Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri bongas 4chanellin sivuilta videon ja linkitti sen...
Nyt on jotain niin ahdistavaa kuvattu, että itse en pystynyt katsomaan kun 3sek ilman ääniä tuota. Jos joku kattoo ja jaksaa selvittää onko tuo tarina tossa sivulla totta ja video aito.

ELKÄÄ OIKEASTI KATTOKO TÄTÄ JOS AHDISTAA!
http://www.youtube.com/watch?v=fmK8AdvkvLg

Katotte omalla vastuulla! En sitten oikeasti tiedä mitä tossa lopussa tapahtuu... kun katoin sen 3sek.

Eihän siinä mitään edes ehtinyt tapahtua. Ja mikä tuossa on yliluonnollista? Joku naamarissa heiluva äijä veitsien kanssa lavastetussa videossa.

Toi on tänä vuonna ilmestyvästä elokuvasti vissiinkin, samalla nimellä löytyy lisäinfoa. Ite sain joskus nuorempana aivan kauhean olon kun manaajassa se tyttö tulee hämähäkkikävelyä ne portaat alas:D

Eihän tos muuta kreepyä ollukkaan ku toi hämähäkkikävely, mulle oli toi sama juttu junnuna ihan törkeen karsee kokemus ku manaajas se tuli ne rappuset alas. :D

Hei jätkä eläytykää nyt vähän :D

Mä jos oisin teininä nähny ton pätkän oisin saanut semmosen paskahalvauksen, että nukkusin seuraavat kaksi viikkoa valot päällä äidin vieressä. Teiltä puuttuu mielikuvitus :)

Hei jätkä eläytykää nyt vähän :D

Mä jos oisin teininä nähny ton pätkän oisin saanut semmosen paskahalvauksen, että nukkusin seuraavat kaksi viikkoa valot päällä äidin vieressä. Teiltä puuttuu mielikuvitus :)

Koitetaan! :thumbs:

Täytyypä tsekata tuo leffa, helmikuussa näyttäisi tulleen ulos.

"this is real but this isn't the real tape its a re-enactment its from a documentary coming out thats called The Poughkeepsie Tapes" noin ainakin kommenteissa

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Poughkeepsie_Tapes
Tossa lisää leffasta,täytyy kyl käydä kattoo,on varmaa aika sairas:evil:
Mä sain ainaki sen käsityksen,ettei toi kyllä perustus tositapahtumii vaa ois ihan leffa?

Oikee iso EDIT:Näyttää perustuvan sittenki tositapahtumiin nää stoorit,aika vitun hirveet jos jotkut poliisit on oikeesti löytäny jotai ton kaltasii videoi:wtf:

Muistaakos kukaan sitä subilta tullutta shokkihoitoa sarjaa, jossa jengi laitettiin yöllä suorittamaan mitä erinäisempiä tehtäviä kummallisiin paikkoihin, kuten hylättyyn hotelliin, tyhjään vankilaan tai hautausmaalle etc. Yleensä näissä paikoissa oli joku kuulemma havainnut kummittelua.

Tää oli ihan hyvä sarja. Niinkuin ei valmiiksi jänskättäisi olla yksin keskellä yötä jossain oudossa mestassa, niitä ensin lämmiteltiin kunnon kauhujutuilla. :D Ja vielä kehitettiin "paranormaalia toimintaa", tuulenvirettä tai outoja ääniä jne.

http://www.youtube.com/watch?v=nrOPjxFc1zM
http://www.youtube.com/watch?v=lw7XPk-dm18
...jne

Muistuipa mieleeni eräänlainen mustan magian kokemus joka kai lasketaan yliluonnolliseksi sekin. Kateltiin perheen kanssa Britannian F1 skabaa vuonna 1999. Samalla sisko lueskeli jotain äidin puolen perinnekirjaa, jonka nimi on muistaakseni Joukosen kulmilla. Kirjan loppupäästä löytyi kaikenmaailman noituuksia ja loitsuja mitä oli käytetty aikoinaan. Yksi loitsuista oli nimeltään verenseisautusloitsu tai jotain vastaavaa. Homman idea oli se, että lukija luki ääneen mantran ja lorun loppuun lausuttiin henkilön nimi, jonka veret tulisi seisahtamaan.

No minähän siitä suurena Häkä fanini, että äkkiä loitsua peliin ja suurin vihollinen sillä hetkellä oli tietenki Schumi. Sain siskon lukemaan puolivitsillään lorua sanasta sanaan ja loppuun lausumaan Schumin nimen. Ja miten kävi? Schumin autohan meni samalla kiekalla seinään ja jalka poikki. Oli aika hämärä fiilinki olohuoneeessa.

Pitäähän hommaa kokeilla toistekki ja sisko luritteli riimit toisenki kerran jonku häntäpään kuskin nimellä, jonka nimea en muista. Ja taas, kuskin auto vatkasi epämääräisesti kuvassa, mutta ulosajoa ei sattunu. Kirja meni kiinni sen jälkeen.

Että tämmöstä. Olen ehkä vaikuttanut suomalaiseen f1 historiaan enemmän kuin voin kuvitellakkaan hehheh.

Muistuipa mieleeni eräänlainen mustan magian kokemus joka kai lasketaan yliluonnolliseksi sekin. Kateltiin perheen kanssa Britannian F1 skabaa vuonna 1999. Samalla sisko lueskeli jotain äidin puolen perinnekirjaa, jonka nimi on muistaakseni Joukosen kulmilla. Kirjan loppupäästä löytyi kaikenmaailman noituuksia ja loitsuja mitä oli käytetty aikoinaan. Yksi loitsuista oli nimeltään verenseisautusloitsu tai jotain vastaavaa. Homman idea oli se, että lukija luki ääneen mantran ja lorun loppuun lausuttiin henkilön nimi, jonka veret tulisi seisahtamaan.

No minähän siitä suurena Häkä fanini, että äkkiä loitsua peliin ja suurin vihollinen sillä hetkellä oli tietenki Schumi. Sain siskon lukemaan puolivitsillään lorua sanasta sanaan ja loppuun lausumaan Schumin nimen. Ja miten kävi? Schumin autohan meni samalla kiekalla seinään ja jalka poikki. Oli aika hämärä fiilinki olohuoneeessa.

Pitäähän hommaa kokeilla toistekki ja sisko luritteli riimit toisenki kerran jonku häntäpään kuskin nimellä, jonka nimea en muista. Ja taas, kuskin auto vatkasi epämääräisesti kuvassa, mutta ulosajoa ei sattunu. Kirja meni kiinni sen jälkeen.

Että tämmöstä. Olen ehkä vaikuttanut suomalaiseen f1 historiaan enemmän kuin voin kuvitellakkaan hehheh.

Myy mulle toi kirja, sille on käyttöä:evil:

Heh, kyllähän tuollainen pistää miettimään väkisinkin. Pistäpäs skannaten tuo loru siitä kirjasta ja lähetä mulle, olisi meinaa paikoittain käyttöä täälläkin.

Tosin se ei varmaan toimi jossei sitä lueta siitä nimenomaisesta kirjasesta. :lol2:

Heh, kyllähän tuollainen pistää miettimään väkisinkin. Pistäpäs skannaten tuo loru siitä kirjasta ja lähetä mulle, olisi meinaa paikoittain käyttöä täälläkin.

Tosin se ei varmaan toimi jossei sitä lueta siitä nimenomaisesta kirjasesta. :lol2:

Pitää kaivaa kirja esiin kun käyn kotona. Mutta oisha se vähän epistä alkaa telomaan esim Hamiltonia ja Massaa vaikka kiusaus on suuri.

"uusi sarja" Se on sitten eri juttu koitetaanko niitö mörköjä saada nauhalle, vai onko siinä joku "meedio", eli siis vanhuudenhöperö mummeli kertomassa kauhutarinoita omista tuntemuksista. (eli siis tyyliin, läpiveto on paranormaali ilmiö). No en mene vannomaan, voihan se olla ihan hyväkin ohjelma. Saas nähdä :)

ITse en usko Jumalaan, mutta kerran pyysin merkkiä, jos siellä ois ehkä joku. Aikansa meni, ja harrastuksen kautta jouduin nukkumaan seurakuntakeskuksella. Siellä oli semmonen seimikyhäelmä, joku lapsien tekemä. Sitten yön pikkutunneilla kun kaikki muut nukku niin siihen seimeen tuli semmonen vaalea, kirkas valo. Se toistui vielä toisen kerran. Aamulla huomasin että siinä pöydällä oli kaverin iPod, mutta en käsitä miten suljettuun iPodiin syttyy yht' äkkiä taustavalot päälle.

ITse en usko Jumalaan, mutta kerran pyysin merkkiä, jos siellä ois ehkä joku. Aikansa meni, ja harrastuksen kautta jouduin nukkumaan seurakuntakeskuksella. Siellä oli semmonen seimikyhäelmä, joku lapsien tekemä. Sitten yön pikkutunneilla kun kaikki muut nukku niin siihen seimeen tuli semmonen vaalea, kirkas valo. Se toistui vielä toisen kerran. Aamulla huomasin että siinä pöydällä oli kaverin iPod, mutta en käsitä miten suljettuun iPodiin syttyy yht' äkkiä taustavalot päälle.
Ehkä se ilmoitti paristojen olevan lopussa.

Tai sitten se vaan sekoili tuttuun Apple-tyyliin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom