ovat vain osittain hereillä ja lihaksien toimintaa lamauttavat "unihormonit" vaikuttavat vielä.
Ärsyttävää tilassa on, että mikään muu ei oikein tunnu liikkuvan, paitsi silmät, ja nekin ovat "tihrullaan". Lisäksi maailma on vääristynyt unen ja valvetilan välimuoto, josta saattaa välillä vaipua takaisin syvempään uneen.
Mullakin yksi aika erikoinen kokemus unihalvaukseen liittyen:
Jäin muinaisen exäni kotiin vanhaan maalaistaloon nukkumaan aamulla, kun hänen piti joutua aikaisin kouluun. Olin ensimmäisiä kertoja yötä koko talossa, ja jäin siis yksin, kun talonväki lähti töihin. Jossain vaiheessa sitten "heräsin", kun sängyn ympärille kokoontui kolme "piikaa" päällään vanhanaikaiset vaatteet. Nämä alkoivat tökkimään minua, kiusasivat,hyppivät päällä ja arvostelivat minua kovaan ääneen: "-Kait se on ihan OK. -No en tiä, haisee pahalle.". Kovasti yritin päästä ylös ja eroon kiusanhengistä, mutta ei eväkään värähtänyt.
Tämä siis oli uni, mutta mielenkiintoisen siitä tekee se, että kyseessä kuitenkin maalaistalo, jossa asunut monta sukupolvea exän sukua. :D
M0bster sanoi:...näki jotain ihmeen pitkiä ukkeleita pellolla joittenki sauvojen kanssa siellä sumun seassa huojumassa.
Jointti sanoi:Itselle on käynyt tuollaisia yliluonnollisia tapahtumia aivan liikaa...
(Kolikkopino)
|_________________|
|_________________|
---> |_________________|
|_________________|
_________|_________________|
_|_________________|______________________________
(pöytä)