Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Lueskelin noita dejavu viestejä tuossa ja tulipa mieleeni ihan vähän aikaa sitten sattunut tapaus:

Tunnistin alkavan tilanteen dejavu :ksi, ja muistin välittömästi miten se oli "unessa" mennyt, mitä sanoja kuulen, ketkä puhuu, miten toimin jne.

Koska muistin tämän välittömästi, päätin että en toimi niinkuin siinä dejavu :ssa, vaan uhallakin teen erilailla.

Aluksi aloin tuntemaan pakottavaa tarvetta toimia niinkuin toimin "unessa". Päätin jäädä paikoilleni ja muuttaa tilanteen ja toimia täysin erilailla, niinpä en mennyt koskaan katsomaan parvekkeelle mitä siellä tapahtuu jne. josta yllättäen seurasi aivan saatanan huono olo :urjo: ja pää tuli vähäksi aikaa niin kipeäksi että oli pakko vetästä burana.

Hmm. Aika outoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirosin yöllä kun oli flunssa enkä saanut unta että "saatana!" ja samalla hetkellä naulakko tippui maahan. Tosin naulakko oli teipillä kiinnitettävä...

Nuo unet on kyllä siistejä, itsellä oli just vähän aikaa sitten tuollainen uni missä mulla oli joku moottoripyörä alla ja siinä pystyin miettimään mitä teen ja mihin ajan jne. :D
Ja aiheeseen liittyen, ei ole itselle sattunut mitään kummallista, paitsi muutama vuosi sitten mummi oli tulossa meille ja tiesin odottaa häntä kotona. Olin yksin kotona, katselin telkkaria sohvalla ja sitten torkahdin. Unessa tai jossain unen rajamailla joku ääni kuiskasi nimeni kaksi kertaa ja sitten säpsähdin hereille. Muutaman sekunnin kuluttua ovikello soi ja mummi sieltä tuli, kysyin häneltä että huusitko postiluukusta jotain niin ei ollut huutanut. Outo juttu :eek:

Tuollaisissa unissa joissa itse pystyy päättään mitä tekee yms. niin kyse on yleensä eri asteisista valveunitiloista. Kerran oon (minkä muistan,saattaa ja onkin useampia) ollut valveunitilassa ja kieltämättä on hieno olla se "master" että kaikki tapahtuu niin kuin ajattelee. Tuo milloin muistan olleeni valveunessa oli lukio aikoina, jolloin piti jollakin syventävällä psykologian kurssilla tutkia omaa unta ja pitää unipäiväkirjaa. Helpoiten tuohon valveuneen pääsee heräämällä parin tunnin nukkumisen jälkeen ja pysyttelemällä 10min hereillä ajattelemalla koko ajan nukahtamista kunnes tajuaa olevansa valveunessa. Joku joka tietää aiheesta enemmänkin niin kertoo, olisi mielenkiintoista kuulla.

Mulla on aika usein noita valveunia. Aina joku pari tuntia ennen heräämistä. Tiedän myöskin melkein aina siinä unessa, että se on vain unta.

Hehee. Luin koko ketjun. Aika samanlaisia tarinoita oli ihmisillä: mummi kuoli ja sen lapsi/mies aisti sen, heräsin outoihin ääniin, näin valopallon taivaalla, näin jonkun tumman hahmon vilahtavan...
Ite en oo mitään supernaturaalia kokenut, joskus pienempänä tuli katseltua kauhuelokuvia ja mulla oli tosi pahoja pelkotiloja. Elkää katselko kauhuelokuvia, ne voi aiheuttaa harmia tosi pitkäksi aikaa.
Leirikoulussa mulla oli mukana harmaa sadetakki, joka näytti ihan joltain Tiedän Mitä Teit Viimekesänä- murhaajatakilta. Leiri oli keskellä metsää ja siellä oli sitten kiva pelotella väkeä ihan kybällä. Vitsi kun oli siistiä.

Kertoisiko joku, mitä siinä linnanmäen vuoristoradassa on niin ihmeellistä?

yöllisiä kokemuksia

Niin, varmasti usein noita tuntemuksia tulee kauhuleffojen jälkimaininkeina, siinä ei kai mitää kovin ihmeellistä ole. Itse en ole ikinä katsonut kauhuleffoja (kun en uskalla:eek: ) En edes teininä, kun olisi "pitänyt", tai siis "kaikki muut" katsoi.

Vaikka en olekaan ikinä pitänyt itseäni mitenkään herkkänä henkimaailmalle, tai jotenkin vastaanottavaisena niiden viesteille, olen tavallaan uskonut henkien olemassaoloon.

Kun mun ukki kuoli noin kymmenen vuotta sitten, silloin tunsin et hän tuli tavallaan hyvästelemään mut. Olin päiväunilla, edellisenä päivänä oli ollut nuorimman lapseni ristiäiset ja oltiin koko perhe lepäämässä, kun heräsin kummalliseen voimakkaaseen ravistukseen enkä sit enää pystyny nukkuun uudelleen. Puolen tunnin päästä äiti soitti ja tiesin et hän ilmoittaa ukin kuolemasta. Ukki oli odottanut siihen saakka, et lapsi kastetaan ja sit hän voi lähteä.

Viime vuonna tapahtui yks yö kaameita. Olin yksin kotona ja heräsin ilmeisesti sellaiseen unihalvaukseen, josta täällä palstalla on puhuttu aiemmin. Kuulin, et mun lapsi tulee mun huoneeseen kahisevat housut jalassa ja musta se oli
outoa, koska tiesin et he ovat isällään. Lapsi tuli mun sänkyyn, mut se e ollut oikea lapsi vaan joku paholainen tms ja sillä oli järkyttävät kynnet, joilla se painoi mua ranteeseen. Olin halvaantunut, en pystyny huutaan enkä liikkuun ja pidin vaan silmiä tiukasti kii, koska en uskaltanut katsoo sitä oliota (ties mitä olis tapahtunut:evil: )

Tämän jälkeen en enää nukkunut, olin menos aamuvuoroon töihin ,vuoro olis alkanut 7.30 ja vähän ne ihmetteli mitä mä siellä töissä tein jo klo 6 aamulla...

Sit mun nykyisen miehen mökillä mä näin kans kummituksen, mut se ei ollut pelottava, sellaine harmaatukkainen vanha mies, joka hävis muutaman sekunnin kuluttua. sen jälkeen katsoin vieressäni nukkuvaa miestäni, jonka ympärillä loisti oranssinvärinen hehkuva valo ja se oli lempeää valoa.

Mut toivottavasti nää mun yliluonnolliset kokemukset jää tähän, en ole kiinnostunut kokemaan enää mitään muuta omituista.

Tahtoisin vaan :zzzz:

Viime vuonna tapahtui yks yö kaameita. Olin yksin kotona ja heräsin ilmeisesti sellaiseen unihalvaukseen, josta täällä palstalla on puhuttu aiemmin. Kuulin, et mun lapsi tulee mun huoneeseen kahisevat housut jalassa ja musta se oli
outoa, koska tiesin et he ovat isällään. Lapsi tuli mun sänkyyn, mut se e ollut oikea lapsi vaan joku paholainen tms ja sillä oli järkyttävät kynnet, joilla se painoi mua ranteeseen. Olin halvaantunut, en pystyny huutaan enkä liikkuun ja pidin vaan silmiä tiukasti kii, koska en uskaltanut katsoo sitä oliota (ties mitä olis tapahtunut:evil: )

Mulla oli vähän aikaa sitten ja ton tyylinen juttu. Heräsin johonki ihme kolaukseen ja samaan aikaan joku ikäänkuin painoi sormella takaraivooni. Siinä ei oikeesti pystyny silmiä avata, makas vaan liikkumattomana ja kuunteli... Kyllähän mä sitte päivällä sitä naureskelin...

Mulla on ollut paljon noita.Esim kerran nukuin kyljeltäni sängyssä ja havahduin tunteeseen että joku on mun selän takana.Yritin varovasti kuunnella ja kääntyä ja tehdä yllätys hyökkäyksen mutta huomasin etten pysty liikkumaan.Päätin odottaa niin kauan että saan toimintakykyni takaisin ja hyökätä sitten.No kyllä mä siitä jossain vaiheessa toivuin mutta ei siellä ketään ollu :rolleyes:
Käsittääkseni noihin unihalvauksiin ei liity mitään yliluonnollista.Oon monesti kokenut myös alkavani leijua halvaantuneena sängystä ylöspäin mutta eipä noista nyt koskaan mitään sen kummempaa ole seurannut.

kaameeta

Kaameinta tässä oli kuitenkin se, että heräsin ennen kuin mitään alkoi tapahtua, eli olin oikeasti hereillä eikä kyseessä ollut mikään painajaisuni.

Tää ei nyt ole varsinainen kummitus juttu, mut erikoisin itselleni tapahtunut juttu. Eli mun pappa oli ollut jo miltei vuoden sairaalassa saatuaan aivoveren vuodon. Olin sillon 14 vuotias teini ja en mitenkään erityisen läheinen papan kanssa enään vuosiin, mutta pienenä olin ollut ns. papan tyttö. Mua ei tietysti hirveesti huvittanut käydä sairaalassa sitä katsomassa kun se oli teini-ikäisestä aika epämiellyttävä paikka, vanhoja ihmisiä vaipoissa, eikä pappakaan pystynyt puhumaan tai tekemään mitään muutakaan. Sit yhtenä iltana mulle tuli vaan jostakin tarve että pappaa on lähdettävä nyt katsomaan, jankutin porukoille vartin verran että mennään sairaalaan. Isä oli lievästi ihmeissään, kun en siihen asti ollu mitenkään innokas siihen asiaan. Se sano et jos mää nyt sit välttämättä haluun, vaikka olishan sinne menty sunnuntaina kuitenkin. Ennenkun ehittiin laittaa takit päälle, puhelin soi ja sairaalasta soitettiin että pappa oli saanut uuden kohtauksen ja että kannattaa tulla nyt jos haluu vielä hyvästellä. Isä puhu sitä juttua vielä hautajaisissakin että mistähän tyttö ties että oli kiire...ite en osaa sanoo mitään syytä siihen miks mulle tuli niin kova tarve just sillon näkeen pappaa, ehkä se jotenkin ilmotti mulle, että on poistumassa, kukapa tietää.

Kaameinta tässä oli kuitenkin se, että heräsin ennen kuin mitään alkoi tapahtua, eli olin oikeasti hereillä eikä kyseessä ollut mikään painajaisuni.

Nuo tuntuu todellisilta.Tuo on kuitenkin aika yleinen ilmiö.Ens kerralla otat vaan rauhallisesti.Mulla on ollut noita lukemattomia kertoja.

Outoa kyllä, mutta tätä ketjua nyt ensi kertaa lukiessani aloin äkkiä tuntea sieraimissani aivan selvää mädäntyvän ruumiin hajua.
Totesin onneksi, että sylissä Pakkikseen tutustuva poikani oli vääntänyt faijan paljaalle vatsalle vaipankauluksesta oikein kunnon oravatortut.

Aavemaisinta asiassa oli se, ettei scheisse tullessaan päästänyt minkäänlaista ääntä kuten tavallista. Poju näköjään on oppinut sanonnan "silent but deadly" merkityksen.

:kakka: :jahas: :kakka:

Outoa kyllä, mutta tätä ketjua nyt ensi kertaa lukiessani aloin äkkiä tuntea sieraimissani aivan selvää mädäntyvän ruumiin hajua.
Totesin onneksi, että sylissä Pakkikseen tutustuva poikani oli vääntänyt faijan paljaalle vatsalle vaipankauluksesta oikein kunnon oravatortut.

Aavemaisinta asiassa oli se, ettei scheisse tullessaan päästänyt minkäänlaista ääntä kuten tavallista. Poju näköjään on oppinut sanonnan "silent but deadly" merkityksen.

:kakka: :jahas: :kakka:

Mee jippiille trollaamaan. :jahas:

Mee jippiille trollaamaan. :jahas:

Sano tuo jollekin niistä lukemattomista kirjoittajista tässä ketjussa, jotka kirjoittavat paska-huuhaata, eivätkä ihan oikeasti tapahtuneita faktoja.. ;)

Ikävää, että tällainenkin aihe voi olla jollekin näin vakava. Sorry, en enää yritä olla hauska.

"Aavemaisinta asiassa oli se, ettei scheisse tullessaan päästänyt minkäänlaista ääntä kuten tavallista."

Musta tää oli kuitenkin aika hauska:)
(vitsi ku en osaa quotata oikeesti)

Uskonnoista sen verran, että kuka uskoo mihinkin.
Joku ei välttämättä mihinkään:worship:

Mä en vielä tiedä mihin uskoa,mulla on teorioita mutta niiden tueksi ei tällähetkellä ole tarpeeksi faktoja tai omakohtaisia kokemuksia.Missää nimessä en usko että mailman synnyllä olis mitään tekemistä jonkun nasaretilaisen muurarin seikkailujen kanssa.Kun miettii vähän galakseja ja mailmankaikkeutta niin nuo tuntuu väkisinkin joltai lasten iltasaduilta.Se on varma että siihen mistä tää universumi on ilmestynyt liittyy jotain todella outoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom