Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Jos haluat olla Jumalan puolella etkä saatanan älä pelaa spirtitismiä.

Mitäs jos ei halua olla kummankaan jengissä? Saaks sit niinku pelata?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin pari kuukautta sitten unen, jossa sain puhelimeen viestin. En muista mitä viestissä luki, mutta sen lähettäjänä oli "Terho" ja viestin perässä luki "Terv. Minna".

Aamulla sitten söin pöydässä aamiaista poikakaverin kanssa samalla kun tv oli taustalla päällä. Yhtäkkiä kiinnitin huomion tv:stä tulevaan ohjelmaan, joka oli "Hetkinen" tms, se lastenohjelma jossa kaksi lapsijoukkuetta kilpailee karkeista. Ohjelman juontaja (silloin Minna Nuutila) sanoi juuri jotain ohjelman "maskotille" vai mikä se onkaan, kuitenkin nimeltään Terho. Tässä vaiheessa kysyin poikakaverilta oliko juontajan nimi Minna, ja olihan se.

Pelottavaa lukea näitä juttuja. Pitäisi mennä vessaankin, mutta ei uskalla yksin....:(
Täytyy vielä pari tuntia pidätellä odottaa poikaystävän tuloa..:rolleyes:

Tänä aamuna puoliunessa tuli sellanen fiilis et joku seisoo oviaukossa. Sit jotenkin tunsin et se lähti liikkuu mun sängyn päätä kohti ja siitä kaatui mun viereen ja sit halasi(??) mua. Saatto kyl olla et yritti purrakki mut sellanen outo fiilis oli kun se tuli siihen syliin. Ei pystyny liikkuu ja yritin huutaa et mitä vittuu mut ääntä ei lähteny. Voi olla kyl et näitä tällasii juttui lukiessa jotenki alitajunta vaan heitti vibat meikälle :D

En tiedä onko vain sattumaa vai mitä, mutta tänäaamuna näin monta kertaa sivusilmällä kun joku olisi suhahtanut kulmantaakse tms. liikkunut. Tapahtu joku kolme, neljä kertaa kotona ennen kuin lähin töihin ja nyt bongaan täältä tämmöisen threadin :o

Tänä aamuna puoliunessa tuli sellanen fiilis et joku seisoo oviaukossa. Sit jotenkin tunsin et se lähti liikkuu mun sängyn päätä kohti ja siitä kaatui mun viereen ja sit halasi(??) mua. Saatto kyl olla et yritti purrakki mut sellanen outo fiilis oli kun se tuli siihen syliin. Ei pystyny liikkuu ja yritin huutaa et mitä vittuu mut ääntä ei lähteny. Voi olla kyl et näitä tällasii juttui lukiessa jotenki alitajunta vaan heitti vibat meikälle :D

Unihalvaus.

Pistäkää joku joka tietää niin jotain infoa Verinen mari myytistä (Bloody mary).

Pistäkää joku joka tietää niin jotain infoa Verinen mari myytistä (Bloody mary).

Varsinainen urbaanilegenda.
Pitää mennä kynttilänvalossa peilin eteen ja huutaa 13 kertaa bloody mary jolloin peilistä näkee kuinka punatukkainen hirviönainen ilmestyy selän taakse. Tarinan mukaan nainen joko viiltelee kasvoja tai imaisee peiliin mukanaan tai jotain muuta kamalaa. Variaatioita tarinoista piisaa.
Voi hyvin kuvitella jonkun iltaa viettävän opiskelijaporukan kokeilevan tätä pimeässä vessassa peilin edessä, jos siis uskaltavat taino mikseivät uskaltaisi koska eihän aaveita oo ;)

Kevennys:

Tulin kotiin viime viikolla ja kämppikseni oli ollut toisen kaverini kanssa ryyppäämässä täällä, Toinen kaveri oli jo kerennyt lähteä ja kämppis oli siis yksin. Kämppis kerto kun olivat jutellaat siintä kun kaverin entisessä kämpässä oli kummitellut. Kaveri oli ollut suihkussa ja kun oli lähössä pois suihkusta huomasi lähtiessään lasioveen tulleen kirjoituksen "varo" höyryssä. Tän kertomuksen jälkeen kaveri siis lähti menemään ja mie olin tullut kotiin. Kaveri oli kännissä ja oli alkanu yksinää kelailee näitä asioita ja oli ihan kuumotuksissa. Kävin istumaan koneelle ja kohta kaveri tulee ihan hädissään parvekkeelta. "vittu nyt täälläkin kummittelee! Parvekkeella luki lasissa "Nimeni on miau kurnauskis!"

Totaalinen repeäminen :hyvä: "apinaa koijataan"

Mä en ole ikinä uskonu sinänsä yliluonnolliseen, kaiken kun aina luulee inssinä olevan selitettävissä. Silti musta joskus tuntuu, että varsinkin ihmisten/luonnon välillä on selittämättömiä yhteyksiä.

Joskus pienempänä mä sain vuosien kinuamisen jälkeen koiran, kultaisen noutajan, jolle 10+ vuotiaana tuli paha lonkkavika. Mutsi halus viedä koiran pitkän aikaa lopetettavaksi, mutta mä en väitin vastaan ettei tilanne ollut niin paha, en vaan halunnut menettää niin vanhaa ystävää. Mä en suostunu näkemään, miten huonossa kunnossa se koira oikeasti oli.

Joka tapauksessa mutsi ilmoitti, että seuraavalla viikolla koira viedään nukutettavaksi. Keskiviikon ja torstain välisenä yönä näin unta, jossa leikittiin koiran kanssa mökillä, niinkuin joskus pienenä. Sitten yhtäkkiä unessa polveni osui hiljaa koiran lonkkaan, joka kaatui maahan, nousten ylös yhtä vaivaisena kuin missä kunnossa se nyt oli. Ja se katsoi mua silmiin, jonka jälkeen heräsin. Seuraavana aamuna kuulin, että koira oli aikaisin aamulla käyty lopettamassa.

Tuntui vain pahalta, kuin koirani olisi käynyt pyytämässä anteeksi lähtöään. Ja selittämässä tilanteen minulle, joka idioottina en ollut nähnyt kuinka pahassa kunnossa se oli ollut.

Phew, tuntupa tämä taas pahalta muistella.

Mulle sattuu yliluonnollista kaiken aikaa, ehkä suurin osa siitä johtuen etten vaan tajua :D Mutta tässä muutama:

Joskus 8-9 ikävuoden paikkeilla kattelin telkkarista ohjelmaa missä kerrottiin mm. koirien havaitsevan kaikkea yliluonnollista. Siinä sitten nukkumaan ja meidän koira (kääpiöpinseri) tykkäs aina nukkua mun peiton alla. Just kun olin pyörimässä peiton alle ni koira rupes murisemaan niskakarvat pystyssä ja selkä kyyryssä mun huoneen nurkalle. Ihan pikkasen kävi ihmetyttämään varsinkin sen ohjelman jälkeen. En sen kummemmin ajatellu/osannu pelätä vaan tutimaan.

Keskellä yötä tuntui sit et mut ois nostettu sängystä ylös ja kannettu jonnekin. En pystyny liikkumaan, huutamaan tai avaamaan silmiä. Tuntu vaan ihan sairaan todelliselta. Loppujen lopuksi heräsin sitten pää jalkopäässä ihan hiestä märkänä. Jokseenkin pelotti.

Tuon voi tietysti selittää kaiken esim. hiiri veteli seinien välissä, näin vain sairasta unta ja pyöriny unissaan eri päin. Mut minkäs teet kun oikein haluaa uskoa kaikkeen yliluonnolliseen :)

Toinen juttu, kävi kymmenisen vuotta sitten. (yllättäen) Keskellä yötä heräsin siihen kun valot vilkku, kajarit hakkaa ihan hullua bassoa ja tv meni päälle ja pois. Pikapikaa äitin makkariin, koko kämpässä sama juttu. Mutsi ihan paniikissa. Koko homma kesti n. 30 sekuntia. Hetken aikaa siinä sitten rauhoteltiin toisiamme ja nukkumaan vasta kun väkisin nukahti. Aamulla tsekkailtiin, kaikki kunnossa mut asia mikä ihmetytti oli et telkkareista oli kumminkin illalla pantu sähköt poikki ihan päävirtakatkasimesta.:eek: Eli IMO ei pitäis mitään tapahtua vaikka johdettais virtaa töllöön kiloamppeereita. Mutsi soitti sähkölaitokselle, ei siellä mitään virtapiikkejä ollu käynyt. Ja joka tapauksessa, asuttiin samassa sähkölinjassa kolmen muun talon kanssa, ei mitään ihmeellistä niissä käynyt...

Että näin. Ja sit kaverit vielä ihmettelee minkä takia mä olen välillä hieman sekasin :D

Tietääkö kukaan sitä juttua, että kun lukee peilin edessä jonkun kohdan raamatusta väärinpäin, niin kasvojen "pitäis" muuttua pirun kasvoiks? Mun setä on joksus kavereidensa kanssa kuulemma kokeillu sitä ja se sano että ainakin siitä tuntu että ne omat kasvot olis oikeesti ruvennu muuttumaan :wtf: Mikähän se kohta siinä raamatussa sitten on ?

Tietääkö kukaan sitä juttua, että kun lukee peilin edessä jonkun kohdan raamatusta väärinpäin, niin kasvojen "pitäis" muuttua pirun kasvoiks? Mun setä on joksus kavereidensa kanssa kuulemma kokeillu sitä ja se sano että ainakin siitä tuntu että ne omat kasvot olis oikeesti ruvennu muuttumaan :wtf: Mikähän se kohta siinä raamatussa sitten on ?
:hyvä:

Laulujen laulu. Toimii paremmin jos vetää kuukautisverestä punaiset pikkuhousut päähän.

Mun reaktiot:

:wtf:-->läppä?..ei iha tosissaa nyt sarlotta kyselee->:hyper:--> ja koko duunipaikka raikaa

Tietääkö kukaan sitä juttua, että kun lukee peilin edessä jonkun kohdan raamatusta väärinpäin, niin kasvojen "pitäis" muuttua pirun kasvoiks?

Tää on melkein sama juttu, jonka kuulin joskus pentuna.

Jos katsoo täydenkuunaikaan kuunvalossa yöllä kello 12 peiliin, niin näkee pirun. Tosin sitä kuvaa kuulemma säikähtää niin paljon, että saa välittömästi sydänkohtauksen. Ei ole kukaan säilynyt hengissä, joka on tuota kokeillut, ja pirun nähnyt. :)

Tää on melkein sama juttu, jonka kuulin joskus pentuna.

Jos katsoo täydenkuunaikaan kuunvalossa yöllä kello 12 peiliin, niin näkee pirun. Tosin sitä kuvaa kuulemma säikähtää niin paljon, että saa välittömästi sydänkohtauksen. Ei ole kukaan säilynyt hengissä, joka on tuota kokeillut, ja pirun nähnyt. :)

Miksi aina se keskiyö ja täysikuu liitetään yliluonnolliseen :jahas:
Nään ite pääpirun peilissä joka aamu ja kertaakaan ei ole tullut kuoltua. Itelle ei varsinaisesti ole mitään yliluonnollista tapahtunut, vain tavallisia enneunia ja edes unihalvausta en ole koskaan kokenut. Yliluonnolliseen tarvitaan mielikuvitusta ja minulla on pirun huono mielikuvitus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom