- Ikä
- 38
vauhti sanoi:eräälle vanhalle kaverilleni melko samalla tavalla kuin asterixille ja hrc:lle . Jotain outoa tapahtuu esim klo 12.00 ---->sukulainen kuollut klo 12.00 tyyliin.
Tilanne oli vain sellainen että koko perhe oli olohuoneessa ja katosta alkoi valumaan hiekkaa eikä missään ollut reikää tai mitään sellaista.
Kotvasen päästä tuli puheluita että ukki oli kuollut jne. :(
Nyt rupes mietityttämään toden teolla!
Kolme vuotta sitten, suunnilleen, huomasin kun eräänä vkonloppuna Isäni oli aivan erilainen kuin ennen. Todella erilainen. Antoi tehdä aivain kaikkea, lykkäili rahaa jne. No voihan tommoista tapahtua muutenkin, että on hyvä päivä jne. Mulle tuli vaan semmonen olo että nyt ei ole kaikki hyvin. Et ihan ku se eläis niinku viimeistä päivää. Se oli vaan outo tunne. En ennen ollut tuommoista ajatellut / tunnetta saanut.
Lähdin siitä sitten samana iltana äitini luokse kun Isäni tyttöystävä soittaa että Isäni vietiin sairaalaan ja pistettiin koomaan selittämättömien kipujen lieventämiseksi.. Lääkärit kuitenkin sanoivat että ellei yön aikana tilanne pahene niin Isäni voi selvitä. Siinä olin sitten aika hiljasta poikaa koko seuraavan yön. Ja aamulla, minulle mitään kertomatta, siskoni ja isäni tyttöystävä olivat lääkärin kehoituksesta allekirjoittaneet lapun että hengityskoneesta virrat pois, että jos olisi selvinnyt niin hänestä olisi 70% varmuudella tullut "vihannes" ..
Ja nyt kun muut selittävät samaa niin pistää todellakin miettimään, varsinkin kun
.. Äitini käsi murtui todella pahasti ja on vieläkin sairaalassa, niin kaksi päivää ennen siskoni oli soittanut mulle ja kysyny että onko kaikki kunnossa, että hänellä on aivan himmeä olo että jotain "suurta" tapahtuu kohta..
Pistää todellakin miettimään!