Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran heräsin yöllä talvella. Huone oli totta kai ihan pimeä. Käänsin sitten siinä herätessä kylkeä ja säpsähdin kun mun sängyn vieressä oli valkeaan mekkoon pukeutunut nainen. Se mekko hohti jotenkin siinä enkä uskaltanu kattoo sen kasvoja. No, sydän pamppailleen käänsin nopeasti kylkeä. Siinä sitten ihan paineessa kattelin seinää katse lasittuneena. No, ehkä siinä vartin päässä katoin onko se nainen vielä siinä. Kyllä oli. Siinä se seiso ihan paikallaan. Koko yön siinä sitten ihan peloissani rypistin silmiä väkisin yhteen että nukahtaisin. Kyllä mä sitten nukahdinkin siinä jossain vaiheessa. Jotenkin ihan hemmetin pelottava kokemus. Kirjotin sen takia tän tänne, kun tossa pari yötä sitten tuli toi outo nainen jostain mieleen nukkumaan mennessä ja sitten alko taas se tuskan hiki tulemaan ja välillä aina kurkin sängystä että onko se nainen siinä. Ei se tällä kertaa tullut.
Mitä vittua, oliko siinä nyt oikeasti joku nainen vai ei? :wtf: Aika spookyä.
SuccubusKerran heräsin yöllä talvella. Huone oli totta kai ihan pimeä. Käänsin sitten siinä herätessä kylkeä ja säpsähdin kun mun sängyn vieressä oli valkeaan mekkoon pukeutunut nainen. Se mekko hohti jotenkin siinä enkä uskaltanu kattoo sen kasvoja. No, sydän pamppailleen käänsin nopeasti kylkeä. Siinä sitten ihan paineessa kattelin seinää katse lasittuneena. No, ehkä siinä vartin päässä katoin onko se nainen vielä siinä. Kyllä oli. Siinä se seiso ihan paikallaan. Koko yön siinä sitten ihan peloissani rypistin silmiä väkisin yhteen että nukahtaisin. Kyllä mä sitten nukahdinkin siinä jossain vaiheessa. Jotenkin ihan hemmetin pelottava kokemus. Kirjotin sen takia tän tänne, kun tossa pari yötä sitten tuli toi outo nainen jostain mieleen nukkumaan mennessä ja sitten alko taas se tuskan hiki tulemaan ja välillä aina kurkin sängystä että onko se nainen siinä. Ei se tällä kertaa tullut.
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/valveuni.html
Näissä jutuissa ihmetyttää aina tuollainen "käänsin kylkeä", "hieroin silmiä" tai "vedin peiton silmien päälle kun pelotti" reaktio. Miten ihmeessä kukaan reagoi tuollaiseen näkymään noin?
Itse olen kerran nähnyt myös tuollaisen valveunen jossa vuoteen vierellä seisoi naisen hahmo: pomppasin ylös sängystä aika hemmetin nopeaan ja sydän hakkasi varmaan maksimisykkeen rajoilla.
http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/valveuni.html
Näissä jutuissa ihmetyttää aina tuollainen "käänsin kylkeä", "hieroin silmiä" tai "vedin peiton silmien päälle kun pelotti" reaktio. Miten ihmeessä kukaan reagoi tuollaiseen näkymään noin?
Itse olen kerran nähnyt myös tuollaisen valveunen jossa vuoteen vierellä seisoi naisen hahmo: pomppasin ylös sängystä aika hemmetin nopeaan ja sydän hakkasi varmaan maksimisykkeen rajoilla.
Ehkä vaan sen takia, että olettaa että tuommoinen tapahtuma on mahdotonta. Varsinkin kun joka paikassa painotetaan (sun linkissäkin :D) sitä että noi on hallusinaatioita. Miksi turhaan siis ruokkia niitä hallusinaatioita ja tarjota esim tuolle valkomekkoiselle naiselle kahvit ja sitä myötä menettää mielenterveytensä
Meinaat sitten, että siinä kun huomaat jonkun sängyn vieressä niin analysoit tilanteen ja käännät vain kylkeä? Justiin... :D
Ei ollenkaan huonompi juttu.Nyt tiedän mistä nuo märät unet johtuvat... Succubus hakkaa mulle ilmeisesti hanskaan :wtf:
Tuo johtuu siitä kun lihakset rentoutuu ja siitä tulee tunne kuin menisin sängystä läpi. Itselläni käynyt useasti, saattaa hyvinkin helposti johtaa lucid-uneen ;)Minulle myös on tapahtunut "yliluonnollista" muutaman kerran nuorempana (10-16v) tämän ketjun innoittamana lueskelin hieman ja alkoi vaikuttamaan Unihalvaukselta, vaikka lukeutuukin siellä harvinaisimpiin tapauksiin.
Elikkä tapahtui muutaman kerran päiväunilla. Tuntui erittäin todelliselta että pikkuhiljaa aloin nousta leijumaan, ihan vaan muutaman millin korkeuteen. Tuntui ihan päästä varpaisiin ja varsinkin sisäelimissä että olisin leijumassa. Lopuksi tunne vaihtui siihen että kuin putoaisin alas. Leijumisvaihe tuntui kestävän aika kauan ja olin täysin "halvaantuneena" sen aikaa. Mitään ei pystynyt kehossa liikuttamaan.
Tämä sattui ainoastaan tiiviisti (jalat yhdessä ja kädet kiinni kehossa) selällä nukkuessa ja tunne oli hieman pelottava, mutta äärimmäisen miellyttävä.
Itseasias yritin useasti että näin tapahtuisi, mutta ei se yrittämällä tullut ikinä. Vaikea kuvailla näin sanoiksi, todella outoa oli, pelottavaa ja miellyttävää.
Silloin en ajatellut asiaa ollenkaan, pari vuotta sitten tuli mieleen että mitäköhän sekin oli. Nyt taas asia palasi mieleen.
Elikkä tapahtui muutaman kerran päiväunilla. Tuntui erittäin todelliselta että pikkuhiljaa aloin nousta leijumaan, ihan vaan muutaman millin korkeuteen. Tuntui ihan päästä varpaisiin ja varsinkin sisäelimissä että olisin leijumassa. Lopuksi tunne vaihtui siihen että kuin putoaisin alas. Leijumisvaihe tuntui kestävän aika kauan ja olin täysin "halvaantuneena" sen aikaa.