Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lol, nykysin oon alkanu toivomaan että näkisin painajaisia tai jonkun jännittävän unen:D Oon kehittäny itselleni taidon erottaa unen ja todellisuuden, jolloin unesta myös pystyy heräämään... Vissiin mulla on vähän tylsä elämä:jahas:
No eihän tuosta unesta heräämisestä oo mitään ihmeellistä. Jonkun aikaa luulee että on totta, mutta sitten menee kaikki päin persettä ja tietää että se on unta ja avaa silmät ja herää... Siinä se

Nojoo... Ton varotushypen jälkeen jo ajattelin et kyseessä on oikeesti jotain karmivaa. Siksi vähän arvoin että haluanko nähä.

Ei tuntunu missään kun sen aukas... Nuo värit tekee sen, että jotenkin tulee enemmän tuijottettua. Sekä noi silmät kun tuolta tummasta taustasta sinkoo valkoisena esiin. Ei mitenkään karmiva, pelottava, ajatuksia herättävä kuva.

Tai nyt on vaan semmonen olotila ettei tuo mielikuvitus pääse laukkaamaan.

Viimeksi muokattu:
Nojoo... Ton varotushypen jälkeen jo ajattelin et kyseessä on oikeesti jotain karmivaa. Siksi vähän arvoin että haluanko nähä.

Ei tuntunu missään kun sen aukas... Nuo värit tekee sen, että jotenkin tulee enemmän tuijottettua. Sekä noi silmät kun tuolta tummasta taustasta sinkoo valkoisena esiin. Ei mitenkään karmiva, pelottava, ajatuksia herättävä kuva.

Tai nyt on vaan semmonen olotila ettei tuo mielikuvitus pääse laukkaamaan.
Ite olin jo niin täpinössäni kun kaikkia ufo- ja aavejuttuja luin alkupaloiksi niin, perkele kun tuntui kuva pahalta. Nyt on aika :david:-olo ja pitäisi uskalta katsoa uudestaan.

Aika hyvin taitaa toimia myös se "varoitusteksti". Vaikka olen hyvin rationaalinen ihminen muuten ja skeptikko, niin varmaan jossain spiritismissäkin niin helposti vietävissä, että järki menisi. Joku tuollainen joukkosuggestio jossain tapauksissa tehoisi muhun varmaan hyvin.

Taidan olla myös hypnoosille todella herkkä. Tuli vain mieleen tällaisena "yliluonnollisena" kun joskus tv:stä tuli ohjelma, jossa joku amerikkalainen hypnotisoija sanoi hypnotisoivansa katsojan sen koiran kautta. Se oli joku rentoutusjuttu. Eli piti tuijottaa sitä hurttaa, kun se ukko alkoi selittämään, että väsyttää yhä enemmän jne. niin kyllä alkoi oikeasti väsyttämään. Tuli vaan niin huono olo, että olis pakko vaihtaa kanavaa hetkeksi ja saada pää selkiytymään.

E: rationaalisen pohdinnan jälkeen kuvan järkytysarvo on nolla, kun uudestaan katsoin.

Tuo on vaan jonku sortin 3D-trikkikuva. Iten tuojatin aika kauan tuota kuvan tyttöä silmiin ja näytti välillä siltä että se liikkuis lähemmäks. Noilla varoitusteksteillä vain manipuloidaan ihmisiä uskomaan että siinä on jotain erikoista.

Voisko joku laittaa suorna linkin tähän hirvittävän pelottavaan kuvatukseen?

Mä mitään löydä tuolta paranomraaliblogi.fistä.

Jotenkin muuten tuon sivun uskottavuutta/pelottavuutta nakertaa hieman huono kielellinen ulosanti, tässä yksi esimerkki: "Tutkija joka tutki kuvaa sekosi".

Edellisillä sivuilla on mainintaa noista karmivista heräämisistä. Mulle tapahtui myös pari vuotta sitten saman kaltainen tapahtuma.

Heräsin yöllä ja huomasin, että sänkyni päässä istui henkilö selkä minua kohti. Se säikäytti minut hetkeksi niin paljon, että lamaannuin enkä osannut tehdä mitään muutamaan sekuntiin. Sitten viimein uskalsin koskettaa jalalla hahmoa, koska se vain istui mitään sanomatta. Samalla kun jalkani osui tuohon hahmoon, se hävisi. Vieläkin tulee mieleen se järkytyksen tunne kun huomasin, että joku istui sänkyni päässä. Se hahmon tyyneys oli vielä jotenkin erityisen karmivaa.

Hyi hitto, toivottavasti noita ei satu enempää.

Ekan kerran katoin kuvaa ja ei näyttäny miltään. Luin teidän hypetyksen kuvaa koskien ja luulin sitä eri kuvaki, katoin nytten uudestaan ja oli "karmivampi"...

Jostakin syytä saan ihan vitun creepy fiiliksen tästä kuvasta, kuvassa Flatwoodin hirviö: http://www.cryptomundo.com/wp-content/Flatwoods1.jpg

"Kirjailijan mukaan tapausta on yritetty peitellä ja Yhdysvaltain ilmavoimatkin teki havaintoja "lentävästä lautasesta" tuona yönä. Lähiseuduilla havaittiin outoja jälkiä ja kymmenet muutkin ihmiset näkivät outoja valoja taivaalla.

Feschino myös arvelee, että Itä-Timorissa olevissa toteemipaaluissa on kuvattu sama olento kuin jonka May ja lapset näkivät vuonna 1952."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Flatwoodsin_hirvi%C3%B6

Kerrotaanpas vielä toinen yökokemus. Heräsin yöllä ääniin kämpässä ja koska tosiaan yksiössä asustelen niin on helppo tunnistaa mitkä äänet tulevat omasta asunnosta ja mitkä seinien takaa. Kuulin kun joku käveli parin metrin päässä sängystä olohuoneesta keittiöön, avasi ja sulki jääkaapin ja käveli takaisin olohuoneen puolelle. Siinä vaiheessa nousin istumaan ja koitin katsoa näkyykö jotain mutta pelkkä pimeä huone.

Kokemus luultavasti selittyy sillä että taustalla oli rankat kahden päivän pikkujoulut ja ilmeisesti astetta pahempi liskodisko käynnissä :D. Oli silti vittumaista mennä takaisin nukkumaan tuon jälkeen..

>Oliko jääkaapista kadonnut jotain?

no muistan kuulleeni jotain olutpullon korkkaamisen ääntä kaapilla käymisen jälkeen. Jääkaapissa ei tosin ollut yhtään kaljaa alun alkaenkaan, joka todistaa tuon myös houreeksi :P.

Vittumaista olisi kyllä jos joku maahisenperkele kävisi öisin juomassa isännän oluet, eihän semmoinen peli vetele alkuunkaan.. :rolleyes:

Jumaleissön, uskaltaako tässä enää mennä nukkumaankaan, kun pitää pelätä että maahisenperkeleet käyvät yöllä juomassa mun oluset ja karillot kaapista. Karmivin juttu tähän asti tässä ketjussa...

"Vittumaista olisi kyllä jos joku maahisenperkele kävisi öisin juomassa isännän oluet, eihän
semmoinen peli vetele alkuunkaan.."

Ei tuossa maahisjutussakaan ollut mitään yliluonnollista. Jo aikoja aikoja sitten vanha kansakin tapasi jättää mm. saunan lämpimäksi vielä saunomisen jälkeen, jotta kotitontut pääsivät isäntäväen jälkeen löylyihin. Jouluruuat on jätetty seisomaan yön yli pöydälle, jotta kotitontut ovat saaneet rippeet.

Näin kotitontut ts.maahiset ovat olleet tyytyväisiä ja myötämielisiä ja pitäneet huolta asunnosta, sekä isäntäväestä.

Onkohan tuo vielä sakkolihaa? Jos ei oo, ni kerran pystys...

Tervetuloa siivoamaan jahvoja näppikseltäni. Ai vittukun repesin :hyper:

"Ei tuossa maahisjutussakaan ollut mitään yliluonnollista. Jo aikoja aikoja sitten vanha kansakin tapasi jättää mm. saunan lämpimäksi vielä saunomisen jälkeen, jotta kotitontut pääsivät isäntäväen jälkeen löylyihin. Jouluruuat on jätetty seisomaan yön yli pöydälle, jotta kotitontut ovat saaneet rippeet."

Ovat perkeleet muuttuneet sitten röyhkeimmiksi vuosisatojen saatossa kun menevät ominpäin suoraan jääkaapille kun ei ole jätetty pöydälle seisomaan.

Sattupa kummallisesti eilen,
luin yömyöhäseen tätä threadia ja vähän housun puntti tutisi, kun piti nukkumaan asettua, joten otin viereeni kissan nukkumaan.
Noh, hain kissan huoneeseen ja se meni istumaan tietokonetuolille ja luin siinä kirjaa enkä liiemmin kiinnittänyt kissaan huomiota.
Yhtäkkiä kissa sähähti ja pomppasi ilmaan.
Koetin rauhoitella kissaa, mutta tämä pomppasi ilmaan uudestaan ja juoksi karvat pystyssä alakertaan, ajattelin tässä vaiheessa itsekkin mennä alakerran sohvalle nukkumaan, vaikka en jumaliin tai yliluonnollisiin uskokkaan.

Yö sujui ihan hyvin, mutta aamuyöstä näin unta että kirjoitin tätä juttua pakkotoistolle ja kun olin tuossa "juoksi karvat pystyssä alakertaan" kohdassa, näin jonkun kuolleen pikkutytön unessa ja tajusin yhtäkkiä olevani hereillä, mutta en pystynyt liikkua, sitten alkoi korvissa kuulua kaamea korkea ulina ja tuntui kuin joku istuisi kyljen päällä. Tässä vaiheessa oivalsin, että tämä on sellainen unihalvaus, joten pidin silmät tiukasti kiinni, koska en demojena ja perkeleitä halunnut nähdä.
Pystyin jotenkuten liikuttamaan leukojani ja aloin narskutella hampaita yhteen ja sitten heräsin oikeasti ja oli vähän ihmeellinen olo, ikinä ennen en ole unihalvauksia saanut ja sattu hyvin juuri kun illalla olin lukenut tätä threadia.

Sattupa kummallisesti eilen,
luin yömyöhäseen tätä threadia ja vähän housun puntti tutisi, kun piti nukkumaan asettua, joten otin viereeni kissan nukkumaan.
Noh, hain kissan huoneeseen ja se meni istumaan tietokonetuolille ja luin siinä kirjaa enkä liiemmin kiinnittänyt kissaan huomiota.
Yhtäkkiä kissa sähähti ja pomppasi ilmaan.
Koetin rauhoitella kissaa, mutta tämä pomppasi ilmaan uudestaan ja juoksi karvat pystyssä alakertaan, ajattelin tässä vaiheessa itsekkin mennä alakerran sohvalle nukkumaan, vaikka en jumaliin tai yliluonnollisiin uskokkaan.

Yö sujui ihan hyvin, mutta aamuyöstä näin unta että kirjoitin tätä juttua pakkotoistolle ja kun olin tuossa "juoksi karvat pystyssä alakertaan" kohdassa, näin jonkun kuolleen pikkutytön unessa ja tajusin yhtäkkiä olevani hereillä, mutta en pystynyt liikkua, sitten alkoi korvissa kuulua kaamea korkea ulina ja tuntui kuin joku istuisi kyljen päällä. Tässä vaiheessa oivalsin, että tämä on sellainen unihalvaus, joten pidin silmät tiukasti kiinni, koska en demojena ja perkeleitä halunnut nähdä.
Pystyin jotenkuten liikuttamaan leukojani ja aloin narskutella hampaita yhteen ja sitten heräsin oikeasti ja oli vähän ihmeellinen olo, ikinä ennen en ole unihalvauksia saanut ja sattu hyvin juuri kun illalla olin lukenut tätä threadia.

No niin eli jos haluatte kohdata näitä unihalvauksia lukekaa tätä threadia :D alitajunta on ihme juttu

Ja noi unihalvaukset osaa olla viellä pirun pelottaviakin ja uusiutua. Ite en uskaltanut pitkiin aikoihin nukkua kun sain noita yhessä vaiheessa pari x viikossa. Kyljellään nukkuessa noita ei tule.

Unihalvaukset ei muuten aina ole negatiivisia kokemuksia. Pari vuotta sitten olin kiinnostunut selkounista ja kokeilin niihin liittyviä tekniikoita ja todennäköisesti niihin liittyen koin aika mielenkiintoisen unihalvauksen.

Heräsin sängystä ja tiesin että olen täysin hereillä mutten pystynyt/uskaltanut liikkumaan ollenkaan. Sitten tunsin että irtaudun ruumiista ja kohoan ylös kattojen läpi ja jatkoin yhä ylemmäs jonnekin pimeään avaruuteen matkaamista ja tämä tuntui kestävän tosi kauan. Aluksi toi olotila tuntui tosi pelottavalta ja siinä tilassa tulis tosiaan hullu paniikki, jos tuntis esim. jonkun olion istuvan rinnan päällä ja kuristavan kaulasta niinkun jollain oli käyny (en muista luinko täältä vai jostain muualta). Onneksi se leijuminen oli oikeastaan ihan mukavaa, varsinkin kun siinä oli hyvin aikaa ajatella ja tajusin että tän täytyy olla unihalvaus.

Tässä juttua unihalvauksista ja selkounista (mielenkiintoisia ilmiöitä tosiaan):
http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus
http://fi.wikipedia.org/wiki/Selkouni

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom