Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Kerros nyt ladybird niitä kokemuksia mitä oot noiden lautojen ja heilureiden avulla saanut,kun ilmeisesti olet jo vähän ylemmän tason manailija tms?
Kiinnostaa kuulla.

Ei se kerro. Jostain jenkkiteinileffoista imeny informaationsa.

On se kaunista, miten jotkut on niin ulapalla.

edit. Uskotko/oletko nähnyt Ladybird myös zombeja tai vampyyrejä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kans jouduin mun heilurin takia monesti nuorempana vaikeuksiin, vaikka väittävät et se on aloittelijan vehe, monta suhdetta kaatu kun kännipäissään sitä heiluria kävin väärissä paikoissa heiluttelee, nykyään kun on jo vanhempi ja naimisissa niin vaimohan sillä vaan silloin tällöin leikkii, kivaahan se on vieläkin.

http://www.youtube.com/watch?v=J-fzL6ITBH4

ja spookympi ja dramaattisempi versio

http://video.google.com/videoplay?docid=8886555232106892894

legendaarinen barton mansionin tapaus, löytyy tekstiä aiheesta, ilmeisesti viedoa tutkittuki mutta ei ole todistettu feikiksi. mut eipä itsellä suurempaa uskoa näihin ole.

itsellä on useitaki muka yliluonnollisia kokemuksia, ja voin sanoa että ihmismieli kyllä näkee ja tuntee mitä se haluaa nähdä tai tuntea. oikea ympäristö ja oikea chilli niin kaikki on mahdollista.

harmi sinällään, tälläiset on mielenkiintoisia asioita ja mystisiä, selittämättömiä asioita ihmiset haluaiski, harmi vaan että bermudan kolmiot sun muut on jo todistettu turhaksi paskaksi, haamuja ei ole, spiritismi ei toimi, ei ole taivasta eikä helvettiä. on se masentavaa... on meillä sentään ufot vielä, mutta niissä ny mitää mystistä tai elämää suurempaa ole.

video on niin paska laatunen että ei siitä ota mitään selvää, sanokaa mitä tos nyt tapahtuu ku pojat ulvovat siihen malliin

Aina kaikissa tuollaisissa videoissa porukka lähtee juoksemaan niin helvetisti. Pysyisivät paikallaan ja kuvaisivat sitä.

video on niin paska laatunen että ei siitä ota mitään selvää, sanokaa mitä tos nyt tapahtuu ku pojat ulvovat siihen malliin

Kyllähän siinä joku jamppa ihan selvästi seisoo ovenpielessä. Harmi vaan kun lähtevät karkuun, muuten olisi saanut selville oliko vain pojille tehty källi.

Huvittaa taas kun joku Weak taas agressiivisesti kommentoi noita "naisten hömpötyksiä". Tulee sellainen kuva, että poikaa taitaa oikeasti vähän pelottaa. Jos nää spiritismijutut yms. johonkin kuuluu niin juuri tähän threadiin.

Huvittaa taas kun joku Weak taas agressiivisesti kommentoi noita "naisten hömpötyksiä". Tulee sellainen kuva, että poikaa taitaa oikeasti vähän pelottaa. Jos nää spiritismijutut yms. johonkin kuuluu niin juuri tähän threadiin.

Oli näköjään edellinen vastaus poistettu. Osaisinkohan muotoilla tällä kertaa paremmin.

Mitä sitten, jos pelottaa? Mua ainakin pelottaa.
Siinä olet oikeassa, että spiritismi yms jutut kuuluu tähän ketjuun.
Tuo paskan jauhaminen, mitä pari yksilöä on tähän ketjuun ulostanut, ei kuulu.
Ja Weak aivan aiheellisesti kyseenalaisti Ladybirdin "ammattitaidon" spiritismisin jalossa taidossa.
Jos joku selväpäinen lukisi ne viestit mitä tänne on aiheesta viime päivinä kirjoitettu, hän ei tarvitsisi Ouija-lautaa tietääkseen, että kuppi on ollut nurin jo hetken aikaa.

Kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin ehkä Weakia tosiaan pelottaa.
Se, että tuommoiset vatipäät saavat kulkea vapaana.

Hehe, täähän on parasta hupia pakkotoistolla, kuin voi ihmiset olla noin pihalla. Kiitoksia Sniffarin viesteille, tuli päivän huumoriannos täyteen :D

edit. Zunami,pärjäile henkien kans

Tähän kohtaan vois lainata sitä Dr. Philin viisautta: "Behind every aggression there is always either fear, frustration or hurt"

Mua ei kauheesti kiinnosta alkaa tästä aiheesta sen syvällisemmin täällä keskustelemaan, koska mä en pidä tätä foorumia kauheen hedelmällisenä maaperänä näille jutuille. Ja kuitenkin näissäkin asioissa voi olla todella henkilökohtaisia merkityksiä joten en näe syytä miksi tänne alkaisin avautua, koska vastaanotto ei kuitenkaan olisi asiallinen :) Mut en mä nyt mikään expert-manaaja ole, don't worry. Tosin Zunamin kannattaa jostain löytää joku taitava henkilö, joka osaa työskennellä henkien kanssa. Ihan vaan siltä varalta, että sä et sitten pääse niistä hengistä eroon, jos niitä onnistut sinne kutsumaan.

Tähän kohtaan vois lainata sitä Dr. Philin viisautta: "Behind every aggression there is always either fear, frustration or hurt"

Mua ei kauheesti kiinnosta alkaa tästä aiheesta sen syvällisemmin täällä keskustelemaan, koska mä en pidä tätä foorumia kauheen hedelmällisenä maaperänä näille jutuille. Ja kuitenkin näissäkin asioissa voi olla todella henkilökohtaisia merkityksiä joten en näe syytä miksi tänne alkaisin avautua, koska vastaanotto ei kuitenkaan olisi asiallinen :) Mut en mä nyt mikään expert-manaaja ole, don't worry. Tosin Zunamin kannattaa jostain löytää joku taitava henkilö, joka osaa työskennellä henkien kanssa. Ihan vaan siltä varalta, että sä et sitten pääse niistä hengistä eroon, jos niitä onnistut sinne kutsumaan.

Kyllä se taitaa olla tuo frustration...

Oisit nyt vaan jakanu omat kertomukset myös. Tähän trediinhän ne kuuluu! Zunamikin ois varmaan ihan mielissään, jos sais jotain vinkkejä.

Oli näköjään edellinen vastaus poistettu. Osaisinkohan muotoilla tällä kertaa paremmin.

Mitä sitten, jos pelottaa? Mua ainakin pelottaa.
Siinä olet oikeassa, että spiritismi yms jutut kuuluu tähän ketjuun.
Tuo paskan jauhaminen, mitä pari yksilöä on tähän ketjuun ulostanut, ei kuulu.
Ja Weak aivan aiheellisesti kyseenalaisti Ladybirdin "ammattitaidon" spiritismisin jalossa taidossa.
Jos joku selväpäinen lukisi ne viestit mitä tänne on aiheesta viime päivinä kirjoitettu, hän ei tarvitsisi Ouija-lautaa tietääkseen, että kuppi on ollut nurin jo hetken aikaa.

Kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin ehkä Weakia tosiaan pelottaa.
Se, että tuommoiset vatipäät saavat kulkea vapaana.

Mua puolestaan taas ahdistaa tollanen vammanen ilkkuminen ja hyökkääminen asiassa kuin asiassa. Vaikka spiritismi olisi kuinka hömpötystä niin kiinnostaisi ainakin kuulla pelaajien kokemuksia asiasta, jotka saaneet jotain siitä irti. Ensin kun vittuillaan parin sivun verran niin varmasti ladybirdiä kiinnostaa jakaa kokemuksiaan täällä.

Onneksi olen katsellut 5 tuotantokautta supernaturalia niin tiedän miten mahdolliset möröt tainnutetaan. :whip::rolleyes:

Oisko kellään, esim. Ladybirdillä, heittää tähän väliin jotain hyvää linkkiä jollekki foorumille, jossa porukka tietää/luulee tietävänsä(kumpikin käy) näistä asioista. Ihan mielenkiinnosta lueskelisin lisää näistä jutuista.

Ite oon kerran ollu tommosessa spiritismi-pelissä mukana. Siinä piti silmät kiinni napottaa ja odotella että muki siirtyilee itsekseen ihan siirtyilemisen ilosta pöydällä, kurkin kuitenkin salamyhkäisesti jos vaikka onnistuisin näkemään itse vihtahousun! Jouduin pettymään kun tämä joka sitä settiä veti alkoi itse siirtelemään sitä mukia! "Ahaa! Kusetusta!" -karjaisin ja sen jälkeen olen pitänyt koko touhua huuhaana.

Tämä tapahtui ala-asteella, silloin kun olin tarpeeksi lapsellinen edes osallistumaan moiseen bullshittiin. Voisin kyllä pelkästään huvin vuoksi osallistua tommosella oikealla vanhalla oijoi-laudalla sessioon, tällä kertaa lupaan etten kurki! Ja sit jonkun pelaajista pitää kyllä kaiken varalta osata sulkea ovet ja henkien tiet koska ne voi olla tosi ikäviä jos tulevat sieltä jostain ihmisiä pelottelemaan. :jahas:

Katsoiko kukaan Penn&Telleriä pari päivää sitten, aika hauskaa settiä oli astrologeista! Siinä on kans yhdenlaista kusetusta ennustaa tähtien perusteella tulevaisuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom