Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Äsken joku kolahti itsestään keittiössä!!! Mitä teen, anyone?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota heiluri käteen ja mee sen kanssa keittiöön tarkistaa löytyykö mörköjä

Ota heiluri käteen ja mee sen kanssa keittiöön tarkistaa löytyykö mörköjä

Eikä missään nimessä pidä oivoi lautaan koskemahan! Siinä jää henget nurkiin norkoilemaan.

Tosin jos on yksinäinen niin ehkä tästä olis apua...

Eli mulle on ainakin käynyt niin, että kuulen esim. kolikoiden kilinää, ja kun katon, siellä ei ole ketään. Samoin että huoneessano on vetosa, vaikka ovi ja ikkunat ovat niinni. Pystyn myös puhumaan ns. luonnon hengille ja jos toivon tuulta, saan tuulta. Kumma juttu...:eek:

Pystyn myös puhumaan ns. luonnon hengille ja jos toivon tuulta, saan tuulta. Kumma juttu...:eek:
facepalm_asian_gif.gif

Eli mulle on ainakin käynyt niin, että kuulen esim. kolikoiden kilinää, ja kun katon, siellä ei ole ketään.

Niin mistä sinä olet kuullut kolikoiden kilinää? Ulkoa? Jääkaapista? Pöytäsi laatikosta? Selän takaa?

Samoin että huoneessano on vetosa, vaikka ovi ja ikkunat ovat niinni.

Asuinhuoneita ei rakenneta ilmatiiveiksi, niissä on aina jotain vetoa jossain.

Pystyn myös puhumaan ns. luonnon hengille ja jos toivon tuulta, saan tuulta. Kumma juttu...:eek:
Kiinnostaisiko Skepsis ry:n testi? Voitat 10.000 € jos pystyt osoittamaan kykysi koetilanteessa.

[h=1]Skepsiksen haaste ja stipendi[/h][h=2]Skepsiksen haaste[/h]10 000€ puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.
Tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuri Iiro Seppänen ovat lupautuneet maksamaan kumpikin 2500€ edellämainitusta kokonaissummasta.
HUOM! Skepsis muistuttaa että tämän 10 000€ haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1 000 000!

http://www.skepsis.fi/haaste/

Jep, kyllä olis James Randi miltsiä köyhempi jos mikään ns. yliluonnollinen olis mahdollista.
Kävin aikoinaan lukemassa sieltä varmaan lähes 50 tarinaa noista ketkä ovat käyneet testeissä, ei siellä kukaan ole ollut lähelläkään jos ovat edes tulleet yrittämään, Randi pistää aina ehdot miten testataan ettei taikatemput ole mahdollisia niin ei ne huijarit sinne edes tule. Huomioitavaa oli myös ettei yksikään saarnaaja parantaja ole edes käynyt kokeilemassa kykyjään valvotuissa olosuhteissa.

Randilla on nyt menossa projekti, jossa palkintosumma kohotetaan kymmeneen miljoonaan dollariin.
No eiköhän sitten löydy jo joku yliluonnollistakin osaava, onhan toi niin mukava summa käydä nappaamassa päältä :rolleyes:
Duunissa aina välillä jengi väittää tietävänsä jonkun joka osaa yliluonnollisia juttuja, oon käskenyt ottamaan yhteyttä Randiin ja näyttänyt sivunkin mistä se onnistuu ja kehoittanut rikastumaan. Ei niitä oo silti tuolla Randin sivuilla näkynyt, ihme ettei raha kelpaa..

Eli mulle on ainakin käynyt niin, että kuulen esim. kolikoiden kilinää, ja kun katon, siellä ei ole ketään. Samoin että huoneessano on vetosa, vaikka ovi ja ikkunat ovat niinni. Pystyn myös puhumaan ns. luonnon hengille ja jos toivon tuulta, saan tuulta. Kumma juttu...:eek:

Jos on tyyntä niin ennemmin tai myöhemmin alkaa tuuli puhaltaa, eikö niin? Tämä siis pyytäisi sitä tai ei.

Luulin jo että odotus on ohi ja oon vihdoin törmännyt johonkin yliluonnolliseen, kun uudenkarhea telkkuni otti tavaksi lähteä päälle välillä öisin ihan itestään. Ennen kun aloin soittelemaan manaajaa paikalle tulkkaamaan mitä ne henget nyt yrittää mulle kertoa, niin kävin kuitenkin varoiksi läpi telkun asetukset. Sieltä löytyi toiminto joka välillä käynnistää telkun virransäästötilan aikana päivittääkseen ohjelmatietoja. Hö, se siitä sitte :(

Mulla sama tietokoneen kanssa. Pidän konetta yleensä lepotilassa ja joskus oon yöllä herännyt siihen kun kone on itsestään käynnistynyt. Pari ensmäistä kertaa ihmettelin että mitä vittua se nyt taas. Sitten hokasin, että sehän siirtyy lepotilasta pois päivittääkseen itseään.
On se silti ihan perseestä.

Itsekin kuulen kaikenlaisia ääniä aina välillä öisin ja kivaahan se on fikkarin kanssa siellä hiippaila. Harmi vaan, että olen koiraihmisiä, mutta mielestäni se ei oo oleellista. Kyllä ne pahoja henkiä ovat, perhana :hyper:

Itsekin kuulen kaikenlaisia ääniä aina välillä öisin ja kivaahan se on fikkarin kanssa siellä hiippaila. Harmi vaan, että olen koiraihmisiä, mutta mielestäni se ei oo oleellista. Kyllä ne pahoja henkiä ovat, perhana :hyper:

:D Joo, itsekkin olen nähnyt pirusta/saatanasta unta, miksi sitä kukin haluaa kutsua... En silti usko mihinkään, ennen kuin itse näen omin silmin.

Luulin jo että odotus on ohi ja oon vihdoin törmännyt johonkin yliluonnolliseen, kun uudenkarhea telkkuni otti tavaksi lähteä päälle välillä öisin ihan itestään. Ennen kun aloin soittelemaan manaajaa paikalle tulkkaamaan mitä ne henget nyt yrittää mulle kertoa, niin kävin kuitenkin varoiksi läpi telkun asetukset. Sieltä löytyi toiminto joka välillä käynnistää telkun virransäästötilan aikana päivittääkseen ohjelmatietoja. Hö, se siitä sitte :(

Mä taas nyt kesän aikana säikähdin muutaman kerran aivan helvetisti, kun yhtäkkiä radio meni itsestään päälle. Ensin mä olin et ei vittu, mut sit mä olin et ei saatana, mitä nyt?!

Sekin selvisi niin, että mies oli räplännyt tuon viritinvahvistimen asetuksia, ja laittanut erehdyksessä päälle jonkin toiminnon, joka käynnistää radion aina kun sieltä alkaa uutiset.

Et ei ollut meilläkään kummituksia. Oli vain radion uutistoimittaja.

Anoppi tossa pisti aika tiukkaa juttua taas. Mutta se nyt uskoo kaikkeen horoskoopeista lähtien.

Hänen äitinsä oli ollut nukkumassa kahden muun henkilön kanssa. Aikaa tästä on useampi kymmenen vuotta. Äiti oli sitten herännyt siihen, kun ovi kävi, joka oli muuten lukossa, ja huoneeseen ilmestyi hyvin siististi pukeutunut mies, joka oli kävellyt hänen ystävänsä viereen ja alkanut tuijottaa tätä. Ystävä oli siihen herännyt ja tietysti pelästynyt ja alkanut inttään, että: "kuka sinä olet". Äijä ei sanonut sanaakaan, vaan lähi pois. Pääsi kuulemma ovesta ulos ja suurin piirtein hävisi kuin pieru saharaan. Uneksi tämä ei mene sen takia, koska kaikki henkilöt heräsivät tapahtumaan ja muistavat sen. Kuitenkin meikäläinenhän ei kunnon skeptikkona tällaiseen paskaan usko, vaan keksin aina jonkin selityksen. Pistää silti välillä ajattelemaan, mutta ei se mun uskoa horjuta, ennen kuin omalle kohdalle osuu. Aloin vaan miettimään, että minkä helvetin takia aave räpläisi lukkoa ja tulisi ovesta, kun voi kulkea seinienkin läpi?

Toisenkin jutun heitti. Olivat miehensä kanssa yleisessä aamusaunassa, jossa oli kuitenkin ilmeisesti jonkinnäköinen saunavuoro. Kuulivat molemmat oven käyvän ja askelten lähenevän. Alkoivat vetää kiireesti pyyhettä päälle, että kuka sieltä nyt tulee. Odottivat oven avautuvan, mutta ketään ei tullut. Menivät katsomaan ja ketään ei näkynyt missään. Tapahtumapaikkana oli yllättäen paikka, jossa oli tapahtunut joskus aikoinaan jotain traagista ja josta liikkui muutenkin kummitusjuttuja. Tällaiset tarinat kyllä saavat varmaan ihan tahattomastikin vähän väriä, kun kertojana on henkilö, joka tällaisiin oikeasti uskoo.

Ja näitä on kuultu elämän aikana miljoona muutakin. Kumma kyllä mulle ei ole osunut yhtäkään kohdalle. Ehkä olen liian rajoittunut tällaisten havaitsemiseen.

Koin tänään yliluonnollisen asian, ajattelin erästä tyttöä ja kas kummaa se kävelee vähän ajan päästä ohi. Ei ollu huomaavinaan mua, tai sit ei vaa huomannu(toivotaan näin) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom