Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Hehheh arvasin että kommenttia tulee :D No tämä on yliluonnollisiin asioihin liittyvä ketju niin siitähän tänne kirjotetaan.

- - - Updated - - -

Toi mummo kattoo on varmaan parhaiten toimiva näistä kaikista jos tyyppi on oikeasti niin helposti vietävissä että uskoo siihen. Kyllä mä vielä yritän vaikka päätä särkee tai väsyttää, mutta jos voisin olla varma, että kuollut mummo katsoo, niin taitaisi jäädä väliin siltä erää.

Kiimasena varmasti kiusallinen tilanne. Nooh jos tykkää että joku katsoo niin sehän vaan tuottaa lisäjännitystä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehheh arvasin että kommenttia tulee :D No tämä on yliluonnollisiin asioihin liittyvä ketju niin siitähän tänne kirjotetaan.

- - - Updated - - -

Kiimasena varmasti kiusallinen tilanne. Nooh jos tykkää että joku katsoo niin sehän vaan tuottaa lisäjännitystä :D
...ellei sitten vehje päätä ryhtyä "veltoksi ja tiedottomaksi".

Vaikea sanoa miten itse reagoisi, kun ei ole tullut vastaan kleptomaani-aavemummoa. Koirat / kissat ovat olleet yleisönä (aavemaista sekin kun kissa vaikuttaa seuraavan nyyttien keinumista ja odottaa iskupaikkaa), mutta ne on eri tarinoita ne... ;)

tuttujen entisellä mökillä kuulemma kuului askelia yläkerrasta öisin. tarinan mukaan talon vieressä olleessa ulkorakennuksessa (sittemmin jo purettu) olisi joskus nuori pari hirttänyt ittensä. vaikka itekkin oon hieman skeptikko näitä juttuja kohtaan niin kyllä nuo pistää miettimään...

Ei mitään erityisen aavemaista ole tapahtunut, mutta joskus pentuna katsoin Land of the Deadia yöllä yksin kotona ja puhelin soi (harvinaista minulle tuohon aikaan). Luurin vastapuolella mies ääni kysyy "onko velipoika kotona". Vastaan ettei ole, mutta voin laittaa viestiä perille. Tyyppi sulki luurin ja parin min päästä soitti uudestaan ja pahoitteli että soitti väärään numeroon. Sen pienen hetken pikkupojan mieltä kuumotti.

On muuten kiva lukea näitä tarinoita yksin mökillä keskellä metsää ja ei juurikaan yhtään mitään :eek: :D

Tapahtui aamulla 01.11.2003:

Jostain syysä edellisenä iltana minulle tuli tunne että se varmaan kuolee, olipa kamala ajatus näin jälkikäteen mietittynä. Aamulla näin samaan aikaan unta ja olin puoliksi hereillä, kun kuulin unen läpi kun isi-pappa on lähdössä töihin, mutta se pitää estää vaikka mikä olisi. Yritin saada itseni paniikinomaisesti hereille, koska tiesin että hän ei saa poistua ulko-ovesta ja hänet pitää saada jäämään kotiin. Jotenkin näin samasta asiasta unta, ja samaan aikaan kaikki oikeasti tapahtui. Tunne oli jotenkin sanoin kuvaamaton, koska kun viimein heräsin klo 10:54, tiesin jo valmiiksi mitä oli tapahtunut (vaikka tietysti viimeiseen asti yritin uskoa että kaikki on hyvin). Paria viikkoa sen jälkeen saapuneessa isäni kuolintodistuksessa komeili täsmälleen sama kuolinaika kuin sinä aamuna herätessäni.

Tuntuu melkoisen spookyltä ajatella, että voiko ihmismieli oikeasti noin vahvasti aavistaa läheisten kuoleman vai miksi tuommoista tapahtuu? Mummoni on monta kertaa kertonut läheisten kuolemia edeltävistä unistaan ja ne on melkein joka kerta osuneet oikeaan...

Tyttöystävän kanssa meillä on yhteinen ystävä X, joka on syvästi uskovainen ja totta kai uskoo kaikkiin henkiin ja haamuihin. Yhteiseksi läpäksi meillä on muodostunut tyttöystävän kanssa, että aina kun jokin kolahtaa tai jokin esine kaatuu selttämättömästi, niin sanotaan että "nyt äkkiä X paikalle, täällä on ihan selvästi henki. Mikään muu se ei voi olla". :D

Parasta tässä on se, että kun on joskus kuunnellut noita X:n juttuja, niin se ei tosiaankaan keksi mitään muuta syytä jollekin kolahtelulle tai vastaavalle :D. Aina se on joku henki. En tiiä onko se oikeasti tosissaan niitten juttujensa kanssa vai onko se vaan tarinankertoja tasoa pro.

Näin joskus vajaa 10 vuotta sitten talvella/syksyllä illalla kun oli pimeetä taivaalla oudon oranssin ympyrän, vähäkun joku tulipallo. Oli paikallaan mutta näytti jotenkin pyörivän. Eikä ollu heijastus kun valotki sammutin huoneesta. Tuolloin asuin isojen peltojen lähellä kaupungin reunustalla. Sen verran selkeesti näky että ihme jos kukaan muu ei nähnyt tota kun aika paljon muitakin taloja siinä lähellä. Ei mitään hajua mikä se oli :D Ei ollu kännykkä kameraa mulla tuolloin, normikamera oli jossain mutten jaksanu lähteä ettimään alakerrasta kun faija nukkumassa.

Noin 8 vuotta sitten Ilosaaresta kotiin tultuani koin perinteistä vahvempaa krapulaa ja menin nukkumaan aiemmin. Asuin tuolloin vielä siis itsekseni. Havahduin joskus aamuyöllä siihen kun toinen käteni oli jonkun toisen olkapäällä.. ikäänkuin lusikkamaisessa asennossa. Aluksi en osannut asiaa ajatella, mutta pian ihmettelin että miksi tuo iho tuntui kylmältä ja märältä. Avasin silmät ja vieressä makasi nainen litimärkä nainen jolla oli mustat pitkät hiukset.. en kerennyt oikein muuta tekemään kun nostamaan käteni pois ja tuo nainen kääntyi. Kasvot muistuttivat ystävääni, mutta olivat sinivalkoisetja tällä oli sellaiset valkoisiksi haalistuneet silmät millä se tuijotti suoraan silmät.. tuijotusta kesti ehkä pari sekunttia sen naama vääntyi sellaiseen luonnottoman tuskaiseen ilmeeseen ja alkoi kiljua päi mun kasvoja. Tässä vaiheessa jo säikähdin sen verran että ponkaisin itteni sängystä takaseinään ja sängyn väliin. Säpsähdin "toivottavasti" hereille siitä samantien ja mitään ei enää näkynyt. Olin itse aivan yltäpäältä hiessä ja syke aivan saatanallinen.

Tuo oli siis unta, mutta en kyllä unohda ikinä sitä naamaa.

Onko kukaan kattonut sitä TV-sarjaa nimeltään Aavejahti? Katsomosta näkyi ainakin viime vuonna, oli kieltämättä aika mielenkiintoinen ohjelma. Harvoin yhtä koukuttavia ja kiehtovia tositeevee ohjelmia näkee...

Noin 8 vuotta sitten Ilosaaresta kotiin tultuani koin perinteistä vahvempaa krapulaa ja menin nukkumaan aiemmin. Asuin tuolloin vielä siis itsekseni. Havahduin joskus aamuyöllä siihen kun toinen käteni oli jonkun toisen olkapäällä.. ikäänkuin lusikkamaisessa asennossa. Aluksi en osannut asiaa ajatella, mutta pian ihmettelin että miksi tuo iho tuntui kylmältä ja märältä. Avasin silmät ja vieressä makasi nainen litimärkä nainen jolla oli mustat pitkät hiukset.. en kerennyt oikein muuta tekemään kun nostamaan käteni pois ja tuo nainen kääntyi. Kasvot muistuttivat ystävääni, mutta olivat sinivalkoisetja tällä oli sellaiset valkoisiksi haalistuneet silmät millä se tuijotti suoraan silmät.. tuijotusta kesti ehkä pari sekunttia sen naama vääntyi sellaiseen luonnottoman tuskaiseen ilmeeseen ja alkoi kiljua päi mun kasvoja. Tässä vaiheessa jo säikähdin sen verran että ponkaisin itteni sängystä takaseinään ja sängyn väliin. Säpsähdin "toivottavasti" hereille siitä samantien ja mitään ei enää näkynyt. Olin itse aivan yltäpäältä hiessä ja syke aivan saatanallinen.

Hahhah kunnon liskodisko :D

The ring katottu ennen ryyppykarkeloita?:D

Kuten aiemmat nimimerkit jo totesivatkin, niin tuollainen normaalia kovempi alkon vieroitusoire. Oikein luita kylmää, kun ajattelee sitä mitä todelliset delirium -potilaat kokevat, kun harhat eivät häivykään herätessä.

Muutamia vuosia takaperin kun sain yllättäen tiedon isäni kuolemasta, tapahtui tälläinen pienehkö "säikyttävä" kokemus. Nimittäin kuolinpäivää seuraavana aamuna heräsin siihen, että isä kutsui mua mun lempinimellä luokseen. Varmaan näin unta, mutta nosti kyllä sykkeen hetkeks tappiin.

Masterpiecen jutusta vaan tuli mieleen, että uskooko uskovaiset aaveisiin jne? oon itse ollut siinä käsityksessä että ei, kenties joku suojelusenkeli juttu viel vois olla siin rajoil, mut kummitukset ja haamut jne on nou nou. No eipä asiaan pahemmin liity.
Hauska ketju kylläkin, saa hymyilemään =)

Riippuu millaisesta uskovaisesta puhut mutta esim jenkeissä on arkipäivää että pappi tulee manaamaan demonit vittuun jumalan nimessä, risti kädessä. Raamattu ja pyhät vedet on mukana toki. Sounds like uskovainen to me.

Uskovaisia ei oikein voi laittaa kaikkia yhteen lokeroon. Joku uskoo aaveisiin ja henkiin, toinen ei. Ilmeisestikin tämä minun kaverini uskoo henkiin.

Hyi saatana! Tossa oikeen vitun täydellinen painajainen meikäläisen makuun, ei helvetti.

Ei ole koskaan tullut vastaan mitään sellaista mitä ei tieteellä pystyisi selittämään. Aina kuulee juttuja, että kaverin kaveri sitä ja tätä, lisäksi tarinat tuppaa muuttua matkan varrella paljon mystisemmäksi mitä todellisuudessa onkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom