Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän tuosta unesta heräämisestä oo mitään ihmeellistä. Jonkun aikaa luulee että on totta, mutta sitten menee kaikki päin persettä ja tietää että se on unta ja avaa silmät ja herää... Siinä seLol, nykysin oon alkanu toivomaan että näkisin painajaisia tai jonkun jännittävän unen:D Oon kehittäny itselleni taidon erottaa unen ja todellisuuden, jolloin unesta myös pystyy heräämään... Vissiin mulla on vähän tylsä elämä:jahas:
Ite olin jo niin täpinössäni kun kaikkia ufo- ja aavejuttuja luin alkupaloiksi niin, perkele kun tuntui kuva pahalta. Nyt on aika -olo ja pitäisi uskalta katsoa uudestaan.Nojoo... Ton varotushypen jälkeen jo ajattelin et kyseessä on oikeesti jotain karmivaa. Siksi vähän arvoin että haluanko nähä.
Ei tuntunu missään kun sen aukas... Nuo värit tekee sen, että jotenkin tulee enemmän tuijottettua. Sekä noi silmät kun tuolta tummasta taustasta sinkoo valkoisena esiin. Ei mitenkään karmiva, pelottava, ajatuksia herättävä kuva.
Tai nyt on vaan semmonen olotila ettei tuo mielikuvitus pääse laukkaamaan.
Ei tuntunu missään kun sen aukas... Nuo värit tekee sen, että jotenkin tulee enemmän tuijottettua. Sekä noi silmät kun tuolta tummasta taustasta sinkoo valkoisena esiin. Ei mitenkään karmiva, pelottava, ajatuksia herättävä kuva.
Voisko joku laittaa suorna linkin tähän hirvittävän pelottavaan kuvatukseen?
Mä mitään löydä tuolta paranomraaliblogi.comista.
http://paranormaaliblogi.files.wordpress.com/2007/05/menina.jpg
Tossa on foto mimmistä
http://paranormaaliblogi.files.wordpress.com/2007/05/menina.jpg
Tossa on foto mimmistä
Onkohan tuo vielä sakkolihaa? Jos ei oo, ni kerran pystys...
Sattupa kummallisesti eilen,
luin yömyöhäseen tätä threadia ja vähän housun puntti tutisi, kun piti nukkumaan asettua, joten otin viereeni kissan nukkumaan.
Noh, hain kissan huoneeseen ja se meni istumaan tietokonetuolille ja luin siinä kirjaa enkä liiemmin kiinnittänyt kissaan huomiota.
Yhtäkkiä kissa sähähti ja pomppasi ilmaan.
Koetin rauhoitella kissaa, mutta tämä pomppasi ilmaan uudestaan ja juoksi karvat pystyssä alakertaan, ajattelin tässä vaiheessa itsekkin mennä alakerran sohvalle nukkumaan, vaikka en jumaliin tai yliluonnollisiin uskokkaan.
Yö sujui ihan hyvin, mutta aamuyöstä näin unta että kirjoitin tätä juttua pakkotoistolle ja kun olin tuossa "juoksi karvat pystyssä alakertaan" kohdassa, näin jonkun kuolleen pikkutytön unessa ja tajusin yhtäkkiä olevani hereillä, mutta en pystynyt liikkua, sitten alkoi korvissa kuulua kaamea korkea ulina ja tuntui kuin joku istuisi kyljen päällä. Tässä vaiheessa oivalsin, että tämä on sellainen unihalvaus, joten pidin silmät tiukasti kiinni, koska en demojena ja perkeleitä halunnut nähdä.
Pystyin jotenkuten liikuttamaan leukojani ja aloin narskutella hampaita yhteen ja sitten heräsin oikeasti ja oli vähän ihmeellinen olo, ikinä ennen en ole unihalvauksia saanut ja sattu hyvin juuri kun illalla olin lukenut tätä threadia.