Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerran heräsin yöllä talvella. Huone oli totta kai ihan pimeä. Käänsin sitten siinä herätessä kylkeä ja säpsähdin kun mun sängyn vieressä oli valkeaan mekkoon pukeutunut nainen. Se mekko hohti jotenkin siinä enkä uskaltanu kattoo sen kasvoja. No, sydän pamppailleen käänsin nopeasti kylkeä. Siinä sitten ihan paineessa kattelin seinää katse lasittuneena. No, ehkä siinä vartin päässä katoin onko se nainen vielä siinä. Kyllä oli. Siinä se seiso ihan paikallaan. Koko yön siinä sitten ihan peloissani rypistin silmiä väkisin yhteen että nukahtaisin. Kyllä mä sitten nukahdinkin siinä jossain vaiheessa. Jotenkin ihan hemmetin pelottava kokemus. Kirjotin sen takia tän tänne, kun tossa pari yötä sitten tuli toi outo nainen jostain mieleen nukkumaan mennessä ja sitten alko taas se tuskan hiki tulemaan ja välillä aina kurkin sängystä että onko se nainen siinä. Ei se tällä kertaa tullut.

Kerran heräsin yöllä talvella. Huone oli totta kai ihan pimeä. Käänsin sitten siinä herätessä kylkeä ja säpsähdin kun mun sängyn vieressä oli valkeaan mekkoon pukeutunut nainen. Se mekko hohti jotenkin siinä enkä uskaltanu kattoo sen kasvoja. No, sydän pamppailleen käänsin nopeasti kylkeä. Siinä sitten ihan paineessa kattelin seinää katse lasittuneena. No, ehkä siinä vartin päässä katoin onko se nainen vielä siinä. Kyllä oli. Siinä se seiso ihan paikallaan. Koko yön siinä sitten ihan peloissani rypistin silmiä väkisin yhteen että nukahtaisin. Kyllä mä sitten nukahdinkin siinä jossain vaiheessa. Jotenkin ihan hemmetin pelottava kokemus. Kirjotin sen takia tän tänne, kun tossa pari yötä sitten tuli toi outo nainen jostain mieleen nukkumaan mennessä ja sitten alko taas se tuskan hiki tulemaan ja välillä aina kurkin sängystä että onko se nainen siinä. Ei se tällä kertaa tullut.

Mitä vittua, oliko siinä nyt oikeasti joku nainen vai ei? :wtf: Aika spookyä.

Mitä vittua, oliko siinä nyt oikeasti joku nainen vai ei? :wtf: Aika spookyä.

Eipä tainnut olla. Meijjän perheen äidillä ei tommosta mekkoa ole eikä se ole yhtä pitkä kuin tuo kyseinen nainen oli. Joskus kun illalla tulee toi tapaus mieleen niin ei meinaa unta saada. Tai no, oliko se edes nainen. En sitä tiedä. Jotenkin naisellinen olemus oli.

edit: en oikein yliluonnolliseen usko. Tai ennen en ainakaan uskonut. Mut nyt on tapahtunu kaikkee ihan pimeetä niin en tiedä sitten enää uskoako vai ei.

^^
Kyllä se on se alitajunta joka tossa temppuilee. Saatto olla puoliks untakin.

edit. Oisit rohkeesti napsauttanu sitä leidiä turpaan ja kattonu mikä on reaktio. Jos tipahtaa, niin luultavasti oli oma äiti tai naapurin Anja.

Succubus

http://www.skepsis.fi/ihmeellinen/valveuni.html

Näissä jutuissa ihmetyttää aina tuollainen "käänsin kylkeä", "hieroin silmiä" tai "vedin peiton silmien päälle kun pelotti" reaktio. Miten ihmeessä kukaan reagoi tuollaiseen näkymään noin?

Itse olen kerran nähnyt myös tuollaisen valveunen jossa vuoteen vierellä seisoi naisen hahmo: pomppasin ylös sängystä aika hemmetin nopeaan ja sydän hakkasi varmaan maksimisykkeen rajoilla.

Näissä jutuissa ihmetyttää aina tuollainen "käänsin kylkeä", "hieroin silmiä" tai "vedin peiton silmien päälle kun pelotti" reaktio. Miten ihmeessä kukaan reagoi tuollaiseen näkymään noin?

Itse olen kerran nähnyt myös tuollaisen valveunen jossa vuoteen vierellä seisoi naisen hahmo: pomppasin ylös sängystä aika hemmetin nopeaan ja sydän hakkasi varmaan maksimisykkeen rajoilla.

Ehkä vaan sen takia, että olettaa että tuommoinen tapahtuma on mahdotonta. Varsinkin kun joka paikassa painotetaan (sun linkissäkin :D) sitä että noi on hallusinaatioita. Miksi turhaan siis ruokkia niitä hallusinaatioita ja tarjota esim tuolle valkomekkoiselle naiselle kahvit ja sitä myötä menettää mielenterveytensä :)

Nimenomaan. Juuri tuo kertoo että henkilö on ollut puoliksi unessa nähdessään "hahmon" tai muuta yliluonnollista. Jos täysissä sielun ja ruumiin voimissaan näkee jotain tuollaista, on reaktio aivan muuta ihmisellä kuin ihmisellä.

Itsellä oli kerran myös tuo valveuni, aivain kuin joku olisi kävellyt ovelta vierelleni ja siinä se vaan seisoi. En pystynyt liikuttamaan mitään raajojani tilanteessa, joka oli todella häiritsevää sekä ahdistavaa. Kun tästä tokenin oli olo kyllä mitä karmein enkä nukkua uskaltanut tämän jälkeen kyseisenä yönä enää.

Minulle myös on tapahtunut "yliluonnollista" muutaman kerran nuorempana (10-16v) tämän ketjun innoittamana lueskelin hieman ja alkoi vaikuttamaan Unihalvaukselta, vaikka lukeutuukin siellä harvinaisimpiin tapauksiin.

Elikkä tapahtui muutaman kerran päiväunilla. Tuntui erittäin todelliselta että pikkuhiljaa aloin nousta leijumaan, ihan vaan muutaman millin korkeuteen. Tuntui ihan päästä varpaisiin ja varsinkin sisäelimissä että olisin leijumassa. Lopuksi tunne vaihtui siihen että kuin putoaisin alas. Leijumisvaihe tuntui kestävän aika kauan ja olin täysin "halvaantuneena" sen aikaa. Mitään ei pystynyt kehossa liikuttamaan.
Tämä sattui ainoastaan tiiviisti (jalat yhdessä ja kädet kiinni kehossa) selällä nukkuessa ja tunne oli hieman pelottava, mutta äärimmäisen miellyttävä.
Itseasias yritin useasti että näin tapahtuisi, mutta ei se yrittämällä tullut ikinä. Vaikea kuvailla näin sanoiksi, todella outoa oli, pelottavaa ja miellyttävää.
Silloin en ajatellut asiaa ollenkaan, pari vuotta sitten tuli mieleen että mitäköhän sekin oli. Nyt taas asia palasi mieleen.

Ehkä vaan sen takia, että olettaa että tuommoinen tapahtuma on mahdotonta. Varsinkin kun joka paikassa painotetaan (sun linkissäkin :D) sitä että noi on hallusinaatioita. Miksi turhaan siis ruokkia niitä hallusinaatioita ja tarjota esim tuolle valkomekkoiselle naiselle kahvit ja sitä myötä menettää mielenterveytensä :)

Meinaat sitten, että siinä kun huomaat jonkun sängyn vieressä niin analysoit tilanteen ja käännät vain kylkeä? Justiin... :D

Meinaat sitten, että siinä kun huomaat jonkun sängyn vieressä niin analysoit tilanteen ja käännät vain kylkeä? Justiin... :D

Riippuu seisooko siinä oma äiti vai naapurin mies haulikko kädessä :)

Mun mielestä aaveita ei ole olemassa jos niihin ei usko. Mutta jos niihin uskoo niin sitten ne on olemassa. Sama pätee kaikkeen. Jos satuttaa ittensä ja aattelee että nyt sattuu niin perkeleesti niin sitten sattuu. Mutta jos ajattelee ettei satu niin ei se sitten satu niin paljon.

Toivottavasti näitä aaveita ei sitten ole oikeastikaan olemassa tai aavejengit tulee hakkaamaan mua tuonpuoleisessa :D

Joo meni vähän oudoksi..

Nyt tiedän mistä nuo märät unet johtuvat... Succubus hakkaa mulle ilmeisesti hanskaan :wtf:
Ei ollenkaan huonompi juttu.

Itse asiassa noista valveunista sun muista on osittain johdettu kaiken maailman demonistoorit. Esim. oon kuullut sellaista, että jokin mieshamo olisi istunut naisen päälle hänen ollessaan valveuni/unihalvaustilassa aiheuttaen tukehtumisen tunteen.

Tässä esimerkki olennosta, joka mahdollisesti kytkeytyy vastaavaan tilanteeseen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Vrykolakas

Lainaus tekstistä:

Legends also say that the vrykolakas crushes or suffocates the sleeping by sitting on them, much like a mara or incubus (cf. sleep paralysis) — as does a vampire in Bulgarian folklore.

:D

Joskus nuorempana poikana olin lenkillä, juoksin taloni lähellä sijaitsevan hautausmaan poikki. Tuli vähän ahdistava fiilis, kun näin jonkun 6.50 aikaan jonkun hahmon itkemässä haudalla. Vieläkun lähestin hahmo katosi. Tais alitajunta tehä tepposet :D

Minulle myös on tapahtunut "yliluonnollista" muutaman kerran nuorempana (10-16v) tämän ketjun innoittamana lueskelin hieman ja alkoi vaikuttamaan Unihalvaukselta, vaikka lukeutuukin siellä harvinaisimpiin tapauksiin.

Elikkä tapahtui muutaman kerran päiväunilla. Tuntui erittäin todelliselta että pikkuhiljaa aloin nousta leijumaan, ihan vaan muutaman millin korkeuteen. Tuntui ihan päästä varpaisiin ja varsinkin sisäelimissä että olisin leijumassa. Lopuksi tunne vaihtui siihen että kuin putoaisin alas. Leijumisvaihe tuntui kestävän aika kauan ja olin täysin "halvaantuneena" sen aikaa. Mitään ei pystynyt kehossa liikuttamaan.
Tämä sattui ainoastaan tiiviisti (jalat yhdessä ja kädet kiinni kehossa) selällä nukkuessa ja tunne oli hieman pelottava, mutta äärimmäisen miellyttävä.
Itseasias yritin useasti että näin tapahtuisi, mutta ei se yrittämällä tullut ikinä. Vaikea kuvailla näin sanoiksi, todella outoa oli, pelottavaa ja miellyttävää.
Silloin en ajatellut asiaa ollenkaan, pari vuotta sitten tuli mieleen että mitäköhän sekin oli. Nyt taas asia palasi mieleen.
Tuo johtuu siitä kun lihakset rentoutuu ja siitä tulee tunne kuin menisin sängystä läpi. Itselläni käynyt useasti, saattaa hyvinkin helposti johtaa lucid-uneen ;)

edit: itseasiassa se taitaakin olla nimenomaan tuo unihalvaus, mutta nähtävästi se liittyy myös tuohon yhteen tapaan päästä näkemään lucideja

Elikkä tapahtui muutaman kerran päiväunilla. Tuntui erittäin todelliselta että pikkuhiljaa aloin nousta leijumaan, ihan vaan muutaman millin korkeuteen. Tuntui ihan päästä varpaisiin ja varsinkin sisäelimissä että olisin leijumassa. Lopuksi tunne vaihtui siihen että kuin putoaisin alas. Leijumisvaihe tuntui kestävän aika kauan ja olin täysin "halvaantuneena" sen aikaa.

Kokenut tuon usean kerran ja aina yhtä outo fiilis kun herää.
Kerran koin Lucid unen, jossa huoneen valokatkaisija ei toiminut ja kun heräsin ei se toiminutkaan... hieman alkoi pumppu hakkaamaan.

Joskus sekavas krapulas koin samantyylistä "ilmaan kohoamista." Mennee enemmänkin deliriumin piikkiin jo? Olin muistaakseni juonut kahdeksan päivää putkeen kesällä 2005, jonka jälkeen luonnollisestikin mieli oli melkoisen sekavassa tilassa. Aina kun ilmaan kohoamisen tunne loppui ja tunsin putoavani, havahduin paniikissa istumaan sängylle. Siinä sitten pälyiltiin huoneen joka kolkkaan. Pelotti ihan vitusti ja hiki virtasi. Ehkä elämäni pahin liskojen yö ikinä.

Joskus muutaman päivän juomisen jälkeen on pelottanut aivan ihmeelliset asiat. Joskus mm. on pitänyt pudistella petivaatteet kun olin ihan varma, että sängyssä on pikkuhämähäkkejä jne. Silti kaikista pelottavinta oli kyllä tuo "kohoamisen tunne" ja siitä hereille havahtuminen. Sanotaan nyt lopuksi puolustukseksi, että tosi harvoin tulee näin mittavia krapuloita koettua saati juotua monta päivää putkeen. :kippis1::kippis1: Kesällä festarien jälkeen on pää ollut pahiten sekaisin. Festareilta on myös pelkotilakrapulat peräisin, usean päivän putkista ja huonosta nukkumisesta.

Potaattoridz @Travianin foorumi kirjoitti:
Ennenkuin katotte tuon kuvan, olkaa varovaisia, sillä minun tulee varoittaa tästä kuvasta ensin:

- Älkää katsoko kuvaa liian kauan
- Koittakaa olla katsomatta kuvan henkilöä silmiin
- Jos alkaa tuntumaan pahalta, sulje kuva välittömästi
- Jos tunnet tarvetta katsoa kuvaa uudestaan, Älä katso

Kuvan alkuperä:

Indonesia, valokuvaaja otti kuvia katakombeista ja tämä kuva otettiin tyhjällä käytävällä. Tämä on se tulos mikä tuli esiin kun negatiivit saapuivat.

Faktoja:

- Valokuvaaja lähetti kuvan tutkittavaksi
- Valokuvaaja, joka tutki kuvaa liian kauan, tuli hulluksi.
- Sanomalehti yritti julkaista artikkelia kuvasta mutta kuva tuli ulos vain mustana läiskänä.
- Parapsykologian tutkijat sanovat sen olevan elämän jälkeinen kuva jossa voidaan nähdä vielä aaveen elävä spektri.

Kommentoitua:

- Moni sanoo etteivät he näe kuvassa kuin vain tyhjän käytävän.
- Jotkut sanovat että he näkevä paljon hahmoja
- Jotkut sanovat että he näkevät ihmisen heiluttavan heille kuin hyvästiksi
- Jotkut sanovat että kuva käskee katsojaa lähestymään

Johtopäätöksenä voisi sanoa että kukaan ei tiedä tarkkaa kuvan alkuperää, mutta sanomalehtitapahtuman jälkeen kuva on saanut paljon mainosta netissä. Parapsykologian tutkijat väittävät kuvan pitävän sisällään tytön energian joka voi aiheuttaa outojen tapahtumien kulun siellä missä kuva on katsottu.

http://img.photobucket.com/albums/v452/Kyuubi_69/menina.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom