Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse joskus herään siihen, että joku ihmismäinen olento "katsoo" minua. Heti herättyäni se näyttää ilmiselvästi joltain, mutta kun katson sitä riittävän kauan, niin se muuttuu takaisin vaatekasaksi. Ilmeisesti mun aivot herättyään luulee jotain muotoa ihmismäiseksi ja sitten se piirtää sille kasvot ja tuijotuksen ja kun tokkuraisuus lähtee pois ja verenkierto normalisoituu niin se onkin vain pelkkä objekti.

Naapurilla oli kans tollanen kokemus, ilmeni että sängyn vieressä seisoi huoltomies muna kädessä, oli tullut huollon avaimilla vähän tsiigailemaan. Ei saanut edes kenkää tempauksistaan, elettiin 90-luvun alkua ja oli vissiin työvoimapulaa tms. yliluonnollista.

Jotta edes sivuttaisiin itse aihetta, niin lopuksi ihan tuore esimerkki elävästä elämästä: Meillä lapset ovat jo lentäneet pesästä ja asuvat muualla, niin... homepesässä. Huoneistoa remontoitiin ja poika oli kissansa kanssa meillä evakossa muutaman viikon. Kun remontti valmistui, poika muutti edeltä ja kissa perässä, ja kun olimme vaimon kanssa palauttamassa kissaa, käytiin tälläinen keskustelu: Vaimo: tavallaan sääli että joudutaan luopumaan kissasta, mutta onhan siitä oma riesansakin. Mä: Ja jäähän meille se kummituskissa.. V: ??? M: niin, se kummituskissa joka hyppää sänkyyn yöllä ja tassuttelee peiton päällä. V: Ai oletko sinäkin huomannut sen, Huoh, luulin olevani ainoa..M: Se on tassutellut muutamana yönä peiton päällä, vaikka makkarin ovi on kiinni ja kissa nukkuu olohuoneen tuolilla. V: Ihan sama havainto...Hihihii...

Tämä on ihan tosi, ja kun kerrottiin tästä tyttärelle, jolla on kaksi omaa kissaan hän nauroi:Ai teilläkin...Ilmiö on hauska enkä tiedä sille selitystä, mutta kaikissa tapauksissa kissa on yhtä aikaa huitsin hiidessä, suljetun oven takana tms. ei saapuvilla, mutta sen tassutus tuntuu peiton päällä niin että se säpsäyttää hereille. Psyykkistä, tiedän, mutta kun sattuu omalle kohdalle niin naurattaa..Kissat on ovelia :D

No, kun kissa muutti pois, niin kummituskissa meni mukana, ilmeisesti se oli vaan joku kissan yhdeksästä hengestä, joka halusi vähän hengailla sillä aikaa kun kissa itse kuorsaa..

Tässä kun olin isän luona viikonloppuna ja olin menossa nukkumaan,niin yhdessä vaiheessa kun katsoin näin että isän sängyn päällä olisi jokin patja rullalla ja se olisi alkanut aukeamaan itsestään ja noussut pystyyn.Todennäköisesti vain alitajunta teki sen.Ja kerran kun katsoimme isän luona ghost busters 2 elokuvaa ja siinä kohtaa kun se vigo taulu sähköttää yhden silmiä niin eteisen kiinteästä taulusta tippuu palanen.

Spiritismi.

Siinähän saadan "taikalaudalta" vastauksia mm. tulevaisuuden kysymyksiin.
Minä en kysyisi, että tulenko koskaan saamaan lapsia tai mitään muuta sellaista.
Mun ensimmäinen kysymys ois välittömästi, että: "Kuka näitä tietoja antaa?". Se olis oikeasti mielenkiintoinen kysymys, ETENKIN jos sieltä tulisi vastaus!!!

Ei ole ikinä mitään yliluonnollista sattunut enkä usko sellaiseen. Tämä threadi muuten enemmänkin naurattaa kuin pelottaa:D

watch-out-guys-we-got-a-badass-over-here.jpg

pappa kerto mulle tällasen jutun joskus mökillä:

Aina kesäsin se asuu siellä yksin meren rannassa ni yks ilta sinne oli kävelly joku suurinpiirtein saman ikänen äijä ja pappa oli keittäny sille kahvit ja rupatellu ja sit ne oli menny saunaan. Saunan jälkeen pappa kävi hakemassa kaljat kylmäkellarista ja kun tuli takas ni se jätkä oli kadonnu eikä näkyny jälkeäkään missään vaik papalla oli menny korkeintaan minuutti reisussa. Ja se mies oli muuten ollut pyyhkeen kanssa siinä terassilla istumassa ja se pyyhe oli siinä terassin penkillä ja miehen vaatteet kadonnu lukitun mökin sisältä. En sitte tiiä mitä se oli mut aika jännältä jutulta kuulosti :D

kattelin yöllä paranormal activityä ja pistin leffan pauselle ja lähdin hakemaan vettä. just ku pääsin keittiöön joku perkele koputti ulko-oveen :D ekana nappasin keittiöveitten kätee et tuuppa vittu koittaan! mut kelloa ku katoin ni tais naapurin emäntä tulla baarista vähää vailla neljä ja vahingos/vittuillessaa päätti koputella... eli ei yliluonnollista, toivottavasti :O

noin viikko sitten heräsin kun tv meni itsestään päälle 3aikaa yöllä ja kaukosäädin oli ainakin noin metrin päässä, etten ainakaan painanut sitä itse ja mikään ajastinkaan se ei ollut.. tämä käynyt joskus ennenkin

salilla ollessani joskus kuuluu ääntä viereisestä liikuntasalista, mutta kun menee katsomaan ei siellä näy ainakaan ketään

Itse joskus herään siihen, että joku ihmismäinen olento "katsoo" minua. Heti herättyäni se näyttää ilmiselvästi joltain, mutta kun katson sitä riittävän kauan, niin se muuttuu takaisin vaatekasaksi. Ilmeisesti mun aivot herättyään luulee jotain muotoa ihmismäiseksi ja sitten se piirtää sille kasvot ja tuijotuksen ja kun tokkuraisuus lähtee pois ja verenkierto normalisoituu niin se onkin vain pelkkä objekti.
Tuttua. Heränny parikin kertaa kattoen ovelle päin ja siellä pienen ihmisen hahmo ja äärirajat, siinä sitten sydän tykyttää aivan saatanasti. Mutta heti kun silmiä räpsäyttää se "ihminen" häviää. Weird shit.
Mutta, en kyllä usko aaveisiin yms yliluonnollisiin juttuihin.
E: Hups quotesin aika vanhaa viestiä, no ihan sama.

Kyllähän sitä uskovaisten piirissä on kuullut jutun jos toisenkin yliluonnollisista asioista. Kumma kyllä, uskovien mukaan useimmat parantumisihmeet tapahtuvat jossain tuolla kaukana, esimerkiksi Kiinassa, missä kukaan ei ole niiden aitoutta todistamassa.

Yksi uskovien eniten käyttämistä Jumala todistuksista on nigerialaisen henkilön nimeltä Daniel Ekechukwu kuolleistaherääminen. Tunnettu evankelista Reinhard Bonnke kuulemma herätti tämän kaverin kuolleista. Näin videonkin tästä jutusta. Valitettavasti tätäkin juttua vaivaa sama ongelma: ei muita todisteita, kuin joidenkuiden sana.
Tästä löytyy varmasti juttua Googlestakin, jos jotakuta kiinnostaa.

Radikaali.netin postipalstalla ( http://www.radikaali.net/yhteiso/keskustelualue.html ) joku kertoi joskus minulle, että hänellä oli ollut kovasti epäilyksiä Jumalan suhteen. Kerran seurakunnassa joku oli tullut hänen luokseen ja kertonut hänelle täsmälleen samoja asioita, kuin mitä hän oli ajatellut. Hän ei ollut kertonut ajatuksistaan kenellekään, joten hän oli aivan ihmeissään, kuinka tuntematon saattoi tietää hänen ajatuksensa. Hän oli yrittänyt keksiä maallisia selityksiä asialle, mutta epäonnistui tässä yrityksessä täysin.

Näistä teksteistä löytyy kertomuksia ihmeistä: http://www.tulta.net/NRKSL1.htm (Varoitus: kovaa hihhulointia. Hyvää hupia kyllä)

Tunnen henkilökohtaisesti muutaman uskovan aktiovetäjän (eli niitä kavereita, jotka johtavat traktaattien jakoa kadulla Jeesus-liiveissä). Heidän olen kuullut kertovan monta juttua siitä, mitä Jumala on heille ja heidän kauttaan tehnyt.

Tämä mainitsemasi nigerialaisen tapaus kuuluu niihin, joissa tahdotaan uskoa, että juttu uskotaan ja uskomattomat lähimmäiset tulisivat Jeesus uskolle kuuliaisiksi, vaikka se ei menekään käsikirjoituksen mukaan / Raamattu: UT:n kirjeet. Tämä nigerialainen ei voinut nähdä vielä taivaassa UT:n aikakauden ihmisiä, koska ensin temmataan Kristuksessa 'kuolleet'

Kukaan käynyt Jyväskylässä tuossa vanhassa jo hylätyssä junatunnelissa eli Pönttövuoressa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pönttövuoren_tunneli

Tuosta oli just paikallislehdessä juttu ja sitä pidetään varsin spookynä paikkana. Täytyy kyllä käydä noiden meidän hurjapäiden kanssa siellä. Niillä on nyt niin in kaikki halloweenit, kummittelut ja peloittelut. Otsalamput kaikille päähän ja katotaan miten pitkälle 4 ja 6 vuotiaat kävelee sinne tunneliin.

Kukaan käynyt Jyväskylässä tuossa vanhassa jo hylätyssä junatunnelissa eli Pönttövuoressa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pönttövuoren_tunneli

Tuosta oli just paikallislehdessä juttu ja sitä pidetään varsin spookynä paikkana. Täytyy kyllä käydä noiden meidän hurjapäiden kanssa siellä. Niillä on nyt niin in kaikki halloweenit, kummittelut ja peloittelut. Otsalamput kaikille päähän ja katotaan miten pitkälle 4 ja 6 vuotiaat kävelee sinne tunneliin.

Mitvit? En ole edes tiennyt että siellä on kaksi tunnelia. Tuonnehan on joskus lähdettävä seikkailemaan, kiitos vinkistä.

^ Karsean näköinen tunneli, hyi :D Voisi kyllä joskus itsekin käydä katsomassa, että riittääkö rahkeet sisäänmenemiseen :rolleyes:

No meinasin että lähdettäs kyllä kohtuu piankin sinne. Sais nyt vaan tulla Dealextremestä ne kunnon lamput, pääsis heti testaamaan. Katotaan riittääkö meidän kummallakaan pikkujätkällä rohkeus kävellä se läpi vai meneekö iskällä ensin löröt housuun.

Googlella siitä löytyy jonkunverran juttuja. Vissiin jos viittii ajella sinne pönttövuorentien puolelle, niin sinne pääsis autolla ihan tunnelin suulle, tässä ysitien lemmikin puolelta tarttis tyyliin maastoauton. Varmaan päivänvalossa mentävä eka kerta että ees löytää sinne, siellä tunnelissahan on pimee ihan sama onko yö vai päivä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%B6ntt%C3%B6vuoren_tunneli

Hui ja hyi, mutta kai tonne on pakko mennä joku kerta! Cool!

Hui ja hyi, mutta kai tonne on pakko mennä joku kerta! Cool!

On ja järkkäri messiin niin saa kunnolla kuvia sieltä.

Suurjyväskylän lehdessä oli tuosta hyvä juttu. Joku toimittaja (tai kuka nyt olikaan jutun tehnyt) ihan tosissaan kertoi miten ei uskatanut sitä kävellä läpi kun siellä vissiin tulee joku "optinen" harha kun kaikki näkee vastakkaisella aukolla ihmishahmoja ja kukaan ei koskaan vastaa huhuiluihin. Siistiä.

Suurjyväskylän lehdessä oli tuosta hyvä juttu. Joku toimittaja (tai kuka nyt olikaan jutun tehnyt) ihan tosissaan kertoi miten ei uskatanut sitä kävellä läpi kun siellä vissiin tulee joku "optinen" harha kun kaikki näkee vastakkaisella aukolla ihmishahmoja ja kukaan ei koskaan vastaa huhuiluihin. Siistiä.

Jahas, uskallankohan mä sitten ees, mielikuvitus alkaa aina laukkaamaan enkä tykkää katsoa kauhuleffojakaan, esim Paranormal activity, koska heti nukkumaan mennessä rupean kuvittelemaan juttuja ja hahmoja milloin mistäkin rievusta... Pilkkopimeä metsä vaikka ihan tutullakin alueella on nounou, en mene läpi jos ei ole pakko :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom