Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse joskus herään siihen, että joku ihmismäinen olento "katsoo" minua. Heti herättyäni se näyttää ilmiselvästi joltain, mutta kun katson sitä riittävän kauan, niin se muuttuu takaisin vaatekasaksi. Ilmeisesti mun aivot herättyään luulee jotain muotoa ihmismäiseksi ja sitten se piirtää sille kasvot ja tuijotuksen ja kun tokkuraisuus lähtee pois ja verenkierto normalisoituu niin se onkin vain pelkkä objekti.
Ei ole ikinä mitään yliluonnollista sattunut enkä usko sellaiseen. Tämä threadi muuten enemmänkin naurattaa kuin pelottaa:D
Tuttua. Heränny parikin kertaa kattoen ovelle päin ja siellä pienen ihmisen hahmo ja äärirajat, siinä sitten sydän tykyttää aivan saatanasti. Mutta heti kun silmiä räpsäyttää se "ihminen" häviää. Weird shit.Itse joskus herään siihen, että joku ihmismäinen olento "katsoo" minua. Heti herättyäni se näyttää ilmiselvästi joltain, mutta kun katson sitä riittävän kauan, niin se muuttuu takaisin vaatekasaksi. Ilmeisesti mun aivot herättyään luulee jotain muotoa ihmismäiseksi ja sitten se piirtää sille kasvot ja tuijotuksen ja kun tokkuraisuus lähtee pois ja verenkierto normalisoituu niin se onkin vain pelkkä objekti.
Kyllähän sitä uskovaisten piirissä on kuullut jutun jos toisenkin yliluonnollisista asioista. Kumma kyllä, uskovien mukaan useimmat parantumisihmeet tapahtuvat jossain tuolla kaukana, esimerkiksi Kiinassa, missä kukaan ei ole niiden aitoutta todistamassa.
Yksi uskovien eniten käyttämistä Jumala todistuksista on nigerialaisen henkilön nimeltä Daniel Ekechukwu kuolleistaherääminen. Tunnettu evankelista Reinhard Bonnke kuulemma herätti tämän kaverin kuolleista. Näin videonkin tästä jutusta. Valitettavasti tätäkin juttua vaivaa sama ongelma: ei muita todisteita, kuin joidenkuiden sana.
Tästä löytyy varmasti juttua Googlestakin, jos jotakuta kiinnostaa.
Radikaali.netin postipalstalla ( http://www.radikaali.net/yhteiso/keskustelualue.html ) joku kertoi joskus minulle, että hänellä oli ollut kovasti epäilyksiä Jumalan suhteen. Kerran seurakunnassa joku oli tullut hänen luokseen ja kertonut hänelle täsmälleen samoja asioita, kuin mitä hän oli ajatellut. Hän ei ollut kertonut ajatuksistaan kenellekään, joten hän oli aivan ihmeissään, kuinka tuntematon saattoi tietää hänen ajatuksensa. Hän oli yrittänyt keksiä maallisia selityksiä asialle, mutta epäonnistui tässä yrityksessä täysin.
Näistä teksteistä löytyy kertomuksia ihmeistä: http://www.tulta.net/NRKSL1.htm (Varoitus: kovaa hihhulointia. Hyvää hupia kyllä)
Tunnen henkilökohtaisesti muutaman uskovan aktiovetäjän (eli niitä kavereita, jotka johtavat traktaattien jakoa kadulla Jeesus-liiveissä). Heidän olen kuullut kertovan monta juttua siitä, mitä Jumala on heille ja heidän kauttaan tehnyt.
Kukaan käynyt Jyväskylässä tuossa vanhassa jo hylätyssä junatunnelissa eli Pönttövuoressa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pönttövuoren_tunneli
Tuosta oli just paikallislehdessä juttu ja sitä pidetään varsin spookynä paikkana. Täytyy kyllä käydä noiden meidän hurjapäiden kanssa siellä. Niillä on nyt niin in kaikki halloweenit, kummittelut ja peloittelut. Otsalamput kaikille päähän ja katotaan miten pitkälle 4 ja 6 vuotiaat kävelee sinne tunneliin.
Kukaan käynyt Jyväskylässä tuossa vanhassa jo hylätyssä junatunnelissa eli Pönttövuoressa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%B6ntt%C3%B6vuoren_tunneli
Tuosta oli just paikallislehdessä juttu ja sitä pidetään varsin spookynä paikkana. Täytyy kyllä käydä noiden meidän hurjapäiden kanssa siellä. Niillä on nyt niin in kaikki halloweenit, kummittelut ja peloittelut. Otsalamput kaikille päähän ja katotaan miten pitkälle 4 ja 6 vuotiaat kävelee sinne tunneliin.
Hui ja hyi, mutta kai tonne on pakko mennä joku kerta! Cool!
Suurjyväskylän lehdessä oli tuosta hyvä juttu. Joku toimittaja (tai kuka nyt olikaan jutun tehnyt) ihan tosissaan kertoi miten ei uskatanut sitä kävellä läpi kun siellä vissiin tulee joku "optinen" harha kun kaikki näkee vastakkaisella aukolla ihmishahmoja ja kukaan ei koskaan vastaa huhuiluihin. Siistiä.