Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika pelottava tarina tossa alotuspostissa. Itse en usko mihinkään yliluonnolliseen. Mutta voihan tuo aivan hyvin olla totta. Itellä on joskus tv tehnyt temppuja, ja mennyt päälle keskellä yötä. Ja välillä se paukkuu, aivan kuin joku pamauttaisi sitä vasaralla. Kieltämättä pelottavia tollaset, mutta uskon kuitenkin että niille löytyy joku luonnollinen selitys.

Kerrotaanpa yksi oma kokemus. Tätä edelsi kaksi päivää valvomista. Heräsin keskellä yötä ja tunsin että joku makaa vieressäni sängyssä. Siis tunsin selkääni vasten kun joku liikkui siinä vieressäni. Olin mennyt yksin nukkumaan, en odottanut ketään yövieraaksi joten makasin siinä kyljelläni, katselin seinää ja mietin että ei tämmöistä yksinkertaisesti voi tapahtua. Ajattelin että pakko katsoa mikä tai kuka siinä vieressä on, koitin kääntyä mutten pystynyt liikuttamaan kuin silmiäni. Koitin keskittää kaikki voimani mutta mitään ei tapahtunut. Käänsin silmiäni niin paljon kuin pystyin ja näin kun joku hahmo kurotti selän takaa ylitseni. Tässä vaiheessa lähti taju. Aamulla heräsin niin olin lievästi sanottuna hämmentynyt tästä episodista.

Onneksi kaikkeen on looginen selitys, luultavastihan kyse oli uniparalyysista ja siihen liittyvästä hypnagogisesta hallusinaatiosta tms. Mutta olipahan erikoinen yökokemus. Tuommoisista kokemuksista varmaan osa poltergeist jutuista saa alkunsa :P

Lol, nykysin oon alkanu toivomaan että näkisin painajaisia tai jonkun jännittävän unen:D Oon kehittäny itselleni taidon erottaa unen ja todellisuuden, jolloin unesta myös pystyy heräämään... Vissiin mulla on vähän tylsä elämä:jahas:

Hmm onkohan lähemmäs 8 vuotta kun marsu kuoli silloin meillä oli vanha saksanseisoja joka oli lähemmäs 13vuotta, no ite asiaan tämä saksanseisoja ei nukkunut koskaan yötä olkkarissa jos ei joku nukkunut siellä, mutta sinä päivänä kun marsu kuoli niin tämä saksanseisoja vietti koko päivän+yön olkkarissa, en tiedä onko se sitten joku eläimen vaisto että tietää milloin joku tuttu/läheinen kuolee.

Tämä saksanseisoja on kuollut hmm kai 6 vuotta sitten, sinä päivänä kun se piikille vietiin :itku: niin se oli käynyt joka huoneessa istunut jokasen huoneen lattialla ja "katsonut" joka paikan.

Ite olen nytten vieläki nähnyt tämän saksanseisojan ja joskus lenkillä nykysen saksanseisojan kanssa olevinaan nähnyt jonku metässä katsovan, en tiedä onko se sitten vain mielikuvituksen tuotetta "aave" tai sitten vaan joku oksa :hyvä:
Kuitenki tämä vanhempi saksanseisoja oli todella tärkeä minulle, niinkuin nykynenki.

On mulla monesti tv avautunut yöllä jos oonki suoraan siitä sulkenut sen, varmaan jotaki häikkää sisällä kun olen korjaillut sitä joskus :lol2:

Kerrotaanpa yksi oma kokemus. Tätä edelsi kaksi päivää valvomista. Heräsin keskellä yötä ja tunsin että joku makaa vieressäni sängyssä. Siis tunsin selkääni vasten kun joku liikkui siinä vieressäni. Olin mennyt yksin nukkumaan, en odottanut ketään yövieraaksi joten makasin siinä kyljelläni, katselin seinää ja mietin että ei tämmöistä yksinkertaisesti voi tapahtua. Ajattelin että pakko katsoa mikä tai kuka siinä vieressä on, koitin kääntyä mutten pystynyt liikuttamaan kuin silmiäni. Koitin keskittää kaikki voimani mutta mitään ei tapahtunut. Käänsin silmiäni niin paljon kuin pystyin ja näin kun joku hahmo kurotti selän takaa ylitseni. Tässä vaiheessa lähti taju. Aamulla heräsin niin olin lievästi sanottuna hämmentynyt tästä episodista.

Onneksi kaikkeen on looginen selitys, luultavastihan kyse oli uniparalyysista ja siihen liittyvästä hypnagogisesta hallusinaatiosta tms. Mutta olipahan erikoinen yökokemus. Tuommoisista kokemuksista varmaan osa poltergeist jutuista saa alkunsa :P

Juu tiedän tunteen, yhdessä vaiheessa mullekin sattui noita jonkun verran, mutta onneks ei ole enää pariin vuoteen ollut (koputtaa puuta). Sen verran karmivia kokemuksia, en viitsi kirjoittaa enempää enkä alkaa muistelemaan niitä. Unihalvaukseksi kai niitä sanotaan?

Jep jep, pirun kauhee tunne tommonen halvaus. En tiiä onko itsellä ollut ihan täysimittainen unihalvaus vai vaan joku vajaa, kun oli niin "vähän" karmiva ja nopeesti ohi.

Kuitenkin kerran nukuin rauhassa kun yhtäkkiä heräsin johonkin unen ja valveen välitilaan. Siinä sitten katselin kun yhtäkkiä tuli joku humiseva kirkas pallo ikkunan läpi ja piti pirunmoista meteliä. Ei tässä nyt mitään kovin pelottavaa itsessään ole, mutta se tunne oli silti ihan kauhea. Huusin unessa ja en tiiä huusinko oikeasti, kohta kuitenkin heräsin ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa.

Onpas joillain pelottavia tarinoita:eek:

Tämmönen tulee itelle vaan mieleen: oltiin isän kanssa n. 4-5 vuotta sitten sorsanpyynnin aloituksessa, oli pirun lämmin päivä ja aurinko paisto. Yhtäkkiä joku pirun kirkas valo lensi pitkin taivaankantta varmaan yli puolet taivaankannesta ja hävisi. Tässä meni pari sekuntia. Valo ei ollut mikään luonnollinen vaan semmonen vaalean kirkas:david:. Mikään lentokone ei ainakaan lennä tuommoista matkaa parissa sekunnissa ja tähdenlennoksikin se lensi jotenkin epäloogisesti ja liian nopeasti. Isäkin sen näki ja ihmetteli samaa. Ei tuolle oo mitään järkevää selitystä tullut mieleen, joten foliohattua pitää alkaa väkertämään:(

Tulipa toinenkin juttu mieleen:

Vajaa vuosi sitten tuli yhtäkkiä joku outo ajatus päähän, että miten pitäisi reagoida kun äitin äiti kuolee:confused: ja semmonen outo fiilis muutenkin. Hetken päästä oltiin juuri ajamassa opiskelupaikkakunnalta viikonlopuksi kotiin, kun äiti soittaa juuri kun olen ruumishuoneen kohdalla ajamassa, että hänen veljensä on kuollut ja on nyt siellä ruumishuoneella. Lisäks oli vielä älytön myrsky. Oikeastaan vasta nyt kirjottaessa alkaa oikeasti mietityttämään tuo episodi.

Heräsin tässä muutama yö tunteeseen, että joku tuijottaa mua. Oli aika hämmentävää ja avasin silmät. Siinä vieressäni seinän puolella oli joku henkilö tms, joka tuijotti mua
semmonen musta hahmo vaan. Aloin huutamaan aivan täysiä, koska säikähdin. Luulin aluksi kyllä että se oli poikaystäväni, että kunhan säikyttelee. Mutta kun mies tulee huoneeseen ihmettelemään huutamistani, tajuan ettei se ollut se. Ei hitto että pelotti sen jälkeen. Oon nukkunu siitä asti valot päällä, siihen asti ku avo tulee nukkuun.:D Oli kyllä kamala kokemus.
Ja jokuaika sitten avo koki aika samanlaisen tilanteen, heräsi yöllä kun tunsi kai jotain ja näki jonku "asemiehen" juoksevan vissiin huoneenpoikki.
Oli vähä pelottava nukkua sen jälkeen.

Spiritismi on kyllä loose loose tilanne. Joko se ei toimi, tai sitten on yhteydessä johonkin saatanaan. Ei kannata siis edes kokeilla, itsehän en tosin moiseen hömppään usko, mutta silti... Mitä siinä voi saavuttaa?

Ömm.. en mä ainakaan bongannut. Eikä mua naurattanut yhtään ku sen katoin :D

siitä tyttökuvasta on toinenkin versio jossa se pitää jonkun päätä kädessä.
tuolla jotkut ihmettelee onko kuva aito:thumbs:

Kerrotaanpa yksi oma kokemus. Tätä edelsi kaksi päivää valvomista. Heräsin keskellä yötä ja tunsin että joku makaa vieressäni sängyssä. Siis tunsin selkääni vasten kun joku liikkui siinä vieressäni. Olin mennyt yksin nukkumaan, en odottanut ketään yövieraaksi joten makasin siinä kyljelläni, katselin seinää ja mietin että ei tämmöistä yksinkertaisesti voi tapahtua....
Samantyyppinen homma kävi itselleni muutama vuosi sitten. "heräsin" yöllä ja näin (melkein pimeässä) huoneessa kolme tummaa hahmoa, jotka tuli hitaasti kohti. Yritin nousta ja mennä laittamaan valot päälle, mutta en pystynyt liikkumaan enkä huutamaan. Sitten kun hahmot oli jo melkeen kimpussa, pystyin jotenkin kompuroimaan ylös ja valokatkaisijalle. Valot päällä hahmot hävisi hitaasti näkyvistä ja heräsin kunnolla. Ei pahemmin tullut uni enää sinä yönä.
Pari kertaa myöhemminkin on käynyt samalla tavoin, mutta kun tiesi että kyseessä on unihalvaus, kokemus ei ole ollut yhtä pelottava.

Kerran kun olin myöhään yöllä koneella niin huoneeni oveen koputettiin, ajattelin että mutsi on varmaan tulossa sanomaan että pitäis jo nukkumaan mennä. Sitten ei ovi auennutkaan niin menin itse avaamaan ja katsomaan niin ei ketään näkynyt missään vaan oli aivan hiljaista ja kävin katsomassa niin molemmat vanhemmat nukkumassa sikeässä unessa. Aamulla kysyin että kävikö kumpikaan koputtamassa niin sanoivat että eivät olleet käynyt. :confused:

Ja toinen juttu oli kun olin vanhempien kanssa lomalla teneriffalla niin hotellin lattia oli sellainen laatoitettu. Niin yöllä kun yritin nukkua niin kuului semmoista ääntä pitkään että joku olis kävellyt paljain jaloin keittiössä ja katsoin niin tumma hahmo näkyi liikkuvan. Sitten aamulla isä kysyi että mitä koitin etsiä keittiöstä kun kävin siellä yöllä. Hän oli kuullut samat askeleen äänet ja kuulemma äänen että keittiön kaapin ovia olisi avattu.

Nuo 3d-värit vaikuttaa aika paljonkin tyttökuvan kuvan olemukseen, vaikka lasien kanssa se ei kuulemma näy eritavalla. Täytyy myöntää, että pelottavin kuva, minkä olen nähnyt. Teki kyllä vähän mieli tuijottaa silmiin, mutta tein kuitenkin ohjeiden mukaan ja laitoin kiinni. Omassa päässähän se vaan on.
Semmonen kysymys tuli mieleen, että onko kukaan pakkislaisista onnistunu FAILaamaan tytön näkemisen?

Tuo kuva on oikeasti pelottava. En kattonut kuvaa kun kymmenesosa sekunnin ja laitoin kiinni. Tuota kuvaa tekee mieli kattoa silmiin ja jos sitä katsoo pitkään tulee hulluks. Ja muuttuu :evil:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom