Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:arvi:oudolta tuntuu ku mummi kuoli viime kesänä,niin se sanos mulle 5 vuotta aikasemmin että "kesällä mä olen syntynyt ja silloin mä myös lähden"no 5 vuotta siitä eteenpäin,viettiin sen syntymäpäiviä,ja seuraavana päivä se kuoli...et kyllä se näköjään tiesi koska lähtee
Onko joku kattonu tota Haamutiimiä JIM:iltä koskaan? Siis uskomatonta miten aikuiset äijät jaksaa leikkiä niinku 5 vuotiaat tosin vähän hienommilla leluilla.
Onko siis kyse Ghost Hunters sarjasta? Sehän on helvetin hauska sarja, kun ne vielä yrittää keksiä vähän vaihtoehtoisiakin selityksiä. Olisi hauska päästä itse leikkimään tuollaisilla leluilla paikkoihin jossa väitetään olevan kummituksia.Naurettavaa touhua, mitä joskus tullut vilkaistua
Mä haluisin johonki tollaseen messiin.Muistaakos kukaan sitä subilta tullutta shokkihoitoa sarjaa, jossa jengi laitettiin yöllä suorittamaan mitä erinäisempiä tehtäviä kummallisiin paikkoihin, kuten hylättyyn hotelliin, tyhjään vankilaan tai hautausmaalle etc. Yleensä näissä paikoissa oli joku kuulemma havainnut kummittelua.
Oli aika hyvin tehty niitä källejä sinne, ja ne tehtävätkin oli joskus aika helvetin pahoja. Esim. piti polvillaan venailla useempi tunti sen hylätyn hotellin huoneessa johon oli tarinan mukaan kirveellä tapettu morsian. Tai siellä vankilassa ne laitto kaverin sähkötuoliin kiinni ja sen piti istua siinä koko se aika kun muut suoritti omia tehtäviään vuorotellen. Se tuoli alko jossain vaiheessa liikkua tms. Niillä oli ne kamerat kiinnitetty varrella reppuun ja yleensä joutuvat yksin pelkän taskulampun kanssa lähtemään seikkailee.
Ite olis varmaan aika kusi sukassa semmosten tehtävien ja paikkojen kanssa. Sarja oli melkein loistoviihdettä.
Kaveri bongas 4chanellin sivuilta videon ja linkitti sen...
Nyt on jotain niin ahdistavaa kuvattu, että itse en pystynyt katsomaan kun 3sek ilman ääniä tuota. Jos joku kattoo ja jaksaa selvittää onko tuo tarina tossa sivulla totta ja video aito.
ELKÄÄ OIKEASTI KATTOKO TÄTÄ JOS AHDISTAA!
http://www.youtube.com/watch?v=fmK8AdvkvLg
Katotte omalla vastuulla! En sitten oikeasti tiedä mitä tossa lopussa tapahtuu... kun katoin sen 3sek.
Eihän tossa ollu mitää. Näytelty pätkä jostakin dokkarista.
Eihän tossa ollu mitää. Näytelty pätkä jostakin dokkarista.