Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota heiluri käteen ja mee sen kanssa keittiöön tarkistaa löytyykö mörköjä
Pystyn myös puhumaan ns. luonnon hengille ja jos toivon tuulta, saan tuulta. Kumma juttu...
Eli mulle on ainakin käynyt niin, että kuulen esim. kolikoiden kilinää, ja kun katon, siellä ei ole ketään.
Samoin että huoneessano on vetosa, vaikka ovi ja ikkunat ovat niinni.
Kiinnostaisiko Skepsis ry:n testi? Voitat 10.000 € jos pystyt osoittamaan kykysi koetilanteessa.Pystyn myös puhumaan ns. luonnon hengille ja jos toivon tuulta, saan tuulta. Kumma juttu...
Kävin aikoinaan lukemassa sieltä varmaan lähes 50 tarinaa noista ketkä ovat käyneet testeissä, ei siellä kukaan ole ollut lähelläkään jos ovat edes tulleet yrittämään, Randi pistää aina ehdot miten testataan ettei taikatemput ole mahdollisia niin ei ne huijarit sinne edes tule. Huomioitavaa oli myös ettei yksikään saarnaaja parantaja ole edes käynyt kokeilemassa kykyjään valvotuissa olosuhteissa.Jep, kyllä olis James Randi miltsiä köyhempi jos mikään ns. yliluonnollinen olis mahdollista.
No eiköhän sitten löydy jo joku yliluonnollistakin osaava, onhan toi niin mukava summa käydä nappaamassa päältäRandilla on nyt menossa projekti, jossa palkintosumma kohotetaan kymmeneen miljoonaan dollariin.
Eli mulle on ainakin käynyt niin, että kuulen esim. kolikoiden kilinää, ja kun katon, siellä ei ole ketään. Samoin että huoneessano on vetosa, vaikka ovi ja ikkunat ovat niinni. Pystyn myös puhumaan ns. luonnon hengille ja jos toivon tuulta, saan tuulta. Kumma juttu...
Äsken joku kolahti itsestään keittiössä!!! Mitä teen, anyone?
Itsekin kuulen kaikenlaisia ääniä aina välillä öisin ja kivaahan se on fikkarin kanssa siellä hiippaila. Harmi vaan, että olen koiraihmisiä, mutta mielestäni se ei oo oleellista. Kyllä ne pahoja henkiä ovat, perhana
Luulin jo että odotus on ohi ja oon vihdoin törmännyt johonkin yliluonnolliseen, kun uudenkarhea telkkuni otti tavaksi lähteä päälle välillä öisin ihan itestään. Ennen kun aloin soittelemaan manaajaa paikalle tulkkaamaan mitä ne henget nyt yrittää mulle kertoa, niin kävin kuitenkin varoiksi läpi telkun asetukset. Sieltä löytyi toiminto joka välillä käynnistää telkun virransäästötilan aikana päivittääkseen ohjelmatietoja. Hö, se siitä sitte :(