Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, spritismi.. Itse olen ateisti sekä skeptikko, mutta en silti uskaltaisi kokeilla spiritismiä. Ei, en pelkää että henget tekevät vahinkoa, vaan alitajunta. Uskon teoriaan että "peli" toimii alitajunnan/transsin avulla, eikä huvittaisi leikkiä omalla mielellä. Ei sitä kuitenkaan niin hyvin tunneta vielä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kannata leikkiä asioilla, joista ei mitään tiedä. Musta vähän tuntuu, että Zunami ei oo valmis kohtaamaan mitään henkiolentoja. Tietääkö Zunami esim. sen, että miten sen yhteyden henkeen saa katkaistua (=hengestä pääsee eroon), jos se spiritismi alkaakin toimia? Tai onko Zunami ylipäätään lainkaan varautunut siihen, että mitä sieltä saattaa olla tulossa?

aivan, valitettavasti sekin on tullut jo kertaalleen koettua. tai ainakin luulen niin. :D jos haluan katkaista yhteyden poltan laudan. olen varautunut, kiitos huolenpidosta. :rolleyes:

Mä haluaisin joskus mukaan spiritismi istuntoon, tosin ottaisin kameran mukaan et saisin nauhalle kaikki siistit palikan siirtymiset laudalla talteen voisin sit todistella skeptikoille, jännä ettei kukaan näistä spiritisteistä muuten oo tehny sitä kun se toimii ja siitä maksettaisikin.. selkee tienausmahdollisuus, kukakohan ottais mut mukaan

Nim. Spiritismillä rikkaaksi.

Tänään lenkillä juostessa pimeässä yhtä-äkkiä välähti kuin kaksi salamaa olisi iskenyt. Varmasti sille ihan luonnollinen selitys löytyy,mutta kyllä siinä hetkellisesti sykkeet vähän nousi. Vielä kun rammsteinin reise reise pauhasi,niin jotenkin hyvin musiikki ja valoilmiöt yhdistyivät:D

PS. kuka tulee spiritismissä ja mistä se kuka tulee?

No sieltä (kutsutaan sitä nyt vaikka henkimaailmaksi) nyt voi tulla melkeinpä kuka tahansa, jos sitä porttia onnistuu raottamaan. Ja sieltä voi tulla myös useampia. Etkä sä voi ennalta tietää, onko ne hyvän- vai pahantahtoisia.

aivan, valitettavasti sekin on tullut jo kertaalleen koettua. tai ainakin luulen niin. :D jos haluan katkaista yhteyden poltan laudan. olen varautunut, kiitos huolenpidosta. :rolleyes:

Joo tuolla keinolla katkaiset ainoastaan keskusteluyhteyden. Se lauta on pelkkä kommunikointiväline. Et pääse hengistä eroon pelkästään tuhoamalla kommunikointivälineen.

Ja niin tässähän on tosiaan vielä sekin riski, että mielikuvitus tekee temput, vaikka spiritismi ei toimisikaan. Eli sinuna keskittyisin vaikka sen Koimiehen tutkimiseen ja jättäisin nää hommat ihan suosiolla :)

No sieltä (kutsutaan sitä nyt vaikka henkimaailmaksi) nyt voi tulla melkeinpä kuka tahansa, jos sitä porttia onnistuu raottamaan. Ja sieltä voi tulla myös useampia. Etkä sä voi ennalta tietää, onko ne hyvän- vai pahantahtoisia.

Joo tuolla keinolla katkaiset ainoastaan keskusteluyhteyden. Se lauta on pelkkä kommunikointiväline. Et pääse hengistä eroon pelkästään tuhoamalla kommunikointivälineen.

Ja niin tässähän on tosiaan vielä sekin riski, että mielikuvitus tekee temput, vaikka spiritismi ei toimisikaan. Eli sinuna keskittyisin vaikka sen Koimiehen tutkimiseen ja jättäisin nää hommat ihan suosiolla :)

Oliko sulla nyt niitä omakohtaisia kokemuksia vai onko nämä kaikki opittu jostain amerikkalaisista teinileffoista?1?!

Henget tottelee kuria.

no ainakin kaikissa lähteissä mainitaan että hengestä pääsee eroon polttamalla laudan. en tiedä sitte..

no jos en kumminkaan.. :D koitetaan jos toimisi!

Ihan perseelleen meni tämäkin ketju.
Lopettakaa nyt, varsinkin Zunami ja Ladybird, tuo paskan jauhaminen. Poltelkaa niitä Monopoli-lautojanne vaikka jossakin private-chatissa.
Nyt niitä kummitusjuttuja kehiin. Enää ei pelota yhtään mennä illalla nukkumaan.

Älä ny pahatukka ole tuollanen, alkaa mennä jännäksi just. Nyt olla jo porteissa ja hengissä meneillään, tiedä mitä kaikkee sitä kohta on tuloillaan. Pitääkö niille hengille olla muuten jotain tarjottavaa kun niitä pyytelee kylään, esim. kahvia taikka pullaa?

Kannattaa nuiden poltteluiden kanssa olla varovainen, palokuntakaan ei tykkää jos olohuoneen lattialla polttelee pelilautoja. Tuskin saa edes sympatia pisteitä, vaikka kui selittäisi sulkevansa portteja ja karkottavansa henkiä. Pian voi olla muitaki viranomaisia kiinnostunut tekemisistä kun tuollaisia selittelee.

Moro, The Henki tuli kylään.

Paistelin poijalle kunnon piffit ja juotiinpa vielä oluset päälle.

Nyt katotaan mun kesälomakuvia.

Palataanpa myöhemmin.

Kuka päästi Ladybirdin henkimaailmasta tänne? :D

Aaww :haart: No en kai nyt sentään, vaikka kyllä mä kuulemma näytän enkeliltä, jos mä laitan sellaset söötit kiharat :D

Zunami sä et selkeestikään oo kauheen perillä näistä asioista. Jos olisit niin sä tietäisit esim. sen, että aloittelijan kannattaa käyttää heiluria mieluummin kuin lautaa. Lauta voi olla hieman liian vaarallinen, päästää liian lähelle.

e: Ja millanen lauta sulla on? Ootko tilannut ihan oikeein Ouija-laudan jostain?

Kerros nyt ladybird niitä kokemuksia mitä oot noiden lautojen ja heilureiden avulla saanut,kun ilmeisesti olet jo vähän ylemmän tason manailija tms?
Kiinnostaa kuulla.

Voi rähmä ku sai hyvät naurut näistä viimeisimmistä posteista. Ladyböödi ja zunami oikein liekeissä.:lol2: Huhhuijaa. Melkein voisi luulla että olette tosissanne noiden kirjoitustenne kanssa.:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom