Jos haluat olla Jumalan puolella etkä saatanan älä pelaa spirtitismiä.
Mitäs jos ei halua olla kummankaan jengissä? Saaks sit niinku pelata?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluat olla Jumalan puolella etkä saatanan älä pelaa spirtitismiä.
Tänä aamuna puoliunessa tuli sellanen fiilis et joku seisoo oviaukossa. Sit jotenkin tunsin et se lähti liikkuu mun sängyn päätä kohti ja siitä kaatui mun viereen ja sit halasi(??) mua. Saatto kyl olla et yritti purrakki mut sellanen outo fiilis oli kun se tuli siihen syliin. Ei pystyny liikkuu ja yritin huutaa et mitä vittuu mut ääntä ei lähteny. Voi olla kyl et näitä tällasii juttui lukiessa jotenki alitajunta vaan heitti vibat meikälle :D
Pistäkää joku joka tietää niin jotain infoa Verinen mari myytistä (Bloody mary).
:hyvä:Tietääkö kukaan sitä juttua, että kun lukee peilin edessä jonkun kohdan raamatusta väärinpäin, niin kasvojen "pitäis" muuttua pirun kasvoiks? Mun setä on joksus kavereidensa kanssa kuulemma kokeillu sitä ja se sano että ainakin siitä tuntu että ne omat kasvot olis oikeesti ruvennu muuttumaan :wtf: Mikähän se kohta siinä raamatussa sitten on ?
Laulujen laulu. Toimii paremmin jos vetää kuukautisverestä punaiset pikkuhousut päähän.Tietääkö kukaan sitä juttua, että kun lukee peilin edessä jonkun kohdan raamatusta väärinpäin, niin kasvojen "pitäis" muuttua pirun kasvoiks? Mun setä on joksus kavereidensa kanssa kuulemma kokeillu sitä ja se sano että ainakin siitä tuntu että ne omat kasvot olis oikeesti ruvennu muuttumaan :wtf: Mikähän se kohta siinä raamatussa sitten on ?
Tietääkö kukaan sitä juttua, että kun lukee peilin edessä jonkun kohdan raamatusta väärinpäin, niin kasvojen "pitäis" muuttua pirun kasvoiks? Mun setä on joksus kavereidensa kanssa kuulemma kokeillu sitä ja se sano että ainakin siitä tuntu että ne omat kasvot olis oikeesti ruvennu muuttumaan :wtf: Mikähän se kohta siinä raamatussa sitten on ?
Mun reaktiot:
:wtf:-->läppä?..ei iha tosissaa nyt sarlotta kyselee->--> ja koko duunipaikka raikaa
Tietääkö kukaan sitä juttua, että kun lukee peilin edessä jonkun kohdan raamatusta väärinpäin, niin kasvojen "pitäis" muuttua pirun kasvoiks?
Tää on melkein sama juttu, jonka kuulin joskus pentuna.
Jos katsoo täydenkuunaikaan kuunvalossa yöllä kello 12 peiliin, niin näkee pirun. Tosin sitä kuvaa kuulemma säikähtää niin paljon, että saa välittömästi sydänkohtauksen. Ei ole kukaan säilynyt hengissä, joka on tuota kokeillut, ja pirun nähnyt.